Alle kategorier
Du har valgt: Markedsføring kurs
Nullstill
Filter
Ferdig

-

26 treff i Markedsføring kurs

Sorter på søkerangering, kursnavn, pris, sted, kursdato


Kombinert klasserom og nettbasert Stavanger 12 dager 38 kr
Kurset består av to deler; del 1 Organisasjonsidentitet og del 2 Marked og metode: Bevissthet om identitet som bestanddel ved kommunikasjon i relasjoner og planlagt info... [+]
Kurset består av to deler; del 1 Organisasjonsidentitet og del 2 Marked og metode: Bevissthet om identitet som bestanddel ved kommunikasjon i relasjoner og planlagt informasjon og samfunnskommunikasjon, danner en viktig del av menneskets forestilling om virkeligheten. Her undersøkes dette nærmere med tanke på å fungere som instrument i serviceledelse. Salg utgjør en kontrast til dette, og er en spissformulering for hvordan kjøpsadferd og individuelle beslutningmodeller danner grunnlag for relasjoner og transaksjoner knyttet til et serviceprodukt. [-]
Les mer
Nettbasert kurs 1 time 299 kr
I dette kurset lærer du hvordan din bedrift eller organisasjon kan bruke Instagram for å nå ut til flere potensielle kunder. Kursinstruktør Espen Faugstad vil hjelpe ... [+]
I dette kurset lærer du hvordan din bedrift eller organisasjon kan bruke Instagram for å nå ut til flere potensielle kunder. Kursinstruktør Espen Faugstad guider deg gjennom hele prosessen og hjelper deg med å få mest mulig ut av din Instagram-profil. I starten av kurset lærer du hvordan man lager en konto på Instagram. Deretter lærer du hvordan man bruker applikasjonen. Videre lærer du hva man kan gjøre for å skape engasjement og dialog med følgerne sine på Instagram. Avslutningsvis lærer du hvordan man publiserer bilder og video på Instagram, legger til bildetekst og emneord + mye mer. ➜ Prøv kurset gratis   Hva er kravene? Du må ha lyst til å lære å bruke Instagram Du må ha tilgang til Instagram (gratis) Du må ha en iOS- eller Android-basert mobil Hva kommer jeg til å lære? Du lærer å installere Instagram Du lærer hvordan Instagram er organisert Du lærer hvordan norske bedrifter bruker Instagram Du lærer hvordan man skaper engasjement Du lærer hvordan man tar gode bilder og videoer Hvem er kurset laget for? Gründere Markedsførere Kommunikatører Nettbutikkeiere [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 3 timer 299 kr
Lær hvordan du markedsfører et produkt eller en tjeneste på Facebook. Dette omfatter hvordan du lager en annonse, gjennomfører en A/B-test og definerer en målgruppe ... [+]
Lær hvordan man lager, publiserer og administrerer annonser på Facebook, enten det er til eget formål, eller på vegne av andre. Kursinstruktør Espen Faugstad vil lære deg alt du trenger for å få maksimalt ut av annonseverktøyet til Facebook. Du lærer også hvordan man gjennomfører en A/B-test, hvor formålet er å konverteringsoptimalisere annonsene dine (hemmeligheten bak høy ROI). Du lærer også hvordan man bruker remarketing og konverteringssporing. Kort oppsummert, alt du trenger for å skape gode resultater for bedriften din gjennom effektiv og målrettet annonsering på Facebook. ➜ Prøv kurset gratis   Hva er kravene? Du må ha lyst til å lære hvordan man annonserer på Facebook Du må ha tilgang til Facebook Du må ha en PC eller Mac Hva kommer jeg til å lære? Du lærer å lage og administrere annonser på Facebook Du lærer å lese og forstå annonsestatistikker Du lærer å bruke remarketing og konverteringssporing Du lærer å gjennomføre en A/B-test Hvem er kurset laget for? Markedsførere Kommunikatører Nettbutikkeiere Gründere [-]
Les mer
Nettstudier 8 450 kr
Digital markedsføring er en pakke med videokurs som dekker alle sentrale teknologier og tekni... [+]
