Salg
Oslo
Du har valgt: Majorstuen
Nullstill
Filter
Ferdig

-

30 treff ( i Majorstuen ) i Salg
 

6 semester 26 400 kr
Bachelor i markedsføring gir deg en utdanning som er aktuell både i dagens og morgendagens jobbmarked. Du lærer å bruke de verktøy du trenger for å utvikle dine egenskape... [+]
Markedsføring er et sammensatt fag, som bygger på elementer fra økonomi, psykologi, sosiologi og kultur- og kommunikasjonsfag. Vår bachelor i markedsføring er spesielt fokusert mot markedet og kundene - slik at du kan utvikle produkter og tjenester som kunden trenger   Det er markedsførerne som skaffer bedriften inntekter - de har nøkkelroller i alt fra utviklingen av nye produkter og tjenester til oppfølging av lojale kunder. Markedsføring handler om å skape en forskjell mellom dine og konkurrentenes tilbud, på en måte som oppleves verdifull for kunden. Vår bachelor i markedsføring er spesielt fokusert mot markedet og kundene - slik at du kan utvikle produkter og tjenester som kunden trenger, påvirke dem gjennom reklame og personlige virkemidler og lære å utvikle gode relasjoner. Med en bachelor i markedsføring skal du se deg selv som en markedsaktør som kan påvirke andre aktører og samfunnet rundt deg. Både gjennom reklame og personlige virkemidler, men også ved at du lærer å utvikle gode relasjoner. Du skal nærme deg nye problemstillinger systematisk– og basere tiltak på analyser av relevant informasjon. I tillegg skal du utvikle deg til å bli en bevisst markedsfører for både næringslivet, kulturlivet og frivillige organisasjoner. Gjennom studiet skal du tilegne deg respekt for forbrukeren, utvikle en sunn, kritisk og etisk holdning til markedsføring, og bli bevisst ansvaret som følger med evnen til å påvirke andre og opptre etisk.     Hva blir jeg? Med en bachelor i markedsføring kan du jobbe med salg i de fleste bransjer. Noen av våre tidligere studenter jobber i dag også med analyse, prosjektledelse, key account management og event management.     Hva gjør du etter endt studie? Videre studierVår utdanning gjør deg godt rustet til en mastergrad i Norge eller utlandet.   JobbmuligheterAlle typer bedrifter og organisasjoner som trenger å opprettholde eller forbedre sin egen lønnsomhet gjennom å etablere relasjoner og vedlikeholde langvarige kundeforhold.   Eksempler på arbeidsoppgaver du er kvalifisert til å utføre:• Markeds- og salgsledelse• Markeds-, salgs-, informasjons- eller kommunikasjonsansvar• Team-, personal- og prosjektledelse• Serviceledelse og kundeansvar• Key Account Management (KAM)   [-]
Les mer
12 uker
På forespørsel
Med studiet fra Bilakademiet vil du være godt rustet til å få ansettelse som bilselger. [+]
FAGPLAN    Kundebehandling og personlig salgVi går igjennom hele salgsprosessen fra start til mål. Det er viktig å vite hvordan man tar i mot en kunde - hvordan man avklarer kundenes behov - spørsmålsteknikker og viktigst av alt, hvordan man praktiserer de forskjellige avslutningsteknikker.   Undervisningen er lagt opp slik at vi først i klasserommet går igjennom hvert enkelt ledd og at elevene deretter går i grupper og diskuterer det som er gjennomgått. På denne måten får alle gitt sitt syn på det aktuelle temaet.   ØkonomiBiløkonomi er et viktig fag. Kunden har bedre økonomisk kunnskap i dag enn tidligere. Dette stiller krav til oss som "den nye generasjon" bilselgere. Undervisningen er lagt opp slik at vi tar alt fra begynnelsen og går sakte frem. Dette fordi vi er vel vitende om at økonomi ikke er alle elevers sterke side.   DokumentlæreDokumenter som skal fylles ut i forbindelse med salg av bil. I faget inngår også opplæring i bruk av bruktbilboka.   RettslæreAdvokat med lang erfaring gir deg en grundig innføring i hva du skal tenke på når du selger bil.   EtikkSpør du en toppselger om hva han mener er de tre viktigste egenskaper hos en toppselger, vil han oftest påpeke ærlighet som en av de tre egenskapene. Ærlighet skaper tillit og tillit er en bilselger helt avhengig av å ha hos kunden.   OrganisasjonslæreVi ser på hvordan et A/S er bygd opp og lager budsjetter for et bilfirma.   DataTidligere var dette et fag som ble vektlagt hos oss. I dag er situasjonen den at de fleste elever har gode datakunnskaper og vi konsentrer oss kun om de som ikke har det. Andre fag er salgsledelse - salg til storbruker - oppsøkende salg - markedsføring osv. [-]
