Kurs: DEN GODE SERVICE OG KUNDEBEHANDLING - Bedriftsinternt


Klasserom1 dagHeltidKurs

Dette kurset har ikke oppført noen dato for studiestart. Bruk skjemaet under for å kontakte leverandør for nærmere informasjon.




Dagsseminar i ”DEN GODE SERVICE OG KUNDEBEHANDLING”, generelt kurs,
v/Cand. philol. Astrid Voll Storaas.

For servicemedarbeidere og mellomledere i servicebedrifter.

 

HVA ER SERVICE?

  • Definisjon av service.
  • Psykologisk utdyping av servicebegrepet i et kundeperspektiv.

PERSONLIG SERVICE  -  holdninger og handlinger.
Servicemedarbeiderens holdnings – og handlingsmønstre i sin serviceytelse som skaper en utmerket service og kundebehandling.

 

ENKELTKUNDEN I FOKUS  -  viktig både for å skape høy servicekvalitet, og som en stressreduserende strategi for servicemedarbeiderne selv.

 

DET VIKTIGE SANNHETENS ØYEBLIKK.

  • Hvordan skape positive sannhetens øyeblikk, og unngå nøytrale eller negative.

SERVICEKVALITET OG KVALITETSSIKRING.

  • Sentrale elementer i utmerket servicekvalitet.
  • Sikring av en stabil og forutsigbar servicekvalitet.

GOD SERVICE: TILFREDSSTILLELSE AV KUNDENS BEHOV OG FORVENTNINGER.

  • Kundenes behovshierarki.
  • Hvordan tilfredsstille kundenes psykologiske behov.

DIFFERENSIERT SERVICE
Om differensiering, tilpasning, av service overfor ulike kunder og segmenter.

 

PROFESJONELL SERVICE  -  holdninger og handlinger.

  • Servicemedarbeidernes holdnings – og handlingsmønstre som skaper en mest mulig profesjonell service og kundebehandling.
  • Hvordan møte visse utfordringer i denne sammenheng, for å sikre profesjonalitet i enhver situasjon og overfor enhver kunde.

KUNDEKOMMUNIKASJON.

  • Kommunikasjonsformene, og hvordan bruke dem riktig.
  • Hvordan skape en best mulig kommunikasjon med kundene.

SERVICEHELTENE  --  hva kjennetegner de beste serviceutøverne? 
En undersøkelse av svært dyktige serviceutøvere, og deres holdninger, tankegang og strategier, gir viktig lærdom til alle kundebehandlere.

 

GRUPPEARBEID om servicekvalitetssikring – og forbedring i de service-bedriftene som gruppens medlemmer arbeider i.



Stedsbeskrivelse


Hele Norge



Varighet


Kursene går fra 09:00 - 16:00



Målgruppe


Alle typer servicemedarbeidere og deres mellomledere.



 

Påmelding
DEN GODE SERVICE OG KUNDEBEHANDLING - Bedriftsinternt hos AVOS Samhandling
Start her
100% sikkert skjema
Tar ett minutt å fullføre
Hurtig respons

KAMPANJE!!!
Felt som er merket med * må fylles ut
Ønsket valuta *
Dato og sted *
Kursdeltakere
Hvor mange? (Gavekort)
Kampanjekoden er korrekt og rabatt er lagt til.
Fant ingen kampanje. Skrev du kampanjekoden riktig?
Kampanjekode er korrekt, men kampanjen gir ikke bedre pris enn nåværende kampanje.
Deltaker {{$index+1}}
Filen ble lastet opp
Filen ble fjernet
Laster opp... {{item.upload_progress}}%
{{ file.file.name }} Fjern
{{total_price | fprice}} kr {{currency}}
{{total_price-total_with_discount | fprice}} kr {{currency}}
{{total_with_discount | fprice}} kr {{currency}}
{{total_vat | fprice}} kr {{currency}}
X

MVA per produkt:

{{arr[1]}}
Betalingsmåte *
Number: 1+2 *
Vennligst rett opp følgende og forsøk igjen
{{errors_msg}}
Sender...
Vent til opplasting av fil er ferdig

Dette skjemaet er 100% sikkert.
AVOS Samhandling vil snart kontakte deg og bekrefte!



 

Åpen deltakerdiskusjon om kurset eller emnet

Del gjerne din erfaring eller tanker om dette kurset eller temaet med andre!



Anbefalinger fra andre brukere