Kurs: Telefonteknikk og service


Klasserom1 dagDeltidKursNorsk

Dette kurset har ikke oppført noen dato for studiestart. Bruk skjemaet under for å kontakte leverandør for nærmere informasjon.




TELEFONTEKNIKK & KUNDESERVICE

  • Finn ut hvilke adferdstyper du kommunserer best med.
  • Lær de viktigste suksessfaktorene for god kundebehandling på telefon.
  • Lær teknikker og bli bevisst utfordringene ved kommunikasjon på telefon.
  • Lær nyttige teknikker for å takle vanskelige situasjoner.
  • Lær om ulike kommunikasjonstyper og hvordan håndtere disse.

 

DATO 7. juni 2016
STED Oslo sentrum. www.kursformidling.no 
PRIS kr 4 900,–
DELTAKERE maks 18 deltakere
PÅMELDING til Oda Bergland på oda@kursformidling.no eller 
tlf. 934 80 247

Kurset passer for alle som jobber med kundeservice på telefon, og som ønsker å yte best mulig service til alle mulige typer av kunder. Kurset er praktisk rettet med små teoribolker underveis. Om du ønsker kan du sende inn en test før kurset og få en enkel tilbakemelding på din egen kommunikasjonsstil i en modell for adferdsstiler.

 

KURSET VIL FOKUSERE PÅ

  • service på telefon
  • holding
  • tilgjengelighet
  • responstid
  • adferdsstiler
  • analyse av ulike kundetyper
  • fleksibilitet
  • empati
  • test deg selv (valgfritt)

 

HVORDAN FOREGÅR KURSET

Kurset har en god blanding av teori og praktiske øvelser, og det er positivt om deltakerne kan bidra med eksempler fra egen arbeidshverdag.  

OM INSTRUKTØREN

Oddvar Johnsen har holdt en rekke kurs innen ledelse, service og kundebehandling, presentasjonsteknikk og forhandlingsteknikk og har selv lang erfaring i ledelse og å møte og håndtere alle typer kunder. Han har en variert utdannelsesbakgrunn innenfor relevante fag som pedagogikk og ledelse. Oddvar Johnsen får fantastiske tilbakemeldinger fra sine deltakere. I tillegg til at han er engasjerende, setter de spesielt pris på hans evne til å skape trygghet, snakke så folk forstår og hans evne til å sette seg inn i deltakernes virkelighet. 

TILBAKEMELDINGER FRA TIDLIGERE DELTAKERE PÅ KURS I TELEFONTEKNIKK & KUNDESERVICE

Fantastisk bra, engasjerende og morsom, utrolig lærerikt, har ikke lært og ledd så mye på lenge!
- Kursholder var helt suveren!
- Håper flere kolleger blir sendt på dette kurset. Veldig BRA!
- Inspirerende. Selv etter mange års fartstid som sekretær både i resepsjon i forskjellige yrker, kundeservice, tlf etc kom nye innfallsvinkler. Lærerikt. Kan anbefales til de som har brukt for det. Mange hint å ta med seg. Tiden gikk altfor fort.
- Dagen løp av gårde. Veldig bra.
- Lærerikt og morsomt.
- Utrolig motiverende. En inspirasjonskilde. Vi hadde det gøy! Mye nyttig stoff her.
- Alt var bra og inspirerende. Tiden gikk alt for fort.
- Oddvar Johnsen var levende og inspirerende givende. Tiden gikk altfor fort.
- En fabelaktig instruktør. En meget givende opplevelse. 
- Kjempebra kurs. Tiden gikk altfor fort. Kommer gjerne igjen på andre typer kurs.
- Flink til å trekke frem de viktige punkter og problemer som gjaldt oss alle. Mange gode råd å ta med tilbake til kolleger.
- Kursinstruktørens evne til å få kursdeltakere med er meget imponerende.
- Utrolig engasjert.
- Et veldig bra kurs med motiverende og morsom innfallsvinkel til stoffet!
- Oddvar Johnsen er inspirerende, trygg og faglig dyktig.
- Enkle og gode modeller som kan benyttes i dagliglivet.
- Spesielt bra - praktiske tips.
- Meget flink instruktør. Engasjerende. 
- Morsomt kurs. Bra påfyll. 
- Flott kurs med artige og varierte temaer og eksempler. 


Kurs i telefonteknikk og kundeservice. Lær de viktigste suksessfaktorene for god kundebehandling på telefon. Påmelding her!



Stedsbeskrivelse


Nydalen, Oslo



Forkunnskaper


Ingen spesielle



Varighet


0900-1600



Målgruppe


Dette kurset henvender seg til deg som jobber med kundeservice på telefon eller på sentralbord/resepsjon og som ønsker å perfeksjonere profesjonalitet og service.



 

Påmelding
Telefonteknikk og service hos Athene Kursformidling
Start her
100% sikkert skjema
Tar ett minutt å fullføre
Hurtig respons

KAMPANJE!!!
Felt som er merket med * må fylles ut
Ønsket valuta *
Dato og sted *
Kursdeltakere
Hvor mange? (Gavekort)
Kampanjekoden er korrekt og rabatt er lagt til.
Fant ingen kampanje. Skrev du kampanjekoden riktig?
Kampanjekode er korrekt, men kampanjen gir ikke bedre pris enn nåværende kampanje.
Deltaker {{$index+1}}
Filen ble lastet opp
Filen ble fjernet
Laster opp... {{item.upload_progress}}%
{{ file.file.name }} Fjern
{{total_price | fprice}} kr {{currency}}
{{total_price-total_with_discount | fprice}} kr {{currency}}
{{total_with_discount | fprice}} kr {{currency}}
{{total_vat | fprice}} kr {{currency}}
X

MVA per produkt:

{{arr[1]}}
Betalingsmåte *
Number: 1+2 *
Vennligst rett opp følgende og forsøk igjen
{{errors_msg}}
Sender...
Vent til opplasting av fil er ferdig

Dette skjemaet er 100% sikkert.
Athene Kursformidling AS vil snart kontakte deg og bekrefte!



 

Åpen deltakerdiskusjon om kurset eller emnet

Del gjerne din erfaring eller tanker om dette kurset eller temaet med andre!



Anbefalinger fra andre brukere