IT-kurs
Kurs i programvare og applikasjoner
Akershus
Du har valgt: Frogn
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Oslo kommune 5 dager 32 000 kr
23 Apr
25 Jun
Citrix XenApp and XenDesktop Administration 7.1x [+]
Designed for students with little or no previous XenApp or XenDesktop experience, this course provides foundational knowledge of the XenApp and XenDesktop platform. You will learn how to install, configure, and manage a highly available environment comprised of XenApp and XenDesktop controllers, StoreFront, Citrix Receiver, Director, and Profile management. This course is offered in instructor-led training (ILT)/virtual instructor-led training (vILT) formats with application of concepts through hands-on exercises in a live lab environment. Note: This course is based on XenApp and XenDesktop 7.x CR (Current Release) including the handson labs. The current release of XenApp and XenDesktop is updated frequently with new features and improvements and as such, course content may not always reflect the latest features. Thsi course replaced CXD-203 and CXD-235.  [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 510 kr
Instruktørbasert opplæring: Exchange Online er fullspekket med funksjonalitet, selv om man lett kan få inntrykk av det motsatte. Få en oppdatering på avansert funksj... [+]
Instruktørbasert opplæring:   Office 365 nivå 200 - Administrasjon av Exchange Online (IT-Pro) Grunnkonfigurasjon Migrere e-post E-postdomener, adresser og ruting Postboksfunksjonalitet Arkiv Juridisk lås og eDiscovery Sikkerhetspolise Praktiske problemstillinger Håndtere ansatte som slutter Godkjenning av mobile enheter 3 gode grunner til å delta 1. Bli kjent med delte postbokser 2. Praktiske løsninger på forskjellige utfordringer 3. Håndtere mobile enheter [-]
Les mer
Nettstudier 1 time 550 kr
På dette webinaret vil vi vise deg hvordan du kan bruke Office 365 for å lagre i skyen, jobbe online via nettleser eller apper på din mobil eller nettbrett, samt synkr... [+]
På dette webinaret vil vi vise deg hvordan du kan bruke Office 365 for å lagre i skyen, jobbe online via nettleser eller apper på din mobil eller nettbrett, samt synkronisere det hele mot din vanlige desktop eller laptop.  Emner på dette kurset: Kort om Office 365 og de ulike appene som er tilgjengelig online Effektiv synkronisering med OneDrive til alle enheter Deling av dokumenter Kort om bruk av Sway for å lage digitale onlinebaserte presentasjoner Forkunnskap: Det er en fordel å ha noe erfaring i bruk av tastatur, mus og Windows. Det er også en fordel om du har jobbet litt i enten Word, Excel eller PowerPoint.  Nivå: Grunnleggende Målgruppe: Kurset retter seg mot personer som har fått eller skal få abonnement på Office 365. Målsetning: Etter webinaret skal du kunne forstå nytten av å bruke Office 365.  Varighet: Webinar på 1,5 timer: 3 x 25 minutter pluss 5 minutters pause etter hver økt. Pris: 550 kroner Undervisningsform – hva skjer på webinaret: Du kobler deg opp til vårt webinar via din datamaskin, nettbrett eller mobile enhet. Du må ha tilgang til Internett. Webinaret blir satt opp gjennom verktøyet www.gotomeeting.com – og du vil få tilsendt en lenke til dette spesifikke webinaret i god tid før kurset starter. Her finner du informasjon om hva som skjer når du blir deltaker på vårt webinar. Vi kjører 3 x 25 minutter pluss 5 minutters pause etter hver økt som gir mulighet til å stille spørsmål. Det vil ikke være mulighet for spørsmål og diskusjon mens undervisningsøktene pågår. Det er lagt opp til at du som deltaker følger med på din egen skjerm og lytter til instruktøren som demonstrerer. Du vil se instruktørens skjermbilde og kunne følge undervisningen gjennom praktiske eksempler og instruktørens kommentarer. Påmelding til webinaret: Send en e-post til uis-ikt@uis.no og meld deg på! Ring oss på telefon 51 83 10 73 dersom du har noen spørsmål. Deltakelse og tilkobling til webinaret: På webinar-dagen (eller rett før), vil du motta en e-post med en link til webinaret og instruksjoner om hvordan du melder deg på. E-posten inneholder også kontaktinformasjon til arrangøren av webinaret, i tilfelle du får problemer og trenger hjelp til pålogging. Krav til utstyr: Det enkleste er å koble seg opp til vårt webinar via din datamaskin. Du kan også benytte nettbrett eller mobil enhet. For å høre hva instruktøren sier må du ha høyttaler eller hodesett. Vi anbefaler også at du har tilgang til en mikrofon slik at du kan snakke med instruktøren. Alternativt er det mulig å sende meldinger til instruktør skriftlig via Chat (i pausene).  