Salg
Oslo
Du har valgt: Frogner
Nullstill
Filter
Ferdig

-

30 treff ( i Frogner ) i Salg
 

Bedriftsintern
I dette kurset vil deltagerne lære dokumenterte virkningsfulle teknikker som vil gjøre dem til superselgere på telefon. [+]
I dette kurset vil deltagerne lære dokumenterte virkningsfulle teknikker som vil gjøre dem til superselgere på telefon. I tillegg vil de etter gjennomført kurs være proppet med motivasjon for å løfte sine resultater til nye høyder!    I kurset vil jeg ha fokus på følgende tema: Viktigheten av god produktkunnskap Viktigheten av selvdisiplin, egenmotivasjon og selvledelse Hvordan behandle kunden og levere topp service Hva er kundepsykologi og hvordan bruke det i praksis? Hvordan holde på kundene og stoppe lekkasjer? Hvordan rekruttere nye kunder? Hvordan bygge opp salgssamtalen for å skape en god dialog Hvordan styre samtalen og ta kontroll Hvordan håndtere ulike innvendinger fra kunden? Hvordan øke antall signerte avtaler med relevante closingteknikker og samtalestrategier Hvordan nullstille seg og beholde humøret og pågangsmotet etter avslag? Kurset skreddersys ut i fra deres behov/ønsker, bedrift og bransje. Jeg avslutter ofte kursene med innlæring på hvordan deltagerne kan coache seg selv og bruke sine omgivelser for å opprettholde en god utvikling også etter gjennomført kurs. I kurset vil deltakerne få påfyll, inspirasjon, aha-opplevelser og samtidig ha det gøy. Målet er at selgerne skal få lyst til å lære og prestere! Telefonsalg er gøy og skal være gøy! Kursholder Jens-Hartvik Quanvik har en enestående formidlingsevne og er en av landets dyktigste selgertrenere. Jens-Hartvik har i løpet av de siste tjue årene trent tusenvis av selgere og salgsledere og kan vise til svært gode resultater. Kurset er konkret og håndgripelig lagt opp slik at læringen kan iverksettes rett etter kurset, eller som en del av kurset. Bedriften vil se umiddelbare resultater i form av økt omsetning etter endt kurs. Vi ser gang på gang at kundens investering i kurset, betaler seg tilbake og gir i tillegg god avkastning i løpet av kun kort tid. Referanser: "Jens har ved sitt store engasjement og glimrende ferdigheter gitt Acta gode resultater ved de anledningene vi har benyttet han." - Henrik Pierre, Callsenterleder Oslo, Acta ASA "Uansett hvor "utlært" du føler du er, har du mye igjen for en dag med dette!" - Jon Håvard Jenssen, Superselger, Tvende Media "Jeg fikk masse energi og snappet opp noen gullkorn. Eller gullnøkler som det ble kalt. Jeg har jobbet med salg i snart 13 år og jeg kommer til å anbefale Salgstinget til mine venner og forretningsforbindelser." - Frederik Falsen Sundt, Salgssjef/Partner, Lyberg & Partnere "Meget viktig input som bør repeteres i hele organisasjonen årlig." Odd Bjørn Jensen, Selger [-]
Les mer
2 dager 50 000 kr
Kurs i salgsstrategi er et praktisk rettet strategikurs hvor vi jobber med å utarbeide konkrete strategier for å skape de beste resultatene. [+]
Økning i salgsresultater krever en endring i måten selgerne opptrer på, enten ved å øke aktiviteten, bli bedre i møte med kunden eller gå mot de riktige kundene. Kurset er praktisk rettet og workshopbasert kurs hvor man i fellesskap identifiserer de faktorer som er avgjørende for aktivitet ut mot kundene og setter sammen en fremgangsmåte / salgsstrategi som gir resultater.   Deltakerne får gjennom de to dagene en god oversikt over hvordan en moderne salgsprosess ser ut, hvordan de kan jobbe ut mot kundene sine og en tydelig salgsstrategi som de selv har vært med på å utforme.   