Bedriftsintern opplæring: Service og kommunikasjonskurs


Bedriftsintern8 timerDeltidBedriftsintern opplæringNorsk
Start Sted Språk
Ta kontakt Hele landet Norsk



For bedrifter som fokuserer på betydningen av å ha medarbeidre på alle nivå med klar serviceinnstilling og god kommunikasjon, både eksternt og internt. Vi mener at en god serviceinnstilling til kolleger og kunder påvirker både arbeidsmiljø og resultater. Med god servicinnstilling og god kommunikasjon mener vi at medarbeidere er i stand til å se behov og handle ut fra dette. Det er også viktig at medarbeidere er bevisste på bedriftens verdier og strategier, og at holdninger fører til konkrete handlinger.

Vi setter søkelys på medarbeiderens holdninger til service og kommunikasjon, og betydningen dette har i hverdagen. Og vi presenterer egnede verktøy for å håndtere ulike situasjoner osm kan oppstå i forhold til kunder eller kolleger.

 

Aktuelle tema:

  • Hva er god service internt/eksternt
  • Klart språk
  • Hvilke utfordringer har vi, styrker/svakheter?
  • Hva kan jeg/vi gjøre i forhold til utfordringene?
  • Kommunikasjons teori
  • Verktøy for håndtering av "den vanskelige kunden"
  • Gi og ta tilbakemeldinger -verktøy for å hindre eskalering av konflikter

 

Undervisningsmetoder:

  • Hele kurset legges opp etter erfaringslæringsprinsippet som sikrer at deltakerne selv kommer med refleksjoner og evalueringer over de ulike tema
  • Kursene våre er ofte prosessorientert dvs. at vi vil undervise i noen generelle tema og inkludere bedriftens behov for å belyse aktuelle tema underveids. (skreddersøm).
  • Kort forelesninger/etterlesninger
  • Individuelt samt gruppearbeid
  • Teorier i forhold til aktuelle tema
  • Realistiske rollespill-cases fra bedriftens hverdag

Gjennomføring:

Vi kan gjennomføre kurs ute i bedrift eller i våre egne lokaler i Sandvika. Kursene kan gjennomføres både på dagtid og på ettermiddag/kveld.



Stedsbeskrivelse


Ute i bedrift eller i våre loklaer i Sandvika.



Forkunnskaper


Ingen krav til spesielle forkunnskaper



Varighet


8 timer. Kan deles opp til 2 x 4 timer. (Ta kontakt for å kartlegge behov).



Studiepoeng


Ingen studiepoeng.



Innlevering


Ingen innleveringer, men kan være noe oppgaveløsning.



Målgruppe


Bedrifter som er avhenging av service innstilt personell eller de osm ønsker å ha sterkere fokus på dette i sin bedrift.



 

Påmelding
Service og kommunikasjonskurs hos Briga
Start her
100% sikkert skjema
Tar ett minutt å fullføre
Hurtig respons

KAMPANJE!!!
Felt som er merket med * må fylles ut
Ønsket valuta *
Dato og sted *
Kursdeltakere
Hvor mange? (Gavekort)
Kampanjekoden er korrekt og rabatt er lagt til.
Fant ingen kampanje. Skrev du kampanjekoden riktig?
Kampanjekode er korrekt, men kampanjen gir ikke bedre pris enn nåværende kampanje.
Deltaker {{$index+1}}
Filen ble lastet opp
Filen ble fjernet
Laster opp... {{item.upload_progress}}%
{{ file.file.name }} Fjern
{{total_price | fprice}} kr {{currency}}
{{total_price-total_with_discount | fprice}} kr {{currency}}
{{total_with_discount | fprice}} kr {{currency}}
{{total_vat | fprice}} kr {{currency}}
X

MVA per produkt:

{{arr[1]}}
Betalingsmåte *
Number: 1+2 *
Vennligst rett opp følgende og forsøk igjen
{{errors_msg}}
Sender...
Vent til opplasting av fil er ferdig

Dette skjemaet er 100% sikkert.
Briga AS vil snart kontakte deg og bekrefte!



 

Åpen deltakerdiskusjon om kurset eller emnet

Del gjerne din erfaring eller tanker om dette kurset eller temaet med andre!



Anbefalinger fra andre brukere