Telemark
Du har valgt: Skien
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Mer enn 100 treff ( i Skien )
 

Webinar 4 timer 3 990 kr
Kurs i sykefravær [+]
Kurs i sykefravær [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 9 000 kr
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support dekker «kjernen» i ITIL®, aktiviteter rundt administrasjon av tjenester, og utvider omfanget av ITIL® til å omfatte «oppre... [+]
Kurset fokuserer på integrering av forskjellige verdistrømmer og aktiviteter for å lage, levere og støtte IT-aktiverte produkter og tjenester, samtidig som den dekker støtte for praksis, metoder og verktøy. Kurset gir kandidatene forståelse for tjenestekvalitet og forbedringsmetoder. E-læringskurset inneholder 18 timer med undervisning, og er delt inn i 8 moduler. Les mer om ITIL® 4 på AXELOS sine websider. Inkluderer: Tilgang til ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support e-læring (engelsk) i 12 måneder. ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support online voucher til sertifiseringstest.   ITIL®/PRINCE2®/MSP®/MoP® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. [-]
Les mer
Nettkurs 60 minutter 5 600 kr
MSP er et globalt anerkjent rammeverk for beste praksis programledelse. [+]
Du vil få tilsendt en «Core guidance» bok og sertifiserings-voucher slik at du kan ta sertifiseringstesten for eksempel hjemme eller på jobb. Denne vil være gyldig i ett år. Tid for sertifiseringstest avtales som beskrevet i e-post med voucher. Eksamen overvåkes av en web-basert eksamensvakt.   Eksamen er på engelsk. Eksamensformen er multiple choice - 60 spørsmål skal besvares, og du består ved 60% korrekte svar (dvs 36 riktige av 60 spørsmål). Deltakerne har 60 minutter til rådighet på eksamen.  Ingen hjelpemidler er tillatt.   Nødvendige forkunnskaper: Ingen [-]
Les mer
Nettkurs 1 dag 590 kr
Årlig gjennomgang av FSE inkludert førstehjelp - Nettkurs. For personell som arbeider nær ved elektriske anlegg og betjener elektrisk utstyr [+]
Målsetting: Forebygge at personell som arbeider nær ved elektriske anlegg og betjener elektrisk utstyr ikke blir utsatt for ulykker som er forårsaket av kortslutning (lysbue) eller strømgjennomgang i et lavspenningsanlegg. Deltakerne vil også få opplæring i hvordan man skal opptre hvis en kommer opp i en ulykke forårsaket av elektrisk strøm, samt teoretisk opplæring i førstehjelp (HLR). Kurset er i henhold til: Kurset tilfredsstiller myndighetenes krav iht. FSE-forskriftens §§ 2 og 3 og DSB`s Elsikkerhet nr. 73 og 84 for ikke sakkyndig personell som skal arbeide med enkle driftsoppgaver. Årlig repetisjon er et myndighetskrav, ref. FSE-forskriften § 7.   Læremål: Etter gjennomført kurs skal deltakerne ha en bevisst holdning til elsikkerhet, slik at antall personskader og skader på materiell pga. elektrisk strøm blir redusert. FSE opplæring skal gi kunnskap om regelverk og instruksjoner, enkle vedlikeholdsoppgaver, hvordan betjene et elektrisk anlegg med blant annet sikringer og motorvern, risikovurdering og planlegging, jordfeilproblematikk og faremomenter, bruk av måleinstrumenter, bruk av verneutstyr og til slutt melding om ulykker og opplæring i førstehjelp ved strømulykker. Del 1 – FSE Instruert personell Elsikkerhet – hvorfor så viktig? Myndighetskrav FSE-forskriften Ansvarsforhold Instruert personell – definisjoner – ansvar Overordnet planlegging Risikovurdering Strømgjennomgang Melding om ulykker Ulykker og statistikk Kortslutning og lysbueskader Bruk av verneutstyr Feilsøking Jordfeilproblematikk Faremomenter Teknisk opplæring Del 2 - førstehjelp Opptreden på skadestedet Prioritering og behandling Elektriske skader  -  Fallskader Skader ved strømgjennomgang (rytmeforstyrrelser i hjerte) Lysbueskader Brannskader Hvordan HLR skal utføres De mest alminnelige akutte sykdommer Alminnelig reaksjon når krisesituasjoner oppstår   [-]