Digital markedsføring er en pakke med videokurs som dekker alle sentrale teknologier og teknikker for effektiv markedsføring på Internett. Pakken inkluderer opplæring i innholdsutvikling, hvordan lage gode landingssider som konverterer, bruk av blogg i markedsføring, søkemotoroptimalisering og programmer som Facebook, Google Analytics, Google Adwords og WordPress   Du oppnår Nivå: Yrkesrettet utdanning Program Digital markedsføring - P-IKT009 - 5446 Krav til deg   Studietid Du kan bruke inntil 12 måneder på å gjennomføre dette studiet. Dersom du ser at du trenger lenger tid på å fullføre kan du søke om forlengelse. Hvis du søker om forlengelse før studietiden har gått ut koster det 350 kroner pr. måned. Hvis du søker om forlengelse etter at den ordinære studietiden har gått ut koster det først 500 kroner i oppstartsgebyr og så 350 kroner pr. måned. Du kan utvide din studietid ved å sende en søknad om forlengelse pr. e-post til studietid@nki.no Studiestart NKI Nettstudier har studiestart hver dag, hele året. Når vi har registrert din bestilling, mottar du passord til Nettskolen - og du er i gang! Antall innsendinger 6 Eksamen Eksamen Hver kursdel avsluttes med en obligatorisk innsendingsoppgave. Priser og finansiering Pris kontant Pris 8 450,- Studiemateriell Studiet er videobasert og alt materiell er inkludert i kursprisen. Finansiering Du kan velge mellom kortbetaling, faktura på totalbeløpet, avdragsordning eller annen betaler. Dette velger du i bestillingen. Tips til finansiering Du kan få støtte fra arbeidsgiver, NAV, fagforeninger eller søke om stipender. [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 3 timer 299 kr
Lær hvordan du driver en Facebook-side, enten det er på vegne av en bedrift eller organisasjon. Kurset omfatter hvordan du skaper dialog og engasjement, hvordan algorti... [+]
Det blir stadig vanskeligere å få oppmerksomhet på Facebook. I 2012 klarte en gjennomsnittlig Facebook-side å nå 16% av følgerne sine. I 2014 var dette tallet redusert til 6%. I dag er tallet sannsynligvis enda lavere. I dette kurset lærer du å drive en Facebook-side, enten det er på vegne av en bedrift eller organisasjon. Kursinstruktør Espen Faugstad kommer til å hjelpe deg med å få mest mulig ut av din Facebook-side. Dette omfatter hvordan du skaper dialog og engasjement, hvordan Facebooks algoritmer fungerer, hvordan du publiserer og tilpasser statusoppdateringer, hvordan innsikt fungerer. m.m. ➜ Prøv kurset gratis   Hva er kravene? Du må ha lyst til å lære hvordan man driver en Facebook-side Du må ha tilgang Facebook Du må ha en PC eller Mac Hva kommer jeg til å lære? Du lærer å lage en Facebook-side Du lærer hvordan man skaper engasjement på Facebook Du lærer hvordan Facebooks algoritmer påvirker synlighet Du lærer å lage og tilpasse statusoppdateringer Du lærer hvordan innsikt og innstillinger fungerer Hvem er kurset laget for? Gründere Markedsførere Kommunikatører Nettbutikkeiere [-]
Les mer
Nettbasert kurs 0 kr
Emnet bygger rundt daglig salgsdialog i butikk. Kursdeltagere/ansatte arbeider med ulike oppgaver for praktisk trening på salgsteknikk og mestringsevne. [+]
K U N D E N  I  F O K U S Kunden i fokus bygger rundt daglig salgsdialog i butikk. Workshoppene avdekker generelle handlevaner for kjønn, alder, karakter og type, og gir veiledning for hvordan best behandle den enkelte kunde. Kursdeltagere/ansatte lærer hva som danner den totale butikkopplevelsen, stifter bekjentskap med ulike stereotypier, lærer hva som former kroppspråket, og bevisstgjøres den enkelte karakter og type. Her arbeides med flere typer oppgaver for hvordan gjenkjenne og lese ulike personlighetskarakterer, handlingsplaner, samt trening på salgsteknikk og mestringsevne.   