Personlig utvikling
Kommunikasjon
Du har valgt: Sør-Trøndelag
Nullstill
Filter
Ferdig

-

12 treff ( i Sør-Trøndelag ) i Kommunikasjon
 

Bedriftsintern
Et kurs for deg som vil utvikle personlig styrke og kommunikasjonsferdigheter som er nødvendig for å håndtere viktige, nødvendige og vanskelige samtaler. Hvordan skap... [+]
Den vanskelige og nødvendige samtale «Tomrommet som oppstår når vi ikke klarer  å kommunisere, blir raskt fylt med gift tøv og misforståelser.»  C.N. Parkinson - Et kurs for deg som vil utvikle personlig styrke og kommunikasjonsferdigheter som er nødvendig for å håndtere viktige og vanskelige samtaler. Når mye står på spill, meningene er delte og følelsene begynner å bli sterke, går samtaler ofte over til å bli vanskelige. Vi kan gjøre en av tre ting når vi står overfor en viktig samtale: Vi kan unngå den Vi kan møte den og håndtere den dårlig Vi kan møte den og håndtere den bra På dette kurset vil du få verktøy og trening i å mestre viktige og vanskelige samtaler. Du vil få innblikk i enkle metoder og lære deg hvordan du håndterer vanskelige situasjoner med større personlig trygghet og styrke. Innhold Hva er en vanskelig samtale? Ditt ansvar som leder i og av vanskelige samtaler Start med hjertet Lær å se etter, kunsten å lytte Tilbakemeldinger/feedback Konfliktstiler Hvordan håndtere og tolke ulike reaksjoner fra den ansatte? Den ubehagelige beskjeden – hva gjør du når du sier til mennesker noe de ikke vil høre? Hvordan forberede deg til den vanskelige samtale? Hvordan følge opp den vanskelige samtale? LæringsmålÅ utvikle personlig styrke og kommunikasjonsferdigheter som er nødvendig for å håndtere viktige og vanskelige samtaler på en ryddig, fokusert og målrettet måte. ArbeidsmåteMiniforelesninger, øvelser, egentrening, refleksjon i grupper Kurset settes opp bedriftsinternt.  ReferanserI går hadde vi en oppsummering av lederdagene for våre 80 ledere og tibakemeldingene på dagen med Erica og den vanskelige samtale  var kun positive.Variasjonen mellom teori, egen erfaring og utprøving var flott, og gjorde at dagen ble variert.Jeg synes Erica løste oppgaven med en stor forsamling helt strålende. Dette må dere tilby til mange!Takk for innsatsen!Line Lofstad Andersen, Rektor Rygge kommune [-]
Les mer
Majorstuen 2 dager 12 500 kr
10 Jun
Grafisk fasilitering er helt overordnet håndtegnede presentasjoner som kombinerer ord og bilder. På kursene i grafisk fasilitering lærer du tegneteknikker og visualiserin... [+]
Kursbeskrivelse  Tegn enkle symboler og ikoner og skap bedre kommunikasjon! Alle kan lære å tegne og bruke det som et praktisk verktøy på arbeidsplassen. Vil du kunne tegne det du eller andre tenker og sier? Mangler du et verktøy til å gjøre komplekse problemstillinger forståelige? Ønsker du å kunne se det store bilde til møter og i prosjekter? Vil du formidle kreativt og gjøre det lett tilgjengelig? Grafisk fasilitering er både et prosessledelses- og et kommunikasjonsverktøy med mange bruksmuligheter. Det er en metode til å skape overblikk og struktur som involverer deltakerne - uansett om det er et møte med kollegaene, lengrevarende organisatoriske prosesser med mange deltakere, undervisning til både barn og voksne, coaching, salgsmøter eller når du selv har bruk for å visualisere det du tenker.   HVA Kombinasjon av ord og ikoner Håndtegnet Prosessverktøy Kommunikasjonsverktøy Undervisningsverktøy Formidlingsverktøy HVORFOR Det blir klarere hva som blir sagt når det blir illustrert Det skaper fokus Det skaper eierskap Det er involverende Det skaper overblikk Det øker konsentrasjonen Det hjelper de involverte aktører å huske prosessen, og hva som har blitt besluttet HVEM Møteledere Prosjektansatte og ledere Prosessledere og fasilitatorer Foredragsholdere og andre formidlere Undervisere Coacher, veiledere, rådgivere og psykologer Andre som arbeider med kommunikasjon og dialog med mennesker   Kursinnhold Dag 1 På grafisk