Les mer
Nettkurs 40 minutter 5 600 kr
MoP®, er et rammeverk og en veiledning for styring av prosjekter og programmer i en portefølje. Sertifiseringen MoP Foundation gir deg en innføring i porteføljestyring me... [+]
Du vil få tilsendt en «Core guidance» bok og sertifiserings-voucher slik at du kan ta sertifiseringstesten for eksempel hjemme eller på jobb. Denne vil være gyldig i ett år. Tid for sertifiseringstest avtales som beskrevet i e-post med voucher. Eksamen overvåkes av en web-basert eksamensvakt.   Eksamen er på engelsk. Eksamensformen er multiple choice - 50 spørsmål skal besvares, og du består ved 50% korrekte svar (dvs 25 av 50 spørsmål). Deltakerne har 40 minutter til rådighet på eksamen.  Ingen hjelpemidler er tillatt.   Nødvendige forkunnskaper: Ingen [-]
Les mer
5 dager 20 200
03 Feb
Du lærer hvordan virksomheter kan jobbe systematisk med ytre miljø for å være i samsvar med relevant regelverk. [+]
Hva lærer du? Du lærer hvordan systematisk arbeid med å redusere miljøpåvirkningen kan bidra til en mer bærekraftig utvikling, og at kontinuerlig forbedring av miljøprestasjonen vil bidra til å fremme virksomhetens samfunnsansvar. Hva du får igjen for kurset Du blir i stand til å bistå virksomheter med å redusere kostnader knyttet til avfall og energiforbrukDu blir i stand til å bruke miljøarbeid aktivt for å forbedre omdømmet Fyll ut skjemaet til høyre, så får du omgående svar fra kursholder med informasjon og datoer.   [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig Oslo 4 dager 19 200 kr
10 Jun
16 Jun
Du lærer å gjennomføre HMS-revisjoner på en effektiv og virkningsfull måte [+]
Du skal etter kurset: Kjenne til ulike metoder for å overvåke det systematiske HMS-arbeidet i virksomheten Kunne gjennomføre HMS-revisjoner basert på ISO 19011:2018 Være revisjonsleder og revisor i forbindelse med revisjoner av ledelsessystemer og internkontrollsystemer  Hva lærer du: Hvordan gjennomføre revisjoner med bruk av den internasjonalt anerkjente revisjonsmetoden NS-EN ISO-19011:2018, retningslinjer for revisjon av ledelsessystemer Forskjeller og likheter mellom revisjon i henhold til ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 og forskrift om systematisk HMS-arbeid (Internkontrollforskriften) Alle faser i revisjonsprosessen: Planlegge, utføre, kontrollere og korrigere Om revisjonsfunn, rapportering og oppfølging Hvordan bruke revisjoner i kontinuerlig forbedringsarbeid Revisjonsprinsipper og kompetansekrav til revisor Om etiske retningslinjer og fortrolighet Ulike metoder for systematisk overvåking av internkontrollen Fyll ut skjemaet til høyre, så får du omgående svar fra kursholder med informasjon og datoer.   [-]
Les mer
Nettkurs 4 500 kr
Nettkurs kombinert med forelesninger i form av lyd og bilde på din egen PC. [+]
