IT-kurs
Kurs i programvare og applikasjoner
Oppland
Du har valgt: Vågå
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Mer enn 100 treff ( i Vågå ) i Kurs i programvare og applikasjoner
 

Oslo Hele landet Og 2 andre steder 5 dager 27 000 kr
20 Nov
04 Dec
04 Dec
Interconnecting Cisco Networking Devices Part 1 v3 [+]
This course focuses on providing the skills and knowledge required to install, operate, configure, and verify a basic IPv4 and IPv6 network,including configuring a LAN switch, configuring an IP router, connecting to a WAN, and identifying basic security threats. At the end of this course students should be able to complete the configuration, implementation and troubleshooting of a small branch network under supervision. Students will have a total of 60 hours lab access to use over a period of 180 days this includes access during the actual class. [-]
Les mer
Oslo 5 dager 32 000 kr
08 Jan
12 Mar
23 Apr
Citrix XenApp and XenDesktop Administration 7.1x [+]
Designed for students with little or no previous XenApp or XenDesktop experience, this course provides foundational knowledge of the XenApp and XenDesktop platform. You will learn how to install, configure, and manage a highly available environment comprised of XenApp and XenDesktop controllers, StoreFront, Citrix Receiver, Director, and Profile management. This course is offered in instructor-led training (ILT)/virtual instructor-led training (vILT) formats with application of concepts through hands-on exercises in a live lab environment. Note: This course is based on XenApp and XenDesktop 7.x CR (Current Release) including the handson labs. The current release of XenApp and XenDesktop is updated frequently with new features and improvements and as such, course content may not always reflect the latest features. Thsi course replaced CXD-203 and CXD-235.  [-]
Les mer
Nettbasert kurs 1 625 kr
Kurset skal gi deltakerne kjennskap til de mer avanserte delene av programmet Excel, og se muligheter for å arbeide med disse på en smart og effektiv måte. [+]
I kurset lærer du å bruke mer avanserte funksjoner i Excel 2010, slik at du blir mer effektiv i arbeidet ditt. En kombinasjon av videoer, teori, oppskrifter og tester gjør det enkelt å lære seg de nye "smarte" funksjonene. Kurset inneholder over 30 ulike opplæringsvideoer.Jobb smart og effektivt!- Du har tilgang til et utall ferdigdefinerte funksjoner som utfører alle slags beregninger.- Bruk av tema gir en konsekvent layout på alle Office-dokumenter.- Betinget formatering gjør det enkelt å følge med sentrale verdier i regnearket.- Cellestiler gjør formateringen mer konsekvent.- Diagram gir en visuell lettfattelig framstilling av tallverdier.- Sparkline-grafikk kan brukes for å visualisere data direkte i regnearkceller.- Bruk av flere regneark gjør større regnearkmodeller mer oversiktlig.- Sortering og filtrering gjør arbeidet med lister og tabeller enkelt og effektivt.Innhold:- Formatering- Funksjoner- Diagram- Flere regneark- Lister og tabeller- Utskriftsinnstillinger [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 310 kr
Instruktørbasert opplæring: Skal dere ta i bruk Office 365? Dette webinaret retter seg mot brukere som trenger en innføring i Office 365. Vi går gjennom verktøy og f... [+]