Workshops i emnet: Kroppsspråk Kundekjennskap Salgsprosessen del 1 Salgsprosessen del 2   Om ShopSense Pro - Basic VJ CONCEPT byr en selvbetjent og digital bedriftløsning, med fire påbyggende moduler som til sammen favner 10 ulike emner. Tjenester og funksjoner er spesielt utarbeidet damesegmentet – klær, sko og tilbehør. ShopSense Pro er en uavhengig opplæringsplattform for ansatte med fokus på butikkens salgsarena, produkt, fysisk kundekontakt og daglig salgsdialog. ShopSense Pro integreres likeverdig i små som større bedrifter. ShopSense Pro er en dynamisk opplæringsplattform som ei krever forkunnskaper, og ser at behov for opplæring varierer sterkt fra bedrift til bedrift, fra salgsteam og ned til den enkelte ansatt. Derfor byr ShopSense Pro på flere mulige løsninger og svarer på ulike problemstillinger som gir opplæringen særpreg, struktur og progresjon. Teamet/ansatte arbeider med pensum i form av teori med fordypning (tankeoppgaver) som den enkelte ansatt også kan løse på egen hånd. Hver modul inneholder selvtester tilgjengelig online som relaterer til pensum, hvor den enkelte straks leser av resultat for eget ståsted.    Utvid med Premium og Professional! ShopSense Pro vektlegger en todelt teori/praksis-modell som ivaretar det praktiske yrket, den enkelte bedrift og hvordan praktisere tilegnet kunnskap i butikk. Workshop-biblioteket veileder i hvordan forberede til workshop, avdekke hva som bør vektlegges for egen butikk og salgsteamets spesifikke behov for målsetning. Workshop-biblioteket gir tilgang til digitale forelesninger, morsomme verktøy, teoretiske og praktiske oppgaver for nedlasting, treningsoppgaver for praksis i butikk, prøver med fasit til butikksjef/opplæringsansvarlig, support online m.m. Workshop-biblioteket gir opplæringen integritet, yrkestolthet og glede i bedriften!   VJ CONCEPT forteller om ShopSense Hør Vibeke Johnsen fortelle med egne ord hva ShopSense kan gjøre for din bedrift: Trykk her! [-]
Les mer
Bedriftsintern Hele landet 0 kr
Et godt omdømme skapes av mennesker som arbeider godt sammen og holder høy service-faktor. Dette kurset byr derfor på både samarbeidsteknikk og service-grep. [+]
Alle organisasjoner må håndtere kritikk fra tid til annen. Et rykte bygges opp sakte, men kan lett brytes ned. Organisasjonens omdømme rettes opp hurtig med riktig timing og håndtering. I dette kurset får du grepene for omdømmebygging, serviceinnstilling og internt samarbeid i hele personalet. Kurset består av morsomme og lærerike oppgaver, konkurranser og eksempler. Vi bruker Teamkompasset - en genuin metode for samarbeid, LEGO som materiale, spennende gruppekonkurranser og eksempler, samt et case som skal løses. Til slutt revitaliseres gode rutiner for service & samarbeid slik at de sitter i "ryggmargen". Kurset er modulbasert, og skreddersys til bedriftens behov og ressurser. Det finnes både en fullversjon og kortversjon. Kurset har fått svært gode tilbakemeldinger.   Klipp fra evalueringen: «Veldig interessant kursrekke. Utrolig lærerikt og mye å ta med videre i jobb-bruk.»    «Jeg er overbevist om at mange går fra dette kurset med en innstilling om å gjøre en god jobb»   «Spennende kurs som utfordrer gamle tankemønstre på mange områder.»      «Veldig bra kursrekke! Jeg lærte mye som jeg skal bruke i rollen som medarbeider»     Kurset består av eksempler, case og gruppekonkurranser.                                            L. Pedersen KURSARKITEKTEN ble startet i 2001 og ledes av Linda Pedersen (cand.paed) og statsstipendiat i ledelse og organisasjon. Linda har spisskompetanse på kursdesign og på samarbeid og roller i arbeidslivet.         [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 1 time 299 kr
Mailchimp er et nettbasert verktøy for e-postmarkedsføring. Kurset omfatter hvordan man lager en nyhetsbrevliste, legger til abonnenter, designer et nyhetsbrev, lager e... [+]
