Alle kategorier
Du har valgt: Markedsføringskurs
Nullstill
Filter
Ferdig

-

13 treff i Markedsføringskurs
 

Nettkurs 2 timer 349 kr
Ta vårt videokurs LinkedIn: for privatpersoner fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs. Mel... [+]
LinkedIn er verdens største profesjonelle nettverk med over 567 millioner medlemmer verden over. På LinkedIn kan du knytte kontakter med andre, bygge opp en profesjonell identitet, finne utlyste stillinger og gjenoppta kontakten med tidligere kolleger. Kurset er beregnet på deg som ikke har brukt LinkedIn tidligere, og som ønsker å få en rask innføring. I starten av kurset lærer du hvordan LinkedIn er organisert og hvordan man lager en brukerkonto. Deretter lærer du hvordan man knytter kontakter med andre, finner utlyste stillinger og sender beskjeder til andre. Avslutningsvis lærer du hvordan man skriver en oppdatering, anbefaler andre brukere og deltar i grupper.   Innhold: Kapittel 1: Introduksjon Kapittel 2: Profil Kapittel 3: Mitt nettverk Kapittel 4: Stillinger Kapittel 5: Meldingstjeneste Kapittel 6: Startside Kapittel 7: Ekstra Kapittel 8: Grupper Kapittel 9: Innstilinger Kapittel 10: Avslutning   Varighet: 1 time og 37 minutter.   Hørt om Netflix? Vi er som dem, bare at vi lager nettkurs. Utdannet.no AS er en norsk startup som utvikler nettkurs i datateknologi, kreative fagfelt og grunnleggende forretningsferdigheter. Med støtte fra Innovasjon Norge og Forskningsrådet utvikler vi nestegenerasjons kursplattform, med mål om å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle. Med over 1 million videovisninger, 20.000 registrerte medlemmer og en gjennomsnittlig årlig vekst på 45 % er vi godt i gang med å befeste vår posisjon i det norske markedet. Vi har kunder fra bedrifter som: Adresseavisen, Coca-Cola, Helsedirektoratet, IKEA, Joblearn, NAV, Nordea, NorgesGruppen, NRK, Oslo kommune, Securitas, Telenor og Utdanningsforbundet.   [-]
Les mer
Nettkurs 375 kr
Kurs i Instagram Story med Astrid Valen-Utvik. Lær hvordan du lager innhold som engasjerer følgerne dine. [+]
  Strategisk bruk av Instagram Story Kommunikasjonsmål og kjerneverdier Hvordan engasjement måles og hvorfor det er viktig Hvilke muligheter som finnes og hvordan du kan bruke dem  Viktigheten av lover, regler og opphavsrett Hvordan du kan planlegge innhold Dette kurset gir deg en grundig og god gjennomgang av Instagram Story. Hvilke format og muligheter som finnes, hva du klikker på for å finne alt som finnes kan, og hvordan du kan jobbe strategisk med denne kanalen, for at merkevaren eller virksomheten din skal komme langt frem i dine følgeres bevissthet. Visste du eksempelvis at algoritmene styrer hva slags innhold du får se på Story-formatet også, og at det er viktig å lage innhold som engasjerer følgerne dine?   Introduksjon til kurset Jobb strategisk med Instagram Story – fortell historier! Kjerneverdier og tydelige kommunikasjonsmål Konkret eksempel Hva er godt innhold? Instagram Story – eksempler på innhold Apper du kan bruke for å lage fine Stories Inne i appen – det mest grunnleggende Engasjementsetiketter Lenker og litt måtehold Farger, tekst, logo og andre designelementer Kameramodus, opphavsrett og spørsmålsboks Planlegge innhold og oppsummering [-]
Les mer
Nettkurs 140 timer 7 900 kr
Markedsføring og ledelse 1 er et programfag i utdanningsprogram for studiespesialisering. Faget gir deg grunnleggende innføring i hvordan organisasjoner fungerer samt hvo... [+]
Markedsføring og ledelse 1 er et programfag i utdanningsprogram for studiespesialisering. Faget gir deg grunnleggende innføring i hvordan organisasjoner fungerer samt hvordan et marked fungerer. ForkunnskaperFullført grunnskole eller tilsvarende. Omfangn140 årstimer EksamenMuntlig eksamen FagkodeSAM3005 [-]
Les mer
