Kurs: Strategisk salg


Kombinert klasserom og praksis1 dagDeltidKurs

Dette kurset har ikke oppført noen dato for studiestart. Bruk skjemaet under for å kontakte leverandør for nærmere informasjon.




 - med fokus på kundestrategier, nøkkelkundeutvikling og optimalisering av salgsprosesser. Bright har alltid 100% fornøydhetsgaranti på våre kurs!

 

”Tar vi ut potensialet i vår salgsorganisasjon?”

Vi starter kurset med å utfordre hverandre på dette spørsmålet.

 

Kurset gir deltakerne en grunnleggende plattform og et rammeverk omkring strategisk salg, kundestrategier og nøkkelkundeutvikling, samt perspektiver på hvordan bedriftens salgsprosesser kan optimaliseres.

Kurset vil gi deltakerne kunnskaper og forståelse for koblingen mellom bedriftens vekstambisjoner og hvordan de kan legge strategier og planer mot bedriftens ulike kundegrupper.

I mange bedrifter er det gode mål, men stort behov for å tydeliggjøre hvordan målene skal nås på salgssiden. Helt konkret og tydelig. Mye ansvar og forventninger havner hos salgsledelsen. Dette kurset dekker et viktig område som er viet for lite oppmerksomhet. Vi kan kalle dette den taktiske broen mellom strategi og operative salgsplaner.

 

Innhold:

  • Sammenhengen mellom bedriftsstrategier, valg av vekststrategi og bedriftens markeds- og kundestrategier
  • Hvordan utvikle handlingsplaner mot nye, eksisterende og tapte kunder?
  • Hvordan skape økt lojalitet og lønnsomhet gjennom å utvikle våre viktigste kunder på en bedre måte?
  • Kan vi i større grad optimalisere og rendyrke våre salgsprosesser?

 

 Mål med kurset:

  • Skape innsikt i hvorvidt vi tar ut potensialet i vår salgsorganisasjon
  • Gi deltakerne en helhetsforståelse for hvordan de kan forbedre måten de arbeider med kunder og salg
  • Få nye ideer og tanker i felleskap med andre bedriftsledere
  • Inspirere til å utvikle egne forbedringsplaner som sikrer oppnåelse av bedre resultater i egen bedrift

 



Stedsbeskrivelse


Kurset avholdes på Støtvig Hotell på Larkollen rett ved Moss.



Varighet


Man kan velge å ta kurset som et dagskurs, eller som et helhetlig program over 6 dager fordelt på 4 samlinger. Ta kontakt for informasjon om programmet.

Målgruppe


 

–      Ledere som skal legge føringer for salgsarbeidet i bedriften

–      Ledere med direkte ansvar for å lede og utvikle egne selgere, og som skal sikre at salgsmålene innfris

–      Ansvarlige innen salg og kundearbeid som trenger et rammeverk for hvordan de kan jobbe mer strukturert mot bedriftens kundegrupper og nøkkelkunder.



 

Påmelding
Strategisk salg hos Bright Performance
Start her
100% sikkert skjema
Tar ett minutt å fullføre
Hurtig respons

KAMPANJE!!!
Felt som er merket med * må fylles ut
Ønsket valuta *
Dato og sted *
Kursdeltakere
Hvor mange? (Gavekort)
Kampanjekoden er korrekt og rabatt er lagt til.
Fant ingen kampanje. Skrev du kampanjekoden riktig?
Kampanjekode er korrekt, men kampanjen gir ikke bedre pris enn nåværende kampanje.
Deltaker {{$index+1}}
Filen ble lastet opp
Filen ble fjernet
Laster opp... {{item.upload_progress}}%
{{ file.file.name }} Fjern
{{total_price | fprice}} kr {{currency}}
{{total_price-total_with_discount | fprice}} kr {{currency}}
{{total_with_discount | fprice}} kr {{currency}}
{{total_vat | fprice}} kr {{currency}}
X

MVA per produkt:

{{arr[1]}}
Betalingsmåte *
Number: 1+2 *
Vennligst rett opp følgende og forsøk igjen
{{errors_msg}}
Sender...
Vent til opplasting av fil er ferdig

Dette skjemaet er 100% sikkert.
Bright Performance vil snart kontakte deg og bekrefte!



 

Åpen deltakerdiskusjon om kurset eller emnet

Del gjerne din erfaring eller tanker om dette kurset eller temaet med andre!



Anbefalinger fra andre brukere