Instruktørbasert opplæring:   Office 365 nivå 1 - Bli kjent med Office 365 Introduksjon til Office 365 Hvilke tjenester finnes i Office 365 og når bruker vi dem? Office 365 for bedrifter og Office 365 privat Møt demonstrasjonsmiljøet Fiktiv organisasjon med personer som jobber med forskjellige oppgaver Webmail Moderne webmail med rik funksjonalitet Skyvedlegg Samtaler med kolleger Legg ved lenker til dokumenter så alle redigerer samme dokument Samtaler og nettmøter med Skype for Business Enkelt diskuter og avklar spørsmål Del skjerm med kolleger innenfor og utenfor virksomheten Elektroniske møter med møteinnhold og lyd Del e-post og notater med gruppen med Outlook og OneNote Delta i eller opprett grupper for å dele filer og samle e-post Organiser møtenotater sammen Introduksjon til Delve Oppdag hva kollegene dine jobber med og kom med innspill gjennom nettleser Delta i diskusjonen i Yammer Ta pulsen på virksomhetens dagsaktuelle temaer og del erfaringer med andre Jobb med dokumenter i SharePoint Opprett og rediger dokumenter samtidig med kolleger   3 gode grunner til å delta 1. Få en oversikt over tjenestene som er tilgjengelige i Office 365 og når du bør bruke hvilke 2. Se et levende miljø med tjenester i bruk 3. Praktiske tips og triks for Outlook og OneNote [-]
Les mer
Nettbasert kurs 2 timer 1 990 kr
Sheet Metal-funksjonen i Inventor har de siste årene blitt veldig bra. Det er mange nyheter og muligheter med Sheet Metal. [+]
 NTI CADcenter leverer opplæring for å forenkle og effektivisere din arbeidshverdag Årlig utdanner over 8.000 personer seg i ulike CAD- og BIM-løsninger hos NTI CADcenter.Vi har mer enn 70 forskjellige kurs innen fagområdene CAD/BIM-, Industri, Prosess, Plant og Infrastruktur- og dokumenthåndtering, og i snitt har våre 100 konsulenter og instruktører mer enn 10 års erfaring med opplæring og konsulenttjenester. Ved å lære de nye Sheet Metal-funksjonene vil du: konstruere raskere ved modellering spare tid og irritasjon ved endring av modellen utnytte ulike modellerings-teknikker Hovedpunkter: Hvordan lage og lagre ulike oppsett med ulike platetykkelser Legge inn riktige hjørneløsninger i utbrett og k-faktor Lære de ulike kommandoene, og hvilket muligheter som ligger der Hvordan vi med ulik arbeidsmetodikk kan utnytte Sheet Metal til det fulle Lage egne hull-mønstre og legge i bibliotek for gjenbruk Dokumentere Sheet Metal-parter i tegning Kurs på dine betingelser!Ditt firma har kanskje investert i ny CAD-programvare, oppgradert til ny versjon, oppdatert til ny programvare eller dere trenger rett og slett oppfriskning. Da er det på tide å investere i kompetanse for dine ansatte! Kontakt vår kurskoordinator Wenche, telefon 21 40 27 89 eller epost. [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 310 kr
18 Dec
12 Jun
Ønsker du kontroll på ressursbruken din? Planlegg med ressurser og få en oversikt over hvor mange ressurser du trenger til enhver tid. Du kan også få en veldig god o... [+]
Instruktørbasert opplæring:   Project nivå 2 - Få kontroll på ressursbruken Hvilke typer ressurser har man tilgang på i Project Arbeidsressurser. Hvordan definere og bruke disse. Forskjell mellom generiske og personlige ressurser Materiellkostnader, hvordan benytte seg av dette i Project Hvordan sette opp kostnader Ressursallokering i prosjektet Legge til, fjerne og endre ressurser Forskjellen mellom innsatsdreven og ikke innsatsdreven aktivitet Håndtere overallokeringer - hva skjer og hvordan få ressursplanlegging på plass   3 gode grunner til å delta 1. Få en oversikt over ressursbruk 2. Planlegg for bedre ressursbruk 3. Du får kontroll på utgiftene i prosjektet ditt [-]
Les mer
Nettbasert kurs 3 timer 299 kr
Google Adwords er et annonseverktøy, der hvem som helst kan gå inn og by på annonseplass koblet til spesifikke søkeord. Adwords gjør at annonsører kan nå personer ... [+]
