Värmlands län
Du har valgt: Karlstad
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Mer enn 100 treff ( i Karlstad )
 

Nettkurs 10 000 kr
Nettkurs uten samlinger med nettressurser. [+]
Kurset passer for: deg som har design og håndverk vg1 eller formgivingsfag grunnkurs samt fellesfagene/allmennfagene fra vg1 og vg2/grunnkurs og vk-1. deg som har lang praksis i yrket og som ønsker å ta fagprøven (praksiskandidat).   Kursets innhold er: Felles programfag: Aktiviseringsfag - Administrasjonsfag Nettkurs uten samlinger med nettressurser.   Start:              Når du selv ønsker. Omfang:          3 innleveringer Pris:                Felles programfag: Kr. 10.000,- ekskl. lærebøker og eksamensavgift (kan deles i 4 månedlige avdrag med kr. 200,- i  avdragsgebyr pr. avdrag)   Tidsplan • Kurset kan tas etter egen tidsplan med innlevering av mapper til retting. • Du velger selv når du vil starte opp med kurset og hvor lang tid du vil bruke.   Innleveringer • Det er i alt 3 innleveringer – 1 for hvert fag i tillegg til en tverrfaglig oppgave • Kurset er i tråd med læreplanens kompetansemål.   Det følger med ulike nettressurser som du kan benytte så mye og så ofte du vil.   Lånekassen Utdanningen er godkjent for lån og stipend i Lånekassen. For å få lån omgjort til stipend kreves det at deltaker avlegger privatisteksamen i samtlige fag som utgjør 4 eksamener eller avlegger den teoretiske prøven som inngår i fagprøven.   Eksamensform  Privatisteksamen etter gjeldende regler. Oppmelding elektronisk: www.privatistweb.no Fører frem til fagbrev.   Fagprøven som praksiskandidat: Fagprøven består av en teoretisk del og en praktisk del. Dette gjelder for praksiskandidater – de som har minst 5 års godkjent praksis fra yrket, avlegger teoretisk del av fagprøve i tillegg til den praktiske fagprøven.  Det kreves ikke dokumentert praksis for å avlegge den teoretiske prøven.  For å kunne fremstille seg til den praktiske del av fagprøven kreves det dokumentasjon på 5 års godkjent praksis. Praksis vurderes av fylkeskommunen hvor du bor.   Fagprøven for de som følger skolemodellen (lærlinger): Har du allmennfagene fra ordinær videregående skole, anbefaler vi deg å ta privatisteksamen i samtlige programfag for vg1 og vg2. Du kan da søke lærlingeplass for 2 år. De som er lærlinger må ta eksamen i hvert enkelt fag for vg1 og for vg2 i tillegg til teoretisk og praktisk fagprøve.   Om jobben Som aktivitør skal du legge til rette for kreative aktiviteter for ulike brukergrupper som eldre, psykisk utviklingshemmede og psykisk- eller fysisk funksjonshemmede. Aktivitetene kan for eksempel være husflids- og handverksaktiviteter, fysiske aktiviteter av ulike slag, eller dagligdagse gjøremål.    Målsettingen er å opprettholde eller å forbedre brukernes funksjonsnivå bade fysisk, psykisk og intellektuelt.    Vanlige arbeidsoppgaver for en aktivitør er: • planlegge,lede, gjennomføre aktiviteter • vurdere og dokumentere aktiviteter • utvikle, kvalitetssikre og markedsføre aktiviteter   Personlige egenskaper Som aktivitør bør du være kreativ og ha evne til a finne praktiske løsninger på utfordringer som dukker opp. Kommunikasjon, forståelse og evne til a komme kontakt med ulike typer mennesker er også typiske egenskaper ved aktivitøren. Tillegg må du ha kunnskap om menneskets naturlige utvikling, førstehjelp og enkel sykdomslære.   Hvor jobber aktivitøren? Som aktivitør kan du jobbe i ulike helseinstitusjoner, hjemmebaserte tjenester, kultur- og fritidssektoren, rusomsorgen, skole, SFO, frivillighetssentralen eller i private vernede bedrifter. Som aktivitør jobber du ofte med eldre, psykisk utviklingshemmede, funksjonshemmede, barn, ungdom og andre grupper med behov for rehabilitering.   Er du organisert? Undersøk med ditt fagforbund om du kan søke å få dekket kursavgift.   Dersom du ønsker å komme i kontakt med studieekspert kan du trygt ta kontakt med oss på telefon: 913 58 038 eller sende oss E-post til: postmottak@kompetansesenter-bedriftshjelp.com [-]