Kurset passer for alle ufaglærte som jobber i helsetjenesten: • Hjemmehjelp • Pleiemedarbeider • Pleiemedhjelper • Pleieassistent • Helseassistent • Støttekontakt • Personlig assistent Nettkurs kombinert med forelesninger i form av lyd og bilde på din egen PC.   Sted:          Nettkurs eller brevkurs Start:          Når du selv ønsker. Omfang:     3 innleveringer Pris:                       Vi er tildelt tilskudd fra DIKU og vi kan gi noen gratisplasser for å gjennomføre                      kurset i tiden 01.06.2020 til 01.09.2020.     Tid • Kurset kan tas etter egen tidsplan med innlevering av mapper til retting. • Du velger selv når du vil starte opp med kurset og hvor lang tid du vil bruke.   Innleveringer • Det er i alt 3 innlevering.   Målgruppe Kurset passer for alle ufaglærte som jobber i helsetjenesten: • Hjemmehjelp • Pleiemedarbeider • Pleiemedhjelper • Pleieassistent • Helseassistent • Støttekontakt • Personlig assistent   Tema • Helse • Sykdom og behandling • Grunnleggende behov – egenomsorg og omsorg • Brukermedvirkning • Kost til eldre på sykehjem • Kultur og kommunikasjon • Kosthold og kultur • Kost og helse • Å være bruker • Fysisk aldring og svekkelse • Noen former for kommunikasjon • Rolle • Samarbeid og kompetanse • Etikk og yrkesetikk • Holdninger • Aktivitet for eldre • Hjelpemidler • Taushetsplikt • Hygiene og stell av bruker med infeksjoner • Hygiene og informasjon • Håndhygiene • Hygiene og håndtering av tekstiler • Avfallshåndtering • Feber – symtomer og observasjon • Observasjon • Smerte • Urinveisinfeksjon og forebygging • Kols – kronisk obstruktiv lungesykdom • Obstipasjon (forstoppelse) • Lungebetennelse og komplikasjoner ved immobilitet • Diabetes • Hjerneslag • Demens • Reumatisme • Hjerte- og karsykdommer • Lårhalsbrudd • Fallulykker • Parkinson • Kreftsykdom   Litteratur Ressursene som følger med kurset.   Vurdering  Vurdering bestått/ikke bestått.   Kursbevis  Kursbevis utstedes til de som har bestått.   Er du organisert? Undersøk med ditt fagforbund om du kan søke å få dekket kursavgift. [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 4 500 kr
Ta opp samfunnskunnskap - nettstudier fra videregående skole hos K2 Utdanning (privatist). Med nettstudier bestemmer du hvor og når du vil lære. [+]
I faget Samfunnskunnskap (tidligere Samfunnsfag) lærer du om arbeidslivet og får innsikt i norsk og internasjonal politikk, økonomi og kultur. Samfunnskunnskap er et av et av de seks fagene du må ha for å få generell studiekompetanse ved 23/5 regelen. Du kan også velge faget for å forbedre karakteren din.  Innhold/temaer I faget Samfunnskunnskap lærer du om arbeidslivet og får innsikt i norsk og internasjonal politikk, økonomi og kultur. Gjennom varierte leksjoner ser vi på grunnleggende demokratiske verdier som medbestemmelsesrett, likestilling, ytringsfrihet og menneskerettigheter. Kurset gir øvelse i samfunnskritisk tenkning, digital dømmekraft og etisk bevissthet. Du lærer om bærekraftig utvikling og hvordan mennesker samarbeider, organiserer seg og tar avgjørelser i samfunnet. Hvordan havnet verden egentlig i en klimakrise? Og hva gjør politikerne for å redusere utslippene? Kurset er delt opp i følgende temaer- Identitet- Kultur og samfunn- Arbeidsliv og personlig økonomi- Politikk og demokrati- Verdenssamfunnet Dette passer for deg som Skal studere på høyskole eller universitet og- trenger studiekompetanse og er 23 år eller eldre, se her for info om 23/5 regelen (6-fagspakken)- ønsker å forbedre karakterer fra videregående skole- trenger faget for å søke autorisasjon eller fratrekk mot fagbrev Gjennomføring NettstudierDu bestemmer hva, hvor og når du vil lære. Her får du varierte leksjoner i form av tekster, video, quiz, podcast, veiledning og oppgaver. Du har alltid kontakt med din personlige lærer hos K2. Målet er å gjøre deg best mulig forberedt til eksamen. Din digitale