Kurs: Kontormedarbeideren


Klasserom1 dagKursNorsk

Dette kurset har ikke oppført noen dato for studiestart. Bruk skjemaet under for å kontakte leverandør for nærmere informasjon.




KONTORMEDARBEIDEREN

  • Lær hvordan du kan takle en stressende hverdag med komplekse oppgaver
  • Oppnå bedre gjennomslag gjennom møter og annen kommunikasjon internt
  • Lær å kommunisere bedre skriftlig - med vekt på e-post
  • Oppnå bedre arbeidsmiljø og trivsel

   
STED Oslo
PRIS kr 4 900,–
DELTAKERE maks 14 deltakere
PÅMELDING til Mariann Holmgren på mariann@kursformidling.no eller tlf. 92 48 05 72

Kontormedarbeideren er ofte sett på som selve maskineriet i en bedrift. De sørger for at
produksjon, salg og administrasjon/ledelse får jobbe mest mulig effektivt. En effektiv og positiv kontormedarbeider er en stor ressurs for bedriften og setter ofte premisser for arbeidsmiljøet og bedriftskulturen.
 
 
Kurset passer for de som jobber med administrasjon, back-office, kontorarbeide, regnskap, og produksjon av saker/papir, kort sagt kontormedarbeidere med ulike typer oppgaver.
 
 

KURSET VIL FOKUSERE PÅ

Service, kommunikasjon og kundebehandling: 
- I en stressende hverdag kan man bli oppfattet som mindre kundevennlig enn man føler at man er. Hvordan kommunisere godt internt med kollegaer og andre avdelinger? 
- Kroppsspråk, bruk av aksepter og stemmebruk 
- Klagebehandling 

Telefonteknikk 

- Tips og råd om kommunikasjon på telefon.
Endringer og utvikling 
- Hvorfor blir ofte kontormedarbeideren oppfattet som lite endringsvillig? 
- Hvordan takle dette til beste for organisasjonen? 
- Lojalitet til strategi og beslutninger. 

Møtedeltakelse 

- Hvordan bli involvert i møter og øve på å delta med sine meninger? 
- Hvordan bli hørt? Litt presentasjonsteknikk
- Komfortsone og gjennomslagskraft
- Tips og triks 

Stressmestring 

- Kontormedarbeidere har ofte en stressende arbeidshverdag med mange oppgaver, frister og måltall
- Hvordan gjenkjenne stress og mestre den?
- Tidsstyring og multitasking
- Hvordan si nei? 

Teknisk utstyr 

- Headsett
- Pult og stol
- Litt om hva arbeidsmiljøloven sier om arbeidsplassen 

Skriftlig kommunikasjon 

- Tips for god kommunikasjon gjennom skriftlige medier med vekt på e-post 

Arbeidsmiljø 

- Dynamikk og harmoni
- Noen morsomme teknikker for å styrke arbeidsmiljø og deltakelse i møter


HVORDAN FOREGÅR KURSET

På en innholdsrik dag ønsker vi å gå gjennom ulike teknikker, verktøy og selvinnsikt for å kunne bli oppfattet som en pådriver for bedriftskultur og utvikling. Vi legger opp
til en kombinasjon av teori, forelesning og workshoper/diskusjoner i gruppen.
Man bør også sette av tid til å gå gjennom konseptet så raskt som mulig i
etterkant av kurset, og det er ønskelig at du lager deg en handlingsplan for
hva du ønsker å trene på for å utvikle deg. Det er sjelden at en kontormedarbeider mangler faglig kompetanse, så på denne dagen vil vi fokusere på ulike vinklinger på kommunikasjon. 

OM INSTRUKTØREN

Oddvar Johnsen har holdt en rekke kurs innen ledelse, service og kundebehandling, presentasjonsteknikk og forhandlingsteknikk og har selv lang erfaring i ledelse og å møte og håndtere alle typer kunder. Han har en variert utdannelsesbakgrunn innenfor relevante fag som pedagogikk og ledelse. Oddvar Johnsen får fantastiske tilbakemeldinger fra sine deltakere. I tillegg til at han er engasjerende, setter de spesielt pris på hans evne til å skape trygghet, snakke så folk forstår og hans evne til å sette seg inn i deltakernes virkelighet. 

TILBAKEMELDINGER FRA TIDLIGERE DELTAKERE PÅ KURS MED ODDVAR JOHNSEN:

Fantastisk bra, engasjerende og morsom, utrolig lærerikt, har ikke lært og ledd så mye på lenge!
- Kursholder var helt suveren!
- Dagen løp av gårde. Veldig bra.
- Lærerikt og morsomt.
- Utrolig motiverende. En inspirasjonskilde. Vi hadde det gøy! Mye nyttig stoff her.
- Alt var bra og inspirerende. Tiden gikk alt for fort.
- Oddvar Johnsen var levende og inspirerende givende. Tiden gikk altfor fort.
- En fabelaktig instruktør. En meget givende opplevelse. 
- Kursinstruktørens evne til å få kursdeltakere med er meget imponerende.
- Utrolig engasjert.
- Oddvar Johnsen er inspirerende, trygg og faglig dyktig.


Varighet


9:00 - 16:00

Målgruppe


Kurset passer for personer som jobber med salg på telefon, rettet både mot privat- og bedriftsmarkedet.



 

Påmelding
Kontormedarbeideren hos Athene Kursformidling
Start her
100% sikkert skjema
Tar ett minutt å fullføre
Hurtig respons

KAMPANJE!!!
Felt som er merket med * må fylles ut
Ønsket valuta *
Dato og sted *
Kursdeltakere
Hvor mange? (Gavekort)
Kampanjekoden er korrekt og rabatt er lagt til.
Fant ingen kampanje. Skrev du kampanjekoden riktig?
Kampanjekode er korrekt, men kampanjen gir ikke bedre pris enn nåværende kampanje.
Deltaker {{$index+1}}
Filen ble lastet opp
Filen ble fjernet
Laster opp... {{item.upload_progress}}%
{{ file.file.name }} Fjern
{{total_price | fprice}} kr {{currency}}
{{total_price-total_with_discount | fprice}} kr {{currency}}
{{total_with_discount | fprice}} kr {{currency}}
{{total_vat | fprice}} kr {{currency}}
X

MVA per produkt:

{{arr[1]}}
Betalingsmåte *
Number: 1+2 *
Vennligst rett opp følgende og forsøk igjen
{{errors_msg}}
Sender...
Vent til opplasting av fil er ferdig

Dette skjemaet er 100% sikkert.
Athene Kursformidling AS vil snart kontakte deg og bekrefte!



 

Åpen deltakerdiskusjon om kurset eller emnet

Del gjerne din erfaring eller tanker om dette kurset eller temaet med andre!



Anbefalinger fra andre brukere