Mailchimp er et nettbasert verktøy som gjør det like enkelt å designe nyhetsbrev som det er å sende dem ut til abonnenter. Tjenesten er gratis å bruke for inntil 2000 abonnenter, og hvis du sender mindre enn 12 000 e-poster per måned. Kursinstruktør Espen Faugstad vil guide deg gjennom hele programmet, og lære deg alt du trenger å vite for å komme raskt i gang. I starten av kurset lærer du hvordan man lager en brukerkonto på Mailchimp. Deretter lærer du hvordan man lager en liste, legger til abonnenter og importerer abonnenter. Videre lærer du hvordan man designer en nyhetsbrev-mal. Du lærer også hvordan man lager et nyhetsbrev, basert på en allerede eksisterende mal. Avslutningsvis lærer du hvordan man lager et påmeldingsskjema, leser rapporter og bruker automation. ➜ Prøv kurset gratis   Hva er kravene? Du må ha lyst til å lære hvordan man sender ut nyhetsbrev Du må ha tilgang til Mailchimp (gratis) Du må ha en PC eller Mac Hva kommer jeg til å lære? Du lærer hvordan Mailchimp er organisert Du lærer å lage en nyhetsbrev-liste Du lærer å lage en nyhetsbrev-mal Du lærer å sende ut nyhetsbrev Du lærer å lage et påmeldingsskjema Du lærer å sende ut automatiserte nyhetsbrev Hvem er kurset laget for? Markedsførere Kommunikatører Tekstforfattere Grafisk designere Gründere [-]
Les mer
Nettbasert kurs 2 timer 299 kr
Lær alt du trenger for å kunne søkemotoroptimalisere nettsiden din på en strategisk og supereffektiv måte. Ønsker du å ta rotta på konkurrentene dine, da er dette... [+]
Søkemotoroptimalisering (også kalt for SEO) er en teknikk man bruker for å øke synligheten til en eller flere sider på internett. Denne teknikken gjør at en eller flere sider får høyere plassering i søkemotorens organiske søkeresultater. I dette kurset vil kursinstruktør Espen Faugstad lære deg alt du trenger for å kunne søkemotoroptimalisere på en effektiv måte. I starten av kurset lærer du hvordan relevans, autoritet og nettsidens arkitektur påvirker synligheten til en side. Deretter lærer du hvordan man finner, analyserer og implementere nye søkeord. Du lærer også hvilke type innhold du bør produsere hvis du ønsker å oppnå høy ranking. Videre lærer du hvordan nettsidens hurtighet, struktur og navigasjon påvirker ranking. Avslutningsvis lærer du hvordan inngående, interne og utgående linker påvirker synligheten til en side. ➜ Prøv kurset gratis   Hva er kravene? Du må ha lyst til å lære hvordan man søkemotoroptimaliserer en nettside Du må ha tilgang til en nettside Du må ha en PC eller Mac Hva kommer jeg til å lære? Du lærer hvordan Google avgjør ranking Du lærer hvordan man finner, analyserer og implementerer nye søkeord Du lærer hvordan forbedrer nettsidens hurtighet og struktur Du lærer hvordan inngående og utgående linker påvirker ranking Du lærer hvordan aktivitet på sosiale medier påvirker ranking Hvem er kurset laget for? Nettstedeiere Markedsførere Kommunikatører Tekstforfattere Journalister Webutviklere Gründere [-]
Les mer
Trondheim 18 000 kr
18 Sep
Kurset gir innsikt i viktige trender innen internasjonal handel og hvilke innvirkninger dette har p... [+]
Kurset gir innsikt i viktige trender innen internasjonal handel og hvilke innvirkninger dette har på markedsstrategier og ledelse i internasjonale selskaper.Internasjonalisering er en av de sterkeste trendene i norsk industri de siste par tiår, og det har ført til store endringer i norsk næringsliv og hvordan bedrifter leder sine aktiviteter. Dette kurset gir en introduksjon til en rekke utfordringer som norske selskaper møter i internasjonale markeder, og man lærer hvordan de kan løses på en god måte. Kurset starter med en introduksjon til markedsføring og markedsføringens viktigste konsepter og vi ser hvordan suksessfylte internasjonale bedrifter bygger på disse når de utformer sine internasjonale markedsstrategier. Videre bruker vi dette som et utgangspunkt for å diskutere trender innen internasjonal markedsføring og