Markedsføringskurs
Du har valgt: Markedsføring
Nullstill
Filter
Ferdig

-

6 treff i Markedsføring
 

6 timer 690 kr
Hvordan nå målgruppen din, bli mer synlig på nett og øke omsetningen. [+]
Onsdag 13. november inviterer Vekstra Sør til kurs hvor kan du lære hvordan du kan utvikle en strukturert, tydelig og tilpasset markedsplan som kan halvere markedsbudsjettet ditt og doble effekten. Tid: Onsdag 13.november kl. 0900-1330Sted: Thon Hotel Kristiansand, Markensgt. 39 PROGRAM FOR DAGEN:Kl. 0900-0915 God morgen. Mingling, frukt og kaffe på Thon Hotel KristiansandKl. 0915-1000 Kurs i strategi og markedsføring v/Kjell Anders OlsenKl. 1000-1015 Pause – kaffe, te og vannKl. 1015-1100 Kurs fortsetterKl. 1100-1130 Lunsj og kaffeKl. 1130-1215 Kurs i digitale kanaler v/Kristian ThomassenKl. 1215-1230 Pause – kaffe, te og vannKl. 1230-1330 Kurs fortsetterSlutt kl. 1330. Takk for i dag! Foredragsholdere er: Kjell Anders Olsen Olsen er eier og daglig leder av selskapet Intelligunt AS Han vil gi en  innføring i hvilke elementer det er viktig å tenke på når du skal markedsføre og selge dine produkter og tjenester. Han har mange års erfaring med markedsføring av store og små bedrifter, og har tidligere jobbet som kommunikasjonsjef for NOV. Kjell Anders har også en mastergrad i strategisk kommunikasjon og ledelse med fordypning i merkevarebygging.   Kristian Thomassen Gründeren bak Falk Media AS. Han deler av sin kunnskap om digital markedsføring, og hvordan treffe målgruppen din gjennom digitale kanaler. Kristian brenner for faget og vil gi deg mange gode verktøy du kan jobbe videre med for å nå akkurat din målgruppe i digitale kanaler. Her får du påfyll inspirasjon og kunnskap om markedsføring, markedsplanlegging, målgrupper og strategiarbeid. Påmelding til Therese B. Severinsen, tbs@vekstra.no [-]
Les mer
2 dager 6 990 kr
Markedets mest kompetente kurs for deg som skal jobbe helhetlig, etisk og effektivt med SØK [+]
INMA har sammen med noen av de mest kompetente fagpersonene innenfor SØK opprettet SEM-Manager Skolen. Dette er det mest kompetente kurset innenfor SØK. Kurset tar opp de områdene som du må kunne for å jobbe profesjonelt med SØK i din bedrift, organisasjon eller som rådgiver overfor kunder. Søkemotormarkedsføring (SEM) Søkemotorannonsering (PPC) Søkemotoroptimalisering (SEO) Verktøy, administrasjon, budgivning og strategier Webanalyse, effekthåndtering og rapportering Kursledere: Magne Uppman, SEM-manager, Schibsted Classified Media og Roar Eriksen, Senior rådgiver, Tarantell   Se mer på: http://www.inma.no/bransjekalender/sem-manager-skolen [-]
Les mer
2 dager 6 490 kr
INMA og ANFO har etablert Norges møteplass innenfor SØK. [+]
For andre år på rad arrangerer INMA og ANFO den store SEM konferansen. 260 deltakere fikk ny kunnskap og inspirasjon fra 30 fagpersoner innenfor SØK i 2008. Mange av verdens ledende aktører innenfor SØK samt de fremste ekspertene i Norden gir deg faglig påfyll og ny kunnskap den 23. og 24. september til årets SEM Konferanse! Eliten av britiske, amerikanske og nordiske eksperter er på plass! Noen som kommer er: Bryan Eisenberg, guru, forfatter og en av iMedia top 25 markedsførere. Rand Fishkin, grunnlegger og høvding i SEOmoz og en av de største stjernene i SEO-bransjen, og holder alltid engasjerende og lærerike foredrag. Vi har også gleden av å presentere Andrew Goodman. Andrew er  blogger, forfatter og SEM-ekspert fra Canada og har skrevet den beste boken om Google AdWords: Winning Results with Google AdWords Mikkel deMid Svendsen, "Jeg er en super søkenerd" sier han om seg selv. Mikkel har skrevet SEO 2.0 - den mest omfattende boken om  markedsføring i søkemotorer. Adam Lasnik, Google sin første Search Evangelist Anders Hjorth, CEO, Outrider EMEA Jesper Kärrbrink, President og CEO, ENIRO Lisa D. Myers er en av Storbritannias flinkeste SEO-eksperter og har vært en anerkjent blogger i flere år. Hun holder regelmessig foredrag på de største konferansene ute i verden. Marc Saarde, Head of Online Business Optimization, Creuna [-]
Les mer
1 år
På forespørsel
Du er kreativ og har lyst til å utvikle spesielle ferdigheter. [+]
Kanskje har du allerede jobbet en del innen noen av fagområdene, og vil bli enda flinkere. Du har beholdt fantasien i deg. Evnen til å lete, søke, prøve ut ideer, skape noe. Er du i tillegg omgjengelig og kan skape trivsel rundt deg, ja,da høres det ut som om du er en god kandidat til produktdesignlinja. Her kan du dyrke bredden og prøve ut teknikker, noen velkjente, andre kanskje nye.Keramikk, tegning, tekstilarbeid, design og maling hører med blant de sentrale emnene. Kanskje ønsker du å gå nærmere inn på avgrensede teknikker. På Torshus vil du ha muligheten. Uansett vil du bli oppfordret til å eksperimentere, være nysgjerrig, villig til å møte detukjente. Kort sagt en god anledning til å jobbe selvstendig og utvikle deg selv. Vi har et godt utrustet keramikkverksted og lyse, romslige lokaler. Gode omgivelser enten vi sitter ved felles arbeidsbord, tegnebrett, keramikkskive, vevstol eller symaskin. På kveld og ettermiddag er formingsavdelingen åpen for alle elevene ved skolen. Da skjer både organiserte aktiviteter og aktiviteter med initiativ fra den enkelte elev. Benytt sjansen til å utvikle dine kreative sider. [-]
Les mer
490 kr
På forespørsel
Lær deg reklamebyråenes "hemmeligheter" til hvordan du lager annonser som selger! CD/Kurs "Annonser som selger" [+]
Interaktivt kurs rett på din egen PC:-Lær å utforme og bearbeide annonser, slik at de selger!-Delta selv i utførelsen av visse oppgaver!-Test hvor mye du får med deg!    Kurset er basert på Trond Grøntofts  populære og toppaktuelle bok med samme tittel. [-]
Les mer
1 dag 4 990 kr
Morgendagens markedsføring henvender seg til høyre hjernehalvdel hos kundene, den som tenker i form av bilder, lyd og følelser. Kundene vil bestemme selv og vet mye me... [+]
Tradisjonelt har de fleste bedriftene fridd til venstre hjernehalvdel med fokus på fakta og detaljer om hva produktet kan utføre eller brukes til. Dette kan virke både irriterende og kjedelig for kompetente forbrukere, som selv vil bestemme om et produkt er bra eller ikke. I dag får de fleste tak i den informasjonen de trenger og tar selv kontakt med instanser som kan svare på spørsmål om produktkunnskap og lignende. Intuitiv markedsføring appellerer mest til høyre hjernehalvdel og er derfor ikke like opptatt av detaljer. Høyrehjernen, som ofte kalles den kreative hjernen, tenker i form av bilder, lyd og følelser. Den jobber mye raskere enn venstresiden. Den er intuitiv og god til å sette sammen, ser helheter og opererer med flere oppgaver på samme tid. Innhold i kurset: 1. Helhet.2. Produktet må «se» bra ut.3. Oppmerksomhet og mystikk.4. Verdier, samfunn og globalisering.5. Gode følelser må skapes.6. Intuitiv brukervennlighet.7. Involvering av kunden.8. Framsynt og strategisk.9. Relasjonsbygging.10. Bruk av bilder, metaforer og symbolikk. [-]
Les mer