Mediekurs, film og TV
Interaksjonsdesign
Du har valgt: Oslo
Nullstill
Filter
Ferdig

-

2 treff ( i Oslo ) i Interaksjonsdesign

Sorter på søkerangering, kursnavn, pris, sted, kursdato


Oslo 15 dager 44 000 kr
30 Jan
26 May
20 Sep
Markedets eneste studium i Interaksjonsdesign og brukervennlighet på deltid, som gir deg 30 studiepoeng. NTNU er faglig ansvarlig for studiet og undervisning er hos IGM ... [+]
• Webløsninger, brukeropplevelse og designstrategi.Bakgrunnskunnskap du trenger for å skape gode brukeropplevelser o Trender innen webdesigno Teknikker for kartlegging av brukerens behov/oppgavero Sosiale medier o Mobil tilpasning • Interaksjonsdesign o Viktige prinsipper i design av gode brukeropplevelsero Skjemadesigno Prototyping og teknikkero Godt innhold på webo Kjernemodelleno Hvordan måle at du lykkes o Krav til tilgjengelighet (WCAG) • Interaksjonsdesign, prosess fra strategi til suksessrik løsningVi jobber med konkret case fra start til ferdig prototype.o Forretningsidé - WEBstrategio Tilrettelegging av materiell for web, kartlegging av brukernes behovo Sentrale prinsipper i design funksjonalitet, innholdsdrevet design o Fargebruk og brukeropplevelseo Intervjuteknikkero Eye-tracking i praksis o Hvorfor og hvordan brukerteste, og hvordan unngå de vanligste feileneo Brukertesting av din prototypeAntall studiepoeng:30.  [-]
Les mer
Oslo 1 dag 3 500 kr
08 Oct
09 Sep
25 Jan
Med innholdsmarkedsføring bruker man tid på å produsere innhold som har en verdi for brukerne, deretter spredning i sosiale medier, på Google og i epost og nyhetsbrev... [+]
Innholdsmarkedsføring er en måte å markedsføre seg på nett.  Med innholdsmarkedsføring bruker man tid på å produsere innhold som har en verdi for brukerne, og så sprer man dette innholdet i sosiale medier, på Google og i epost/nyhetsbrev. Kursinnhold: • Hvordan skape verdifull informasjon, og ikke uinteressant reklame • Lær å lage godt og relevant innhold til nyhetsbrev • Hvordan få kunder til å dele i sosiale medier • Få bedre organisk synlighet på Google. [-]
Les mer