Administrasjon og HR
Du har valgt: Vinstra
Nullstill
Filter
Ferdig

-

64 treff ( i Vinstra ) i Administrasjon og HR
 

Nettkurs 1 år 14 200 kr
Sett av ca. 3 timer i uken og skaff deg en solid basis og forståelse av det daglige arbeidet med digitale arkiv. [+]
  Arkivskolen er utviklet av NETTOPPlæring som har tilbudt nettkurs i over 20 år. Dra nytte av vår kompetanse og vi vil gi deg det faglige grunnlaget du trenger for å utføre en god jobb med dokumenthåndtering/arkiv i offentlig sektor.   Kurset tar utgangspunkt i en elektronisk hverdag og legger stor vekt på en praktisk vinkling av fagstoffet.    Kurset er inndelt i ti ulike temaer: Arkiv og dokumentasjon Dokumentene Journalføring Daglige arbeidsoppgaver Arkivkoder Periodisering Bevaring og kassasjon Innsyn og offentlighet Arkivplan Kvalitet i alle ledd   Formålet med kurset er å gi deg nødvendig faglig innsikt for å utføre en god jobb i det daglige arbeidet med elektronisk arkiv.   Ved gjennomført kurs vil du sitte igjen med: Grunnleggende arkivfaglig kompetanse Innsikt i og forståelse av hensikten med oppgavene i arkivet Større faglig trygghet i det daglige arbeidet Innsikt i hva som må kvalitetssikres og hvorfor   Fleksibilitet:  Du styrer selv når og hvor du jobber med kurset. Ved å bruke ett år på kurset beregner vi 3 timers innsats pr uke. Kurset har ingen samlinger og ingen faste frister for innlevering av besvarelser. Det betyr at du har mulighet til å fullføre kurset raskere om du ønsker det.    Pris: Kr. 14.200,- per deltaker. Prisen inkluderer tilgang til nettkurs og faglig veileder i 1 år, samt alt nødvendig fagstoff.      Oppstart:  Oppstart hver mandag.      Se også på kurset: Arkivskolen LIGHT (Arkivskolen uten innsendingsoppgaver)   [-]
Les mer
Nettkurs 6 måneder 6 200 kr
Sett av ca. 3 timer i uken og skaff deg en solid basis og forståelse av det daglige arbeidet med digitale arkiv. Velg selv når, hvor og hvor raskt du jobber med kurset. [+]
Arkivskolen LIGHT er utviklet av NETTOPPlæring som har tilbudt nettkurs i over 20 år. Dra nytte av vår kompetanse og vi vil gi deg det faglige grunnlaget du trenger for å utføre en god jobb med dokumenthåndtering/arkiv i offentlig sektor.   Kurset tar utgangspunkt i en elektronisk hverdag og legger stor vekt på en praktisk vinkling av fagstoffet. Arkivskolen LIGHT har samme innhold som vårt nettkurs Arkivskolen, men er uten krav til innlevering av innsendingsoppgaver.   Kurset er inndelt i ti ulike temaer: Arkiv og dokumentasjon Dokumentene Journalføring Daglige arbeidsoppgaver Arkivkoder Periodisering Bevaring og kassasjon Innsyn og offentlighet Arkivplan Kvalitet i alle ledd   Formålet med kurset er å gi deg nødvendig faglig innsikt for å utføre en god jobb i det daglige arbeidet med elektronisk arkiv.   Du får: Innsikt i alle sentrale elementer i arkivfaget Innsikt i arkivtjenestens ansvar og arbeidsoppgaver Praktisk vinklet lesestoff Treningsoppgaver og kontrolloppgaver Faglig veiledning ved behov Større faglig trygghet og tyngde Bedre grunnlag til å gjøre gode faglige vurderinger En avsluttende emnetest   Fleksibilitet:  Du styrer selv når og hvor du jobber med kurset. Ved å bruke 6 måneder på kurset beregner vi 3 timers innsats pr uke. Det betyr at du har mulighet til å fullføre kurset raskere om du ønsker det.    Godkjenning:  Kurset godkjennes på bakgrunn av en avsluttende elektronisk test hvor minimum 80% av svarene må være korrekte. Det gis kursbevis ved bestått kurs. Ønsker du å fullføre vårt andre kurs Arkivskolen på et senere tidspunkt er det mulig.   Pris: Kr. 6200,- per deltaker.                                              Prisen inkluderer tilgang til nettkurs og faglig veileder i 6 måneder.   For mer informasjon, se vår nettside eller ta kontakt med oss på telefon 94018200.   [-]