Nettkurs 2 timer 349 kr
Velkommen til kurset «Facebook: for bedrifter». Dette kurset er utviklet av Espen Faugstad og er perfekt for alle som ønsker å lære hvordan man kan bruke Facebook til å m... [+]
Delta i kurset «Facebook: for Bedrifter» og lær hvordan du effektivt kan markedsføre din bedrift eller merkevare på Facebook. Ledet av den erfarne kursholderen Espen Faugstad, er dette kurset ideelt for både nybegynnere og de med litt erfaring på Facebook. Få innsikt i hvordan du kan utnytte denne kraftige plattformen for å øke din virksomhets rekkevidde og engasjement. Kurset begynner med det grunnleggende om hvordan du oppretter og konfigurerer en Facebook-side. Du vil lære strategier for å tiltrekke publikum, engasjere følgere, og øke rekkevidden gjennom målrettede annonser. Vi vil også dykke inn i hvordan du effektivt publiserer innlegg, samhandler i kommentarfeltet, og bruker Facebooks avanserte funksjoner som Meta Business Suite, Facebook Messenger, og Facebook Live. Med dette kurset vil du tilegne deg kunnskapen og ferdighetene som trengs for å markedsføre din bedrift på Facebook på en effektiv måte. Bli med Espen Faugstad på denne reisen og ta steget mot å mestre Facebook-markedsføring for din bedrift.   Innhold: Kapittel 1: Introduksjon Kapittel 2: Opprette en Facebook-side Kapittel 3: Få et større publikum Kapittel 4: Hvordan publisere innlegg Kapittel 5: Avanserte funksjoner Kapittel 6: Avslutning   Varighet: 1 time og 49 minutter   Om Utdannet.no: Utdannet.no tilbyr noen av landets beste digitale nettkurs. Tjenesten fungerer på samme måte som strømmetjenester for musikk eller TV-serier. Våre kunder betaler en fast månedspris og får tilgang til alle kursene som er produsert så langt. Plattformen har hatt en god vekst de siste årene og kan skilte med 30.000 registrerte brukere og 1,5 millioner videoavspillinger. Vårt mål er å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle – og med oss har vi Innovasjon Norge og Forskningsrådet. [-]
Les mer
Nettkurs 3 timer 349 kr
Ta vårt videokurs i innholdsmarkedsføring fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs. Meld deg... [+]
Utforsk verden av digital markedsføring med "Innholdsmarkedsføring: Komplett", et dyptgående kurs ledet av Espen Faugstad hos Utdannet.no. Innholdsmarkedsføring, eller content marketing, er en strategisk tilnærming til å engasjere kunder gjennom relevant og verdifullt digitalt innhold. Dette kurset er ideelt for alle som ønsker å forstå og anvende effektive innholdsmarkedsføringsteknikker i sin virksomhet eller karriere. Kurset dekker grunnleggende definisjoner av innholdsmarkedsføring, inkludert hvordan det skiller seg fra tradisjonell markedsføring. Du vil lære om nøkkelprinsipper og strategier for å skape engasjerende innhold, planlegge og iverksette en vellykket innholdsmarkedsføringsstrategi. Det vil også gi eksempler fra kjente norske bedrifter som utnytter innholdsmarkedsføring på innovative måter. Du vil utforske ulike ideer og teknikker for å produsere innhold som trekker målgruppen til seg, og hvordan dette "push til pull"-skiftet har endret landskapet i digital markedsføring. Kurset fokuserer på å gi verdi til brukerne og bygge relasjoner snarere enn direkte salg, og hvordan denne tilnærmingen på sikt kan føre til økt kundelojalitet og salg.   Innhold: Kapittel 1: Innholdsmarkedsføring Kapittel 2: Eksempler Kapittel 3: Ideer Kapittel 4: Planlegge Kapittel 5: Iverksette Kapittel 6: Ta steget videre Kapittel 7: Avslutning   Varighet: 2 timer og 47 minutter   Om Utdannet.no: Utdannet.no tilbyr noen av landets beste digitale nettkurs. Tjenesten fungerer på samme måte som strømmetjenester for musikk eller TV-serier. Våre kunder betaler en fast månedspris og får tilgang til alle kursene som er produsert så langt. Plattformen har hatt en god vekst de siste årene og kan skilte med 30.000 registrerte brukere og 1,5 millioner videoavspillinger. Vårt mål er å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle – og med oss har vi Innovasjon Norge og Forskningsrådet. [-]