Les mer
7 timer 5 500 kr
Seminaret tar for seg 9 prinsipper for effektiv closing av avtaler. Innholdet er basert på beste praksis fra B2B-salg over 20 år i over 30 land! [+]
«Tilbudet ditt er bra, men tidspunktet passer ikke», eller «forslaget ditt er fint, men kan du gi oss noen flere alternativer?». Eller det sedvanlige «du ligger for høyt i pris». Har du hørt dette før? Dette er innvendinger alle som jobber med salg møter, men hvordan snu det?  Eller enda bedre, hvordan sørge for at innvendingene ikke dukker opp i det hele tatt? Nøkkelen er å ta bedre kontroll over salgsprosessen. Bli med på closingseminar og lær hvordan!  Over 400 personer som jobber med salg har deltatt på seminaret siden 2015. Programmet er skreddersydd B2B produkt- og tjenestesalg, og er basert på erfaring med B2B salg i over 20 år i over 30 land.  På seminaret gjennomgår vi ni konkrete prinsipper for effektiv closing. Som hvordan starten av salgsprosessen, og ikke slutten - er avgjørende. Hvordan vi unngår eller håndterer innvendinger, unngår utsettelser, og hvordan vi minimerer sannsynligheten for at kunden krangler på pris. Vi lærer å stille spørsmål som konkurrentene ikke stiller, som gjør at det er vi som forstår kundens behov best. Vi diskuterer med utgangspunkt i det daglige, ikke høytflyvende teorier. Ingen ubehagelige rollespill, men mye dialog, og målet er at du skal sitte igjen med konkrete råd, teknikker og verktøy som du kan bruke umiddelbart.  Seminaret dekker blant annet: Hvordan håndtere innvendinger Smarte spørsmål for å forstå kundens reelle behov Pris- og forhandlingstaktikk Hvordan du unngår at avtaler trekker ut i tid Hvordan skape forpliktelse fra kundens side Se denne filmen for noen av problemstillingene vi tar opp i seminaret: http://sho.co/17PUZ De ni prinsippene for effektiv closing er beskrevet i Amund Fjeldstads siste bok – «Vinn salget». Les et utdrag fra boken her: http://www.fjeldstadandpartners.no/nyheter/slaven-kongen/  Om kursholder Amund Fjeldstad: Amund Fjeldstad har over 25 års erfaring fra internasjonalt salg og har deltatt i over 4 000 salgsmøter. Han har ledet ansatte i over 30 land og er i dag rådgiver for norske og internasjonale virksomheter. Amund har som mål å gjøre det kompliserte enkelt og forklare ting på en slik måte at andre kan ta i bruk teknikkene umiddelbart. Fjeldstad har utgitt fire bøker; Solgt (2005), Opptur (2009), Sunt bondevett på jobben (2012) og Vinn salget – Om salgsprosess og closing (2017).      Les hva kundene sier om Fjeldstad & Partners her: https://www.fjeldstadandpartners.no/omoss/referanser/  [-]
Les mer
1 dag
Et lærerikt og motiverende kurs om en rekke viktige faktorer for å skape en utmerket service og kundebehandling. [+]
Dagsseminar i ”DEN GODE SERVICE OG KUNDEBEHANDLING”, generelt kurs,v/Cand. philol. Astrid Voll Storaas. For servicemedarbeidere og mellomledere i servicebedrifter.   HVA ER SERVICE? Definisjon av service. Psykologisk utdyping av servicebegrepet i et kundeperspektiv. PERSONLIG SERVICE  -  holdninger og handlinger.Servicemedarbeiderens holdnings – og handlingsmønstre i sin serviceytelse som skaper en utmerket service og kundebehandling.   ENKELTKUNDEN I FOKUS  -  viktig både for å skape høy servicekvalitet, og som en stressreduserende strategi for servicemedarbeiderne selv.   