Les mer
Nettkurs 59 000 kr
Abonnement på e-læring - kurs når det passer deg [+]
Abonnement på e-læring - kurs når det passer deg Behovet for å holde seg oppdatert går i takt med stadig nye digitale arbeidsoppgaver. Kompetanseheving er derfor vesentlig når arbeidsoppgaver/-metoder endres. Vi har utarbeidet en rekke komplette kurs som e-læringskurs. Abonnementet gir tilgang til eksisterende kurs, oppdaterte kurs og nye kurs vi stadig utvikler. Med Norkarts nye e-læringsportal får du tilgang til et bredt kursutvalg som er relevant for deg i ditt arbeid. Med et abonnement på våre e-læringskurs har du mulighet til å heve din kompetanse innen fagområdene du ønsker umiddelbart, og du kan gjennomføre kursene i ditt eget tempo.   Vi tilbyr personlig abonnement som gir tilgang for én bruker, og bedriftsabonnement som gir tilgang til alle brukere i kommune. Bedriftsabonnement koster kr 59.000,- per år.  Dersom du ønsker å kjøpe bedriftsabonnement bestiller du det direkte i skjemaet. Legg inn bestillersnavn som deltaker, ikke navn til alle som skal delta i e-læringskurs. Du får abonnementskode til påmelding av alle våre e-læringskurs etter påmeldingen. Ta kontakt ved spørsmål.   Oversikt over alle tilgjengelige e-læringskurs.   *Abonnement fornyes automatisk ved årsskifte og må sies opp før 1. oktober.     For små kommuner eller kommunale samarbeid kan vi gi rabattert pris - gjerne ta kontakt med oss via kurs@norkart.no     [-]
Les mer
Nettkurs 19 000 kr
Abonnement på e-læring - kurs når det passer deg [+]
Abonnement på e-læring - kurs når det passer deg Behovet for å holde seg oppdatert går i takt med stadig nye digitale arbeidsoppgaver. Kompetanseheving er derfor vesentlig når arbeidsoppgaver/-metoder endres. Vi har utarbeidet en rekke komplette kurs som e-læringskurs. Abonnementet gir tilgang til eksisterende kurs, oppdaterte kurs og nye kurs vi stadig utvikler. Med Norkarts nye e-læringsportal får du tilgang til et bredt kursutvalg som er relevant for deg i ditt arbeid. Med et abonnement på våre e-læringskurs har du mulighet til å heve din kompetanse innen fagområdene du ønsker umiddelbart, og du kan gjennomføre kursene i ditt eget tempo. Vi tilbyr personlig abonnement som gir tilgang for én bruker, og bedriftsabonnement som gir tilgang til alle brukere i kommune.  Personlig abonnement koster kr 19.000,- per år.    Dersom du ønsker å kjøpe personlig abonnement bestiller du det direkte i skjemaet. Du får abonnementskode til påmelding av alle våre e-læringskurs etter påmeldingen.   Oversikt over alle tilgjengelige e-læringskurs.   *Abonnement fornyes automatisk ved årsskifte og må sies opp før 1. oktober.   [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 4 timer 1 750 kr
EHS course for managers is a mandatory course, according to Working Environment Act section 3-5, employer's obligation to undergo training in health, environment and safe... [+]
The course gives basic knowledge of environment, health and safety in your company. You will be presented with examples and situations that relate to your role as responsible for EHS. Questions and quiz are presented along the way. The course ends with an "exam" which includes questions from each course topic. Once you have completed the test, you will receive a printed course certificate. The certificate contains the participant´s name and the contents of the course. More information on hmsnorge.no  https://hmsnorge.no/nettkurs/ehs-course-for-employer   [-]
Les mer
Nettkurs 30 minutter 390 kr
Vi vet at et godt arbeidsmiljø i stor grad bidrar til arbeidsglede og organisasjonstilhørighet og at det hjelper oss med å takle jobbhverdagen – men hvordan skaper vi et ... [+]