læringsplattform Den nettbaserte læringsportalen til K2 er tilpasset både mobil, nettbrett og pc. Det gir deg enkelt tilgang til å studere faget på en engasjerende og spennende måte, uansett hvor du er. Her kan du prøve samfunnskunskapskurset (gratis) Eksamen Som deltaker ved K2 er du privatist og må ta eksamen i fagene for å få karakter. Eksamen i samfunnskunnskap er muntlig. Oppmeldingsfristene er normalt 15. september og 1.februar. Plattform for oppmelding til eksamen kan variere fra fylke til fylke. Se fylkesoversikt her. Husk at betaling av eksamensavgiften skjer ved oppmelding. Veien videre Med generell studiekompetanse (23/5-regelen og de 6 fagene du kan ta hos oss) kan du søke opptakt til høgskoler og universitet. Se praktisk info for frister og opptak til universitet og høyskole. Gratis veiledning Er du usikker på hva som skal til for å få studiekompetanse, ta gjerne kontakt med oss for gratis veiledning. Vi har veiledere med mange års erfaring som står klare til å hjelpe deg!Ønsker du mer informasjon om kurset velg "Send meg info"-knappen under. Vil du chatte med oss, klikk på ikonet nederst i høyre hjørne. For all kontakt info se her Lånekassestøtte Utdanningen er godkjent i lånekassen. Søk direkte via lanekassen.no.For mer informasjon se nettsiden vår under Praktisk info. Støtteordning Er du organisert i en fagforening, kan du i de fleste fagforeningene søke støtte til utdanning. Dersom du er organisert bør du sjekke med din fagforening om muligheter for støtte, frister og hvordan du søker. Forkunnskaper Du må ha fullført grunnskole eller tilsvarende opplæring. Minoritetsspråklige bør ha minimum B1-nivå i norsk muntlig og skriftlig. Dersom du har behov for å lære mer norsk før du starter på utdanning har vi norskkurs på forskjellig nivå (A1-B2). Språkkursene er digitale med personlig oppfølging fra lærer. Se alle kurs her Krav til utstyr Som deltaker på K2 Nettstudier kan du bruke både mobil, nettbrett og PC når du tar kurset.Til eksamen må du ha tilgang til PC. I tillegg trenger du PC-versjonen av Office eller tilsvarende programmer. Se her hva du har tilgang til av nettbaserte ressurser på eksamen. Praktisk info Du finner svar på ofte stilte spørsmål på nettsiden vår under praktisk info.   [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig 5 dager 20 200
19 Aug
18 Aug
Du lærer hvordan du kan bidra til å sikre optimale inneklimaforhold på arbeidsplasser. [+]
Godt inneklima lønner seg. På arbeidsplasser med et optimalt inneklima øker trivselen og produktiviteten. Koronapandemien har store konsekvenser for samfunnet og næringslivet. Generell kunnskap om biologiske faktorer og spesifikk kunnskap om koronaviruset er viktig for å kunne gjennomføre risikovurderinger. Risikovurderingene vil være grunnlaget for å kunne etablere et optimalt smittevernarbeid i tråd med myndighetenes krav og bransjespesifikke retningslinjer Hva får du igjen for kurset? Bli i stand til å jobbe målrettet og effektivt med risikovurdering og håndtering av inneklima og biologiske faktorer Kunne gi opplæring til ledere og medarbeider om inneklima og biologiske faktorer Bli i stand til å foreslå forebyggende og risikoreduserende tiltak Tilfredsstille myndighetenes krav til risikovurdering og forebyggende arbeid Bidra til et fullt forsvarlig og helsefremmende arbeidsmiljø Kunne stille krav til renholdsmetoder og vurdere kvalitet på utført renhold Kunne foreslå gode løsninger mht. materialvalg i forbindelse med planlegging av arbeidsplasser Kunne gjennomføre og vurdere risiko relatert til biologiske faktorer i arbeidsmiljøet Kunne bruke Rent Tørt-bygg filosofien i oppfølging av inneklimaforhold i byggeprosjekter Kunne tilpasse smittevernarbeidet til bedriftsspesifikke forhold basert på bransjespesifikke retningslinjer Fyll ut skjemaet til høyre, så får du omgående svar fra kursholder med informasjon og datoer.   [-]