Les mer
Webinar 1 time 2 750 kr
04 Jun
12 Sep
03 Dec
Retningslinjer for virksomheten i aksjeloven § 6-12 beskriver alle sider ved dette begrepet: «retningslinjer» og viser eksempler, gir tips og råd. [+]
MEDLEMSKURS: Retningslinjer for virksomheten i aksjeloven § 6-12 (Gratis for medlemmer) Nettbasert / Ca. 45 min / "Live" med Styrekonsulent   Ett komprimert og nyttig kurs med mange verdifulle tips og råd, "live" med styrekonsulent – enten via Teams eller Zoom. Mulighet for å stille spørsmål mm. underveis.   Kursinnhold: Styrets ansvar for organisering av selskapet i Aksjeloven § 6-12 Hvorfor styret bør vurdere å etablere retningslinjer Hva menes med «retningslinjer» i lovgivningen? Grunner til at styret bør påse utarbeidelse av retningslinjer Fundament for styring og ledelse/ansvarsbegrensende prosess Hvem utvikler retningslinjene og hva kan de omfatte? Verdien i og for selskapet av gjennomtenkte retningslinjer for drift Retningslinjenes oppdragende og retningsgivende effekt Retningslinjer i praksis – definere og bestemme omfang og områder Eksempler fra andre selskaper og tips og råd   Kursmateriell: Det inngår ikke skybaserte filmapper med materiell og hjelpemidler for øvrig i våre GRATIS medlemskurs, men vi viser til artikler, hjelpemidler, dokumentmaler mm på medlemsportalen under kurset slik at du kan benytte deg av det i ettertid.   NB!  GRATIS for alle medlemmer i Styreforeningen.no Pris for "ikke medlemmer" tilsvarer 12 måneders medlemskap i Styreforeningen.no, regnet fra og med kursdato, for deg som ikke fra tidligere var medlem i Styreforeningen.no   Som medlem får du da full tilgang til alle medlemsfordeler fra og med dagen etter kursdato: alle typer GRATIS kurs og webinarer / medlemspris på alle andre kurs dokumentmalregister, spørsmål og svar basene, artikkelseriene mm avklaringstime hvert halvår, medlemssupport pr telefon/epost anledning til å registrere din CV GRATIS i Styrerekruttering.no ... og alle de øvrige medlemsfordelene i Styreforeningen.no   [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 13 200 kr
Realfag passer for deg som trenger å forbedre karakteren i faget, eller som trenger fordypning for videre studier på høgskole eller universitet. [+]
Ingeniørpakken gir til sammen 2 realfagspoeng og passer for deg som vil bli ingeniør, men som mangler fag eller må forbedre fagene. Har du studiekompetanse, men mangler realfag for å kunne søke opptak ved ingeniørhøyskoler? Fagene du trenger, er matematikk R1 og R2 og fysikk 1. Her kan du prøve Matematikk eller Fysikk (gratis) Gjennomføring NettstudierDu bestemmer hva, hvor og når du vil lære. Her får du varierte leksjoner i form av tekster, video, quiz, podcast, veiledning og oppgaver. Du har alltid kontakt med din personlige lærer hos K2. Målet er å gjøre deg best mulig forberedt til eksamen. Her kan du prøve alle kursene (gratis) Din digitale læringsplattform Den nettbaserte læringsportalen til K2 er tilpasset både mobil, nettbrett og pc. Det gir deg enkelt tilgang til å studere faget på en engasjerende og spennende måte, uansett hvor du er.  Eksamen Som deltaker ved K2 er du privatist og må ta eksamen i fagene for å få karakter. Oppmeldingsfristene er normalt 15. september og 1.februar. Plattform for oppmelding til eksamen kan variere fra fylke til fylke. Se fylkesoversikt her. Husk at betaling av eksamensavgiften skjer ved oppmelding.  Velg Ingeniørpakken og få tilgang til Fysikk 1, Matematikk R1 og Matematikk R2 i 12 måneder. Du velger selv når du vil ta eksamen.  