fasilitering dag 1 vil du bli introdusert til grafisk fasilitering som metode og bruksmuligheter. Du vil lære basis tegneteknikker og få viten om hvordan du bruker grafiske elementer. Vi arbeider med det mest elementære i grafisk fasilitering. Introduksjon til grafisk fasilitering: Hva betyr det? Hvor kommer det fra? Hvilke retninger finnes? Når kan det brukes? Basis tegneteknikker:Hvordan tegne helt enkle former og figurer? VIP-ikoner:Hvordan tegne mennesker, kommunikasjon, kontekst og prosess? Utvikling av ikonbibliotek(10 stk):Du tegner og øver deg på å tegne 10 ikoner som kan relateres til ditt arbeid 8 basis elementer:De åtte elementer som brukes i grafisk fasiltering Visuelle guidelines på stort format:Hvordan disponere plassen på en flipover eller annet papir i stort format? Dag 2 På Grafisk fasilitering dag 2 lærer du å bruke grafiske verktøy i ‘real time’. Vi arbeider på at du raskt og lett kan tegne mens andre snakker. Vi finpusser og videreutvikler verktøyene du fikk på grafisk fasilitering I for å gjøre visualiseringer til et tidsbesparende og energigivende verktøy i din hverdag. Basis tegneteknikk IIDu lærer flere ikoner og teknikker slik at du kan tegne raskt Videreutvikling av ikonbibliotek(25 stk)Du øver deg på og utvider ditt ikonbibliotek med 15 ikoner Grafisk recording Du lærer og øver deg på å lage grafiske recordinger/referater. Du tegner mens du lytter Visuelle templates Hvordan tegne og bruke visuelle templates? Integrering av grafisk fasilitering i egen jobb Hvordan kan du konkret bruke grafisk fasilitering i ditt arbeid?   [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig 6 timer 7 900 kr
Kurset er basert Ken Blanchards bok "The New One Minute Manager" og introduserer samtalene og ferdighetene som nye ledere trenger. [+]
60% av nye ledere mislykkes   Flere tusen dyktige medarbeidere blir hvert år forfremmet til en lederstilling hvert år fordi de er en flink fagperson.  Som leder trenger man imidlertid også en annen verktøykasse.   Å være ny som leder er en vanskelig oppgave uten å kjenne til hvilken verktøykasse man kan benytte.  Og dette gjelder i særdeleshet hvis man skal lede tidligere kollegaer. Vårt 1-dags program er basert på Ken Blanchards bestselgende bok "One Minute Manager" og gir deltakerne en grundig innføring i viktigheten av god dialog og kommunikasjon med sine kollegaer. All ledelse skjer gjemmon kommunikasjon.       [-]
Les mer
16 dager 41 000 kr
TRINN 1 - Passer for deg som vil ta i bruk hele ditt potensiale gjennom økt bevissthet, ressursfokus, og utvikling av dine lederegenskaper. Hovedvekten er på selvledelse ... [+]
Trinn 1 [-]
Les mer
Nettkurs 375 kr
Skrivekurs med tekstdoktor Christine Calvert. Lær å skrive e-poster som er lette å lese for kundene dine. [+]
 Skrivekurs med tekstdoktor Christine Calvert. Skulle du ønske at medarbeiderne dine kommuniserte bedre på e-post? I dette kurset får de enkle regler og grep som gjør at e-postene de sender ut blir tydeligere og lettere å lese – og gjør det enklere for kundene dine å ta en avgjørelse. Tips og regler for hvordan e-poster skal se ut Hva skal e-poster inneholde Hva du skal tenke på hver gang du sender en ny e-post   Introduksjon til kurset Mål for e-posten USP og AIDA Mottakerens behov (omvendt pyramide) Bedriftens “tone of voice” og bruk av emojis Gode emner i emnefeltet Regler for innkopiering, svar til alle og BCC Spør om bare én ting (USP) Tilbakemelding og fraværsmelding Skriv enkelt og kort  Skriv til én person Rediger før du sender Slik formaterer du en e-post Sørg for at signaturen vises i alle e-postlesere Oppsummering [-]
Les mer
1 dag
Bli god til å presentere, fremføre og formidle og finn talekunstens hemmeligheter. Formidlig og presentasjonscoaching er en måte å bli god på. [+]