Vi vet at et godt arbeidsmiljø i stor grad bidrar til arbeidsglede og organisasjonstilhørighet og at det hjelper oss med å takle jobbhverdagen – men hvordan skaper vi et godt arbeidsmiljø på hjemmekontoret? Dette kurset vil vi gi deg en oversikt over noen av de utfordringene og risikoene du bør ta hensyn til når du jobber mye hjemmefra. [-]
Les mer
Webinar + nettkurs 2 dager 7 990 kr
Opplæring er en sentral del av HMS-arbeidet, og kunnskap er avgjørende for å kunne oppnå et godt HMS-arbeid i praksis. Vårt Grunnkurs i arbeidsmiljø gir deg som kursdelta... [+]
Vårt Grunnkurs i arbeidsmiljø er et 40-timers HMS-kurs som dekker arbeidsmiljølovens krav til grunnopplæring i HMS for verneombud og medlemmer av arbeidsmiljøutvalget (AMU). Kurset dekker også kravene til opplæring for arbeidsgivere, og i tillegg deltar mange tillitsvalgte. For dem uten krav til 40 timer opplæring, kan deltakerne velge å gjennomføre kun første del av kurset; et todagers klasseromskurs. Kurset er bygget opp av tre hoveddeler: Første del er et todagerskurs som gjennomføres i virtuelt eller fysisk klasserom. Uavhengig av om kurset gjennomføres i et virtuelt klasserom eller på en av våre mange kurslokasjoner, vil deltaker bli loset gjennom de sentrale HMS-temaene av en erfaren og dyktig kursholder. Gruppearbeid, diskusjoner og erfaringsutveksling er vektlagt i kurset. Andre del er en nettbasert læring som kursdeltaker gjennomfører på egenhånd. Uken etter gjennomført klasseromskurs, får deltaker tilgang til e-læringskurset. Dette er et kurs hvor deltaker på egenhånd skal gjennomføre 8 kursmoduler og få repetere og dykke videre ned i de ulike HMS-temaene. Deltaker trenger tilgang til en PC med internett, og det kan være lurt å planlegge gjennomføring av 1-2 moduler per dag. Tredje del er en praktisk oppgave som gjennomføres på egen arbeidsplass. Siste del av kurset handler om å omsette teori til praksis, og er en mal som kursdeltaker skal fylle ut sammen med leder eller AMU på egen arbeidsplass. Her skal deltakeren lære hvordan teorien fra kurset gjennomføres i praksis i egen virksomhet.   Mer om kurset Absolutt alle på arbeidsplassen; fra arbeidsgiver til arbeidstakerne og roller som arbeidsmiljøutvalg og verneombud, spiller en viktig rolle for helse, miljø og sikkerhet. Føler du deg trygg på disse rollene? Hvilke plikter, ansvar og oppgaver ligger til de ulike rollene, og hva er hensikten med dem? Vårt Grunnkurs i arbeidsmiljø gir deg som kursdeltaker en grundig gjennomgang av HMS-temaene i arbeidsmiljøloven og tilhørende forskrifter. Kurset er pedagogisk tilrettelagt for at du ikke bare skal sitte igjen med faktakunnskap, men også en solid forståelse for hvordan du i din HMS-rolle kan bidra til å skape et godt HMS-arbeid i egen virksomhet. Å skape forståelse for hva regelverkskravene betyr i praksis, og viktigheten av et godt samarbeid og medvirkning i HMS-arbeidet, er stikkord som vektlegges gjennom hele kurset. Hvem passer kurset for? Opplæring er en sentral del av HMS-arbeidet, og kunnskap er avgjørende for å kunne oppnå et godt HMS-arbeid i praksis. Å gi alle involverte parter i HMS-arbeidet opplæring, er et viktig steg på veien for at din virksomhet skal kunne etterleve lovkravene på en god måte. Grunnkurs i arbeidsmiljø er et fullverdig 40-timerskurs for: Verneombud Hovedverneombud Varaverneombud Medlemmer av arbeidsmiljøutvalg (AMU) For verneombud, hovedverneombud, varaverneombud og AMU-medlemmer krever arbeidsmiljøloven og forskriftene en opplæring på minimum 40 timer. Selv om det også kan være behov for noe intern opplæring, vil dette kurset dokumentere at minsteomfanget er gjennomført, samtidig som du kan føle trygghet i at deltaker har fått en grundig opplæring i HMS-arbeid. Kurset passer også andre med krav til opplæring: Daglig leder Øvrige