Salg i 2017 er vesentlig annerledes enn salg var for kun få år siden, måten kundene ønsker å forholde seg til partnere på, måten de ønsker å kjøpe på og hva de aksepterer har endret seg vesentlig! Kurset tar høyde for disse endringene og rettes mot å gi deltakerne både prosessforståelse og oppdatert kunnskap i tillegg til anvendelige verktøy for å møte kundene allerede neste dag. Kursinnhold og temaer: Kundereisen - La oss finne ut hvordan kundene ønsker å kjøpe Salgsteknikk - Manipulasjon eller god kommunikasjon? introduksjon til teknikker og metoder. Workshop:Salgsstrategi - hvor finner vi kundene, hvilke kriterier leter vi etter, hvordan tar vi kontakt   Om kursholder Eric Løe: Eric Løe er CEO / Senior Business Advisor i Nordic Management Institute AS og har tidligere jobbet for selskaper som LADEGAARD Norge AS, Nokas, Telenor og Flytoget. Som populær salgstrener og foredragsholder med tung erfaring fra consulting og over 10 års ledererfaring hjelper Eric kundene våre med strategi, organisasjons-og forretningsutvikling, lederutvikling og omstilling. Eric har ledet store og omfattende endringsprosesser og utviklingsprosjekter med stor suksess, men best kjent er han kanskje gjennom sine inspirerende foredrag om kundereisen, ledelse og salgsteknikk.   Om Nordic Management Institute AS: Vi er et Norsk konsulentselskap med globalt perspektiv, som leverer tjenester innen blant annet strategi, lederutvikling, forretningsutvikling og organisasjonsutvikling. Vårt verdiforslag er å gi kundene våre effektive verktøy for å øke egen konkurransekraft. Vi samler de nyeste tanker, teorier og metoder for å gi kundene våre de ferskeste og mest aktuelle verktøy for å kunne lykkes. Vi har både kjente brands og lokale småbedrifter på kundelisten, men felles for dem alle er at de har vår fulle oppmerksomhet og støtte i de utfordringer som de i hverdagen møter. [-]
Les mer
2 dager 12 000 kr
"Den viktigste enkeltfaktoren i formelen for suksess, er vite hvordan man forholder seg til andre mennesker" ! Å lede seg selv. Å lede andre. Å lede teamet. [+]
De beste resultatene oppnås av de selgere som på en naturlig måte oppnår tillitt og god kommunikasjon med kunder som kan være veldig forskjellige fra dem selv. De tilpasser egen selgerstil og velger riktig salgsstrategi gjennom å identifisere kundens kjøperstil. Morgendagens kunder vil forlate de bedriftene som er dårlige på å bygge personlige relasjoner på et profesjonelt niva. Utvikling av salgslederne i sin viktige rolle som leder og coach for selgerne gjennom: å lede seg selv gjennom å forstå sterke sider og begrensninger i egen lederstil å lære å lede andre gjennom å motivere, kommunisere, utvikle og coache på den mest effektive måte i forhold til HVER enkelt selger og selgerteamet som helhet. For å kunne jobbe med bevisstgjøring og utvikling av menneskers relasjonelle ferdigheter, så er man avhengig av å velge seg et begrepsapparat og verktøy som er enkelt å bruke, lett å forstå og effektivt å kommunisere gjennom. Alle disse egenskapene finner du i DISC som modell og begrepsapparat. Dette er med på å forklare årsaken til DISC-modellens store suksess og utbredelse. DISC-modellen er i dag verdens mest kjente og brukte begrepsapparat for å forstå og utvikle de sosiale og relasjonelle ferdighetene hos enkeltmennesker.  Dette er også årsaken til at vi har valgt å bruke DISC-modellen i denne utviklingsprosessen. "Å lede seg selv" Mine styrker — hva er jeg god på.? Mine begrensninger — hva kan jeg bli bedre på ? Min kommunikasjonsstil Hva motiverer deg ? Hva demotiverer deg ? Hvordan samarbeider jeg med andre ? Hvordan oppfattes jeg av mine kolleger ? Hva er min verdi for organisasjonen ? Atferd under press og i konfliktsituasjoner Hva bruker du tiden din til på jobben i dag ? Hva sier stillingsbeskrivelsen ? Hva trives jeg best med på jobben i dag ? Hva trives jeg dårligst med på jobben i dag ? Hva skulle man endret på i din jobbsituasjon i dag for at du skulle kunne gjøre en enda bedre jobb og trives enda bedre? Hva kan du selv gjøre ? Hva kan bedriften gjøre ? Hvordan kan jeg