For mest mulig utbytte anbefaler vi at du sitter i et stille rom uten forstyrrelser fra omgivelsene. Meld deg på ved å sende oss en e-post eller ring 51831073. [-]
Les mer
Nettstudier 2 semester 4 980 kr
På forespørsel
Hva er SharePoint. Roller. Tilgang til SharePoint. Opprette og bruke Team Sites. Navigering. Lister og Libraries. Home page. Opprette og bruke webpart. Opprette og bruke ... [+]
  Studieår: 2013-2014   Gjennomføring: Høst og vår Antall studiepoeng: 5.0 Forutsetninger: Du må ha god kjennskap til Windows 2008 server og oppsett av AD og DNS og installasjon av SQL 2008 server. For deg som ikke har kjennskap til Windows 2008 server og/eller som heller vil bruke mer tid på SharePoint kan vi tilby en variant der du får ferdig oppsatte servere og SharePoint installert. Innleveringer: 8 obligatoriske øvinger. Personlig veileder: ja Vurderingsform: 2 dagers praktisk hjemmeeksamen med både teoretiske og praktiske oppgaver. Ansvarlig: Stein Meisingseth Eksamensdato: 19.12.13 / 15.05.14         Læremål: KUNNSKAPER:Kandidaten må:- kjenne til bruken av SharePoint i forskjellige situasjoner i en bedrift/organisasjon- kunne gjøre rede for hvordan SharePoint brukes i samskriving- kunne beskrive hvordan ulike roller i en organisasjon kan bruke SharePoint- ha kjennskap til hva det vil si å ha ansvaret for bruken av SharePoint i en bedrift/organisasjon FERDIGHETER:Kandidaten må:- kunne opprette webområder for deling av informasjon med andre- kunne sette opp administrasjon av dokumenter- kunne sette opp publisering av rapporter- kunne sette opp sidestruktur og brukerrettigheter, sideoppsett og tillatelser- kunne opprette infrastruktur for webområder- kunne sette opp muligheter for søking- kunne konfigurere systemet for bruk fra Internett- kunne konfigurerer Office Web Apps- kunne sette opp muligheter for å benytte arbeidsflyt GENERELL KOMPETANSE:Kandidaten:- har kompetanse til selvstendig både å formidle og å ta i bruk sine kunnskaper og ferdigheter i en bedrift som vil bruke SharePoint- kan i et praktisk prosjekt forklare og gjøre bruk av sin kunnskap for bruk av SharePoint Innhold:Hva er SharePoint. Roller. Tilgang til SharePoint. Opprette og bruke Team Sites. Navigering. Lister og Libraries. Home page. Opprette og bruke webpart. Opprette og bruke SharePoint Sites and Site Collections. Opprette og bruke maler. Sikkerhet i SharePoint. Opprette og bruke Wiki. Dokumentdeling. Søking.Les mer om faget her Påmeldingsfrist: 25.08.13 / 25.01.14         Velg semester:  Høst 2013    Vår 2014     Fag SharePoint 4980,-         Semesteravgift og eksamenskostnader kommer i tillegg.    [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 1 time
Instruktørbasert opplæring: Nysgjerrig på Office 365-tjenestene? Her blir du kjent med funksjonalitet og hvordan du kommer i gang! [+]
Instruktørbasert opplæring:   Office 365 nivå 100 - Kom i gang med Office 365 for IT (IT-Pro) Oversikt over planer/priser Registrere en konto og konfigurere Office 365 fra scratch Demonstrasjon av tjenester fra brukerperspektiv Portalen Exchange Online SharePoint Online Lync Online Veien videre   3 gode grunner til å delta 1. Lær om tjenester og abonnementer og overføring av data til skyen 2. Registrere og administrere et prøveabonnement 3. Demonstrasjon av tjenestene i Office 365 [-]
Les mer
Nettbasert kurs 12 timer 1 275 kr