ledere HR- og HMS-personell Tillitsvalgte Daglig leder har plikt til å gjennomgå opplæring i HMS-arbeid. Øvrige ledere skal ha nok kompetanse i HMS til å lede arbeidet på en god og forsvarlig måte. Alternativet HMS-kurs for ledere er en raskere gjennomgang av regelverket, mens Grunnkurs i arbeidsmiljø vil gi ledere en grundigere innføring i temaet. De som ikke har krav til 40-timerskurs, kan velge å gjennomføre bare klasseromsdelen av kurset. Dette gjelder også verneombud eller AMU med avtale om kortere opplæring. Også HR-personell, HMS-personell og tillitsvalgte har behov for opplæring, og dette kurset gir nyttig kompetanse for deres arbeid i virksomheten. NB. Ledere som sitter i AMU har krav om 40-timerskurs. Kursets gjennomføring og innhold Grunnkurs i arbeidsmiljø er et tredelt kurs: 1)        2 dagers klasseromskurs (2 dager) Klasseromskurset gjennomføres enten i et virtuelt klasserom eller på en av våre mange kurslokasjoner i hele Norge. En trygg kursholder leder deltakerne gjennom de ulike HMS-temaene, og det legges til rette for stor deltakelse gjennom erfaringsutveksling, spørsmål, diskusjoner og gruppearbeid. Med maksimalt 30 deltakere per kurs, blir alle sett og hørt, og kursdeltakerne vil motta kursmateriell og ressurser som et elektronisk eller fysisk kurskompendium. 2)        E-læringskurs (2 dager) Uken etter klasseromskurset, aktiveres tilgang til e-læringskurset. Denne delen av kurset bygger på klasseromskurset, og gir mulighet til repetisjon og dypdykk i temaene fra klasserommet. E-læringen er bygget opp som 8 moduler med en god blanding av video, tekst og interaktive spørsmål og oppgaver. Hver modul avsluttes med en liten test. Fordi deltaker gjennomfører denne delen av kurset på egenhånd, gir det mulighet til å jobbe seg gjennom materialet i eget tempo, og fortløpende repetere temaer som oppleves utfordrende. Totalt estimeres e-læringskurset til 16 timer (8 moduler x ca. 2 timer), og vi anbefaler å gjerne spre gjennomføringen utover flere dager. 3)        Praktisk oppgave (1 dag) Det er én sak å «ha lest noe i en bok» og en annen sak å forstå hvordan noe fungerer i praksis. Etter endt klasseromskurs og e-læringskurs, vil deltaker ha fått en god dose HMS-faglig påfyll. Men hva skal deltakeren gjøre med denne? Hvordan tar vi denne nye kunnskapen med oss tilbake til jobben, og hvordan omsetter vi kunnskapen til praksis? Den praktiske oppgaven er en mal som lastes ned på slutten av e-læringskurset, og den gir deltaker og nærmeste leder* i oppgave å gå gjennom hvordan viktige emner fra kurset fungerer i egen virksomhet. Det skal avklares rammer for samarbeid, og malen kan også brukes til å avdekke viktige fokusområder. * Det finnes en tilpasset mal også for virksomhetens øverste leder. Prisen for Grunnkurs i arbeidsmiljø inkluderer alle kursets tre deler. Kursdeltaker får kursbevis: Kursbevis gis både for klasseromskurset og for hele kurset. Sentrale tema i kurset: Hva er HMS? Introduksjon til arbeidsmiljøloven og tilhørende forskrifter Roller i HMS-arbeidet Varsling om kritikkverdige forhold Arbeidsrelatert skade og sykdom Internkontrollforskriften Hvordan jobbe systematisk og målrettet med HMS Kartlegging av arbeidsmiljøet Risikovurderinger Handlingsplan (oppfølging av risiko or mangler) Psykososialt arbeidsmiljø Fysisk arbeidsmiljø Kjemiske og biologiske arbeidsmiljøfaktorer Ergonomi Sykefravær; forebygging og oppfølging Rus og AKAN Krav til forkunnskaper Det kreves ingen forkunnskaper for å delta på dette kurset. Kurset er tilpasset de med lite eller ingen HMS-kunnskap, men tar også sikte på å gi påfyll til kursdeltakere som allerede er kjent med stoffet. Vi forventer imidlertid at kursdeltaker kommuniserer godt på norsk. Alternativt tilbys dette kurset også på engelsk. For å gjennomføre e-læringsdelen av kurset, trenger deltaker tilgang til en PC med internett. Dersom deltaker må gjennomføre e-læringen på eget utstyr hjemme, minner vi om at også e-læringsdelen av kurset skal regnes som arbeidstid. [-]
