Markedsføringskurs
Merkevarebygging
Hele landet
Du har valgt: Hele landet
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Bedriftsintern
Et godt omdømme skapes av mennesker som arbeider godt sammen og holder høy service-faktor. Dette kurset byr derfor på både samarbeidsteknikk og service-grep. [+]
Alle organisasjoner må håndtere kritikk fra tid til annen. Et rykte bygges opp sakte, men kan lett brytes ned. Organisasjonens omdømme rettes opp hurtig med riktig timing og håndtering. I dette kurset får du grepene for omdømmebygging, serviceinnstilling og internt samarbeid i hele personalet. Kurset består av morsomme og lærerike oppgaver, konkurranser og eksempler. Vi bruker Teamkompasset - en genuin metode for samarbeid, LEGO som materiale, spennende gruppekonkurranser og eksempler, samt et case som skal løses. Til slutt revitaliseres gode rutiner for service & samarbeid slik at de sitter i "ryggmargen". Kurset er modulbasert, og skreddersys til bedriftens behov og ressurser. Det finnes både en fullversjon og kortversjon. Kurset har fått svært gode tilbakemeldinger.   Klipp fra evalueringen: «Veldig interessant kursrekke. Utrolig lærerikt og mye å ta med videre i jobb-bruk.»    «Jeg er overbevist om at mange går fra dette kurset med en innstilling om å gjøre en god jobb»   «Spennende kurs som utfordrer gamle tankemønstre på mange områder.»      «Veldig bra kursrekke! Jeg lærte mye som jeg skal bruke i rollen som medarbeider»     Kurset består av eksempler, case og gruppekonkurranser.                                            L. Pedersen KURSARKITEKTEN ble startet i 2001 og ledes av Linda Pedersen (cand.paed) og statsstipendiat i ledelse og organisasjon. Linda har spisskompetanse på kursdesign og på samarbeid og roller i arbeidslivet.         [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.