Kurset gir deg en opplevelsesrik og praktisk opplæring i Word 2010, som er det mest fleksible og profesjonelle tekstbehandlingsprogrammet noensinne. En kombinasjon ... [+]
Kurset gir deg en opplevelsesrik og praktisk opplæring i Word 2010, som er det mest fleksible og profesjonelle tekstbehandlingsprogrammet noensinne. En kombinasjon av videoer, teori, oppskrifter, oppgaver og tester gjør det enkelt å lære seg de nye "smarte" funksjonene. Kurset inneholder over 70 ulike opplæringsvideoer. Jobb smart og effektivt! Backstage-visning inneholder alle filrelaterte funksjoner. Direkte forhåndsvisning ved innliming. Med formatering av tegn og avsnitt setter du ditt personlige preg på dine dokumenter. Stiler effektiviserer formateringsarbeidet og gjør formateringen konsekvent. Med verktøy for sideformatering kan du tilpasse papirretning, marger og topp- og bunntekst. Bruk av tema gir en konsekvent layout på alle Office-dokumenter. Stave- og gramatikkontrollen luker ut de fleste stavefeilene i dokumentet. Synonymordboka gjør det enklere å variere og forbedre språket. Nytt integrert utskriftsmiljø med både utskriftsinnstillinger og forhåndsvisning. Tabeller kan brukes for å presentere informasjon på en oversiktlig måte. Med tabellstiler går det raskt å formatere tabeller med et profesjonelt utseende. Frisk opp dokumentet med ulike illustrasjoner som utklipp, figurer, SmartArt og WordArt. Med fletting kan du masseprodusere brev, konvolutter, etiketter og e-post. Innhold: Bli kjent med Word Redigering Formatering Sideformatering Språkverktøy Tabeller Illustrasjoner Fletting Krav til forkunnskaper: Grunnleggende bruk av dataSertifiserende tester: Etter endt kurs er det muligheter for å avlegge sertifiserende test on-line for Datakortet hos et sertifisert testsenter. Finansiering: LO organiserte kan søke stipend. Klikk: LOs Utdanningsfond, Fagforbundet, Handel og Kontor. Er du organisert i en annen fagforening eller har spørmål, kontakt oss for nærmere informasjon om dine muligheter for stipend. Ta kontakt med din fagforening for å få mer informasjon. Vi hjelper gjerne med søknaden. Vi fakturerer bedrifter og deltagere som ønsker å betale selv.  Bedrifter som ønsker å melde på et større antall deltagere kan ta kontakt for å avtale dette [-]
Les mer
Do you want to be an advanced Tableau user creating impactful visualizations? In this course, you’ll learn how to get the most out of Tableau Desktop [+]
Audience: Do you want to be an advanced Tableau user creating impactful visualizations? In this course, you’ll learn how to get the most out of Tableau Desktop by diving into calculations and applying them to real world scenarios. This will help you understand when a table calculation, calculation or LOD should be used and when they overlap. You’ll get a better understanding of how to artfully prepare and organize your visualizations. This will be done through specific scenarios around analyzing time, geographic, and survey data. By the end of this course you’ll have a better grasp of advanced building techniques and calculations for creating innovative analysis and dashboards. Duration: Two days of in-person classroom instruction Prerequisites: This is an advanced-level class. Students must have a solid understanding of calculations in Tableau before attending this class. It is highly recommend that students have mastered Desktop I and Desktop II or the equivalent concepts and skills before attending Desktop III. Learning Objectives: At the end of this class, you will be able to: Apply advanced calculations to gain additional insight into your data Incorporate advanced chart types into your analysis Apply advanced dashboarding techniques How to use calculations, parameters, and table calculations in tandem Use Tableau techniques to address common business use cases Format your visualizations and dashboards for maximum impact Real world business scenario examples Course Includes: This course includes a workbook containing key concepts on each topic covered and hands-on activities to reinforce the skills and knowledge attained. It also includes a digital student resources folder containing Tableau workbooks and data sources to support the hands-on activities. Read more at http://www.tableau.com/learn/training/classroom/desktop-iii-advanced-san-francisco-0#ZZmpTur50Jyd6Aic.99 [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 310 kr