Fysikk 1, eksamen nov/des eller mai/juni Matematikk R1, eksamen nov/des eller mai/juni Matematikk R2, eksamen nov/des eller mai/juni Veien videre Om du har generell studiekompetanse (GENS) og velger å ta fagene fysikk 1 og matematikk R1 og R2 som privatist, da oppfyller du opptakskravene til flere studier, inkludert ingeniørstudier. Se praktisk info for frister og opptak til universitet og høyskole. Gratis veiledning Er du usikker på hva som skal til for å få studiekompetanse, ta gjerne kontakt med oss for gratis veiledning. Vi har veiledere med mange års erfaring som står klare til å hjelpe deg!Ønsker du mer informasjon om kurset velg "Send meg info"-knappen under. Vil du chatte med oss, så klikk på ikonet nederst i høyre hjørne. Lånekassestøtte Utdanningen er godkjent i lånekassen. Søk direkte via lanekassen.no.For mer informasjon se nettsiden vår under Praktisk info. Støtteordninger Er du organisert i en fagforening, kan du i de fleste fagforeningene søke støtte til utdanning. Dersom du er organisert bør du sjekke med din fagforening om muligheter for støtte, frister og hvordan du søker. Forkunnskaper Du må ha fullført grunnskole eller tilsvarende opplæring. Minoritetsspråklige bør ha minimum B1-nivå i norsk muntlig og skriftlig. Dersom du har behov for å lære mer norsk før du starter på utdanning har vi norskkurs på forskjellig nivå (A1-B2). Språkkursene er digitale med personlig oppfølging fra lærer. Se alle kurs her Krav til utstyr Som deltaker på K2 Nettstudier kan du bruke både mobil, nettbrett og PC når du tar kurset.Til eksamen må du ha tilgang til PC. I tillegg trenger du PC-versjonen av Office eller tilsvarende programmer. Se her hva du har tilgang til av nettbaserte ressurser på eksamen. Praktisk info Du finner svar på ofte stilte spørsmål på nettsiden vår under praktisk info.   [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 2 timer
15 Oct
Fellesmøte for alle deltakerne i alle styrenettverksgruppene [+]
Fellesmøte for alle deltakerne i alle styrenettverksgruppene - Faglig rettet digitalt fellesmøte   Tirsdag 15.10.24 kl 17:00 - 19:00 på Teams    Program:   Velkommen og kort om programmet - Bjarne Aamodt Orientering om Styreforeningen og Styresenteret AS - Karl Ibsen Kjønnsbalanse og mangfold i styrerommet - Karl Ibsen og Ingvild Ragna Myhre   Pause   "Anbefalingen" for SMB (Den ideelle foreningen CORPRT/ Tenketanken lanserte 15.02.24 anbefalinger for verdiskapende styrearbeid for SMB) - Ewout Vidar Top "Styrescore" fra Board Ability AS (tidligere Corprt AS) - nytt opplegg for rating av en persons kvalifikasjoner for styreverv, bl.a. basert på bruk av KI, også lansert 15.02.24  - Ewout Vidar Top Avrunding og takk for i dag - Bjarne Aamodt   [-]
Les mer
Nettkurs 90 minutter 6 000 kr
Denne modulen er bindeleddet mellom den praktiske (Managing Professional) og den strategiske (Strategic Leader) sertifiseringsstrømmen, og er del av begge disse to. [+]
Du vil få tilsendt en «Core guidance» bok og sertifiserings-voucher slik at du kan ta sertifiseringstesten for eksempel hjemme eller på jobb. Denne vil være gyldig i ett år. Tid for sertifiseringstest avtales som beskrevet i e-post med voucher. Eksamen overvåkes av en web-basert eksamensvakt.   Eksamen er på engelsk. Eksamensformen er multiple choice - 40 spørsmål skal besvares, og du består med 70% riktige svar (dvs. 28 av 40). Deltakerne har 1 time og 30 minutter til rådighet på eksamen.  Ingen hjelpemidler er tillatt.  Nødvendige forkunnskaper: Bestått ITIL Foundation sertifisering Gjennomført godkjent kurs/e-læring [-]
Les mer
Nettkurs 60 minutter 5 600 kr
MSP er et globalt anerkjent rammeverk for beste praksis programledelse. [+]