DET VIKTIGE SANNHETENS ØYEBLIKK. Hvordan skape positive sannhetens øyeblikk, og unngå nøytrale eller negative. SERVICEKVALITET OG KVALITETSSIKRING. Sentrale elementer i utmerket servicekvalitet. Sikring av en stabil og forutsigbar servicekvalitet. GOD SERVICE: TILFREDSSTILLELSE AV KUNDENS BEHOV OG FORVENTNINGER. Kundenes behovshierarki. Hvordan tilfredsstille kundenes psykologiske behov. DIFFERENSIERT SERVICEOm differensiering, tilpasning, av service overfor ulike kunder og segmenter.   PROFESJONELL SERVICE  -  holdninger og handlinger. Servicemedarbeidernes holdnings – og handlingsmønstre som skaper en mest mulig profesjonell service og kundebehandling. Hvordan møte visse utfordringer i denne sammenheng, for å sikre profesjonalitet i enhver situasjon og overfor enhver kunde. KUNDEKOMMUNIKASJON. Kommunikasjonsformene, og hvordan bruke dem riktig. Hvordan skape en best mulig kommunikasjon med kundene. SERVICEHELTENE  --  hva kjennetegner de beste serviceutøverne? En undersøkelse av svært dyktige serviceutøvere, og deres holdninger, tankegang og strategier, gir viktig lærdom til alle kundebehandlere.   GRUPPEARBEID om servicekvalitetssikring – og forbedring i de service-bedriftene som gruppens medlemmer arbeider i. [-]
Les mer
Nettkurs 375 kr
Lær hvordan du bygger opp og gjennomfører en perfekt pitch. Kurs med Torunn Meyer. [+]
Hvis du synes det er vanskelig å vite hvordan du kan utvikle og fremføre en overbevisende pitch, så er dette kurset for deg. I dette kurset lærer du både hvordan du bygger opp, forbereder og fremfører en overbevisende pitch, sånn at du kan få gjennomslag for det du brenner for! Lær deg å pitche både deg selv, ideen, prosjektet, tjenestene eller forskningen din på en engasjerende og overbevisende måte!    Introduksjon til kurset Hva er en pitch? Hvordan reagerer hjernen vår på pitching? Oppbygging av en pitch Bruk av historier, eksempler eller caser Hvordan spisse en pitch? Få frem det unike og skap aha-øyeblikk Pitching på ulike måter 10 og 60 sekunders pitch 3-20 minutters pitch Q&A-runden i etterkant Viktigheten av høystatus «Du» er din pitch Forberedelse PowerPoint Oppsummering Hva er en pitch og hvordan påvirker den mottaker. Hvordan bygge opp og gjennomføre en overbevisende pitch. Hva du kan pitche og forskjellene på de ulike variantene. Hvordan, hvorfor og når du kan ta i bruk ulike varianter. Hva som må til for å gjennomføre en overbevisende Q&A i etterkant. Å bli bevisst din rolle i pitchen og hvordan du kan gjøre den best mulig.   [-]
Les mer
1 dag
Få god forståelse av mulighetene og premissene for forhandlinger i offentlig sektor, samt kunnskap om hva som kjennetegner vellykkede forhandlinger. [+]
Gi deltakerne en god forståelse av mulighetene og premissene for forhandlinger i offentlig sektor, samt kunnskap om hva som kjennetegner vellykkede forhandlinger og kjenne til metoder og teknikker for gjennomføring av hensiktsmessige og målrettede forhandlinger i offentlig sektor. Kurset er praktisk rettet og basert på nær dialog mellom kursleder og deltakere. Varighet 1 dag Kursinnhold: Grunnleggende premisser- viktige premisser i lov og forskrift- hva kjennetegner gode forhandlinger?- forhandlingens ulike faser og forutsetninger- hva kjennetegner erfarne/dyktige forhandlere?- ulike forhandlingsmodeller Forhandlingsøvelse Kommunikasjon i praksis- kommunikasjonstrappa- sanser og kommunikasjon Konfliktforståelse og -håndtering i forhandlinger Forberedelser i praksis- "7-trinns-modellen" [-]
Les mer
3 timer 2 500 kr
Lurer du på hvor mye mer du kan få ut av en forhandlingssituasjon? Velkommen til halvdagskurs i Grettes lokaler på Fillipstad brygge 2 27.april 2017 kl 09.00-12.30 [+]