Google Adwords er et annonseverktøy fra Google, der hvem som helst kan gå inn og by på annonseplass knyttet til spesifikke søkeord. Uavhengig om du ønsker å tiltrekke deg nye kunder eller få tidligere kunder til å returnere til nettstedet ditt, vil Google AdWords hjelpe deg med å nå målene dine. Med Goole AdWords kan du enkelt nå ut til potensielle kunder på relevante sider over hele internett. Det er ingen faste utgifter knyttet til bruk av Google AdWords og du bestemmer selv hvor mye du er villig til å betale for et klikk på annonsene dine. Dette gir deg full kontroll over utgiftene.  Hva er kravene? Du må ha lyst til å lære bruke Google AdWords Du må ha et produkt eller en tjeneste du ønsker å promotere Du må ha en PC eller Mac Hva kommer jeg til å lære? Du lærer å installere en sporingskode Du lærer å analysere søkeord Du lærer å bruke CPM, CPC og CPA Du lærer å forstå hvordan budrunden fungerer Du lærer å lage en tekstannonse Du lærer å lage en bildeannonse Du lærer å lage en videoannonse Du lærer å justere bud Du lærer å forbedre kvalitetspoeng Du lærer å lage en remarketing-liste Du lærer å lage en remarketing-kampanje Du lærer å analysere statistikk Hvem er kurset laget for? Selgere Markedsførere Kommunikatører Nettbutikkeiere Analytikere Gründere [-]
Les mer
Nettbasert kurs 2 timer 990 kr
Webinaret vil ta for seg hvordan du lager PowerPoint presentasjoner med hyperkoblinger, egendefinerte lysbildefremvisninger, lysbildeoverganger & inndelinger. [+]
På dette 2-timers webinaret vil vi vise deg hvordan du tilpasser dine PowerPoint presentasjoner i større grad ved hjelp av inndelinger, lysbildeoverganger, hyperkoblinger og egendefinerte lysbildefremvisninger.  Emner på dette kurset: Bruk inndelinger for å holde orden på en større presentasjon. Lag egendefinerte lysbildefremvisninger slik at du kan bruke samme presentasjon til ulike målgrupper. Det er for eksempel mulig å lage en kortversjon og en langversjon i samme presentasjon, eller å lage en versjon til kunde A og en versjon til kunde B. Dette er hensiktsmessig når du skal vise og skrive ut ulike varianter av en presentasjon. Legg inn lysbildeoverganger mellom lysbildet. Vi viser hvordan du kan automatisere en presentasjon som du vil ha gående gjentakende på en utstillingsskjerm. Vi viser hvordan du kan planlegge og legge inn hyperkoblinger enkelt å komme fra et sted til et annet i presentasjonen eller for å åpne et annet program eller en webside på Internet.  Forkunnskap: Du må ha erfaring i bruk av tastatur, mus og Windows. Det er også en fordel om du har jobbet i Word eller Excel. Du må kunne det grunnleggende innen det å lage en enkel PowerPoint presentasjon. Nivå: Du må minimum ha kunnskap om hvordan du lager enkle presentasjoner i PowerPoint. Ta gjerne vårt grunnleggende webinar i PowerPoint først. Målgruppe: Kurset retter seg mot personer som ønsker å lage lysbilder som inneholder større grad av illustrasjoner i motsetning til tradisjonell tekst i punkter.  Målsetning: Etter webinaret skal du effektivt kunne kontrollere selve fremvisningen og delingen av din PowerPoint presentasjon på en god måte.    Varighet: Webinar på 2 timer: 3 x 30 minutter pluss 10 minutters pause etter hver økt. Pris: 990 kroner Undervisningsform – hva skjer på webinaret: Du kobler deg opp til vårt webinar via din datamaskin, nettbrett eller mobile enhet. Du må ha tilgang til Internett. Webinaret blir satt opp gjennom verktøyet www.gotomeeting.com – og du vil få tilsendt en lenke til dette spesifikke webinaret i god tid før kurset starter. Her finner du informasjon om hva som skjer når du blir deltaker på vårt webinar. Vi kjører 3 x 30 minutter, med 10 minutters pause mellom hver økt som gir mulighet til å stille spørsmål. Det vil ikke være mulighet for spørsmål og diskusjon mens undervisningsøktene pågår. Det er lagt opp til at du som deltaker følger med på din egen skjerm og lytter til instruktøren som demonstrerer. Du vil se instruktørens skjermbilde og kunne følge undervisningen gjennom praktiske eksempler og instruktørens kommentarer. Påmelding til webinaret: Send en e-post til uis-ikt@uis.no og meld deg på! Ring oss på telefon 51 83 10 73 dersom du har noen spørsmål. Deltakelse og tilkobling til webinaret: På webinar-dagen (eller