Les mer
Webinar + nettkurs 2 dager 7 990 kr
10 Apr
05 Jun
Dette kurset tilfredsstiller krav i arbeidsmiljøloven om obligatorisk/lovpålagt opplæring for bedrifter i SHA-bransjen (bygg og anlegg). [+]
Dette kurset tilfredsstiller krav i arbeidsmiljøloven om obligatorisk/lovpålagt opplæring for bedrifter i SHA-bransjen (bygg og anlegg). Kurset gir også en grundig introduksjon til SHA-begrepet og byggherreforskriften, og tar også for seg internkontroll, SHA-plan og systematisk HMS arbeid. Mer om kurset For mange hersker det forvirring rundt begrepene HMS og SHA som er et nyere begrep som kommer fra byggherreforskriften  fra 1995 og er et noe snevrere begrep enn HMS. SHA må sees i relasjon til spesifikke arbeidsprosjekter eller midlertidige og skiftende bygge - eller anleggsarbeid, når det gjelder sikkerhet, helse og arbeidsmiljø. Ettersom begge regelverkene må følges, vil det i bygg- og anleggsbransjen derfor stilles krav til både HMS og SHA-arbeid, men de kan koordineres, slik at internkontrollen inkluderer SHA-planer.  Alle med HMS- og lederansvar bør ha kjennskap til forskriften, i likhet med verneombud og andre med roller innen HMS.  Som aktør i bransjen er det viktig å forstå forskjellen mellom HMS og SHA, og hvordan disse skal følges hver for seg og sammen. Hvem Kurset tilfredsstiller kravet i arbeidsmiljøloven om opplæring for ledere, verneombud og medlemmer av arbeidsmiljøutvalget og andre med oppgaver, roller og ansvar innenfor helse, miljø og sikkerhet i bygg- og anleggsvirksomheter. Hva Kurset tar sikte på å lære deltakere å Identifisere og forebygge utfordringene på arbeidsplassen som er risikopreget og kan forårsake ulykker, og arbeidsforhold som truer helsen til de ansatte. I tillegg gis en grundig introduksjon til SHA-begrepet og byggherreforskriften. Når Hvis HMS-ansvarlige skal gjøre en god jobb må de få tilgang til god påkrevet relevant opplæring slik at kunnskap og evner og erfaring ivaretar helse, miljø sikkerhet og velferd.  Helse- og sikkerhetsvurderinger må gjøres når det innføres ny teknologi og arbeidsredskaper/maskiner og det er godt å vite hvordan man skal gjennomføre vernerunde forskriftsmessig, og hva man gjør når ulykker inntreffer. Sentrale temaer • Arbeidsmiljøloven og de seks arbeidsmiljøforskriftene • Internkontrollforskriften • Byggherreforskriften • Roller i HMS-arbeidet • Systematisk HMS-arbeid • SHA-plan • Ergonomi og fysisk arbeidsmiljø • Sykefraværsoppfølging • Rus og avhengighetsproblematikk • Psykososialt og organisatorisk arbeidsmiljø GJENNOMFØRING Gruppeundervisning Selve kurset gjennomføres i gruppe over 2 dager. Gruppen er i seg selv en stor ressurs mye samlet erfaring. Vi legger opp til diskusjoner og gruppearbeid hvor erfaringslæring, gruppedeltagelse, praktiske gruppeoppgaver og refleksjoner legges til rette av kursholder. Denne delen er obligatorisk for alle. E-læring Obligatorisk for de som skal ha 40 timers opplæring tillegg / oppslagsverk / fordypning for andre. Kursbevis deles ut til alle deltakere. [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 40 timer 6 990 kr
Bli en god medarbeider på kontoret. Dette kurset gir deg en introduksjon til yrket kontor- og servicemedarbeider, og du får innsikt i ulike deler av det å jobbe innen før... [+]