bli mer effektiv og oppnå de ønskede resultater raskere ? Handlingsplan for å lede seg selv   "Å lede andre" Hva er ledelse ? Hva skiller en god leder fra den beste ? Hva er en coach? Er DU en coach? Lederrollen – hvor mye av din tid bruker du på å leder andre ? Hva gjør DEG til en god leder ? Hva er din lederstil ? Hva kan jeg som leder bli bedre på ? Hva motiverer meg i min rolle som leder? Hva demotiverer meg i min rolle som leder? Hvordan kan jeg best utøve ledelse gjennom kunnskap om andres styrker ? Hva er effektiv kommunikasjon ? Hvordan rose? Hvordan korrigere og gi råd ? Hvordan ta beslutninger sammen med andre ? Hvordan delegere ? Hvordan utvikle medarbeiderne ? Hvordan motivere medarbeiderne ? Hvordan løse problemer sammen med andre ? Hvordan tilpasse måten å fordele oppgaver og ansvar på ? Hvorfor oppstår konflikter og hvordan kan jeg som leder være i forkant av dem ? [-]
Les mer
Nettkurs 375 kr
Dette salgskurset lærer deg verktøyene som gir deg ja fra flere kunder. Kurset passer for alle, men er spesielt rettet mot deg som er daglig leder. [+]
Kurs i moderne salg med Helge Bharat Johnsen. Det er ikke bare selgere som må kunne salg. Alle i bedriften må forstå betydningen av salg, og hvordan de selv kan bidra til salg. Derfor passer dette kurset for alle i en bedrift. Dessverre er det slik at mange har en mytisk oppfatning av salg som noe mindreverdig. Klisjeer om den sleipe bruktbilselgeren, den invaderende støvsugerselgeren og den upassende telefonselgeren dukker fort opp i en samtale om salg. Men moderne salg fungerer ikke slik. Er du daglig leder, er det viktig at du forstår moderne salg, slik at du kan utvikle en bedrift med en sterk og stolt salgskultur. Etter å ha tatt dette kurset vil du være godt rustet til nettopp det. Du vil bli kjent med de grunnleggende prinsippene i moderne salg, slik at du er i stand til å etablere og evaluere salgsprosesser i din egen bedrift.   Introduksjon Hva er salg egentlig? Uten salg stopper bedriften opp Bli komfortabel med salg En salgsprosess designet for suksess Hva selger du? Hvem selger du til? Hvorfor selger du akkurat det du gjør? Prospektering Første kontakt med kunden Kvalifisering - avdekke behov Presentasjon av løsningen din Slik håndtere du innvendinger Når du skal close salget Be alltid om nye referanser Trene, repetere og justere Typiske feil du gjør som selger Oppsummering   Forstå hva du faktisk selger Forstå hvem kundene dine er Avdekke kundebehov Utvikle prospekter Hvordan ta første kontakt Hvordan håndtere innvendinger Hvordan trene, repetere og justere   [-]
Les mer
16 timer
Dette er kurset for deg som ønsker å heve din kompetanse innenfor salg og kommunikasjon. [+]
Salg er for de aller fleste bedrifter en helt essensiell del av driften. En vei til drømmejobben går ofte via salgsavdelingen. Dette er kurset for deg som ønsker å øke din kompetanse innenfor salg og kommunikasjon mellom mennesker, enten du er ny i en salgsrolle, ønsker deg en salgsjobb, eller vil forbedre resultatene i den stillingen du allerede har. Vi vil i løpet av 16 timer fordelt over fire ettermiddager trene på de viktigste verktøyene en selger har, og går hele veien gjennom selgerens hverdag fra forberedelser til closing. I andre enden av kurset, har du kompetanse i de verktøyene som skal til for å lykkes som selger. Agenda for kurset: Forberedelser Påvirkning og underbevissthet Mål og resultatforbedring Møtebooking Forhandlingsteknikk Å kapre den store kunden Håndtering av innvendinger og reklamasjoner Closing / avtaleinngåelse Kursavslutning [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 80 timer 17 800 kr
Dette kurset vil gå i virtuelt klasserom, Teams. Her kan du ta kurset i din egen stue, uansett hvor du bor i landet! Er du kreativ og kan tenke deg å arbeide med salg og... [+]