Du vil få tilsendt en «Core guidance» bok og sertifiserings-voucher slik at du kan ta sertifiseringstesten for eksempel hjemme eller på jobb. Denne vil være gyldig i ett år. Tid for sertifiseringstest avtales som beskrevet i e-post med voucher. Eksamen overvåkes av en web-basert eksamensvakt.   Eksamen er på engelsk. Eksamensformen er multiple choice - 60 spørsmål skal besvares, og du består ved 60% korrekte svar (dvs 36 riktige av 60 spørsmål). Deltakerne har 60 minutter til rådighet på eksamen.  Ingen hjelpemidler er tillatt.   Nødvendige forkunnskaper: Ingen [-]
Les mer
Nettkurs 75 minutter 5 600 kr
PRINCE2 Agile Foundation gir forståelse for hvordan man bruker PRINCE2 i kombinasjon med smidige metoder. Gjennom sertifiseringen lærer du hvordan PRINCE2s prinsipper, pr... [+]
Du vil få tilsendt en «Core guidance» bok og sertifiserings-voucher slik at du kan ta sertifiseringstesten for eksempel hjemme eller på jobb. Denne vil være gyldig i ett år. Tid for sertifiseringstest avtales som beskrevet i e-post med voucher. Eksamen overvåkes av en web-basert eksamensvakt.   Eksamen er på engelsk. Eksamensformen er multiple choice - 50 spørsmål skal besvares, og du består ved 55% korrekte svar (dvs 28 av 50 spørsmål). Deltakerne har 1 time og 15 minutter til rådighet på eksamen.  Ingen hjelpemidler er tillatt.   Nødvendige Forkunnskaper: Ingen [-]
Les mer
Bedriftsintern
Et kurs for deg som vil utvikle personlig styrke og kommunikasjonsferdigheter som er nødvendig for å håndtere viktige, nødvendige og vanskelige samtaler. Hvordan skap... [+]
Den vanskelige og nødvendige samtale «Tomrommet som oppstår når vi ikke klarer  å kommunisere, blir raskt fylt med gift tøv og misforståelser.»  C.N. Parkinson - Et kurs for deg som vil utvikle personlig styrke og kommunikasjonsferdigheter som er nødvendig for å håndtere viktige og vanskelige samtaler. Når mye står på spill, meningene er delte og følelsene begynner å bli sterke, går samtaler ofte over til å bli vanskelige. Vi kan gjøre en av tre ting når vi står overfor en viktig samtale: Vi kan unngå den Vi kan møte den og håndtere den dårlig Vi kan møte den og håndtere den bra På dette kurset vil du få verktøy og trening i å mestre viktige og vanskelige samtaler. Du vil få innblikk i enkle metoder og lære deg hvordan du håndterer vanskelige situasjoner med større personlig trygghet og styrke. Innhold Hva er en vanskelig samtale? Ditt ansvar som leder i og av vanskelige samtaler Start med hjertet Lær å se etter, kunsten å lytte Tilbakemeldinger/feedback Konfliktstiler Hvordan håndtere og tolke ulike reaksjoner fra den ansatte? Den ubehagelige beskjeden – hva gjør du når du sier til mennesker noe de ikke vil høre? Hvordan forberede deg til den vanskelige samtale? Hvordan følge opp den vanskelige samtale? LæringsmålÅ utvikle personlig styrke og kommunikasjonsferdigheter som er nødvendig for å håndtere viktige og vanskelige samtaler på en ryddig, fokusert og målrettet måte. ArbeidsmåteMiniforelesninger, øvelser, egentrening, refleksjon i grupper Kurset settes opp bedriftsinternt.  ReferanserI går hadde vi en oppsummering av lederdagene for våre 80 ledere og tibakemeldingene på dagen med Erica og den vanskelige samtale  var kun positive.Variasjonen mellom teori, egen erfaring og utprøving var flott, og gjorde at dagen ble variert.Jeg synes Erica løste oppgaven med en stor forsamling helt strålende. Dette må dere tilby til mange!Takk for innsatsen!Line Lofstad Andersen, Rektor Rygge kommune [-]
Les mer
Nettkurs 3 dager 14 900 kr
Build your skills as a high-performing team member of an Agile Release Train (ART) and learn about the critical role that Scrum Master plays in a SAFe® implementation. T... [+]
