Kurs: Digital strategi


Klasserom6 timerKursNorsk

Dette kurset har ikke oppført noen dato for studiestart. Bruk skjemaet under for å kontakte leverandør for nærmere informasjon.


Du lærer hvordan du:

  • formulerer gode forretningsmål
  • ser forskjellen mellom forretningsmål og virkemidler
  • etterprøver at målene dine er oppnådd (KPIer)
  • kan finne målgruppene dine og prioritere dem
  • avdekker brukerbehov som støtter opp om forretningsmålene
  • velger hvilke kanaler du skal benytte for å fylle brukernes behov

I løpet av kurset lager du et enkelt og oversiktlig målkart som knytter sammen forretningsmål, målgrupper, brukere, kanaler og måltall. Målkartet gjør det enklere å kommunisere den digitale satsningen med ledelsen og resten av organisasjonen.

 

Dette er en fleksibel tilnærming til strategiarbeid som kjennes riktig når man prøver den. Den gir større rom for læring underveis i prosessen fordi det å eksperimentere med mindre deler gir oss mot til å være litt dristigere. Metoden er derfor også velegnet til strategi for mindre deler som mobile løsninger eller frittstående apps.

 

Kursholdere:
Lillian Medby
Ida Aalen

 

PÅMELDING HER



Stedsbeskrivelse


Stenersgata 8, Oslo







 

Åpen deltakerdiskusjon om kurset eller emnet

Del gjerne din erfaring eller tanker om dette kurset eller temaet med andre!



Anbefalinger fra andre brukere