rett før), vil du motta en e-post med en link til webinaret og instruksjoner om hvordan du melder deg på. E-posten inneholder også kontaktinformasjon til arrangøren av webinaret, i tilfelle du får problemer og trenger hjelp til pålogging. Krav til utstyr: Det enkleste er å koble seg opp til vårt webinar via din datamaskin. Du kan også benytte nettbrett eller mobil enhet. For å høre hva instruktøren sier må du ha høyttaler eller hodesett. Vi anbefaler også at du har tilgang til en mikrofon slik at du kan snakke med instruktøren. Alternativt er det mulig å sende meldinger til instruktør skriftlig via Chat (i pausene).  For mest mulig utbytte anbefaler vi at du sitter i et stille rom uten forstyrrelser fra omgivelsene. Meld deg på ved å sende oss en e-post eller ring 51831073. [-]
Les mer
Nettbasert kurs 3 000 kr
På forespørsel
Stadig flere bedrifter har behov for folk med kunnskaper om data og databehandling. Kan du dokumente... [+]
Stadig flere bedrifter har behov for folk med kunnskaper om data og databehandling. Kan du dokumentere at du har slik kunnskap? Noen velger å ta Datakortet som man oppnår ved å gjennomføre og bestå 7 sertifiserende tester og derigjennom så blir man sertifisert som bruker på de vanligste kontorapplikasjonene.  Andre velger å fokusere på å tilegne seg kunnskaper om de mest benyttede Windows programmene uten å ta tester. Mål med kurset: Deltakeren skal tilegne seg kunnskaper om grunnleggende IT-forståelse og Windows programmene og etter avsluttet kurs kunne jobbe smartere og mer effektivt. Krav til forkunnskaper: Et innføringskurs i data eller noe erfaring med data fra før er nødvendig. Kurset MS Office 3 Moduler tar for seg: Grunnleggende IT-forståelse Access PowerPoint Gjennomføring: Gjennomføres på Internett, interaktivt. Kurset inneholder tekst, bilder, videofremvisninger, små tester og en mengde oppgaver. Enkelt og fleksibelt. Kursdeltageren har on-line tilgang i 12 måneder fra man starter å ta kurset.  Dette gjør at man har tilstrekkelig tid til å tilegne seg nødvendige kunnskaper. Sertifiserende tester: Etter avsluttet selvstudium vil man kunne avlegge sertifiserende tester on-line hos et godkjent test senter. Finansiering: LO organiserte kan søke stipend. Klikk: LOs Utdanningsfond, Fagforbundet, Handel og Kontor. Er du organisert i en annen fagforening eller har spørmål, kontakt oss for nærmere informasjon om dine muligheter for stipend. Ta kontakt med din fagforening for å få mer informasjon. Vi hjelper gjerne med søknaden. Vi fakturerer bedrifter og deltagere som ønsker å betale selv.  Bedrifter som ønsker å melde på et større antall deltagere kan ta kontakt for å avtale dette. [-]
Les mer
Nettbasert kurs 1 275 kr
På dette kurset lærer du hvordan du kan gjøre mange ulike regneoperasjoner i et regneark, alt fra det enkleste husholdningsbudsjett til mer avanserte matematiske bereg... [+]
Excel er ett av verdens mest brukte kontorstøtteprogrammer. På dette kurset lærer du hvordan du kan gjøre mange ulike regneoperasjoner i et regneark, alt fra det enkleste husholdningsbudsjett til mer avanserte matematiske beregninger. Innhold:  Bli kjent med Excel  Formler og funksjoner  Redigering  Formatering  Sideoppsett  Arbeidsbok og ark  Diagrammer  Du lærer grunnleggende emner som redigering, formatering, formler og utskrift, men også mer avanserte emner som funksjoner, diagram, lagring som websider og bruk av flere regneark.  Kurset i Excel vil også ta for seg det å lage skjemaer, brev og andre publikasjoner samt bruke regnearket til mindre databaser, f.eks registrering av inventaret i en bedrift.  Etter endt kurs kan du lage grunnleggende beregninger og grafiske fremstillinger i et regneark. Krav til forkunnskaper:  Grunnleggende bruk av data Sertifiserende tester:  Etter endt kurs er det muligheter for å avlegge sertifiserende test on-line for Datakortet hos et sertifisert testsenter.   