Les mer
Nettkurs 375 kr
Kurs i strategisk bruk av sosiale medier med Astrid Valen-Utvik. Lær hvordan du skaper engasjement på en god måte. [+]
Hvordan virksomheten din kan skille seg ut på en god måte i sosiale medier Kommunisere i sosiale medier på utradisjonelt vis for å oppnå ønsket effekt Virkemidler du kan bruke for å sikre godt engasjement på ditt innhold   De fleste vet at virksomheten bør ha en god tilstedeværelse i sosiale medier, og at man bør lage godt innhold som engasjerer målgruppen. Men hva betyr det egentlig i praksis? I dette kurset får du praktiske tips og gode verktøy som du raskt kan ta i bruk for å sikre din virksomhet en strategisk og målbevisst kommunikasjon i sosiale medier – som fungerer!   Dagens komplekse mediesituasjon Direkte, personlig kommunikasjon Troverdighet og tillit er en ny valuta Godt innhold – for hvem? Slik virker Facebooks algoritmer Konkrete eksempler på innhold som gir gratis rekkevidde Kommuniser ut i fra dine kjerneverdier Slik etablerer du tydelige kommunikasjonsmål Et enkelt verktøy for strategisk innholdsutvikling Gode fortellinger er godt innhold Hvem sitter på historiene du kan fortelle? Hva kreves av organisasjonen? Slik etablerer du gode møteplasser for historiedeling Slik lager og vedlikeholder du en innholdsplan Hvem gjør hva i organisasjonen? Hvordan sikre de nødvendige ressursene? Hvilket omfang ønsker du? Slik etablerer du en prioriteringsoversikt Hva er virksomhetens strategiske mål? Slik bruker du sosiale medier for å nå strategiske mål Rekkevidde og engasjement Hva skal måles og når? Nyttige verktøy som bør brukes Slik etablerer du en analyseoversikt Ikke måle for å måle – du må bruke resultatene Slik definerer du handlingspunkter ut i fra positive/negative resultater Prøving og feiling for å utvikle magefølelse for arbeid med sosiale medier Oppsummering og veien videre [-]
Les mer
Nettkurs 2 timer 349 kr
Vi tilbyr en omfattende guide til Facebook- og Instagram-annonsering gjennom vårt nettkurs. Enten du er en eier av en liten eller mellomstor bedrift, markedsføringsansvar... [+]
Bli en mester i digital markedsføring med vårt dyptgående nettkurs i Facebook- og Instagram-annonsering. Ledet av den erfarne kursholderen Espen Faugstad, er dette kurset perfekt for små og mellomstore bedriftseiere, markedsføringsansvarlige, og alle som arbeider innen markedsføring og salg. Lær å lage effektive annonsekampanjer som øker synligheten og omsetningen til din virksomhet. Du vil få en grundig innføring i opprettelsen av annonsekontoer, kampanjeplanlegging, og analyse av resultater. Kurset dekker også viktige temaer som målgruppevalg, budstrategier, annonseutforming, og bruk av Meta-pikselen for sporing av konverteringer. Med Espen Faugstads over 10 års erfaring i feltet, vil du lære å utvikle annonsekampanjer som gir resultater, og oppnå en solid forståelse av annonsering på disse plattformene.   Innhold: Kapittel 1: Innføring Kapittel 2: Opprett en annonsekonto Kapittel 3: Opprett en kampanje Kapittel 4: Annonseadministrasjon Kapittel 5: Analyser og rapporter Kapittel 6: Opprett en Business Manager-konto Kapittel 7: Business Manager Kapittel 8: Avslutning   Varighet: 2 timer og 13 minutter   Om Utdannet.no: Utdannet.no tilbyr noen av landets beste digitale nettkurs. Tjenesten fungerer på samme måte som strømmetjenester for musikk eller TV-serier. Våre kunder betaler en fast månedspris og får tilgang til alle kursene som er produsert så langt. Plattformen har hatt en god vekst de siste årene og kan skilte med 30.000 registrerte brukere og 1,5 millioner videoavspillinger. Vårt mål er å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle – og med oss har vi Innovasjon Norge og Forskningsrådet. [-]