Kommunikasjon og presentasjonscoaching -  Formidling og fremføring få hjelp med personlig veiledning    Hvor dyktig ønsker du å bli til å formidle? Det er ingen kunst å være middelmådig. Det krever ikke noe særlig å dra gjennom noen plansjer og håpe at publikum unnlater å sovne etter første setning. Om du ønsker å bryte din middelmådige vane i forhold til det å formidle, må du begynne med slutten. Du må svare på spørsmålet: Hvor dyktig ønsker du å bli? Dette får du:En hel dag eller to halve dager hvor du og ditt budskap er i fokus. Du får konkret og personlig veiledning hvor vi fokuserer på: ditt buskap og din personlige formidling tekst, diksjon, stemme og pust kroppsspråk, energi og tilstedeværelse bruk av audiovisuelle hjelpemidler skriftlig tilbakemelding i etterkant Utbytte: Du vil mestre enkle og gode teknikker som du allerede tar i bruk  i løpet av dagen.Du vil få frem en form og en personlig stil som gjør deg til en dyktig og overbevisende talerBevisstgjøring av deg selv i rollen som formidlerBevisstgjøring av personlige egenskaper og utfordringer – vaner og uvaner   [-]
Les mer
17 timer 1 990 kr
På forespørsel
Weekendkurs i hvordan skape ekte kontakt og omdanne konflikter til fredelige dialoger [+]
Kontaktskapende Kommunikasjon    Todagers kurs i hvordan skape ekte kontakt og omdanne konflikter til fredelige dialoger   Ønsker du: Å kunne skape god kontakt der alle parter blir sett og hørt? Å skape fredelige dialoger fremfor konflikter? Å få gjennomslag for dine ideer og ønsker uten kamp? Å kunne uttrykke deg på en ærlig og tydelig måte uten at det støter andre? Å møte andre helt fri for vurderinger og bedømming?   Et kurs i Kontaktskapende Kommunikasjon kan være et redskap til å skape nye veier og innsikt i din kommunikasjon med andre.   Vi vil holde fokus på: De menneskelige verdier som er grunnlaget for kommunikasjonsprosessen. Å lære nye ferdigheter i å skape kontakt i kommunikasjonen, og å håndtere konflikter. Å hilse enhver følelse velkommen, og forbinde følelser med behov. Å utvikle selvempati, og ut fra det kunne uttrykke ekte empati og ærlighet. Å fremsette anmodninger uten krav Å se konflikter som noe positivt- som en invitasjon til å finne nye kreative løsninger.   Kurset tar utgangspunkt i den amerikanske psykologen Marshall Rosenbergs Ikkevolds Kommunikasjon (IVK). Les mer på www.ivk.no.   Helgen vil være opplevelsesorientert, med minimum av teoretisk input. I stedet vil vi vektlegge praktisk trening, både i plenum, mindre grupper og individuelt. [-]
Les mer
Bedriftsintern
For å lykkes med kommunikasjon holder det ikke med språkkunnskaper og taleferdigheter. Du må også være fortrolig med kroppsspråkets styrke som virkemiddel og verktøy. [+]
For å lykkes med kommunikasjon holder det ikke med språkkunnskaper og taleferdigheter.  Du må også være fortrolig med kroppsspråkets styrke som virkemiddel og verktøy:   presentasjonsteknikker  service som en god opplevelse  kundebehandling salg forhandlinger rekruttering og intervjuteknikk medarbeidersamtaler  motivasjonssamtaler   "vanskelige" samtaler  menn og kvinners kommunikasjonsmønstre kulturforståelse: kommunikasjon på tvers av kulturer betydningen av førsteinntrykk    Live Bressendorf ble kåret til årets bedriftsinterne kursleder i 2010 av Confex Norge AS   Hvert år bruker Confex Norge AS nærmere 800 talere, og alle disse blir vurdert av Confex* deltakere.  Det er denne evalueringen som danner grunnlaget for kårinegen. Det gjorde det ekstra morsomt å motta prisen.  Juryen uttalte følgende: "Vinneren oppleves som veldig levende og involverende, sikker og troverdig med masse relevant erfaring som hun elegant benytter i sin formidling. Hun er meget erfaren og dyktig til å få dialog og aktivitet blant deltakerne.  Vi gratulerer!" Overrekkelsen fant sted under Confex Norge AS' taleraften på Grand Hotel i Oslo onsdag 9. februar 2011.     [-]
Les mer
3 dager 3 000 kr
På forespørsel
Videregående træning i at integrere og anvende IVK i livet [+]