handel. Kurset har spesiell fokus på noen viktige trender som har spesiell interesse for ledere i norske bedrifter. Vi diskuterer moderne perspektiver på internasjonalisering av foretak og hvordan disse bryter med tradisjonell tankegang. Den andre delen av kurset omhandler internasjonal ledelse og utgjør den implementerende og praktiske delen av de internasjonale markedsstrategiene vi har diskutert over. I denne delen av kurset vil vi gå gjennom verktøy for valg av markeder og styring av internasjonale markedskanaler. Vi vil også bruke mye tid på å se på hvordan en kan skape god organisasjonskultur for å støtte opp under organisasjonens internasjonale strategi og gi lønnsomhet. Øvingsopplegget, som er en viktig del av gjennomføringen av kurset, legger opp til refleksjoner rundt internasjonaliseringsprosessen til teknologi- og kunnskapsbaserte bedrifter. I tillegg er det øvinger som omhandler praktiske og kulturelle utfordringer ved etablering i nye markeder. Det legges til rette for at kandidatene skal kunne bruke egen bedrift som utgangspunkt for semesteroppgaven i kurset.   Temaer Grunnleggende konsepter for markedsføring Moderne trender innen internasjonal handel og implikasjoner for norsk næringsliv Kulturforskjeller og implikasjoner for ledelse Teorier og modeller for internasjonalisering av foretak Born Globals – eller internasjonale oppstartsbedrifter Internasjonal markedsføring Industriell markedsføring og inngangsstrategier i nye markeder Ledelse av internasjonale aktiviteter Hvordan skape god organisasjonskultur i internasjonale organisasjoner Verdiledelse i multinasjonale selskaper Markedsføring av høyteknologi - Crossing the Chasm   Læringsmål Kunnskap: Etter fullført kurs skal deltakeren ha innsikt i de viktigste faglige utfordringer, verktøy og modeller som brukes i markedsføring og internasjonal handel.  Ferdigheter: Etter fullført kurs skal deltakeren kunne anvende disse i reelle case og kunne se de samfunnsmessige konsekvensene av virksomheten i et større perspektiv. Generell kompetanse: Etter fullført kurs skal deltakeren kunne lede markedsutviklingsprosesser i privat eller offentlig virksomhet, og kunne opptre som en leder for internasjonale aktiviteter.   UndervisningKurset gjennomføres som integrerte samlinger og øvinger. Det gjennomføres to samlinger à to dager. Øvingene er basert på diskusjonscase, og det er en semesteroppgave hvor en kan bruke sin egen arbeidsplass som eksempel. I undervisningen legges det stor vekt på praktisk forståelse og anvendelse. På samlingene vil det være teorigjennomgang/forelesninger og case som kursdeltakerne gjennomfører i samarbeid. Mellom samlingene er det selvstudier med lesepensum og veiledet arbeid med semesteroppgaven.   Kan inngå i mastergradKurset kan inngå i NTNUs masterprogram i organisasjon og ledelse, spesialisering i strategi og forretningsutvikling, eller som del av annet studium ved NTNU hvor det passer inn. Kurset overlapper med IØ6016 Internasjonal forretningsutvikling.To samlinger i Trondheim. Første samling: 18. - 19. september 2017Andre samling: 30. - 31. oktober 2017   [-]
Les mer
Oslo 9 995 kr
06 Jun
Alt du ønsker å vite om digital markedsføring, men ikke tørr spørre om. Lær om content marketing, SoMe, SEO, CRO, AdWords, e-post, mobil og webanalyse. [+]