Les mer
Nettkurs 2 timer 349 kr
Søkemotoroptimalisering (også kalt for SEO) er en teknikk man bruker for å øke synligheten til en eller flere sider på internett. Denne teknikken gjør at en eller flere s... [+]
Dette omfattende kurset om Søkemotoroptimalisering (SEO) gir deg den nødvendige kunnskapen og ferdighetene for å øke synligheten til en eller flere nettsider på internett. Kurset vil hjelpe deg med å oppnå høyere rangering i organisk søk på søkemotorer. Kursets instruktør, Espen Faugstad, vil veilede deg gjennom alle aspekter av effektiv søkemotoroptimalisering. I begynnelsen av kurset vil du lære hvordan faktorer som relevans, autoritet og nettsidearkitektur påvirker synligheten til en nettside. Deretter vil du dykke inn i hvordan du finner, analyserer og implementerer nye søkeord. Du vil også forstå hva slags innhold som er nødvendig for å oppnå høy rangering. Videre vil du utforske hvordan nettsidens hastighet, struktur og navigasjon påvirker rangeringen. Til slutt vil du lære hvordan inngående, interne og utgående lenker påvirker synligheten til en nettside.   Kursinnhold: Kapittel 1: Kom i gang Kapittel 2: Søkeord Kapittel 3: Innhold Kapittel 4: Arkitektur Kapittel 5: Autoritet Kapittel 6: Avslutning   Varighet: 1 time og 27 minutter   Om Utdannet.no: Utdannet.no tilbyr noen av landets beste digitale nettkurs. Vår tjeneste fungerer på samme måte som strømmetjenester for musikk eller TV-serier, der våre kunder betaler en fast månedspris for tilgang til alle kursene vi har tilgjengelig. Vi har opplevd betydelig vekst de siste årene, med over 30 000 registrerte brukere og 1,5 millioner videoavspillinger. Vårt mål er å gjøre kompetanseutvikling engasjerende, spennende og tilgjengelig for alle, og vi har støtte fra Innovasjon Norge og Forskningsrådet. [-]
Les mer
Nettkurs 375 kr
Grunnkurs i digital markedsføring med Hallgeir Gustavsen. Lær om de ulike markedsføringskanalene som gir effekt. [+]
 Grunnkurs i digital markedsføring med Hallgeir Gustavsen. Lær om de ulike markedsføringskanalene som gir effekt.  Dette kurset gir deg en innføring i hvordan du kan jobbe for å definere kunden din godt, finne rett metode for å komme i kontakt med kunden, og hvilke muligheter som bor i de forskjellige kanalene. Du vil lære om de vanligste markedsføringskanalene som Facebook, Instagram, Google, LinkedIn og Snapchat, hvordan de forskjellige kanalene kan brukes, og hvordan de kan jobbe sammen for å oppnå målene du har satt deg i markedsarbeidet.    Introduksjon til kurset Hva er digital markedsføring Tradisjonell vs. digital markedsføring Hva fungerer best – fordeler og ulemper Innføring i sosiale medier Hvilke sosiale medier bør du prioritere Annonsering i sosiale medier Organisk og betalt synlighet på Google Søkordsanalyse Optimalisering av nettsider Bra innhold Ulike typer innhold Skape verdifullt og engasjerende innhold for målgruppen Personas Målgruppe Målretting Synlighet Kundereisen i digitale medier Ulikt innhold til ulike faser i kunderreisen Om pixler og sporing Remarketing Google Analytics Oppsummering [-]
Les mer
Nettkurs 4 timer 349 kr
Mailchimp er et e-postmarkedsføringsverktøy for bedrifter og organisasjoner. Selskapet ble stiftet i 2001 og har blitt en bransjestandard innen e-postmarkedsføring. Men h... [+]