Ikkevolds kommunikasjon (IVK 2)- Kontaktskapende Kommunikasjon   Videregående træning i at integrere og anvende IVK i livet   Har du været på kurs i IVK, så har du kanskje oplevet at IVK er enkelt at forstå, men svært at praktisere. Vi vil på dette kursus arbejde videre med at integrere IVK-bevidstheden i vore relationer, både privat og på jobbet.   Vi vil have fokus på følgende emner: Forudsætninger for at skabe empatisk kontakt med andre mennesker. Empati-øvelser, selvempati og selvaccept. Træning i at lytte til to parter i en konflikt og kunne bidrage til gensidig forståelse. At få kontakt med livets skønhed, som ligger bag behovsordene. Høste frugten af sinne, og omsætte den til livsenergi, som forvandler. At ”tanke girafjuice” og nære den skabende kraft i hver af os.   Kurset vil give mulighed for at arbejde med konkrete eksempler fra deltagernes hverdag. Vi vil undersøge hvordan vores egen ”konflikthistorie” påvirker os. Den måde vi har oplevet konflikter i vores oprindelig familie kan påvirke vores evne til at være nærværende i nutidige konflikt.   Kurset vil være oplevelsesorienteret med et minimum af teoretisk input. Der vil i stedet lægges vægt på praktisk træning, både i plenum, i mindre grupper og individuelt. Der vil være plads til at udforske egne behov og værdier og gjøre erfaringer med den livskraft, som vi kan komme i kontakt med via bevidstheden om vores behov. Vi vil arbejde med øvelser som hjælper os til at lytte til kroppen, og bruge kroppens resonans som vejviser til det som er virkeligt og sant for hver af os.   Underviser: Kirsten Kristensen, Odense.. Kirsten er CNVC certificeret træner i IVK, familieterapeut fra Kempler Instituttet og seminarleder fra Familielaboratoriet. Kirsten har 20 års erfaring som konsulent og familierådgiver. Hun underviser i IVK på 1-årige og 2-årige træningsforløb, samt familie sommerlejre både i Danmark, Tyskland og Norge. Hun giver individuel vejledning til familier. Hun arbejder i skoler og har lavet en film om, hvordan IVK kan bidrage til trivsel i skolen. Hun udgiver også bøger om Ikkevoldelig Kommunikation. Se mere på www.livkom.dk.   Underviser: Carl Plesner, Borup Carl er registrert for certifisering i IVK og arbejder som konfliktrådsmægler hos politiet på Københavns Vestegn, hvor han både mægler i sager, hvor parterne søger en konkret løsning, og i sager mellem forurettet og gerningsmand. Han mægler alle slags konflikter mellem alle slags mennesker, dvs både mellem børn og deres forældre, mellem advokater og klienter, nabostridigheder, og i parforhold, også hvor den ene slår den anden. Han arbejder i skoler og har lavet en film om, hvordan IVK kan bidrage til trivsel i skolen. Se mere på www.livkom.dk. [-]
Les mer
11 måneder 55 000 kr
Bistand - Budskap - Bygging [+]
Disse tre B'ene beskriver Det Norske Misjonsselskap (NMS) sitt arbeid inndelt i tre programmer. Bistand, Budskap og Bygging vil være tre viktige ord som beskriver både hva du vil lære og hva du vil være med på gjennom et år på Team Nettverk. Dette er tilbudet til deg som ønsker å lære mer om hva misjon i dagens verden innebærer. Er misjon det du tror det er?   Etter et 6 ukers forberedelseskurs i internasjonalt miljø på Hald, følger ca 6 måneder praksis i forskjellige land i Asia, Afrika og Sør-Amerika. Team Nettverk kan tilby spennende praksisplasser med variert innhold og profil i land hvor Det Norske Misjonsselskap (NMS) en engasjert. Der kan du få utfolde deg innen idrett, data, musikk, språk, arbeid med barn, menighetsarbeid, engelskundervisning og mye mer.   Når vi tildeler praksisplasser til den enkelte student, så vektlegger vi både den enkeltes kvalifikasjoner og ønsker. Men like viktig er det å få en god teamsammensetning.   