  The course covers facilitation of cross-team interactions in support of program execution and relentless improvement. It enhances the Scrum paradigm with an introduction to scalable engineering and DevOps practices, the application of Kanban to facilitate the flow of value, and supporting interactions with architects, product management, and other critical stakeholders in the larger program and enterprise contexts. The course also offers actionable tools for building high-performing teams and explores practical ways of addressing Agile and Scrum anti-patterns in the enterprise.     YOU WILL LEARN TO - Describe Scrum in a SAFe enterprise- Facilitate Scrum events- Facilitate effective Iteration execution- Support effective Program Increment execution- Support relentless improvement- Coach Agile teams for maximum business results- Support DevOps implementation ONLINE TRAINING - SMALL CLASS: 12 attendees max- Four short days – from 10:00 AM – 02:30 PM- Homework before class to increase the benefits of the training- Online discussions and feedback on exercises- Additional help for certification and exam TOPICS COVERED - Introducing Scrum in SAFe- Characterizing the role of the Scrum Master- Experiencing Program Increment planning- Facilitating Iteration execution- Finishing the Program Increment- Coaching the Agile team WHO WILL BENEFIT? This class is intended for people new to the role of Scrum Master, or people wanting to better understand the role and how it fits in a SAFe enterprise, attendees typically include - New of existing Scrum Masters- Team Leads- Release Train Engineers PREREQUISITES All are welcome to attend the course, regardless of experience. However, the following prerequisites are highly recommended for those who intend to take the SAFe® Scrum Master (SSM) certification exam: - Familiarity with Agile concepts and principles- Awareness of Scrum, Kanban, and Extreme Programming (XP)- Working knowledge of software ad hardware development processes EXAM DETAILS - Exam name: SAFe® 4 Scrum Master Exam – or – SAFe® 5 Scrum Master Exam- Exam format: Multiple choice; Multiple select- Exam delivery: Web-based (single-browser), closed book, no outside assistance, timed- Exam access: Candidates can access the exam within the SAFe Community Platform upon completion of the SAFe® Scrum Master course- Exam duration: Once the exam begins, candidates have 90 minutes (1.5 hours) to complete the exam- Number of questions : 45- Passing score : SSM 4 = 33 out of 45 (73%); SSM 5 = 34 out of 45 (75%)- Language: English- Exam cost: First exam attempt is included as part of the course registration fee if the exam is taken within 30 days of course completion. Each retake attempt costs $50.- Retake policy: Second attempt on exam (first retake) can be done immediately after first attempt. Third attempt requires a 10-day wait. Fourth attempt requires a 30-day wait. [-]
Les mer
Nettkurs 375 kr
Kurs i presentasjonsteknikk med Marianne Mørk Larsen. Lær å holde gode presentasjoner uten å få panikk. [+]
  Å holde presentasjoner som overbeviser og skaper tillit, er kanskje en av de viktigste ferdighetene du kan lære deg for å lykkes i livet. De som utvikler sterke presentasjonsferdigheter gjør det bedre på skolen, sikrer seg bedre jobber og stiger oftere opp til høyeste ledernivå i bedrifter og organisasjoner. I dette kurset har Marianne Mørk Larsen komprimert år med erfaring til et komplett kurs i presentasjonsteknikk Spilletid: ca. 1 time og 40 minutter   Leksjoner Introduksjon Hva ønsker du å oppnå med din presentasjon? Slik lager du en introduksjon som skaper forventning og oppmerksomhet Slik strukturerer du innholdet ditt Slik lager du en avslutning som blir husket Slik skaper du innhold