    Innholdet i kurset: Emne 1: Introduksjon Emne 2 : Lovverk i det norske arbeidslivet Emne 3 : Lovverk/regler/føringer  relatert til yrket/praksisen Emne 4 : Etikk/yrkesetikk  Emne 5: Kommunikasjon med brukere av tjenesten Emne 6: Fagspesifikt tema - Økonomisk styring  Emne 7: Fagspesifikt tema - Ulike IKT-tjenester  Emne 8: Fagspesifikt tema - Kundeoppfølgingssystemer Emne 9: Fagspesifikt tema - Markedsføring Emne 10: Fagspesifikt tema og avslutning/oppsummering av kurset   Læringsmål for kurset Etter endt kurs skal kursdeltaker L1 -ha økt sin kompetanse på handelssektoren og ulike interesseorganisasjoner L2 - kunne se og forstå kundens behov L3 - fått innsikt og kompetanse på kommunikasjon og hva som er viktig for å skape god kommunikasjon med kunder av kontortjenestene L4 - ha grunnleggende kompetanse om lover innen kontorarbeid L5 - ha innsikt i KT-systemer som brukes i kontor- og arkiveringsarbeid L6 - ha økt kompetanse på hvordan markedsføring påvirker salg, budsjett og regnskap L7 - kunne forstå kommunikasjonsprosesser og håndtere konflikter på best mulig måte L8 - kjennskap til lover og regler som arbeidsmiljøloven og HMS-regelverk L9 - ha fått kunnskap om hvordan kontormedarbeidere er organisert og se helheten i det økonomiske i en bedriften   Omfang: 40 timer virtuelt klasserom.   Undervisningen foregår i virtuelt klasserom (kurset gjennomføres i sanntid/samtidig) med faglærere som har engasjement for faget. Vi benytter digital læringsplattformen Acampus, hvor det legges ut fagstoff, oppgaver og gis vurderinger. Påmeldte deltakere må ha pc med kamera og mikrofon, innlogging vil bli tilsendt. I tillegg må du påregne tid til egenstudier og oppgaveløsning. [-]
Les mer
2 dager 1 600 kr
Dette er et kurs for den som har vært i arbeidslivet noen år, og som nå har blitt overtallig i forbindelse med en nedbemanningsprosess. Ta kontakt for en uforpliktende... [+]
Innhold i et jobbsøkerkurs: Realitetsorientering: Hva skjer nå ?, Bevisstgjøring: Hvem er jeg, hva kan jeg og hva vil jeg ? Stillingsmarkedet, Nettverksbygging, CV, Analyse av annonse, Oppbygging av søknad, Forberedelse til intervju.   Kurset gjennomføres i Bergen Sentrum, og vi setter av to ettermiddager fra 12.00 - 16.00Vi kan også gjennomføre kurset bedriftsinternt. Ta da kontakt på post@hrvisjon.no eller mobil 93259372. [-]
Les mer
Bedriftsintern 29 998 kr
Brante Group holder interne jobbsøkerkurs LinkedIn, CV, Søknad og Intervju. Coaching: https://brantegroup.com/outplacement/ [+]
Brante Group holder interne jobbsøkerkurs ved nedbemanning av grupper.   Hvert team tar ca en dag, avhengig av gruppestørrelse. Kursene kan holdes på flere språk og temaene for workshop serien er: LinkedIn profil som skaper interesse CV som bringer deg videre i prosessen Søknad som skaffer deg intervju Intervjutrening, hvordan gjør godt inntrykk i intervjuer Annet – vi lager også kurs innenfor andre tema – f.eks. pensjon, NAV, økonomirådgivning eller annet som er relevant for aktuelle gruppe.   LinkedIn profil som skaper interesse (1 dag) Vårt LinkedIn kurs er en interaktiv workshop hvor deltagerne jobber med egen LinkedIn profil.  Vi viser deltagerne hvordan de kan utnytte ulike funksjonene i LinkedIn til å hevde seg i konkurransen i det uannonserte stillingsmarkedet: Hvordan gjøre en LinkedIn profil mest mulig søkbar for rekrutterer Dos and “don’ts” med hensyn til profil og bilder Skape muligheter gjennom nettverket Hvordan finne de gode jobbmuligheten først Bruk av sosiale medier for jobbsøking Om LinkedIN: LinkedIn er den største arenaen for å finne kandidater til stillinger som aldri legges ut. Plattformen er tilrettelagt for globalt søk etter kandidater. Kurset oppdateres kontinuerlig som følge av endringer i LinkedIn CV som bringer deg videre i prosessen (1 dag) Dette kurset er en praktisk workshop hvor deltagerne får hjelp til å utforme CVer og lærer hvordan de kan gjøre CV-ene sterkere og enda mer relevante. Hva er – og hvordan få fram kandidatenes unike kompetanse