De fleste stedene jobber studentene tett opp til nasjonale medarbeidere både i arbeid og fritid. Noen steder jobber studentene også i samarbeid med norske misjonærer. I løpet av teamperioden får studentene besøk av en av lærerne fra Hald Internasjonale Senter som holder et oppfølgingskurs. Studentene får også en ukentlig studiedag til å lese, skrive og lære om landet og kulturen man bor i. Kurs på Hald Internasjonale Senter etter påske Vi er stolte av å kunne tilby et 9 ukers kurs om kristen tro og tjeneste etter praksisperioden i utlandet. Først starter vi med en uke som vi kaller "Inn for landing". Der blir inntrykk og erfaringer fra uteoppholdet bearbeidet gjennom kreative undervisningsformer.   Deretter retter vi fokuset mot dagsaktuell og spennende temaundervisning om Bibelen, kristen tro, fellesskapet i menigheten, tjeneste og nådegaver, gudstjenesten, misjonsstrategi, 10/40-vinduet, teltmakertjeneste m.m. Vi henter inn dyktige forelesere som har spesialisert seg på de ulike emnene. [-]
Les mer
50 kr
Ledelse og Kommunikasjon (LoK) er for deg som ønsker å utvikle deg til lederoppgaver i menighet, forsamling og organisasjon. [+]
Vi ønsker å hjelpe deg til å oppdage og ta i bruk dine talenter og nådegaver i tjenesten for Jesus. Gjennom undervisning, praksisvirksomhet og møte med ulike menigheter i Norge og utlandet vil vi gi studentene på LoK visjoner og ferdigheter til å utvikle fellesskap som forandrer verden! Her er noen smakebiter på hva LoK inneholder. * Menighetsutvikling * Ledelse * Hensiktsdrevet arbeid * Mentoring * Forkynnelse og formidling * Ungdomsarbeid * Missiologi * Personlig vekst * Acta Pilot sertifisering * Studiebesøk til ulike menigheter [-]
Les mer
4 dager 26 500
Lær om hvordan du kan benytte Everything DiSC® verktøy, til å utvikle ferdighetene hos dine medarbeidere innen kommunikasjon, atferd og relasjonsferdigheter. [+]
  Sertifisering på DiSC® atferdsverktøy - i regi av Volo AS I en arbeidshverdag som blir stadig mer digital og teknologisk, vil våre relasjonsferdigheter bli et viktig konkurransefortrinn. Ferdigheter inn oppmerksomhet, kommunikasjon og atferds-forståelse vil alltid være en suksessfaktor; innen ledelse, teamarbeid, salg og kundekommunikasjon, og innen det å bygge en god bedriftskultur og et godt omdømme for deg og din organisasjon. Med de forskningsbaserte prosessverktøyene Everything DiSC® i verdensklasse fra Wiley, kvalitetssikret og tilpasset norsk språk, kan du gjennom denne sertifiseringen fra Volo AS, få tilgang til premium verktøy. Som brukes til å gjøre mennesker bedre i møte med hverandre! Eksempler på bruksområder:Lederutvikling, teamutvikling, salgstrening, medarbeiderutvikling, prosessledelse, kundekommunikasjon, kundeservice, rekrutteringsprosesser, bedriftskultur, verdiimplementering, strategiarbeid, konflikthåndtering, karriererådgivning.   Kursbeskrivelse og læringsmål: Sertifiseringen skal bidra til at du som instruktør, oppnår best mulig resultat, ved bruk av Everything DiSC® verktøy fra Wiley, og at verktøyene benyttes på en etisk god og forsvarlig måte.I sertifiseringen lærer du om hvordan du skal benytte Everything DiSC® verktøy, til å skape innsikt om og forståelse for egen og andres atferd i ulike jobbsituasjoner, og hvordan ulike DiSC®- atferdsstiler virker på hverandre i ulike jobbroller og jobbsituasjoner.Sertifiseringen vektlegger hvordan man benytter verktøyene i praktisk trening, på tilpasning av atferd i møte med andre mennesker.     Sertifiseringen går over 2 moduler, med 3 måneders mellomrom, med vekt på følgende tema og læringsmål: DiSC historie, modell og begrepsapparat Bruksområder og begrensninger – etikk og forsvarlighet, kunnskapstest Utprøving av Everything DiSC® refleksjonsverktøy på norsk (individ, ledelse, team, kultur) Rapportgjennomgang Feedback til respondent Opplæring i bruk av instruktørsett Prosessarkitektur og praktiske øvelser Kvalitetssikring av verktøy – validitet, reliabilitet og normering Trening på tilpasning av atferd – konkrete case EPIC- administrasjonssystem for bruk av verktøyene MyEverythingDiSC.Com® - oppslagsverk for sluttbruker på nett og mobil Tilgang til teamutviklingsverktøyet The Five Behaviors of a Cohesive Team™ - kun for sertifiserte DiSC®-instruktører  Merk: dato for modul 2 avtales nærmere med kursdeltakere i modul 1.   