Digital markedsføring 2014 - hold deg oppdatert! Benytt muligheten til å styrke din digitale kompetanse, og lær mer om hvordan du treffer forbrukeren der vedkommende befinner seg. Følg med på utviklingen, og ta din virksomhet ett skritt videre i den digitale verden.   En ny generasjon av sosiale elektroniske nettverk gjør Internett til en av våre viktigste markeds- kommunikasjonskanaler.   Nettsteder utvikles raskt, og behovet for personer som ser tekniske muligheter og kan benytte disse til markedsføring, er stort. Konferansen er perfekt for deg som ønsker å lære det aller siste innen fagfeltet digital markedsføring.   Dette lærer du innen digital markedsføring: Søkeordsannonsering – Slik annonserer du med lønnsomhet Mobilmarkedsføring - enorme muligheter og 1:1 kommunikasjon Webanalyse – hvordan øke konverteringsraten Sosiale medier – Lær å få konkrete, målbare resultater Søkemotoroptimalisering – metoder for høy rangering i Google Meld deg også på Workshop i Content Marketing - 6. Juni To av landets mest anerkjente kursledere innen Content Marketing vil på konferansens siste dag lære deg hvordan innholdet ditt skal gjøre deg mer synlig, drive mer trafikk og skape mer salg (spar kr 2 000,- ved deltakelse på både konferanse og workshop). Praktisk konferanse innen digital markedsføring Få med deg verktøy, metoder og inspirasjon til å gi den digitale markedsføringen din et nytt løft! Hold deg oppdatert innen digital markedsføring - meld deg på i dag! "Bra innhold, spennende foredragsholdere og “up-to date” tema. Anbefales!"Silje Nysveen Embretsen, webmarkedsfører, Sparebanken Hedmark [-]
Les mer
Oslo 6 timer 3 990 kr
30 Mar
20 Apr
11 May
MailChimp-kurs for deg som skal begynne med, eller allerede har tatt i bruk Mailchimp og som gjerne vil lære deg mer. [+]
MailChimp-kurs for deg som skal begynne med, eller allerede har tatt i bruk Mailchimp og som gjerne vil lære deg mer. Du har sikkert prøvd å sende de første kampanjene ut, og føler du mangler litt mer informasjon og kunnskap om systemet. På kurset lærer du også hvordan du bruker Mailchimp, som en del av en marketing automation løsning. Målsetningen med kurset er at du skal lære deg triksene som gjør at du får enda mer ut av Mailchimp og dermed får flere kunder og mer omsetning.   Program: 09:00    Design- og kampanjeoppset - Valg av type kampanje - Valg av mal for utsendelsen - Valg av avsender og innhold i emnefeltet - Gjennomgang av designmodul - Eksempler på design 10:15    Pause 10:25    Tekst og utsendelse- Metoder og tips for god kommunikasjon - Informasjon, branding og produkt - Tilretteleggelse av god konverteringsrate 11:10    Mailchimp og integreringsmuligheter - Effektiv innsamling av epostadresser - Hvordan bygge landingssider i Mailchimp - Administrasjon av din konto - Oppsett 3-parts integrasjoner via API 11:45    Lunsj 12:30    Oppsett og bruk av lister - Samle og effektivisere eksisterende lister - Bruk av segmenter og grupper i dine lister - Importere epostadresser fra andre systemer 13:40    Pause 13:55    Workshop - få hjelp til dine utfordringer - Spørsmål og svar - Individuell jobbing, med hjelp fra kursholdere og designer 14:50    Avslutning     MailChimp-kurs passer for alle som jobber med digital kundebehandling og markedsføring. For å få mest ut av MailChimp-kurset, ha med egen mac/pc. Vi vil mot slutten av MailChimp-kurset hjelpe til med individuelle utfordringer.    Meld deg på/les mer her: http://hclnordic.no/mailchimp-kurs/   [-]
Les mer
Trondheim 18 000 kr
25 Sep
Hvordan styrke idretten som kommersielt produkt? Kurset gir deg en forståelse for hvordan markedsf... [+]
Hvordan styrke idretten som kommersielt produkt? Kurset gir deg en forståelse for hvordan markedsføring som fag kan gi verdifull innsikt i å analysere og utvikle idretten sin verdi og idrettens markedspotensial overfor interessentene publikum og samarbeidspartnere/ sponsorer.Følgende tema utgjør innholdet i kurset: Kvalitet ved et idrettstilbud for publikum Hvordan etablere og utvikle et godt tilbud for publikum? Hvordan etablere og utvikle en merkevare og et godt omdømme? Markedsføring av idrett overfor publikum Hva er kvalitet og hvilke målsettinger har sponsor/samarbeidspartnere ved sitt engasjement? Hvordan etablere og utvikle et godt tilbud for sponsorer/samarbeidspartnere? Hvordan markedsføre og etablere sponsoravtaler/samarbeidsavtaler?   