Fra styrerommet til kunden
- Direkte innvirkning på selskapets resultater
En av de største utfordringene i norske styrerom er mangelen på salgsfaglig kompetanse. Det er kritisk.
Philip Kotler, en verdenskjent professor, sa en gang: «The sales department isn't the whole company, but the whole company had better be the sales department.»
Hvorfor?
Fordi alle beslutninger i en bedrift påvirker hovedmålet: «To create and keep a customer.» — Peter Drucker
For at disse beslutningene skal gi positive resultater, må hele organisasjonen forstå salgsprosessen.
Fra styrerommet til den enkelte medarbeider.
Ta bedre beslutninger
I løpet av én intensiv dag vil du få full innsikt i hvordan mennesker tar beslutninger, og hvordan dette må gjenspeiles i bedriftens salgsprosess og styrets prioriteringer.
Du får:
- Innføring i verdens mest dokumenterte og perfeksjonerte salgsprosess
- Innsikt i hvordan forskjellige kundetyper tar beslutninger
- Sparring med andre ledere i samme situasjon
- Strategier du kan ta med til ditt styrerom
- Ett års tilgang til alt materiale
Kursholdere
Espen Hellman og Ramo Ridderberg er av mange ansett som noen av Norges fremste eksperter på salg og service. De har utviklet prosesser og trent ledere og medarbeidere i flere av landets største selskaper. Med erfaring forankret i både studier og forskning har de publisert over 150 artikler. Nå får du muligheten til å lære direkte fra dem.
Kontakt oss