    Sentrale arbeidsområder for en salgsmedarbeider er markedsstrategi, markedsføring og salgsarbeid ulike salgsmetoder (telefonsalg, nettsalg, direktesalg, mersalg, gjenkjøp) kommunikasjon og sosial samhandling bruk av teknologiske hjelpemidler inngående kunnskaper om bedriftens produkter      Opplæringen skal forberede og kvalifisere deltagerne teoretisk for å avlegge nødvendige eksamener innen salgsfaget. Salgsfaget er en komprimert utdanning for voksne. Den bygger på læreplanene for Vg1 Service og samferdsel, Vg2 Salg, service og sikkerhet og Vg3 Salgsfaget (hovedfokus). Opplæringen følger Utdanningsdirektoratets læreplaner, men er spesielt tilpasset voksne. De som selv ønsker det, kan melde seg opp til offentlig tverrfaglig eksamen i Vg3 salgsfaget og deretter til fagprøven. Praksis må godkjennes av den fylkeskommunale Fagopplæringen. Fullført opplæring med bestått resultat fører frem til fagbrev. Yrkestittel er salgsmedarbeider.   Hovedområder i Vg3 Salgsfaget er: Salgsforberedelse: Hovedområdet omfatter det å samle inn, tolke og bruke informasjon knyttet til markedsføringen av produkter og tjenester. Hovedområdet omfatter lønnsomhetsvurderinger, prisfastsettelse og innkjøp. Videre dekker det tilrettelegging av arbeidet i samsvar med gjeldende regelverk for internkontroll, helse, miljø og sikkerhet og bruk av IKT-systemer.  Salg og oppfølging: Hovedområdet omfatter planlegging og gjennomføring av salg og mersalg av bedriftens produkter til ulike kundegrupper. Videre dekker det utøvelse av salgsfunksjonen i samsvar med bedriftens krav til service og lønnsomhet. I hovedområdet inngår penge- og dokumentbehandling, klage- og reklamasjonsbehandling og vurdering av salg og markedsføringsaktiviteter.            [-]
Les mer
Nettkurs 50 timer 12 500 kr
Nettkurs i Salgsfaget er en enkel og rask måte å forberede seg til eksamen på. [+]
Dette nettkurset er delt opp i fem moduler. Den består av: Bedriften Produkt, pris og markedsføring Salg- og service Oppgaveskriving Oppsummering og den avsluttende innsendingsoppgaven Praksis gir dere et godt utgangspunkt Som praksiskandidater har dere allerede mye erfaring. Husk at dere allerede kan mye. Dette kurset er bygget opp på en slik måte at dere får testet deres kunnskaper, og læreboken vil gi ny kunnskap. Noe av det dere leser kan dere kanskje allerede. Ingenting er bedre enn det. Det viser at dere har lært mye på arbeidsplassen. Nettkurset er laget slik at dere kan lære pensum på en måte som gir et aktivt forhold til læreboken og fagfeltet dere arbeider på. Målet er å gi dere de beste forutsetningene for å bestå den teoretiske eksamen. For at dere skal bestå teorieksamen er det viktig at dere viser at dere klarer å kombinere teori og praksis. Nettkurset er sammen satt for at du skal få best mulig læringsutbytte, og bygger på ulike pedagogiske metoder. Kurset er sammensatt av en kombinasjon av: Tekst (i nettkurset og i læreboken) Øvelsesoppgaver Tankedelingsoppgaver Multiple choice oppgaver Innsendingsoppgaver Du vil underveis i kurset få oppfølging fra nettveileder. Kurset har et omfang på ca 50 timer avhengig av dine forkunnskaper og digitale ferdigheter. I tillegg må du påregne tid til egenstudie. Finansiering Dersom du er medlem i en fagforening vil du i mange tilfeller kunne søke om stipend til utdanning. En del fagforeninger gir stipend gjennom LO`s utdanningsfond. Stipendsatsen for fagbrevutdanning hor LO`s utdanningsfond er for tiden kr 10.500. Har du ikke rettigheter i LO`s utadanningsfod har også Fagforbundet og Handel og kontor egne stipendordninger. Ta kontakt med din fagforening for å få mer informasjon om finansiering. Pensum tar utgangspunkt i Salgsfaget VG3. Boken kan du kjøpe på: http://yrkeslitteratur.no [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 60 timer 17 800 kr