Finansiering:   LO organiserte kan søke stipend. Klikk: LOs Utdanningsfond, Fagforbundet, Handel og Kontor.   Er du organisert i en annen fagforening eller har spørmål, kontakt oss for nærmere informasjon om dine muligheter for stipend. Ta kontakt med din fagforening for å få mer informasjon. Vi hjelper gjerne med søknaden.   Vi fakturerer bedrifter og deltagere som ønsker å betale selv.  Bedrifter som ønsker å melde på et større antall deltagere kan ta kontakt for å avtale dette. [-]
Les mer
Nettbasert kurs 5 timer 299 kr
Premiere Pro er et bransjeledende tidslinjebasert videoredigeringsprogram. Programmet ble lansert i 2003 og brukes i dag av: NRK, BBC, CNN, 20th Century Fox, Columbia Pic... [+]
I dette kurset kommer Espen Faugstad guide deg gjennom hele programmet, fra start til slutt. Du lærer å importere, organisere, klippe, jobbe med lyd, legge til overganger, bruke effekter, fargekorrigere og eksportere. Kort fortalt, alt du trenger for å mestre Premiere Pro.  Hva er kravene? Du må ville lære å bruke Premiere Pro Du må ha tilgang til Premiere Pro Du må ha en PC eller Mac Hva kommer jeg til å lære? Du lærer hvordan programmer er organisert Du lærer å lage et nytt prosjekt Du lærer å importere Du lærer å organisere Du lærer å klippe Du lærer å bruke verktøy Du lærer å jobbe med lyd Du lærer å lage grafikk Du lærer å legge til overganger Du lærer å bruke effekter Du lærer å fargekorrigere Du lærer å eksportere Hvem er kurset laget for? Klippere Medieprodusenter Journalister Videografer Fotografer Studenter [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 1 time 550 kr
På dette webinaret vil vi vise deg hvordan du jobber med formler og funksjoner i Excel. Webinaret varer i 1,5 timer. [+]
På dette webinaret vil vi ved hjelp av eksempler vise hvordan du lager formler i Excel. Vi vil forklare forskjellen på relative cellereferanser og absolutte cellereferanser. Vi vil også jobbe med formler hvor vi benytter navngvning av celler og celleområder. Vi vil i tillegg se på et par enkle funksjoner.  Emner på dette kurset: Oppbygning av formler i Excel. Lage formler med absolutte cellereferanser. Lage formler med relative cellereferanser. Lage formler basert på cellenavn og områdenavn. En liten gjennomgang av enkle funksjoner. Forkunnskap: Det er en fordel at du har brukt Excel litt, og har forståelse for hvordan du legger inn data i et regneark.  Nivå: Grunnleggende Målgruppe: Kurset retter seg mot personer som bruker Excel som regnearkverktøy, og som ønsker en grunnleggende innføring i å lage formler og benytte enkle funksjoner i Excel.  Målsetning: Etter webinaret skal du kunne skrive dine egne formler i Excel, samt benytte noen enkle funksjoner.  Varighet: Webinar på 1,5 timer: 3 x 25 minutter pluss 5 minutters pause etter hver økt. Pris: 550 kroner Undervisningsform – hva skjer på webinaret: Du kobler deg opp til vårt webinar via din datamaskin, nettbrett eller mobile enhet. Du må ha tilgang til Internett. Webinaret blir satt opp gjennom verktøyet www.gotomeeting.com – og du vil få tilsendt en lenke til dette spesifikke webinaret i god tid før kurset starter. Her finner du informasjon om hva som skjer når du blir deltaker på vårt webinar. Vi kjører 3 x 25 minutter, med 5 minutters pause mellom hver økt som gir mulighet til å stille spørsmål. Det vil ikke være mulighet for spørsmål og diskusjon mens undervisningsøktene pågår. Det er lagt opp til at du som deltaker følger med på din egen skjerm og lytter til instruktøren som demonstrerer. Du vil se instruktørens skjermbilde og kunne følge undervisningen gjennom praktiske eksempler og instruktørens kommentarer. Påmelding til webinaret: Send en e-post til uis-ikt@uis.no og meld deg