12 Jun
Ønsker du kontroll på ressursbruken din? Planlegg med ressurser og få en oversikt over hvor mange ressurser du trenger til enhver tid. Du kan også få en veldig god o... [+]
Instruktørbasert opplæring:   Project nivå 2 - Få kontroll på ressursbruken Hvilke typer ressurser har man tilgang på i Project Arbeidsressurser. Hvordan definere og bruke disse. Forskjell mellom generiske og personlige ressurser Materiellkostnader, hvordan benytte seg av dette i Project Hvordan sette opp kostnader Ressursallokering i prosjektet Legge til, fjerne og endre ressurser Forskjellen mellom innsatsdreven og ikke innsatsdreven aktivitet Håndtere overallokeringer - hva skjer og hvordan få ressursplanlegging på plass   3 gode grunner til å delta 1. Få en oversikt over ressursbruk 2. Planlegg for bedre ressursbruk 3. Du får kontroll på utgiftene i prosjektet ditt [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 990 kr
08 May
På dette 2-timers webinaret vil vi vise deg hvordan du kan lage presentasjoner i PowerPoint med nye lysbilder, gjenbruk av lysbilder og bruk av inndelinger. [+]
På dette 2-timers webinaret vil vi vise deg hvordan du kan lage presentasjoner i PowerPoint med nye lysbilder, gjenbruk av lysbilder og bruk av inndelinger. Emner på dette kurset: Innsetting av nye lysbilder med ulike utforminger. Bruke eksisterende lysbilder på nytt i din nye presentasjon. Organiser din presentasjon i inndelinger for å forenkle disposisjon og utskrift av presentasjonen. Forkunnskap: Det er en fordel å ha noe erfaring i bruk av tastatur, mus og Windows. Det er også en fordel om du har jobbet litt i Word eller Excel. Nivå: Grunnleggende Målgruppe: Kurset retter seg mot personer som ønsker å bruke PowerPoint for å lage presentasjoner for fremvisning. Målsetning: Etter webinaret skal du kunne lage enkle presentasjoner i PowerPoint.   Varighet: Webinar på 2 timer: 3 x 30 minutter pluss 10 minutters pause etter hver økt. Pris: 990 kroner Undervisningsform – hva skjer på webinaret: Du kobler deg opp til vårt webinar via din datamaskin, nettbrett eller mobile enhet. Du må ha tilgang til Internett. Webinaret blir satt opp gjennom verktøyet www.gotomeeting.com – og du vil få tilsendt en lenke til dette spesifikke webinaret i god tid før kurset starter. Her finner du informasjon om hva som skjer når du blir deltaker på vårt webinar. Vi kjører 3 x 30 minutter, med 10 minutters pause mellom hver økt som gir mulighet til å stille spørsmål. Det vil ikke være mulighet for spørsmål og diskusjon mens undervisningsøktene pågår. Det er lagt opp til at du som deltaker følger med på din egen skjerm og lytter til instruktøren som demonstrerer. Du vil se instruktørens skjermbilde og kunne følge undervisningen gjennom praktiske eksempler og instruktørens kommentarer. Påmelding til webinaret: Send en e-post til uis-ikt@uis.no og meld deg på! Ring oss på telefon 51 83 10 73 dersom du har noen spørsmål. Deltakelse og tilkobling til webinaret: På webinar-dagen (eller rett før), vil du motta en e-post med en link til webinaret og instruksjoner om hvordan du melder deg på. E-posten inneholder også kontaktinformasjon til arrangøren av webinaret, i tilfelle du får problemer og trenger hjelp til pålogging. Krav til utstyr: Det enkleste er å koble seg opp til vårt webinar via din datamaskin. Du kan også benytte nettbrett eller mobil enhet. For å høre hva instruktøren sier må du ha høyttaler eller hodesett. Vi anbefaler også at du har tilgang til en mikrofon slik at du kan snakke med instruktøren. Alternativt er det mulig å sende meldinger til instruktør skriftlig via Chat (i pausene).  For mest mulig utbytte anbefaler vi at du sitter i et stille rom uten forstyrrelser fra omgivelsene. Meld deg på ved å sende oss en e-post eller ring 51831073. Se vår kurskalender for en oversikt over alle datoer for kommende webinarer. [-]