Har du lang erfaring fra salgsbransjen, men mangler formell kompetanse? Da er fagbrev som salgsmedarbeider det rette for deg! Jobber du med salg i butikk, netthandel elle... [+]
  Opplæringen skal forberede og kvalifisere deltagerne teoretisk for å avlegge nødvendige eksamener innen salgsfaget. Salgsfaget er en komprimert utdanning for voksne. Den bygger på læreplanene for Vg1 Service og samferdsel, Vg2 Salg, service og sikkerhet og Vg3 Salgsfaget (hovedfokus). Opplæringen følger Utdanningsdirektoratets læreplaner, men er spesielt tilpasset voksne. De som selv ønsker det, kan melde seg opp til offentlig tverrfaglig eksamen i Vg3 salgsfaget og deretter til fagprøven. Praksis må godkjennes av den fylkeskommunale Fagopplæringen. Fullført opplæring med bestått resultat fører frem til fagbrev. Yrkestittel er salgsmedarbeider.   Hovedområder i Vg3 Salgsfaget er: Salgsforberedelse: Hovedområdet omfatter det å samle inn, tolke og bruke informasjon knyttet til markedsføringen av produkter og tjenester. Hovedområdet omfatter lønnsomhetsvurderinger, prisfastsettelse og innkjøp. Videre dekker det tilrettelegging av arbeidet i samsvar med gjeldende regelverk for internkontroll, helse, miljø og sikkerhet og bruk av IKT-systemer.  Salg og oppfølging: Hovedområdet omfatter planlegging og gjennomføring av salg og mersalg av bedriftens produkter til ulike kundegrupper. Videre dekker det utøvelse av salgsfunksjonen i samsvar med bedriftens krav til service og lønnsomhet. I hovedområdet inngår penge- og dokumentbehandling, klage- og reklamasjonsbehandling og vurdering av salg og markedsføringsaktiviteter.  Finansiering Studiet er godkjent av Lånekassen, og man kan derfor søke om lån og stipend. Dersom du er medlem i en fagforening vil du i mange tilfeller kunne søke om stipend til utdanning. En del fagforeninger gir stipend gjennom LOs Utdanningsfond. Stipendsatsen for teori til fagbrev kurs for praksiskandidater hos LOs utdanningsfond er for tiden kr. 10 500,-. Har du ikke rettigheter i LOs utdanningsfond har blant annet Fagforbundet og Handel og kontor egne stipendordninger. Ta kontakt med din fagforening for å få mer informasjon om dine muligheter. MEDLEM I LO? KONTAKT OSS FOR TILBUD.       [-]
Les mer
Bedriftsintern
Ønsker du å omsette salgsmål til resultater? Vil du lære hvordan du gir kunden 1. klasses service? Har du kompetanse du trenger som selger? "Si det så det selger" g... [+]
Si det så det selger! - salg og kundebehandling   Si det så det selger» er for deg som jobber med salg, forhandling og konflikthåndtering – du vil oppleve at du kommuniserer med gjennomslagskraft og blir enda bedre til å skape gode relasjoner.  Kommunikasjon og kontaktskapende evner.  Du lærer deg hvordan du:  skaper et godt førsteinntrykk skaper tillit kommer på bølgelengde med kunden er interessert i stedet for interessant bedre forstår kundens situasjon og modell av verden skaper gode relasjoner kommuniserer med gjennomslagskraft  Den motiverte selger  salgsprosessen selgerrollen hva skaper motivasjon? hvilken kompetanse må en selger ha for å lykkes? avslutte salg oppfølging  Positivt salg  selvledelse – hvordan motivere seg selv gode mål – å sette (salgs)mål med mening fra visjon til virkelighet – hvordan omsette salgsmål til resultater effektiv salgsplanlegging – bruk av tid som ressurs  Si det så det selger arrangeres som en workshop med interaktiv deltakelse og skreddersys til den enkelte bedrift. som bedriftsinternt kurs.   [-]
Les mer
2 dager 12 000 kr
Den viktigste enkeltfaktoren i formelen for suksess, er vite hvordan man forholder seg til andre mennesker" ! Dette er et salgskurs med faktoren adferd [+]