UndervisningTo samlinger à to dager med forelesninger, diskusjoner og gruppearbeid. Mellom samlingene skal det jobbes med lesepensum og en prosjektoppgave som det gis veiledning på. Prosjektoppgaven ferdigstilles etter siste samling.  Del av mastergrad  Kurset kan inngå i spesialisering i idrettsledelse i NTNUs masterprogram i organisasjon og ledelse, eller som del av annet studium ved NTNU hvor det passer inn.To samlinger i Trondheim høsten 2017: Første samling: 25. - 26. september Andre samling: 6. - 7. november [-]
Les mer
Oslo 1 dag 4 990 kr
03 May
08 Jun
Vil du utnytte potensialet i e-postmarkedsføring og tjene penger? Vil du lære å produsere profesjonelle nyhetsbrev? Vil du ha full kontroll på produksjon, utsendelse ... [+]
E-postmarkedsføring med profesjonelle nyhetsbrev   Vil du utnytte potensialet i e-postmarkedsføring og tjene penger? Vil du lære å produsere profesjonelle nyhetsbrev? Vil du ha full kontroll på produksjon, utsendelse og statistikk? Meld deg på kurs i gratisverktøyet MailChimp.   Hvorfor velge dette kurset? Du vil utnytte potensialet i e-postmarkedsføring ved å lage profesjonelle nyhetsbrev. Du vil lære å bruke gratisverktøyet MailChimp, en komplett løsning for e-postmarkedsføring. Du ønsker full kontroll på opprettelse av nyhetsbrev, adresselister, utsendelser, statistikk m.m.   Kursinnhold Hva er MailChimp og hvilke muligheter ligger i løsningen? Hvorfor bruke en tjeneste som MailChimp? Hvilke fordeler gir det? Generelt om nyhetsbrev - hva må du passe på? Adresselister Håndtere påmeldinger og avmeldinger. Skille mellom ulike adresselister. Vasking av e-postadresser. Integrere påmelding og avmelding fra nyhetsbrev på egen nettside. Kampanjer - hvordan opprette og sende nyhetsbrev. Emne på nyhetsbrev. Designmaler. Hvordan bygge nyhetsbrevet i MailChimp? Test av utsendelse - hvordan fungerer nyhetsbrevet på ulike plattformer? A/B Testing. Automatiserte utsendelser. Kontrollpanel - statistikk og rapporter på dine lister og nyhetsbrev.   Internkurs i MailChimp Våre kurs tilbys også som internkurs, på din arbeidsplass, over hele landet. Ta kontakt for mer informasjon: kurs@qross.no.   Uttalelser fra kunder Les flere uttalelser her. [-]
Les mer
Kombinert klasserom og nettbasert Rogaland 6 dager 23 000 kr
Kurset skal gi deltakerne kunnskaper om utvikling og gjennomføring av kontrakts- og leverandørstrategier. [+]
Innhold Kurset legger vekt på hvordan profesjonelle organisasasjoner i private og offentlig sektor skaper og tilegner seg verdi gjennom bruk av eksterne ressurser i et samarbeid med leverandører. Det passer godt sammen med Strategisk markedsføring, og gir disse en grundig innføring i muligheter og utfordringer i en B-2-B kontekst. Læringsutbytte Kunnskap Etter fullført kurs skal deltakerne ha kunnskap om: - Alternative ressurs- og produksjonsmodeller (marked eller intern organisering) - Ulike kontraktstyper (klassisk, neoklassisk, relasjonell) - Kontrakts prosesser fra forespørsel til kontrakt - Kontrakts relasjoner - Relasjonen som strategisk ressurs Arbeidsformer Samlingsbaserte forelesninger med tre samlinger à to dager. Mellom samlingene må deltakerne arbeide selvstendig og i grupper med oppgaver og cases, gjerne i tilknytning til egen organisasjon. Det legges opp til at studentene er aktive og bidrar med egne erfaringer og/eller problemstillinger.  Hva man står igjen med etter endt kurs er i stor grad bestemt av egen innsats. Vurdering/eksamen For å avlegge eksamen må to skriftlige innleveringer med presentasjon, i grupper, være bestått. Eksamen: Hjemmeeksamen med varighet 7 dager og gis karakter A - F, hvor "F" er stryk. Dato oppgis senere. Det er anledning til å ta enkeltemner uten å gjennomføre hele mastergraden. [-]
Les mer