Les mer
Nettkurs 3 timer 3 120 kr
I de fleste prosjekter skal bygget/byggene plasseres geografisk i henhold til et koordinatsystem. [+]
NTI leverer opplæring for å forenkle og effektivisere din arbeidshverdag Årlig utdanner over 8.000 personer seg i ulike CAD- og BIM-løsninger hos NTI.Vi har mer enn 70 forskjellige kurs innen fagområdene CAD/BIM-, Industri, Prosess, Plant og Infrastruktur- og dokumenthåndtering, og i snitt har våre 100 konsulenter og instruktører mer enn 10 års erfaring med opplæring og konsulenttjenester. Hvordan få riktig oppsett av koordinater i prosjekt? Dette er et tema NTI merker stor pågang rundt til support, og henvendelsene kommer fra disipliner som byggteknikk, VVS og elektro i tillegg til arkitekt. Det er ofte arkitekten som setter opp koordinatene i Revit. Hvis utgangspunktet er feil, påvirkes dette i alle andre disipliner også. Spesielt der det er krav til at utvekslingsformatet er IFC. På dette online-kurset vil du lære: Forskjellen mellom de ulike koordinatsystemene Hva er et lokalt nullpunkt Sette opp reelle koordinater (Survey) «Best Practice» i oppsett av koordinater fra start Samhandling ved utveksling av filer og koordinater Behandle flere koordinatsystemer i samme prosjekt IFC export/import i forhold til delte koordinater Det kan gå noe tid mellom hver gang du setter opp koordinater, og det er lett å glemme prosessen. Etter gjennomført kurs, får du en «step by step» dokumentasjon, som kan benyttes som oppslagsverk senere.  Kurs på dine betingelser!Ditt firma har kanskje investert i ny CAD-programvare, oppgradert til ny versjon, oppdatert til ny programvare eller dere trenger rett og slett oppfriskning. Da er det på tide å investere i kompetanse for dine ansatte! Kontakt vår kurskoordinator Wenche, telefon 21 40 27 89 eller epost. [-]
Les mer
4 dager 10 900 kr
Denne opplæringen dekker kravene til opplæring av instruktører/lærere som skal undervise i STCW-konvensjonsfag [+]
MÅLGRUPPE: Denne opplæringen dekker kravene til opplæring av instruktører/lærere som skal undervise i STCW-konvensjonsfag i henhold til STCW A-I/6 og A-I/8 og IMO modellkurs 6.09.   VARIGHET: Kurset gjennomføres på minimum 40 timer fordelt på 4 dager. Dette inkluderer hjemmearbeid mellom kursdag 2, 3 og 4, totalt 8 timer.   REPETISJONSFREKVENS: Det er ikke krav til oppdatering av instruktørkurs.   KRAV TIL FORKUNNSKAPER: Ingen særskilte krav til forkunnskaper.   INNHOLD: Innsikt i bakenforliggende regelverk og standarder, nasjonalt og internasjonalt Forståelse og innsikt i pedagogisk teori og metode Effektiv planlegging og gjennomføring av opplæring Nye måter å drive undervisning på Repetisjon av undervisningsteknikker Undervisningstrening og gruppeøvelser [-]
Les mer
Nettkurs 375 kr
HMS for ledere tilfredsstiller kravet i loven. Kurset gir deg som daglig leder innføringen du trenger i HMS. [+]