på! Ring oss på telefon 51 83 10 73 dersom du har noen spørsmål. Deltakelse og tilkobling til webinaret: På webinar-dagen (eller rett før), vil du motta en e-post med en link til webinaret og instruksjoner om hvordan du melder deg på. E-posten inneholder også kontaktinformasjon til arrangøren av webinaret, i tilfelle du får problemer og trenger hjelp til pålogging. Krav til utstyr: Det enkleste er å koble seg opp til vårt webinar via din datamaskin. Du kan også benytte nettbrett eller mobil enhet. For å høre hva instruktøren sier må du ha høyttaler eller hodesett. Vi anbefaler også at du har tilgang til en mikrofon slik at du kan snakke med instruktøren. Alternativt er det mulig å sende meldinger til instruktør skriftlig via Chat (i pausene).  For mest mulig utbytte anbefaler vi at du sitter i et stille rom uten forstyrrelser  Meld deg på ved å sende oss en e-post eller ring 51831073. [-]
Les mer
Nettstudier 2 semester 4 980 kr
På forespørsel
Hva er SharePoint. Roller. Tilgang til SharePoint. Opprette og bruke Team Sites. Navigering. Lister og Libraries. Home page. Opprette og bruke webpart. Opprette og bruke ... [+]
  Studieår: 2013-2014   Gjennomføring: Høst og vår Antall studiepoeng: 5.0 Forutsetninger: Du må ha god kjennskap til Windows 2008 server og oppsett av AD og DNS og installasjon av SQL 2008 server. For deg som ikke har kjennskap til Windows 2008 server og/eller som heller vil bruke mer tid på SharePoint kan vi tilby en variant der du får ferdig oppsatte servere og SharePoint installert. Innleveringer: 8 obligatoriske øvinger. Personlig veileder: ja Vurderingsform: 2 dagers praktisk hjemmeeksamen med både teoretiske og praktiske oppgaver. Ansvarlig: Stein Meisingseth Eksamensdato: 19.12.13 / 15.05.14         Læremål: KUNNSKAPER:Kandidaten må:- kjenne til bruken av SharePoint i forskjellige situasjoner i en bedrift/organisasjon- kunne gjøre rede for hvordan SharePoint brukes i samskriving- kunne beskrive hvordan ulike roller i en organisasjon kan bruke SharePoint- ha kjennskap til hva det vil si å ha ansvaret for bruken av SharePoint i en bedrift/organisasjon FERDIGHETER:Kandidaten må:- kunne opprette webområder for deling av informasjon med andre- kunne sette opp administrasjon av dokumenter- kunne sette opp publisering av rapporter- kunne sette opp sidestruktur og brukerrettigheter, sideoppsett og tillatelser- kunne opprette infrastruktur for webområder- kunne sette opp muligheter for søking- kunne konfigurere systemet for bruk fra Internett- kunne konfigurerer Office Web Apps- kunne sette opp muligheter for å benytte arbeidsflyt GENERELL KOMPETANSE:Kandidaten:- har kompetanse til selvstendig både å formidle og å ta i bruk sine kunnskaper og ferdigheter i en bedrift som vil bruke SharePoint- kan i et praktisk prosjekt forklare og gjøre bruk av sin kunnskap for bruk av SharePoint Innhold:Hva er SharePoint. Roller. Tilgang til SharePoint. Opprette og bruke Team Sites. Navigering. Lister og Libraries. Home page. Opprette og bruke webpart. Opprette og bruke SharePoint Sites and Site Collections. Opprette og bruke maler. Sikkerhet i SharePoint. Opprette og bruke Wiki. Dokumentdeling. Søking.Les mer om faget her Påmeldingsfrist: 25.08.13 / 25.01.14         Velg semester:  Høst 2013    Vår 2014     Fag SharePoint 4980,-         Semesteravgift og eksamenskostnader kommer i tillegg.    [-]
Les mer
5 dager 32 000 kr
Kursinnhold Course Version: 096Duration5 daysDelivery TypeInstructor-led ClassroomAudience Implemen... [+]