DISC i salg og kundebehandling handler om å utvikle selgernes/kundebehandlernes relasjonelle ferdigheter ved : å forstå sterke sider og begrensninger i egen salgsstil å identifisere kundens atferdsstil og tilpasse egen salgsstil å utvikle og bruke salgsstrategier som vil sette selger i stand til å tilpasse sin selgeratferd slik at man som selger øker sin effektivitet betydelig, selger mer til flere og opparbeider lojale kunder som kommer tilbake og fortsetter å kjøpe fra deg   Dagens virkelighet i salg er at kundene har stadig flere tilbydere å velge blant, ofte koster konkurrerende produkter varer / tjenester det samme, selgere opplever at kundenes kunnskaps- og bevissthetsnivå er øket og lojaliteten til valgte leverandører er lav. Det er ikke fordi kundene er misfornøyd med selve produktet at de velger å kjøpe dette andre steder, men.:  ofte opplever de å kommunisere dårlig med selger — personkjemien stemmer ikke  de opplever å få dårlig oppfølging og service  selger og vedkommende firma holder ikke hva man lover   Statistikk viser følgende: I 10% av tilfellene er det lite som skiller Selgerstil og Kjøperstil I 30% av tilfellene må selger i middels/stor grad tilpasse egen Selgerstil til Kjøperstil I 60% av tilfellene må selger i stor/svært stor grad tilpasse egen Selgerstil til Kjøperstil. Gjennom prosessen DISC i salg og kundebehandling skal vi få selgerne til å selge like bra til ALLE, uansett om de er lik oss i stilen eller forskjellig fra oss. [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig 1 dag 3 500 kr
Rådgivende salg er en viktig ferdighet å ha i dagens marked, fordi det er grunnlaget for å etablere tillit hos en kunde. Tillit er viktig for at en kund... [+]
Rådgivende salg er en viktig ferdighet å ha i dagens marked, fordi det er grunnlaget for å etablere tillit hos en kunde. Tillit er viktig for at en kunde skal bli mottakelig for dine ideer og synspunkter, som jo ofte er forskjellig fra dine. Der det ikke er tillit, eller det ikke er fullstendig etablert, vil kjøperen forbli skeptisk, kanskje mistenksom, og sannsynligvis ser han etter andre leverandører, løsninger eller produkter. Uten tillit, må du konkurrere om funksjoner og pris … og atter funksjoner og pris - sammen med alle andre.   Dette kurset er utformet for å utvikle selgere fra det grunnleggende 'vis-fortell-selg', til den viktige kompetansen til en rådgivende selger, der det er fokus på å identifisere og tilfredsstille kundenes reelle behov. Du vil lære å være en effektiv lytter, slik at du er i stand til å identifisere og reagere på kjøpssignaler, overvinne innvendinger og lykkes med flere salgsmuligheter.   Typiske læringsutbytte Forstå viktigheten av empati Etablere tillit, og hvordan vedlikeholde den Etablere felles plattform og taktfullt imøtegå innvendinger Effektive forberedelser og planlegging Sette seg personlig mål [-]
Les mer
8 timer 3 500 kr
A skilfully designed course which combines core theory with practical tips and exercises to improve your negotiation skills. [+]
A skilfully designed course which combines core theory with practical tips and exercises to improve your negotiation skills. We explore some of the main “Do’s and Don’t’s” in negotiations, along with some valuable tips and techniques for effective influencing and persuasion. We also explore some key communication skills with proven value in negotiations. There will also be the chance to be part of a real-time negotiation case, carefully facilitated and observed. This course gives you the chance to become a much more effective and confident negotiator. Delivered by a very experienced British communication and performance coach*, drawing on over 30 years experience in business law, theatre, broadcasting and management consulting.   