Kurs: Frontlinjeservice


Bedriftsintern1 dagDeltidKursNorsk

Dette kurset har ikke oppført noen dato for studiestart. Bruk skjemaet under for å kontakte leverandør for nærmere informasjon.




Kursleder er mangeårig bedriftleder, tidligere fagforeningsleder, selger og pedagog. Han er utdannet innen sosialpsykologi og har samhandling og reaksjonsmønstre som spesialfelt. Underviser innen feltet i mange av landets strørste bedrifter med gode resultater.

 

Frontservice - er også et kurs i personlig utvikling og kommunikasjon

Vi legger vekt på de mellommenneskelige forhold.
Vi vet at den menneskelige ressurs er bedriftens aller viktigste.

For servicebedrifter spesielt er det viktig at alle medarbeiderne til en hver tid er motiverte og ansvarsbevisste, for at de sammen skal nå de servicemål som er satt.

Alle bedrifter har samme mulighet til teknologi - det som skiller den meget gode fra de mindre gode er det første inntrykket man får – God dag du snakker med Maja.....

Temaer som blir gjennomgått

 

Service


Det blir ofte satt høye servicemål for bedriften. Dette er et omfattende emne som alle medarbeiderne bør være godt kjent med.
Her ønsker vi å vinkle det til det personlige ansvaret. 


Du som servicemenneske
Hvilke personlige egenskaper er viktige?
Klagebehandling og konfliktløsning
Hvordan finne løsninger til det beste for alle?
Moral og etikk
Hvilke moralske og etiske regler gjelder?
Stress og stressmestering 
 Hvilke virkninger har stress?


Mellommenneskelig kommunikasjon
Hva skjer i kommunikasjonsprosessen  og hvilke teknikker vi kan bruke for å bedre kommunikasjonen til kundene og våre kolleger.
Hva er kommunikasjon ?
Hvordan kommuniserer jeg ?
Samtaleteknikk  
Lytteteknikk 

 

Opplæringsmål:
Kjenne seg selv bedre for å kunne utføre den daglige jobben profesjonelt.
Bedre sitt forhold til kunder og kollegaer ved hjelp av større innsikt i og forståelse av den menneskelige natur.


Gjennomføring
Dette er et kursopplegg som egner seg godt som dagskurs og som teambuilding -
Kurset er litt mentalt krevende, og egenaktivitetet er derfor nødvendig for "å holde på " alle deltagerne til enhver tid. 
Det blir lagt opp til gruppearbeid rundt de berørte emnene.



Stedsbeskrivelse


Kursene holdes der kunden ønsker.



Forkunnskaper


Bakgrunn fra salg/service er en fordel, men man kan stille uten spesielle forskunnskaper.



Varighet


1-2 dager etter ønske

Studiepoeng


0



Innlevering


Det blir en oppfølgningsoppgave etter ca 3 måneder.



Målgruppe


Alle som har kunderelaterte jobber



 

Påmelding
Frontlinjeservice hos OPTIMAL Læring
Start her
100% sikkert skjema
Tar ett minutt å fullføre
Hurtig respons

KAMPANJE!!!
Felt som er merket med * må fylles ut
Ønsket valuta *
Dato og sted *
Kursdeltakere
Hvor mange? (Gavekort)
Kampanjekoden er korrekt og rabatt er lagt til.
Fant ingen kampanje. Skrev du kampanjekoden riktig?
Kampanjekode er korrekt, men kampanjen gir ikke bedre pris enn nåværende kampanje.
Deltaker {{$index+1}}
Filen ble lastet opp
Filen ble fjernet
Laster opp... {{item.upload_progress}}%
{{ file.file.name }} Fjern
{{total_price | fprice}} kr {{currency}}
{{total_price-total_with_discount | fprice}} kr {{currency}}
{{total_with_discount | fprice}} kr {{currency}}
{{total_vat | fprice}} kr {{currency}}
X

MVA per produkt:

{{arr[1]}}
Betalingsmåte *
Number: 1+2 *
Vennligst rett opp følgende og forsøk igjen
{{errors_msg}}
Sender...
Vent til opplasting av fil er ferdig

Dette skjemaet er 100% sikkert.
OPTIMAL Læring AS vil snart kontakte deg og bekrefte!



 

Åpen deltakerdiskusjon om kurset eller emnet

Del gjerne din erfaring eller tanker om dette kurset eller temaet med andre!



Anbefalinger fra andre brukere