Riktig og god HMS er alfa og omega for enhver virksomhet, og Arbeidsmiljølovens § 3-5 krever at du som leder kan dokumentere at du har fått opplæring i HMS-arbeid. Forstår virksomheten HMS, luker dere automatisk bort misforståelser, unødvendig stress og risikofylte situasjoner – både fysisk og psykisk. I kurset HMS for ledere gir deg en grundig og lettfattelig innføring i HMS fra HMS-ingeniør og kursholder Karine Einang. Hvordan finner du frem i HMS-regelverket, og hvordan kan du jobbe systematisk med å tilfredsstille kravene? Svarene får du her, slik at du har alle forutsetningene du trenger for å drive et inkluderende arbeidsliv med senket sykefravær, styrket arbeidsmiljø og en kultur hvor alle medarbeidere er involvert i arbeidet de er satt til å utføre. Etter å ha tatt kurset setter du kunnskapen din på prøve i en 3D-spillsimulering av reelle situasjoner på arbeidsplassen. Her blir du stilt overfor problemstillinger knyttet til HMS gjennom interaktive historier, og du tar informerte valg basert på det du har lært. Slik oppnår du kursbevis på en engasjerende og givende måte. [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 80 timer 23 900 kr
Trives du med å jobbe med barn og unge? Har du erfaring fra barnehager, barneparker, skoler, skolefritidsordninger, fritidsklubber eller kommunale etater, men ingen forme... [+]
AOF Norge tar smittevern på alvor, vi følger de råd og krav som myndighetene har satt. Derfor kjører vi nå klasseromsundervisning via Teams.  Bli barne- og ungdomsarbeider - en spennende og utfordrende jobb!    Barn og unges oppvekstvilkår er i stadig endring, og det er en spennende utfordring for fagarbeideren å delta i denne endrings- og utviklingsprosessen. Gode pedagogiske tilbud til barn og unge er en forutsetning for å lykkes med integrering og gode utviklingsmuligheter for alle i et mangfoldig samfunn.   Som barne- og ungdomsarbeider kan du få arbeid i barnehager, barneparker, skoler, skolefritidsordninger, klubber og kommunale etater. Barne- og ungdomsarbeideren tilrettelegger og velger hensiktsmessige pedagogiske metoder i arbeid med barn og unge i alderen 0 – 18 år. Sentrale arbeidsområder er:   •planlegging, ledelse, gjennomføring og evaluering av pedagogiske aktiviteter for barn og unge •tilrettelegging for lek og fysisk aktivitet med utgangspunkt i den enkeltes funksjonsnivå og livssituasjon •anvendelse av forming, sang, lek, musikk, litteratur og drama i det daglige arbeid •kommunikasjon med mennesker med ulik kulturell bakgrunn, livssyn og sosial status •samarbeid med barn og unge, foresatte, kolleger og andre samarbeidspartnere •grensesetting, konfliktløsing og å være en tydelig voksenmodell   Det er ingen krav til faglige forkunnskaper for kurset, men det er en fordel om deltakeren har noen års erfaring fra yrket. Kurset skal forberede og kvalifisere deltagerne teoretisk for å avlegge nødvendige eksamener i barne- og ungdomsarbeiderfaget. Barne- og ungdomsarbeiderfaget er en komprimert utdanning for voksne. Den bygger på læreplanene for Vg1 Helse- og sosialfag, Vg2 Barne- og ungdomsarbeiderfag og Vg3 Barne- og ungdomsarbeiderfaget (hovedfokus). Deltagere som ønsker det, kan melde seg opp til offentlig tverrfaglig eksamen i  Vg3 Barne- og ungdomsarbeiderfaget og deretter til fagprøven. Praksis må godkjennes av den fylkeskommunale Fagopplæringen. Fullført opplæring med bestått resultat fører frem til fagbrev. Yrkestittel er  Barne- og ungdomsarbeider. Utøvelsen av barne- og ungdomsarbeiderfaget faget krever derimot politiattest som viser at du ikke er siktet, tiltalt eller dømt for overgrep mot barn.   