Markedsføringskurs
Digital kommunikasjon
Oslo
Du har valgt: Oslo kommune
Nullstill
Filter
Ferdig

-

1 dag 4 980 kr
Dette er kurset som lærer deg hvordan du kan bruke digitale kanaler for å styrke din virksomhets gode navn og rykte, enten du representerer en bedrift, en forening eller ... [+]
I dag er den viktigste informasjonskilden digitale kanaler. Hvordan du fremstår på nett avgjør dermed hvordan andre oppfatter virksomheten din, noe som påvirker både samarbeidspartnere, rekruttering og omdømme. Dette er en viktig rolle bedriftsnettstedet må fylle. Virksomhetskommunikasjon er verktøykassen som brukes til å bli kjent og til å påvirke andres oppfatninger. Innholdet i denne verktøykassen har endret seg radikalt de siste årene. Kurset dekker blant annet: Eide, leide og fortjente medier Hvilke muligheter og trusler skaper nettet for virksomhetskommunikasjon? Hva er forskjellen på egne medier, betalte medier og fortjente medier? Hvordan kan du lære virksomheten din å tenke som et mediehus? Kommunikasjonsplanen Hvor bør du begynne for å legge en robust plan? Hva er de viktigste suksesskriterene og fallgruvene? Hvordan legger du opp til et effektivt knippe tiltak? Pull-kommunikasjon Hvilke kanaler er viktigst for folk som er på jakt etter informasjon? Hva bør stå i fokus i disse kanalene? Hvordan endrer nettet betingelsene for god krisekommunikasjon? Push-kommunikasjon Hvilke kanaler er mest egnet til å nå ut med ditt budskap? Hvordan når du ut med budskapet ditt på best mulig måte? Hvordan måler du effekten av innsatsen? Virksomhetskommunikasjon og sosiale medier Hva skiller sosiale medier fra andre medier? Bør du være tilstede på sosiale medier? Hva skal til for å lykkes på sosiale medier? [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.