Hvorfor 4 dager i sertifisering? For kursdeltakerne er det tydelige gevinster i å gjennomføre sertifiseringen over 4 dager. I modul 1 over 2 dager, gis det en grunnleggende innføring i modell og de forskjellige Everything DiSC® verktøy. Volo AS vektlegger en praktisk bruk av verktøyene. I modul 2 over 2 dager jobbes det med praktiske erfaringer og utfordringer ved bruk av Everything DiSC® verktøy. I denne modulen gis deltaker også en grunnlegge innføring i det meget spennende, og sterke teamutviklingsverktøyet The Five Behaviors of a Cohesive Team. Dette kan du også lese mer om på www.volo.no                 Ketil Olsen, Daglig leder og Partner i Volo AS               Arild Berg - Seniorrådgiver og Partner i Volo AS   Hvem sertifiserer – om Volo AS og kursholderne: Sertifiseringen gjennomføres av Volo AS. Volo har posisjonen som norsk kompetansesenter for sertifisering og utvikling av DISC-instruktører. Kursledere er Arild Berg og Ketil Olsen, partnere i Volo AS. De er begge International Certified DiSC® Trainers, med mer enn 45 års samlet erfaring knyttet til bruk av DiSC®-verktøy. Volo sertifiserer, yter support og faglig bistand til DiSC®-instruktører innen offentlig, og privat sektor over hele landet.Volo AS er Authorized Partner Everything DiSC® - A Wiley Brand, og Authorized Partner The Five Behaviors of a Cohesive Team™ -  i Norge. Les mer om Volo, verktøyene og kurslederne på www.volo.no   Hva får du som deltaker ut av sertifiseringen, og hvilke muligheter åpner seg for deg? Som sertifisert DiSC® instruktør får du umiddelbar tilgang til våre kvalitetssikrede Everything DiSC® verktøy. Du får support og bistand fra Volo AS, samt at du kan delta på faglige workshops i regi av Volo. Her får du videreutvikle deg og dele erfaringer med DiSC® instruktører, fra hele Norge. Alle sertifiserte DiSC® instruktører i vårt nettverk inviteres til å delta ved MindLab Norway; - den årlige nettverkssamlingen for DiSC® instruktører i Norge. Her står erfaringsutveksling, faglig påfyll og relasjonsbygging alltid på programmet. Sertifiseringen gir rett til å bruke tittelen DiSC® Certified Trainer. Merk: det er ingen årlig abbonnementsavgift som tilkommer, etter gjennomført sertifisering.   Hvem kan delta: Dette er sertifiseringen for deg som ønsker å utvide HR-verktøykassen med kvalitetssikrede verktøy. Ledere, HR-ledere eller HR konsulenter, rådgivere, organisasjonspsykologer, forelesere/lærere på høyere utdanning, coacher eller ledercoacher. Deltakere kan jobbe internt i egen organisasjon, eller eksternt mot egne kunder.   Kundereferanser - gevinsten av å gjennomføre DiSC® sertifiseringskurs:   Synsam Norge: «Everything DiSC® er en «way of thinking» i Synsam». Vi i Synsam Norge er aktive brukere av Everything DiSC® og benytter oss av verktøyet blant annet i forbindelse med ledertrening, teambygging, rekruttering, konflikthåndtering og kundebehandling. Jeg vil anbefale Everything DiSC® på det varmeste til alle som tror på at god kommunikasjon, og gode relasjoner er nøkkelen til suksess». Mette Hopsdal Direktør HR og Organisasjonsutvikling - Certified DiSC® trainer     Eiendomsmegler 1 – Midt Norge: «Vi har flere år på rad blitt kåret til en av Norges Beste Arbeidsplasser, gjennom Great Place to Work®. Visjonen vår er at vi skal være «Norges mest lønnsomme meglerforetak for våre kunder, ANSATTE og eiere.» For å oppnå vår visjon har vi stor fokus på at vi skal levere et faglig godt arbeid, samt at vi skal være flink på kommunikasjon, i relasjon med både kollegaer, samarbeidspartnere og kunder. Vi bruker Everything DiSC® som verktøy for, å bli bedre på kommunikasjon og atferd, et hovedelement for å lykkes i våre overordnede mål. Innen medarbeiderskap, kundekommunikasjon og ledertrening». Lucie Katrine Sunde - Eidem HR Direktør, Eiendomsmegler 1 Midt Norge - Certified DiSC® trainer [-]
Les mer