Les mer
Nettstudier 2 semester 4 980 kr
På forespørsel
Historien og filosofien bak åpen kildekode. Copyright, lisenser fri programvare. Praktisk bruk av verktøyer som make, diff, patch og versjonskontrollsystemer. Internasjon... [+]
  Studieår: 2013-2014   Gjennomføring: Høst og vår Antall studiepoeng: 5.0 Forutsetninger: Studenten må kunne installere programvare, og programmere. Vanlige programmeringsspråk for opensource er C, C++, java, python, m.fl. Innleveringer:   Vurderingsform: Skriftlig eksamen, individuell, 3 timer, teller 60 %. Prosjektoppgave teller 40 %. Ansvarlig: Helge Hafting Eksamensdato: 02.12.13 / 05.05.14         Læremål: KUNNSKAPER:Kandidaten:- kan forklare bakgrunnen for open source, og forskjellen på de vanligste åpne lisensene.- kan beskrive bruk av flerspråklig programvare FERDIGHETER:Kandidaten:- kan bruke vanlige programmeringsverktøy GENERELL KOMPETANSE:Kandidaten:- kan delta i prosjekter som utvikler åpen programvare videre Innhold:Historien og filosofien bak åpen kildekode. Copyright, lisenser fri programvare. Praktisk bruk av verktøyer som make, diff, patch og versjonskontrollsystemer. Internasjonalisering, flerspråklig programvare. Prosjektarbeid med deltakelse i opensource-prosjekt.Les mer om faget her Påmeldingsfrist: 25.08.13 / 25.01.14         Velg semester:  Høst 2013    Vår 2014     Fag Opensource-utvikling 4980,-         Semesteravgift og eksamenskostnader kommer i tillegg.    [-]
Les mer
2 dager 13 000 kr
IBM Bluemix Infrastructure Fundamentals [+]
This course introduces you to IBM Bluemix Infrastructure’s Infrastructure as a Service (IaaS) capabilities. You will then apply this newfound knowledge to a typical e-commerce workload. [-]
Les mer
Nettbasert kurs 30 timer 3 200 kr
Modellgjennomgang med Navisworks gir alle deltakere i ethvert prosjekt innsyn til å oppdaterte data uansett programvare, tid og sted. [+]
Kurset gir deltakerne forståelse av visualisering og navigering i 3D modeller av mange filformater og publisering av disse for distribusjon til samtlige prosjektdeltakere. Det gis også en kort introduksjon til de øvrige Navisworks moduler for simulering og kollisjonsanalyse. Les mer om Global eTrainings eLæringskurs her.  Når som helst - hvor som helst Med eLæringskurs velger du selv ditt tempo i læringen, og om du vil lære gjennom kombinasjon av å se, lese, lytte og teste selv – eller hvorfor ikke en kombinasjon av flere? Det du trenger er en PC, smarttelefon eller nettbrett som har internettilgang.Uansett hvilket kurs du velger får du tilgang til disse 24/7 i 1 år (365 dager). NTI CADcenter utdanner over 8000 personer i året Årlig utdanner over 8000 personer seg i ulike CAD og BIM løsninger hos NTI CADcenter.Global eTraining har over 25 års erfaring med opplæring, og har solgt millioner av elæringskurs i over 150 land. Pål har gjennomført e-læringskurs Pål hadde ikke anledning til å reise bort en uke for å delta på kurs, da var det forlokkende å gjennomføre kurset som e-læringskurs. Kurset var absolutt verdt pengene. Det var en viktig bekreftelse på at jeg har basiskunnskapene. Jeg lærte mange nye viktige kommandoer for å gjøre operasjoner mer effektivt, fikk også en pekepinn på hvor jeg kan bygge på med kunnskap.Les mer her   [-]
Les mer
Nettbasert kurs 2 timer 1 510 kr
Filer i SharePoint lagres i bibliotek. Her tar vi en grundig gjennomgang av bibliotek og tilpasningsmuligheter for disse, som versjonering, maler og Office-integrasjon. [+]