som engasjerer Slik bruker du fortellinger i en presentasjon Slik bruker du metaforer i en presentasjon Slik bruker du visualiseringer for å styrke ditt budskap Slik forbereder du deg på det uventede Slik forbereder du deg mentalt til å holde en presentasjon Slik holder du nerveneunder kontroll Slik bruker du kroppsspråk til å understøtte ditt budskap Slik bruker du stemmen for å skape engasjement og oppmerksomhet Slik lager du og bruker stikkordskort (VEDLEGG) Slik bruker du Power Point – uten å kjede livet av publikum Bruk Prezi til å skape mer engasjerende presentasjoner Slik skaper du engasjement med kun tusj og papir En femdagers treningsplan for å presentere som en proff Slik bruker du mental visualisering til å forberede deg Slik tar du kontroll i ulike settinger Slik lager du en rutine som gir deg en god start på presentasjonen Slik skaper du kontakt med publikum Oppsummering [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig Bærum 3 dager 12 480 kr
Få de grunnleggende prinsipper om AutoCAD på plass fra starten. [+]
Fleksible kurs for fremtidenNy kunnskap skal gi umiddelbar effekt, og samtidig være holdbar og bærekraftig på lang sikt. NTI AS har 30 års erfaring innen kurs og kompetanseheving, og utdanner årlig rundt 10.000 personer i Nord Europa innen CAD, BIM, industri, design og konstruksjon.   AutoCAD og LT Basis I Her er et utvalg av temaene du vil lære på kurset: AutoCADs brukergrensesnitt Den strategiske bruken av programmet fra start til slutt i tegningsprosessen Utføre og modifisere en tegning Bruk av tegneobjekter Bruk av redigeringsverktøy Laghåndtering, bruk av tekst og målsetting Håndtere layout og plotte den ferdige tegningen Etter kurset vil du ha god kjennskap til AutoCADs brukerflate og hvordan du skal bruke programmet gjennom hele tegneprosessen. Du vil kunne utføre og modifisere en tegning når det gjelder bruk av tegneobjekter, bruk av redigeringsverktøy, laghåndtering, tekstbruk og målsetning samt opprettelse og bruk av blokker. Du vil også kunne håndtere layout og plotte den ferdige tegningen. Dette er et populært kurs, meld deg på nå!   Tilpassete kurs for bedrifterVi vil at kundene våre skal være best på det de gjør - hele tiden.  Derfor tenker vi langsiktig om kompetanseutvikling og ser regelmessig kunnskapsløft som en naturlig del av en virksomhet. Vårt kurskonsept bygger på et moderne sett av ulike læringsmiljøer, som gjør det enkelt å finne riktig løsning uansett behov. Ta kontakt med oss på telefon 483 12 300, epost: salg@nticad.no eller les mer på www.nticad.no [-]
Les mer
Webinar + nettkurs 10 timer 8 300 kr
Velkommen til web-basert sertifisering i Lean Green belt! Vi vil gjennomføre med bruk av webinar + hjemmeoppgaver. Ved påmelding registrerer du en epostadresse og til den... [+]
Velkommen til web-basert sertifisering i Lean Green belt! Vi vil gjennomføre med bruk av webinar + hjemmeoppgaver. Kurset har samme omfang og faglige nivå som tradisjonelle klasseromskurs. Aktive digitale arbeidsoppgaver med støtte fra vårt omfangsrike videobibliotek i Kaizen™ Online gjør dette til et produkt, vi både er stolte av og trygge på, at vil gi deg det du trenger for å klatre nok et nivå på Lean-modenhetsstigen. Ved påmelding registrerer du en epostadresse og til denne sender vi en link til webinaret i Teams. Webinarene vil inneholde presentasjoner og muligheter for spørsmål underveis. Vi vil i tillegg legge inn korte pauser slik at gjennomføringen oppleves aktiv og levende. I etterkant sender vi en link til eksamen – og du vil oppnå et ettertraktet sertifikat fra Kaizen Institute. Kort om innholdet; DAG 1: Hvordan starte daglig, teambasert forbedring. Beste praksis på teambasert forbedring – Daily KAIZEN™  DAG 2: Daglig forbedring, standardisering og kontinuerlig forbedring (Daily KAIZEN™) DAG 3: Raske resultatmessige forbedringer med Breakthrough KAIZEN™ DAG 4: Lean ledelse og forbedringsstrategi.  