Bli en ekspert i e-postmarkedsføring med Mailchimp gjennom dette omfattende kurset ledet av Espen Faugstad. Mailchimp, etablert i 2001, har blitt en bransjestandard takket være sin brukervennlighet og kvalitet. Dette kurset er designet for å gi deg en fullstendig forståelse av Mailchimp, fra grunnleggende oppsett til avansert bruk, uten at noen forkunnskaper er nødvendige. Kurset begynner med det grunnleggende som opprettelse av en gratiskonto, konfigurasjon av brukergrensesnittet og innstillinger, og verifisering av et domenenavn. Du vil lære å opprette og administrere kontaktlister, tilpasse påmeldingsskjemaer, og bruke grupper, segmenter og emneknagger. Videre lærer du hvordan du lager profesjonelle nyhetsbrevmaler og sender ut nyhetsbrev til kontaktlisten din. Kurset dekker også automatisering av nyhetsbrevutsendelser og bruk av andre verktøy som tilbys av Mailchimp. Ved kursets slutt vil du ha opparbeidet deg den kunnskapen du trenger for å mestre Mailchimp, enten for personlig bruk eller på vegne av kunder og klienter.   Innhold: Kapittel 1: Introduksjon Kapittel 2: Kontaktliste Kapittel 3: Påmeldingsskjema Kapittel 4: Nyhetsbrev tips Kapittel 5: Nyhetsbrev mal Kapittel 6: Nyhetsbrev utsendelse Kapittel 7: Nyhetsbrev automatisering Kapittel 8: Annet Kapittel 9: Avslutning   Varighet: 3 timer og 57 minutter   Om Utdannet.no: Utdannet.no tilbyr noen av landets beste digitale nettkurs. Tjenesten fungerer på samme måte som strømmetjenester for musikk eller TV-serier. Våre kunder betaler en fast månedspris og får tilgang til alle kursene som er produsert så langt. Plattformen har hatt en god vekst de siste årene og kan skilte med 30.000 registrerte brukere og 1,5 millioner videoavspillinger. Vårt mål er å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle – og med oss har vi Innovasjon Norge og Forskningsrådet. [-]
Les mer
Nettkurs 4 timer 349 kr
Lokasjonsorientert søkemotoroptimalisering (også kalt lokal SEO) skiller seg fra tradisjonell søkemotoroptimalisering ved at fokuset ligger på å forbedre synligheten til ... [+]
Bli en ekspert i lokal SEO (lokasjonsorientert søkemotoroptimalisering) med kurset "Lokasjonsorientert Søkemotoroptimalisering", ledet av Espen Faugstad hos Utdannet.no. Dette kurset fokuserer på å forbedre synligheten til din nettside fra et lokalt perspektiv, noe som er avgjørende for bedrifter som ønsker å tiltrekke seg kunder lokalt. Du vil lære hva som skiller lokal SEO fra tradisjonell SEO, og hvordan søkemotorer som Google fungerer for å bestemme hvilke resultater som vises basert på lokasjon. Kurset vil dekke opprettelsen av en Google Min Bedrift-konto, faktorer som påvirker lokal ranking, og hvordan du analyserer og velger effektive søkeord for din målgruppe. Kurset gir også innsikt i hvordan du optimaliserer en nettside for lokal SEO, gjør nettsiden mer brukervennlig, og bruker strukturert data for å forbedre synligheten. Du vil også lære om viktigheten av inngående, interne og utgående lenker for å bygge autoritet og forbedre ranking. Ved kursets slutt vil du ha den kunnskapen og ferdighetene som kreves for å forbedre din lokale søkemotoroptimalisering betydelig.   Innhold: Kapittel 1: Introduksjon Kapittel 2: Google Min bedrift Kapittel 3: Målgruppe Kapittel 4: Søkeord Kapittel 5: Innhold Kapittel 6: Brukervennlighet Kapittel 7: Strukturert data Kapittel 8: Autoritet Kapittel 9: Avslutning   Varighet: 3 timer og 59 minutter   Om Utdannet.no: Utdannet.no tilbyr noen av landets beste digitale nettkurs. Tjenesten fungerer på samme måte som strømmetjenester for musikk eller TV-serier. Våre kunder betaler en fast månedspris og får tilgang til alle kursene som er produsert så langt. Plattformen har hatt en god vekst de siste årene og kan skilte med 30.000 registrerte brukere og 1,5 millioner videoavspillinger. Vårt mål er å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle – og med oss har vi Innovasjon Norge og Forskningsrådet. [-]
Les mer
Nettkurs 4 timer 3 250 kr
En nybegynner guide til suksess med sosiale medier [+]