Instruktørbasert opplæring:   SharePoint nivå 3 - Bli mer kjent med bibliotek Bibliotek Møt bibliotek-malene i SharePoint Opplasting, nedlasting, og åpning av bibliotek i Utforsker Office-programmene og bibliotek Endre mal for et bibliotek Tilpass kolonner og metadata Bruke kolonner i Word Utvidet om bibliotek Gjennomgang av versjonering Bli kjent med godkjenning Arkivering Introduksjon til innholdstyper Introduksjon til dokumentsenter og innholds-sortering   3 gode grunner til å delta 1. Møt SharePoint sine bibliotek-apper og lær måter å åpne og lagre i bibliotek og håndtere innholdet 2. Forstå mer om versjonering, godkjenning og arkivering 3. Bli kjent med dokumentsenter og innholds-sortering [-]
Les mer
Nettbasert kurs 2 timer 1 200 kr
På dette 2-timers webinaret vil vi vise deg hvordan du kan lage presentasjoner i PowerPoint med nye lysbilder, gjenbruk av lysbilder og bruk av inndelinger. [+]
Emner på dette kurset: Innsetting av nye lysbilder med ulike utforminger. Bruke eksisterende lysbilder på nytt i din nye presentasjon. Organiser din presentasjon i inndelinger for å forenkle disposisjon og utskrift av presentasjonen. Forkunnskap: Det er en fordel å ha noe erfaring i bruk av tastatur, mus og Windows. Det er også en fordel om du har jobbet litt i Word eller Excel. Nivå: Grunnleggende Målgruppe: Kurset retter seg mot personer som ønsker å bruke PowerPoint for å lage presentasjoner for fremvisning. Målsetning: Etter webinaret skal du kunne lage enkle presentasjoner i PowerPoint.   Varighet: Webinar på 2 timer: 3 x 30 minutter pluss 10 minutters pause etter hver økt. Pris: 1200 kroner Undervisningsform – hva skjer på webinaret: Du kobler deg opp til vårt webinar via din datamaskin, nettbrett eller mobile enhet. Du må ha tilgang til Internett. Webinaret blir satt opp gjennom verktøyet www.gotomeeting.com – og du vil få tilsendt en lenke til dette spesifikke webinaret i god tid før kurset starter. Her finner du informasjon om hva som skjer når du blir deltaker på vårt webinar. Vi kjører 3 x 30 minutter, med 10 minutters pause mellom hver økt som gir mulighet til å stille spørsmål. Det vil ikke være mulighet for spørsmål og diskusjon mens undervisningsøktene pågår. Det er lagt opp til at du som deltaker følger med på din egen skjerm og lytter til instruktøren som demonstrerer. Du vil se instruktørens skjermbilde og kunne følge undervisningen gjennom praktiske eksempler og instruktørens kommentarer. Påmelding til webinaret: Send en e-post til uis-ikt@uis.no og meld deg på! Ring oss på telefon 51 83 10 73 dersom du har noen spørsmål. Deltakelse og tilkobling til webinaret: På webinar-dagen (eller rett før), vil du motta en e-post med en link til webinaret og instruksjoner om hvordan du melder deg på. E-posten inneholder også kontaktinformasjon til arrangøren av webinaret, i tilfelle du får problemer og trenger hjelp til pålogging. Krav til utstyr: Det enkleste er å koble seg opp til vårt webinar via din datamaskin. Du kan også benytte nettbrett eller mobil enhet. For å høre hva instruktøren sier må du ha høyttaler eller hodesett. Vi anbefaler også at du har tilgang til en mikrofon slik at du kan snakke med instruktøren. Alternativt er det mulig å sende meldinger til instruktør skriftlig via Chat (i pausene).  For mest mulig utbytte anbefaler vi at du sitter i et stille rom uten forstyrrelser fra omgivelsene. Meld deg på ved å sende oss en e-post eller ring 51831073. [-]
Les mer
Nettbasert kurs 1 time
Få en gratis, effektiv og god innføring i SharePoint! Vi viser deg nyttig funksjonalitet slik at du kommer i gang. [+]
Instruktørbasert opplæring:   SharePoint webinar - Introduksjon til SharePoint (nivå 1)   Hva er SharePoint? Bruksområder for SharePoint Bli kjent med SharePoint Ord og uttrykk i SharePoint Bli kjent med lister og bibliotek Lage lister og bibliotek Bli kjent med Oppgave-liste Bli kjent med Kalender Sortere og filtrere listen, bruke visninger Laste opp dokumenter Opprette nye dokumenter Søk Søk i arbeidsområder Søk i lister og bibliotek   3 gode grunner til å delta 1. Få en god introduksjon til hvordan man bruker SharePoint 2. Forstå hvilken rolle SharePoint har for din organisasjon 3. Bli kjent med de viktigste SharePoint-begrepene [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.