Psykologi
Psykologikurs
Arbeids- og organisasjonspsykologi
Du har valgt: Oslo
Nullstill
Filter
Ferdig

-

1 treff ( i Oslo ) i Arbeids- og organisasjonspsykologi

Sorter på søkerangering, kursnavn, pris, sted, kursdato


Oslo 2 995 kr
07 Jun
NYHET! Nå kan du endelig melde deg på suksesskurset til Per Henrik Stenstrøm. Lær deg å håndtere krevende personer med enkle verktøy og teknikker. [+]
Lær deg å takle primmadonnaer og vanskelige personer på arbeidsplassen: Lær arketype-verktøyet - et utrolig nyttig hjelpemiddel i hverdagen Få gode teknikker for å opptre tryggere i vanskelige situasjoner Hvordan mestre en konflikt og hvordan se det positive i den Lær moderne motivasjonsteori som skaper et bedre arbeidsmiljø Hva kan du gjøre med din holdning til de krevende kollegaene, de som forsurer arbeidsplassen din? De som tapper deg for krefter og ikke stiller opp når det virkelig trengs. Går det likevel an å sette pris på dem?   Tidligere programleder Per Henrik Stenstrøm gir deg nå muligheten til å ta del i suksesskurset han har holdt for lukkede grupper av ledere og medarbeidere over hele landet. Kurset har fått stor oppmerksomhet i media, og tidligere deltakere gir veldig positive tilbakemeldinger.   Kurset baserer seg på forskning som viser at to av fem misliker kollegaene sine. Mange blir sykmeldte og utbrente av dårlig arbeidsmiljø og vanskelige sjefer eller medarbeidere. En krevende kollega kan være; primadonnaen, tidstyven, møteplageren, ordgyteren, gledesdreperen, bedreviteren eller solstrålen.   På kurset får du nyttige verktøy om arketypemodeller som skaper større forståelse på arbeidsplassen. Med økt kunnskap om ulike mennesketyper og hvordan de oppfører seg, og ikke minst dine egne reaksjonsmønstre, er du bedre rustet til å møte de utfordringene som kan oppstå i mellommenneskelige relasjoner. Du lærer om moderne motivasjonsteori for bedre arbeidsmiljø og hvordan konflikter mellom medarbeidere kan forhindres eller brukes positivt.   Kurset passer både for deg som er leder med personalansvar, deg som sliter med en eller flere av dine medarbeidere eller deg som jobber med kundeservice og ønsker kunnskap om håndtering av krevende kunder.   [-]
Les mer