Kurs: Kvalitetsfokus, en nøkkel til suksess


Klasserom1 dagKursNorsk
Start Sted Språk
21.03.17 Hotell Opera, Oslo Norsk
Ta kontakt Hele landet Norsk



  

Andersen Kompetanse tilbyr bedriftsopplæring og kurs innen relevante og spennende områder som økonomi, innkjøp, enøk, kvalitet og kuldeteknikk.

Øk din bevisstgjøring på kundefokus og kvalitet, meld deg på vårt nye spennende kurs innen kvalitets faget.

Forskning viser at 10-20% av bedriftens omsetning forsvinner i tap i form av feil og avvik. Ved å ‘gjøre tingene riktig første gangen’ vil feilkostnadene falle umiddelbart.

Bedrifter og organisasjoner som fokuser på kvalitet har mindre feil og avvik, og derved betydelig lavere feilkostnader, samt ytterst få misfornøyde kunder.

I vårt daglige virke arbeider vi mot å levere et produkt til kunden, enten det er en vare eller tjeneste i henhold til avtalt kvalitet, pris og tid. Likevel sliter mange bransjer med kostbare avvik der sluttproduktet ikke er iht. avtale. 

Kunden kan være både internt i bedriften eller ekstern som sådan.

Avvik skaper i tillegg til økonomiske tap frustrasjoner, ekstraarbeid, unødige reklamasjoner og tapt ressursbruk.

Ved å øke din bevisstgjøring på kvalitet gjennom alle ledd i bedriftens prosess fram mot sitt sluttprodukt, vil bedriften kunne redusere sine feilkostnader. Dette gir økende lønnsomhet, mer fornøyde kunder og ikke minst et bedre arbeidsmiljø for den enkelte arbeidstaker

Kursleder skjener blant annet til kvalitetsstandarden ISO 9000 serien og internkontrollforskriften som begge legger føringer hvordan kvalitet kan oppnå

 

Hvilke nytteverdi vil kurset gi meg og min arbeidsgiver:

 Å ‘gjøre tingene riktig første gangen’ er meget lønnsomt for bedriften, og medarbeidere med fokus på kvalitet legger forholdene til rette for minimalt med feil og avvik, og derved reduseres feilkostnader betydelig.

 

 

 Kurset tar for seg følgende hovedpunkter på en praktisk måte:

-  hva menes med kvalitet, har vi samme oppfatning av dette som kundene

-  linken mellom HMS og levert kvalitet til kunden

-  hvorfor har vi avvik og uønskede hendelser, og hvordan redusere disse

-  har vi virkelig nok fokus på våre kunder

-  medarbeideren vår, juvelen som må settes i høysetet

 Kurset anbefales på det sterkeste, meld deg på. Få redusert unødige kostnader.



Stedsbeskrivelse




Forkunnskaper


ingen spesielle forkunnskaper er nødvendig for å delta



Varighet


En dag, 0900-1600.



Målgruppe


Målgruppen for kurset er ledere for mindre bedrifter / institusjoner, prosjektledere, avdelingsledere, rådgivere og andre som ønsker å lære mer om hvordan kvalitetsfokus reduserer kvalitetskostnadene i din bedrift eller organisasjon.

 



 

Påmelding
Kvalitetsfokus, en nøkkel til suksess hos ANDERSEN KOMPETANSE
Start her
100% sikkert skjema
Tar ett minutt å fullføre
Hurtig respons

KAMPANJE!!!
Felt som er merket med * må fylles ut
Ønsket valuta *
Dato og sted *
Kursdeltakere
Hvor mange? (Gavekort)
Kampanjekoden er korrekt og rabatt er lagt til.
Fant ingen kampanje. Skrev du kampanjekoden riktig?
Kampanjekode er korrekt, men kampanjen gir ikke bedre pris enn nåværende kampanje.
Deltaker {{$index+1}}
Filen ble lastet opp
Filen ble fjernet
Laster opp... {{item.upload_progress}}%
{{ file.file.name }} Fjern
{{total_price | fprice}} kr {{currency}}
{{total_price-total_with_discount | fprice}} kr {{currency}}
{{total_with_discount | fprice}} kr {{currency}}
{{total_vat | fprice}} kr {{currency}}
X

MVA per produkt:

{{arr[1]}}
Betalingsmåte *
Number: 1+2 *
Vennligst rett opp følgende og forsøk igjen
{{errors_msg}}
Sender...
Vent til opplasting av fil er ferdig

Dette skjemaet er 100% sikkert.
ANDERSEN KOMPETANSE vil snart kontakte deg og bekrefte!



 

Åpen deltakerdiskusjon om kurset eller emnet

Del gjerne din erfaring eller tanker om dette kurset eller temaet med andre!



Anbefalinger fra andre brukere