The Course is led by SAUL CAMBRIDGE MA PgDip. Saul is a very experienced British coach, now based in Norway and a Partner at communications experts, Ergo Ego AS. He has a Masters in Law from Cambridge University, leading to a successful 10-year career as a corporate lawyer, where he became Partner and Head of Corporate in a major UK law firm. He then made a career switch, via The Bristol Old Vic Theatre School in England, into professional acting, mostly in theatre. His coaching career also started at this time and now covers most of his work. He also has a Postgraduate Diploma in Broadcast Journalism, leading to live on-air work with BBC Radio in England. It all adds up to over 30 years colourful experience, every element supporting his work as an expert communication and performance coach.   ** This Course needs a minimum of 8 participants. If a postponement is necessary due to low numbers, we will of course offer you the next available Course. [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig 6 timer 7 900 kr
Legendarisk kundeservice lærer ledere og virksomhetens kundeservicemedarbeidere hvordan de konsekvent skal levere eksepsjonell kundeservice som vil gi kunder som kommer t... [+]
NÅR SKRØT NOEN SIST AV DEN GODE SERVICEN DIN?   Ved hvert møte med kunder, har du mulighet til å enten bygge lojalitet eller miste en kunde. Mens de fleste virksomheter anerkjenner den kritiske verdien av kundeservice for suksess, er det fremdeles uvanlig å motta bra kundeservice.   -Ca 90% av kunder begynner å gjøre forretninger med konkurrenter hvis de opplever dårlig kundeservice. -Det er 6-7 ganger mer kostbart å tiltrekke seg en ny kunde enn å beholde en eksisterende kunde.   Verdien av god kundeservice Hvis du ikke har kunder, har du ikke en virksomhet. Bedrifter som leverer god kundeservice vet at deres medarbeidere—og den relasjonen de bygger med kundene— er virksomhetens viktigste fordel. Ved å bygge en bedriftskultur rettet mot kundeservice, bemyndiggjør de sine medarbeidere til å ta eierskap i å løse kundenes problemstillinger. Denne servicementaliteten dyrker forbedringer og reduserer kostnader, noe som resulterer i økt kundelojalitet og til slutt salg.   Basert på mange års forskning og erfaringer med organisasjoner som prioriterer kundeservice, er Legendarisk kundeservice et raskt, interaktivt program utviklet for å hjelpe ledere og ansatte til å tilpasse seg en servicefokusert visjon, verdier og atferd for bedre å betjene kundene dine i hver samhandling. [-]
Les mer
5 timer 4 500 kr
Hvordan utvikle de viktigste kundeforholdene? [+]
Å miste viktige kunder er både kostbart og irriterende, og det koster å finne nye. Kundeutvikling er derfor en helt vesentlig kunnskap for alle seriøse leverandører. Vi i Fjeldstad & Partners arrangerer nå et helt nytt seminar i kundeutvikling, hvor du får en innføring i beste praksis for alle som har ansvar for å vedlikeholde og utvikle kundeforhold. Noe av det du lærer: Noen utvikler kunder fra et kontraktsomfang til det dobbelte, der andre sliter med å vedlikeholde det opprinnelige omfanget. Hva er nøkkelen? Hvordan bygge relasjoner strukturert, og sikre at konkurrentene ikke stjeler våre viktigste kunder? Relationship reset: Hvordan «resette» relasjoner som enten har stagnert eller ikke fungerer optimalt Lær å avdekke hvorfor kunden avsluttet avtalen med sin tidligere leverandør  De tre nøklene til behovsforståelse Seminaret passer for alle som har med kundeoppfølging å gjøre, og som er ansvarlig for å bygge og vedlikeholde en portefølje.Vi tar for seg litt andre teknikker enn et «klassisk» Account Manager/Key Account Manager seminar. Om dagen: Seminaret holdes med mye energi, en rekke eksempler fra det daglige, og er designet for deg som vil forstå hva som fungerer i praksis. Stoffet er basert på salgserfaring og kundeutvikling i Norge og internasjonalt i over 30 år.  [-]
Les mer
Oslo 1 dag 9 900 kr
28 May
28 May
10 Sep
ITIL® 4 Practitioner: Service Desk [+]
ITIL® 4 Practitioner: Service Desk [-]
Les mer