Digital markedsføring, enten det er organisk eller betalt, er den mest kostnadseffektive måten å promotere din forretning på.Men markedsføring på sosiale medier er hele tiden i endring og det er vanskelig å skille seg ut fra konkurransen.  Dette kurset gir en innføring i dagens trender og hvordan algoritmene belønner og straffer markedsførere for dårlig innhold. Lær om de 4 feilene alle gjør så du kan unngå de. Lær mer konkret om målrettingsstrategier, budskap, design og kundereiser som gjør at du kan stå ut av mengden som unik og ekte.  Med å delta på dette kurset får du innsikt, forståelse og verktøy som gjør deg konkurransedyktig på sosiale medier og i stand til å skape trafikk, vekst og lønnsomme kampanjer i form av betalte medier eller organisk publisering.  [-]
Les mer
Nettkurs
Lær hvordan Facebook gir deg mange nye kunder - og tjen penger på det! [+]
Velkommen til Norges største nettbaserte Facebookkurs som lærer deg hvordan din bedrift får en profesjonell Facebookside.   Alle ønsker vi flere kunder, og kanskje høres alt dette for godt ut til å være sant? At kundene finner bedriften din via Facebook? Men det er sant! Bruker du Facebook riktig vil kundene komme til deg. De fleste av oss bruker idag mye tid på Facebook og nesten tre millioner nordmenn har profil på nettsamfunnet. Tenk så kjekt om tiden du bruker der øker omsetningen din? At enda flere kunder finner deg og din bedrift! At du får dialog med mange nye kunder som ønsker å kjøpe dine tjenester. At du skaper verdi ved å være den bedriften som blir synlig og "alle" snakker om!? 1. Lær teknikkene! Bli trygg på hvordan Facebook fungerer. Lær hvordan du lager en proff Facebookside. Hvordan du enkelt kan bruke mobilen som arbeidsverktøy. Hvor ofte du skal oppdatere. Hvilke oppdateringer som virker best. 2. Tjen penger på nett! Lær å synliggjøre hva din bedrift selger og er best på. Dette er enkelt å gjøre på Facebook tenker de fleste, men her er det svært lett å gå i en klassisk felle ved kun å tenke salg salg salg. Kurset viser deg hvordan du unngår å tråkke i salaten! 3. La kundene finne deg! Med riktig kunnskap blir du synlig på Facebook. Jeg lærer deg hvordan kundene finner deg! Jeg viser deg hvordan kundene blir dine beste markedsførere og skaper vekst for din bedrift. Dette er noen av elementene kurset tar for seg.   Dette lærer du i Facebookkurset  1. Få en proff Facebookside Design er viktig og ikke minst få en helhet i hvordan din bedrift ser ut på nettet. I denne delen lærer du hvordan du selv kan gjøre mye av jobben og ikke minst hvordan hele «baksiden» av Facebook fungerer. 2. Lær deg riktig innhold Lær verdien av å drive dialog, kontra monolog, og du vil oppleve mestring på Facebook. Du vil få flere likes og kommentarer, og i denne delen ser vi på hvorfor dette er viktig og hvordan du kan engasjere riktig. 3. Lag en enkel publiseringsplan Forstå hvordan forbrukere bruker Facebook for at du skal forstå viktigheten av å publisere til gitte tider. I denne delen tar vi for oss nettopp dette, og ikke minst hvordan du kan planlegge din markedsføring på Facebooksiden for din bedrift. 4. Forstå de enkle verktøyene Med en god mobil som arbeidsverktøy vil du fort forstå hvordan du kan bruke den riktig i en travel hverdag. Denne delen av kurset viser deg hvordan du lager fine bilder, videoer, og enkelt gjør alt dette med din egen mobil. Vi går nøye igjennom hvordan du kan engasjere mest mulig ved enkle grep. 5. Hvordan markedsføre det perfekte arrangement Bruke arrangementdelen til Facebook riktig og skap stor verdi når du mestrer å bruke alle sidene ved den. Vi går i denne delen nøye igjennom hvordan du oppretter eventer og synliggjør de for egen verdi. Dette er viktig fordi du får andre til å snakke om deg og din bedrift på en helt unik og enkel måte. [-]
Les mer