Oversikt over relevante kurs innen Kundeservice - Kundebehandling i Oslo

Velg Kategori

Fant 7 kurs!

Call Center Dagene

Oslo 10 795 kr
Nord-Europas største møteplass for deg som jobber for eller med god kundeservice. Vi deler også ut Kundeserviceprisen til Norges beste kundesenter. Les mer

Kundeservicedagen

Oslo 4 795 kr
Konferanse for deg som jobber med kundeservice. Få faglig påfyll, motivasjon og nyttige verktøy som du kan bruke både på jobb og i hverdagen. Les mer

Frontlinjeservice

Bedriftsintern Hele landet 1 dag 0 kr
Frotlinjen er den viktigste gruppen i en bedrift. Det er de som tar telefonen, er i resepsjonen eller sender ut info og reklame. Disse gir umiddelbart et intrykk av bedri... Les mer

Butikkledelse

Oslo Og 3 andre steder 1 år 96 500 kr
Butikkledelse er for deg som ønsker en karriere som leder eller mellomleder i detaljhandelen. Utdanningen inkluderer praksis i relevant bedrift gjennom hele året. Les mer

Frontlinjeservice

Bedriftsintern Hele landet 1 dag 0 kr
Kurset retter seg mot sentralbord, resepsjon, kundebehandlere - de som møter kunden først i bedriften. Førsteinttrykket er viktig og kan være helt avgjørende for val... Les mer

Fagbrev salg/service og kundebehandling -teori

Nettbasert kurs Hele landet 2 semester 12 900 kr
Dette er teoridelen for fagbrevet i butikkfaget. Det gir deg økte kunnskaper og bedre lønn, noe som tilsammen gjør hverdagemn mer spennende. Les mer

Service og kommunikasjonskurs

Bedriftsintern Hele landet 8 timer 24 900 kr
For bedrifter som fokuserer på betydningen av å ha medarbeidere på alle nivå med klar serviceinnstilling og god kommunikasjon. Les mer