Kursinnhold Course Version: 096Duration5 daysDelivery TypeInstructor-led ClassroomAudience Implementation Consultants Key Technical Business Users involved in an Access Control project IT Governance Experts Consultants for SAP Security and GRC IT Auditors Business Project Team Leaders Course Announcements Prerequisites Essential: GRC100_96 SAP BusinessObjects Governance, Risk, and Compliance (GRC)10.0 Solution Overview and Harmonization, Knowledge of integrated processes in an SAP System, Knowledge of authorization concepts in an SAP System, Practical knowledge of common business processes Recommended: None   Course Based on Software Release SAP BusinessObjects Process Control 10.0 SAP ERP Central Component (ECC) 6.05 SAP NetWeaver 7.02 Content Introduction to SAP BusinessObjects Process Control 10.0- Process Control 10.0 Overview- Key Features and Benefits- A Day in the Life of a Process Control UserGRC 10.0 Harmonization Review- How Process Control Fits into the GRC Solution- Regional Compliance Regulations- Information Architecture- Harmonized Navigation- Delegation- Role-Specific UsersThe Process Control User Interface- Work Centers Overview- Controlling Work Center Display- My Home Work Center- Master Data Work Center- Rule Setup Work Center- Assessments Work Center- Access Management Work Center- Reports and Analytics Work Center- Authorizations and User ViewsCustomizing and Authorization- Process Control IMG Structure- Basic and Common Customizing- Process Control Specific Customizing- Process Control BC Sets- Basic and Application RolesContent Lifecycle Management (CLM)- CLM Features, Landscape, and Use Cases- Importing Data- Packaging Requirements- CLM Configuration and Related IntegrationsMaster Data Upload Generator (MDUG)- MDUG Overview and Prerequisites- MDUG Process Flow and Sequence of EventsUpgrading to Process Control 10.0Multi-Compliance Framework (MCF)- Configure a New Compliance Initiative in the MCF Planner Overview- Planner Features and Navigation- Plan Creation- Planner Monitor- Planner ConfigurationReports and Analytics- Report Features and Navigation- Crystal Integration- MCF in Reporting- Report Framework Harmonization- Metadata Configuration- Dashboards- Overall Compliance Status Dashboard- IMG Dashboard ConfigurationContinuous Monitoring- Continuous Monitoring Framework and Business Benefits- Pre-Configuration- Connectors- Data Source- Business Rule- Business Rule Assignment- Scheduler- Job Monitor- SAP Queries- Configurable Rule- Programmed Rule- ABAP Reports- Process Integration- SoD" [-]
Les mer
Nettbasert kurs 30 timer 3 200 kr
AutoCAD Electrical er kurset for deg som skal utforme verktøy for å produsere eller opprettholde el-skjemadokumenter. [+]
Kurset er for alle som har behov for el-skjemakonstruksjon med AutoCAD Electrical. Etter kurset skal du kunne tegne el-skjemaer og lage rekkeklemmetabeller, stykklister, forbindingstabeller og andre rapporter ved hjelp av AutoCAD Electrical. Når som helst - hvor som helst Med eLæringskurs velger du selv ditt tempo i læringen, og om du vil lære gjennom kombinasjon av å se, lese, lytte og teste selv – eller hvorfor ikke en kombinasjon av flere? Det du trenger er en PC, smarttelefon eller nettbrett som har internettilgang.Uansett hvilket kurs du velger får du tilgang til disse 24/7 i 1 år (365 dager). Les mer om Global eTraining eLæringskurs her.  NTI CADcenter utdanner over 8000 personer i året Årlig utdanner over 8000 personer seg i ulike CAD og BIM løsninger hos NTI CADcenter.Global eTraining har over 25 års erfaring med opplæring, og har solgt millioner av elæringskurs i over 150 land. Pål har gjennomført e-læringskurs Pål hadde ikke anledning til å reise bort en uke for å delta på kurs, da var det forlokkende å gjennomføre kurset som e-læringskurs. Kurset var absolutt verdt pengene. Det var en viktig bekreftelse på at jeg har basiskunnskapene. Jeg lærte mange nye viktige kommandoer for å gjøre operasjoner mer effektivt, fikk også en pekepinn på hvor jeg kan bygge på med kunnskap. Les mer her [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.
;