Kurs: Telefonsalg - bedriftsinternt kurs


BedriftsinternDeltidKursNorsk
Start Sted Språk
Ta kontakt Hele landet Norsk



I dette kurset vil deltagerne lære dokumenterte virkningsfulle teknikker som vil gjøre dem til superselgere på telefon. I tillegg vil de etter gjennomført kurs være proppet med motivasjon for å løfte sine resultater til nye høyder! 

 

I kurset vil jeg ha fokus på følgende tema:

  • Viktigheten av god produktkunnskap
  • Viktigheten av selvdisiplin, egenmotivasjon og selvledelse
  • Hvordan behandle kunden og levere topp service
  • Hva er kundepsykologi og hvordan bruke det i praksis?
  • Hvordan holde på kundene og stoppe lekkasjer?
  • Hvordan rekruttere nye kunder?
  • Hvordan bygge opp salgssamtalen for å skape en god dialog
  • Hvordan styre samtalen og ta kontroll
  • Hvordan håndtere ulike innvendinger fra kunden?
  • Hvordan øke antall signerte avtaler med relevante closingteknikker og samtalestrategier
  • Hvordan nullstille seg og beholde humøret og pågangsmotet etter avslag?

Kurset skreddersys ut i fra deres behov/ønsker, bedrift og bransje. Jeg avslutter ofte kursene med innlæring på hvordan deltagerne kan coache seg selv og bruke sine omgivelser for å opprettholde en god utvikling også etter gjennomført kurs. I kurset vil deltakerne få påfyll, inspirasjon, aha-opplevelser og samtidig ha det gøy. Målet er at selgerne skal få lyst til å lære og prestere! Telefonsalg er gøy og skal være gøy!

Kursholder Jens-Hartvik Quanvik har en enestående formidlingsevne og er en av landets dyktigste selgertrenere. Jens-Hartvik har i løpet av de siste tjue årene trent tusenvis av selgere og salgsledere og kan vise til svært gode resultater. Kurset er konkret og håndgripelig lagt opp slik at læringen kan iverksettes rett etter kurset, eller som en del av kurset. Bedriften vil se umiddelbare resultater i form av økt omsetning etter endt kurs. Vi ser gang på gang at kundens investering i kurset, betaler seg tilbake og gir i tillegg god avkastning i løpet av kun kort tid.

Referanser:

"Jens har ved sitt store engasjement og glimrende ferdigheter gitt Acta gode resultater ved de anledningene vi har benyttet han." - Henrik Pierre, Callsenterleder Oslo, Acta ASA
"Uansett hvor "utlært" du føler du er, har du mye igjen for en dag med dette!" - Jon Håvard Jenssen, Superselger, Tvende Media
"Jeg fikk masse energi og snappet opp noen gullkorn. Eller gullnøkler som det ble kalt. Jeg har jobbet med salg i snart 13 år og jeg kommer til å anbefale Salgstinget til mine venner og forretningsforbindelser." - Frederik Falsen Sundt, Salgssjef/Partner, Lyberg & Partnere
"Meget viktig input som bør repeteres i hele organisasjonen årlig." Odd Bjørn Jensen, Selger


Stedsbeskrivelse


Kurset leveres først og fremst bedriftsinternt i kundens lokaler eller annet bestemmelsessted. Ønsker du å bestille kurset blir vi sammen enig om omfang av oppdraget og tidspunkt/sted for gjennomføring. 



Forkunnskaper


Ingen krav til forkunnskaper. 



Varighet


Et slikt kurs kan strekke seg fra 1 dag til flere uker. Et dagskurs vil fungere som en boost som gir inspirasjon og motivasjon til å starte innarbeidelse av nye vaner. Det vil være bevisstgjørende og vi ser ofte at en dag kan være nok til å igangsette en positiv trend og det gir resultater der og da. Imidlertid er det som regel slik at endring tar tid og repetisjon samt mer kunnskap og bevisstgjøring må til. Ønsker du å forbedre resultatene både på kort og lang sikt, anbefaler vi et mer dyptgående kurs som strekker seg litt utover i tid.

Vi tilbyr skreddersydde løsninger ut i fra kundens behov. Derfor er det vanskelig å oppgi pris uten å vite mer om oppdraget. Vi i Salgstinget har alltid som mål å skape prestasjon- og resultatforbedringer! Vi gir oss ikke før målet er nådd. Vi kan det vi driver med, derfor har vi ingen problemer med å tilby 100 % fornøydgaranti! 



Målgruppe


Kurset passer for salgsteam som jobber utgående med salg og booking på telefon. Det passer for både nysalg og portefølje.

Vanlige utfordringer:

  • Salgsteamet underpresterer/ligger bak budsjett og dere er avhengig av et salgsløft i en viktig periode/innspurt.
  • Teamet presterer OK, men du ønsker å hente ut langt mer av salgspotensialet som ligger i teamet.
  • Dere ønsker å gjøre noe med lav gjennomføringsevne, manglende selvtillit og defensive holdninger som har ført til sviktende resultater over tid.
  • Det er mange nye selgere på teamet som trenger grunnleggende opplæring.
  • Selgerne er motivert, men mangler teknisk salgskompetanse og kommer sjelden helt i mål med salget.




Be om gratis info
Telefonsalg - bedriftsinternt kurs hos Salgstinget
Felt som er merket med * må fylles ut
Ønsket valuta *
Dato og sted *
Kursdeltakere
Hvor mange? (Gavekort)
Kampanjekoden er korrekt og rabatt er lagt til.
Fant ingen kampanje. Skrev du kampanjekoden riktig?
Kampanjekode er korrekt, men kampanjen gir ikke bedre pris enn nåværende kampanje.
Deltaker {{$index+1}}
Filen ble lastet opp
Filen ble fjernet
Laster opp... {{item.upload_progress}}%
{{ file.file.name }} Fjern
{{total_price | fprice}} kr {{currency}}
{{total_price-total_with_discount | fprice}} kr {{currency}}
{{total_with_discount | fprice}} kr {{currency}}
{{total_vat | fprice}} kr {{currency}}
X

MVA per produkt:

{{arr[1]}}
Betalingsmåte *
Number: 1+2 *
Vennligst rett opp følgende og forsøk igjen
{{errors_msg}}
Sender...
Vent til opplasting av fil er ferdig

Dette skjemaet er 100% sikkert.
Salgstinget vil snart kontakte deg



 

Åpen deltakerdiskusjon om kurset eller emnet

Del gjerne din erfaring eller tanker om dette kurset eller temaet med andre!



Anbefalinger fra andre brukere