på en måte som gjør deltagerne stolte CV-tips - hvordan du kan forsterke CV med enkle grep Hvordan skrive en «skannbar» CV til rekruttere som bare har 10 sek. på hver CV CV databaser som fremmer eller hemmer kandidatur Workshop – vi skriver CV Søknad som skaffer deg intervju  (1 dag) Er CV-en god, vil de også lese søknaden. Hvordan sørge for at man er en de må snakke med? Hva en søknad må og ikke bør innehold Hvordan posisjonere seg dvs. Egen personlighet, erfaring og kompetanse med troverdighet? Eksempler – Hvordan skal en god søknad se ut Hvordan tilpasse stil, form og tone i søknad Workshop – vi skriver søknader Intervjutrening, hvordan gjør godt inntrykk i intervjuer (1 dag)   Dette kurset er designet for å gjøre folk tryggere og bedre i intervju-situasjonen. Vi legger opp til en interaktiv trening for å gi deltagerne så godt utbytte som mulig. Det betyr at det blir korte forelesninger, spennende gruppearbeid, jobbing på egen PC og masse diskusjon i små og store grupper. Forberedelser til intervju – hva må du ha gjort før du kommer Hvordan gjøre et godt førsteinntrykk Kommunikasjon, kroppsspråk, tone og ord Presentasjon av seg selv og CV Øvelser og rollespill Vi får tilbakemelding om at dette er en veldig nyttig og spennende sesjoner hvor deltagerne øker sin egen selvtillit. Ta kontakt med oss i dag for mer informasjon: -Ta gjerne kontakt med oss. Vi deler gjerne av vår kompetanse og tar med glede en uforpliktende samtale – enten det er på telefon, e-post eller over en god kopp kaffe. The Brante Groupc/o House Of Business Solli Plass (3. etasje)Henrik Ibsens gt. 900255 Oslo+47 2233 6300contact@brantegroup.com Monica Brante (Partner & DL)a+47 93 280 290mb@brantegroup.com [-]
Les mer
Julelunsj for Norsk helsenett SF.  [+]
Julelunsj for Norsk helsenett SF.  [-]
Les mer
Klasserom + nettkurs
På forespørsel
På forespørsel
Identity Compass et spesifikt og presist analyseverktøy. Profilen tas via nett, gjenomgås med NLP Coach. Følg link for ytterligere info: http://www.identitycompass.com... [+]
Ønsker du og Kartlegger dine Karriere muligheter Finne dine motivasjonsfaktorer, triggere Hvilke lederstil har du Har du uheldige stressfaktorer i jobbsituasjon er du i faresonen for utbrenthet   [-]
Les mer
Vi skreddersyr karriererådgiving ut fra ditt behov for rådgiving og den tid vi har til disposisjon. [+]
1.Realitetsorientering: hva skjer i bedriften din nå ? 2.Forventningsavklaring til deg selv og din rådgiver ? 3.Identifisere dine styrker og hva du trives med. 4.Gjennomføring av JTI- preferansetest 5.Lage arbeidsplass og milepæler. 6.Posisjonering i arbeidsmarkedet. 7.Ta bilde til cv og Linkedinprofil. 8.Bygge en personlig CV. 9.Nettverksbygging. 10.Analyse av stillingsannonse. 11.Bygge en god søknad. 12.Åpne søknader. 13.Intervjutrening. 14.Presentasjonsteknikk [-]
Les mer
Karriererådgiving tar utgangspunkt i hver enkeltes optimale arbeidssituasjon. I samråd med kandidaten legger vi en plan for veien videre. Vi har programmer av forskjellig... [+]
Karriererådgiving har fokus på: Hva vil du jobbe med?Sett fokus på egen utvikling og veien videre! Hva er du god på?Bli bevisst din kompetanse, ferdigheter og resultater, Hva er viktigst for deg?Livets ulike faser får oss til å prioritere forskjellig, bli bevisst dine behov Skriv en god CV og send den med en like god søknadVi gir deg tips og råd for hvordan du når frem med ditt budskap Du kjenner flere en du tror!Kartlegg nettverket ditt og finn en god måte å bruke det på. Forbered deg til intervjuet!Vi øver på intervjuet til du føler deg trygg. Bruk av testverktøy. Gjennomgang av referanserHvem er referansene dine og hvordan kan de forberedes? Evaluering av jobbtilbudEr dette riktig jobb for deg nå og hvilken skal du velge?   [-]
Les mer