Hovedområder innen Vg3 Barne- og ungdomsarbeiderfaget er:   Helsefremmende arbeid: Hovedområdet handler om sammenhenger mellom fysisk og psykisk helse og aktiviteter for barn og unge. Videre handler det om ulike læringsaktiviteter som grunnlag for vekst og utvikling. Hovedområdet dekker også hygiene, forebygging av sykdom og førstehjelp. Holdninger til tobakk og rusmidler inngår i hovedområdet, og det gjør også forebygging av mobbing, diskriminering og kriminalitet.   Kommunikasjon og samhandling: Hovedområdet handler om kommunikasjon og samhandling med barn og unge. Videre handler det om utvikling av barn og unges selvfølelse, identitet og sosiale kompetanse. Gruppeprosesser og konflikthåndtering inngår også. Yrkesutøvelse: Hovedområdet handler om ulike typer pedagogiske aktiviteter for barn og unge. Aktiviteter knyttet til kunst og kultur, natur og miljø inngår i hovedområdet. Tilberedning av trygg og sunn mat for barn og unge er også med. Videre inngår relevante regelverk om taushetsplikt og personvern og om universell utforming av produkter og tjenester. Yrkesforståelse og yrkesetikk inngår. Endelig oppstartsdato er ikke fastsatt. Påmeldte og interesserte får informasjon. Kursoppstart avhenger av antall påmeldte.    [-]
Les mer
Nettkurs 24 måneder 4 998 kr
BLI FORFATTER/FRILANSJOURNALIST Nett eller brevbasert skrivekurs som lærer deg inntektsbringende skrivekunst [+]
Mange mennesker drømmer om å bli forfatter, men kun en brøkdel gjør drømmen til virkelighet. Hvorfor det? Den viktigste grunnen er nok for liten kunnskap om faget, noe som resulterer i at man aldri kommer skikkelig i gang.  Vi snakker da om manglende kunnskap om kreativ tenkning, hvordan man får frem følelsene hos leseren (meget viktig), formuleringskunst, diverse skriveteknikker, hvordan presentere stoffet til riktig målgruppe gjennom passende redaktør/forelegger og en hel del andre nødvendige faktorer. Gjennom de siste 27 årene (siden oppstart i 1996) hvor vi har kunnet tilby dette enestående skrivekurstilbudet, har vi stadig oppdatert/forbedret kurset og tilegnet oss bred erfaring og mange nyttige kontakter. Dette gjør at du som elev hos oss, kan få den rette veiledningen på veien til målet som dyktig forfatter og/eller frilansjournalist. Forøvrig er dette komplette skrivekurset det eneste på markedet i sitt slag, og prismessig svært rimelig i forhold til andre fjernundervisningskurs. skrivekurset fikk også meget god omtale i en artikkel i Aftenposten 15/3-97, samt i avisen Dag og Tid 24/2-00. Kurset er dessuten omtalt i NRK radio, og vi har mottatt mange gode tilbakemeldinger fra fornøyde elever som nå er forfattere/skribenter. Her følger noen hyggelige tilbakemeldinger:  Jeg lærte veldig mye under skrivekurs hos Norsk Forfatterutvikling, og har lyst til å fortelle at jeg nå får utgitt min første bok. En kriminalroman, som blir utgitt til høsten. Jeg vil sende en takk til studieleder S. Hermansen, for all hjelp under skrivekursets gang. Mvh. Nina-Karethe Bø. Har lyst til å dele en gledelig nyhet med Norsk Forfatterutvikling. Etter skrivekurs hos dere, får jeg nå utgitt en barnebok. Både det teoretiske og psykologiske i kurset var nyttig for meg. Mvh. Tordis Friis. Min siste bok er skrevet etter at jeg begynte på skrivekurs hos dere, og jeg har fått svært mange gode tilbakemeldinger. Det har vært gøy! Hilsen Inger P. Lundegaard. Det ser ut til at det jeg lærte på skrivekurs hos dere har hatt sin positive virkning. Nå har jeg fått bekreftet fra et stort forlag at de vil utgi min thriller; «Ørnenes skygge» Det var jo den jeg brukte som mal på skrivekurs hos dere. Det kan jo bli en fjær i hatten for dere når den kommer ut. Egil Foss Iversen. Tenkte bare å sende noen ord og fortelle at nå har jeg utgitt min første bok. Den er utgitt på forlaget Norske Bøker. Det var etter skrivekurs hos dere at jeg våget å gå igang med et bokprosjekt. Tusen takk for hjelpen! Vennlig hilsen Åse Rigmor Ulvestad. Siden jeg begynte på skrivekurs hos dere, så har jeg publisert tre noveller, takk for givende kurs! vennlig hilsen Mikael Frøjd. Mottatt 23/1-18.     