Vanligvis vil CTRL + + tastene kunne brukes for å øke størrelsen, og CTRL + - for å redusere den.
Har du hjul på musen, kan du bruke CTRL sammen med hjulet for å justere størrelsen. På Mac kan du bruke CMD + + og CMD + -.
Dette kurset har ikke oppført noen dato for studiestart. Bruk skjemaet under for å kontakte leverandør for nærmere informasjon.
Fremtiden er her allerede og den stiller helt andre krav til salgsorganisasjonen. Det tradisjonelle produkt- og løsningssalget er i ferd med å dø ut. Tiltagende digitalisering, økende globalisering og innkjøpere som blir stadig mer velinformert krever endring i hvordan man tenker salg, salgsoppfølging og styring. Skal man vinne i konkurransen må virksomheten vise at man skaper verdi for kunden, dette være seg i kundens drift, prosesser eller strategier. Forandringen krever at styret og ledelse sikrer at man tar de rette veivalg med hensyn til organisering og oppfølging av salgsorganisasjonen.
Å implementere verdibasert salg fullt ut er en stor utfordring for både salgssjefer, selgere og ledelse. Kravet til salgsorganisasjoner om å endre seg har vært tydelig en god stund, men endringstakten og antall nye krav og mengden forventninger ser ut til stadig å øke. Gjennom kurset «Fremtidens B2B-salg» vil du få den nødvendige kunnskapen om hvordan du kan organisere salgsarbeidet i samsvar med fremtidens krav til metodikk, struktur og digitalisering. Skal du beholde dine kunder og vinne nye, må du være kapabel til å skape tilleggsverdier for kunden gjennom å ta de rette valgene for fremtiden. Meld deg på kurset og bli en del av fremtidens salgsapparat!
Hensikten med dette kurset er å gi inspirasjon og ideer til det nødvendige strategiske arbeidet med å etablere, utvikle og følge opp en moderne salgsorganisasjon gjennom verdibasert salgsledelse. Etter gjennomført kurs skal deltakerne sitte igjen med ny kompetanse som gjør det mulig å forme og følge opp virksomhetens salgsprosess og salgs-KPI-er i tråd med en for mange, ny hverdag.
Kursinnhold: Fremtidens B2B-salg – er selskapet forberedt?
• Hvordan ser den optimale salgsorganisasjonen ut i 2025?
• Konsekvenser av forandringer i omgivelsene og kundenes kjøpsprosess?
• Hvordan kombinerer vi personlig versus digitalt salg?
• Verdibasert salg 4.0 – fremtidens salgsmetodikk.
• Hvordan designe, implementere og følge opp en moderne salgsprosess?
• Hvordan identifisere utfordringene for salgsorganisasjonen når det gjelder styring og forandringsevne?
• Konkrete verktøy og arbeidsmetoder for overgripende oppfølging av salgsorganisasjonen.
• Styrets og ledelsens rolle i utvikling, implementering og oppfølging av salgsstrategier.
Se det enkelte kurs på ønsket kursdato for angivelse av riktig kurssted.
BEDRIFTSINTERNT KURS; Kurset kan videre leveres som bedriftsinternt kurs etter avtale om tid og sted. Ta kontakt på post@konsulentforeningen.no
INDIVIDUELL KURSDAG; Ønsker du en helt privat kursgjennomgang med åpning for å ta opp dine egne spørsmål mm kan du bestille en individuell kursdag, kun for deg alene med foreleser/konsulent, for kr. 8.950,- + mva. Ta kontakt på post@konsulentforeningen.no for å avtale dato, sted og tid og for å bestille individuell kursdag.
Ingen nødvendige forkunnskaper, men noe erfaring med denne type prosesser eller deler av slike prosesser gir flere «knagger å henge» kursinnhold og gjennomgangen på.
6. timer. (Normalt fra kl 10.00 til klokken 16.00)
Kun oppgaver og case på selve kursdagen.
Kurset er rettet mot styremedlemmer, daglige ledere, markedssjefer og salgssjefer.
Les mer om Den norske konsulentforening - konsulentforeningen.no
Se flere kurs fra Den norske konsulentforening - konsulentforeningen.no (67)
Påmeldingsskjema Kontakt oss