Leders rolle (Leaders KAIZEN™) Ta kontakt for rabatt ved flere deltakere! I denne spesielle tiden ønsker vi å gi de mange arbeidsledige/permitterte en mulighet til å tilegne seg læring som vil gjøre dem bedre rustet for framtidige arbeidsmuligheter, når vi etter hvert kommer gjennom krisen. Vi tilbyr derfor en kursrabatt på 30 % til dere som for tiden er uten jobb. Vi stoler på dere og så lenge det oppgis i påmeldingen, trekker vi fra rabatten automatisk.   What do you want to do ? New mailCopy     What do you want to do ? New mailCopy     What do you want to do ? New mailCopy   [-]
Les mer
Nettkurs 5 timer 2 100
Elektronisk Opplæring i Farlig Gods Dokumentert opplæring i ADR kapittel 1.3 og kapittel 1.3 med farlig avfall (eller uten farlig avfall). [+]
Ta kapittel 1.3 der du er Vår elektroniske opplæring i Kapittel 1.3 er en grundig dokumentert opplæring for aktører som håndterer farlig gods. Basert på mikrolæring og spillprinsipper, er kurset grundig, enkelt og tilpasset deg som aktør. Det tar kortere tid, koster mindre, og er like bra som tavleundervisning. Det er egne moduler for hver enkelt aktør. Du lærer det som er viktig for deg.BESTILL HER: https://xn--adrhndboken-08a.no/bestill-e-opplaering/ Om E-opplæringen__________________________   ADR-håndboken 2021 er en integrert del av kurset Det er obligatoriske og valgfrie moduler Om man velger alle moduler tar kurset ca. 5 timer Diplom mottas for dokumentert opplæring etter en avsluttende prøve [-]
Les mer
Nettkurs 4 uker 3 000 kr
Er du opptatt av boligstyling og interiør? Kunne du tenkt deg å blitt boligstylist eller lære mer om hvordan en stylist jobber? [+]
Dette kurset er for deg som: - Er opptatt av boligstyling, design og interiør - Drømmer om å jobbe med interiør - Drømmer om å jobbe som boligstylist - Jobber, eller ønsker å jobbe i interiørforretning - Ikke har en spesiell grunn, men liker å lære nye ting - Trenger kreativt påfyll   Du trenger ikke noe utstyr for å ta dette kurset. Det er opp til deg hvor langt du vil gå med din nye kunnskap.  Dette kurset er et online-kurs og går over 4 uker. Du har tilgang til alt kursmateriale i et helt år etter det. I tillegg vil du komme i kontakt med flere likesinnede og få svar på spørsmål underveis.     Her får du en oversikt over hvordan kurset vil forløpe seg: MODUL 1 - Befaringen og behovet Først tar vi for oss gangen i et kundebesøk og hvor veien går videre derfra. Du kommer til å lære å lage en rapport, og får alle nødvendige sjekklister for dette. MODUL 2 - Fallgruver ved styling I denne biten vil du lære deg hvordan du unngår å trø feil når det kommer til styling, og hva du må fokusere på for å skape et godt resultat. MODUL 3 - Hvordan skape helhet i interiørstylingen Helhet i styling er viktig, samtidig må presentasjonen ikke bli kjedelig eller gjentagende. Her får du de beste tipsene til å treffe blink! MODUL 4 - Gjennomgang av en styling og sluttoppgave Til slutt går vi gjennom en delstyling der du får med deg hele prosessen, trinn for trinn. Det følger med en oppgave for denne delen. Alle som ønsker kan levere inn sluttoppgaven for tilbakemelding og kursbevis.      Fordeler med kurset:  - 1 års tilgjengelighet - Alle moduler inneholder videoleksjoner - Få svar på dine spørsmål av interiørstylist gjennom facebookgruppe eller via email - Bli del av et interiørfreakfelleskap i lukket facebookgruppe med de andre kursdeltakerne - Sluttoppgave med tilbakemelding fra kursholder - Viktige hjelpeark, maler og sjekklister er inkludert og klare for nedlastning [-]
Les mer