Hva består skrivekurset av:  Du kan skrive hjemme hos deg selv, i ditt eget tempo Vi viser deg hvordan du kan skrive noveller, romaner og blad- og avisartikler. Bare få ukers studier kan gi deg ekstrainntekter ved dine nyutviklede ferdigheter. Hvorfor ikke forbedre din nåværende livsstil? Ved å bli en dyktig og kanskje anerkjent forfatter eller frilansejournalist, vil du snart merke at selvtilliten øker og muligheten for gode inntekter stiger.  Kort tid etter bestilling får du tilsendt spennende trinn- for- trinn- kursmateriale som avslører hemmelighetene til profesjonell skrivekunst, hemmeligheter som du snart kan bruke til egen fordel!  Leksjon 1: Suksesshistoriens grunnelementer og konstruksjon.Leksjon 2: Lær å skrive artikler du kan tjene gode penger på.Leksjon 3: Fortellinger som vekker følelser hos leserne. Leksjon 4: Fortellerkunstens ABC.Leksjon 5: Personen som det livsviktige element. Leksjon 6: Noveller som blir kjøpt og lest .Leksjon 7: Barne- og ungdomsfortellinger, biografi, faglitteratur og    bokanmeldelser.Leksjon 8: Hvordan du skriver en roman som kan gi deg de store inntektene. Dette skrivekurset i 8 deler tar deg trinn- for- trinn gjennom VITALE kunnskaper, som gir deg uslåelige fordeler slik at du virkelig kan lykkes.  Kurset er spesiallaget for selvstudium med 15 innsendingsoppgaver, fordelt på tre innsendinger. Disse kan du sende inn, de blir da kommentert av din egen personlige veileder. Du mottar også en mengde øvningsoppgaver og annen viktig informasjon i forbindelse med utgivelser. For elever som måtte ønske ytterligere oppgaver, ordner vi dette. Du er selvfølgelig også velkommen til å komme med faglige spørsmål pr. brev eller e-post.  Du mottar kursbevis samt tilbud om manuskriptvurdering når kurset er fullført tilfredsstillende. Husk at det ikke er noen tidfrister forbundet med gjennomføringen av kurset.   Hva koster det  Veiledende pris for vårt komplette skrivekurs er kr. 7998,-, men vi har for tiden et spesialtilbud gående. Meld deg derfor på nå, så er du sikret at du gjør denne virkelige gode avtalen med oss.   Ved å betale hele kurset med engang, så betaler du nå kun kr. 5998,-. Du sparer altså hele kr. 2000,-   Om du ønsker et mer nettbasert skrivekurs, hvor alt studiemateriell leveres til deg elektronisk (via e-post) så betaler du kun kr. 4998,-. Merk deg at for levering av denne utgaven av skrivekurset, så gjelder det ingen angre/returrett (umulig å levere tilbake). Ved å betale den papirbaserte versjonen i avdrag, så betaler du kun kr. 495,- pr avdrag (totalt 14 avdrag).  Ved å betale den nettbaserte versjonen i avdrag, så betaler du kun kr. 395,- pr avdrag (totalt 14 avdrag).  Prisene inkluderer komplett skrivekurs med kursmateriell, eksp. avgift, studieavgift (svar på innsendingsoppgaver etc.). Oppkravsgebyr/frakt kommer i tillegg med kr. 192,- på den papirbaserte versjonen som sendes pr post.  Alt du trenger å gjøre er å fylle ut bestillingsskjemaet og krysse av for ønsket betalingsmåte. Du vil da i løpet av en uke motta komplett studiemateriell i postoppkrav.  Ta en god avgjørelse til en spennende forandring i ditt liv og meld deg på nå!!!  [-]
Les mer