Splint og Grette inviterer til halvdagskurs i forhandlingsteknikk. Kurset kombinerer jus og erfaringsbasert læring med mål om å hjelpe deg til å bli en bedre forhandler.  I en verden med økende antall kontaktpunkter kreves det kunnskap og bevissthet for å bli en troverdig relasjonsbygger som evner å formidle budskap og bygge bro til samarbeidspartnere, kunder og medarbeidere. Vi i Splint og Grette mener at det verken trenger å være vanskelig eller ta veldig lang tid, men at du behøver riktig verktøy og teknikker for å lykkes.  "Statnett som oppdragsgiver er meget fornøyde med Grette og Splint sitt kursopplegg inne strategiske forhandlinger. Deres kursopplegg er unikt og praktisk orientert. Det faglige innholdet var skreddersydd for Statnett og det var lagt ned betydelig forarbeid i forkant av kursene. Kursansvarlige var fleksible og tilpasset kursene i samsvar med tilbakemeldinger. Statnett er tilfreds med samarbeidet og anbefaler Splint og Grette på det sterkeste." Uzma Sadaf Bhatti - Innkjøpsansvarlig På kurset får du:  En kort innføring i forhandlingsteori Praktisk forhandlingscase med evaluering Kort innføring i hvordan den enkeltes preferanser påvirker forhandlinger Kort innføring i de juridiske skrankene "Splint gjorde forhandlingskurset mye mer levende samtidig som det var lett å kjenne seg igjen i ulike situasjoner. Det at man hadde mulighet til å stoppe og korrigere skuespillerne underveis var veldig virkningsfullt. Anbefales på det sterkeste» Kursdeltaker   [-]
Les mer
Bedriftsintern 1 dag
Vil du lære om hvordan du best opptrer i forhandlinger? Vil du lære om hvordan du kan lage en struktur som hjelper deg til å få større gjennomslagskraft i forhandlin... [+]
  Teknikkene benyttes i forhandlingssituasjoner både internt i den enkelte bedrift og i møte med eksterne samarbeidspartnere.  Lær hvordan du:  får bedre gjennomslag i forhandlinger bruker kommunikasjon og kroppsspråk i forhandlinger designer argumentasjonsteknikker  Temaer:  Hvordan opptre i forhandlingsmøter for å øke din gjennomslagskraft Ulike faser i en forhandling Kroppsspråk og kommunikasjonskultur Hva særpreger dyktige forhandlere Hvordan unngå å la seg stresse Problemer som kan oppstå underveis – og hvordan løse dem Gode spørsmål i forhandlinger Vanskelige personer – hvordan håndtere dem Noen anbefalinger: Vil takke deg for godt gjennomført kurs i forhandlingsteknikk for medarbeidere i DNB IT !  Reaksjonene lot ikke vente på seg – kurset var knapt ferdig før jeg fikk første mail om at det hadde vært knallbra. –Og flere har sagt at det er det beste kurset de har vært på! Tusen takk.  Jeg ser ikke bort fra at vi i DNB IT kommer tilbake til CoachTeam ved en senere anledning. Marit Sælemyr, Avdelingsleder  IT Project and Program Management, DNB Bank ASA Det var fantastisk å være på kurset. jeg klarte å være akkurat så levende, profesjonell og hunoristisk som jeg ønsket på seminaret jeg holdt for mine kunder, takket være dere! I tillegg har jeg klart å bruke teknikker som felles mål etc, slik at kundene blir mer forpliktet og ønsker å nå det målet som vi felles blir enige om. Det er mange ting som har falt på plass. Jeg har funnet en struktur som hjelper meg å gå de riktige skrittene for å få større gjennomslagskraft i min jobb. Dette var hovedmålet mitt med kurset, og CoachTeam innfridde - og mer tilLine Widerøe, Næringsassurandør, If forsikring Jeg er veldig godt fornøyd med kurset i forhandlingsteknikk! Det var en god oppfriskning med påfyll av ny kunnskap. CoachTeam gjorde en veldig god jobbAstrid Holm, Head of HR Operations Norway, If forsikring       [-]
Les mer
2 dager
Få en god forståelse og kunnskap om forhandlingsprosessens faser, hva som kjennetegner vellykkede forhandlinger og kjenne til metoder og teknikker for målrettede forhandl... [+]
Formål med kurset: Gi deltakerne en god forståelse og kunnskap om forhandlingsprosessens faser, hva som kjennetegner vellykkede forhandlinger og kjenne til metoder og teknikker for gjennomføring av hensiktsmessige og målrettede forhandlinger. Kurset er praktisk rettet med gjennomføring av konkrete forhandlingsøvelser og basert på nær dialog mellom kursleder og deltakere. Varighet 2 dager Kursinnhold: Forhandlingsteknikk - generelt:- forhandlingens ulike faser og forutsetninger- hva kjennetegner gode forhandlinger- den strategiske forhandlingsmatrisen- hvilken posisjon har forhandleren Forhandlinger – forberedelsesfasen- målsettinger- momenter til forberedelsesfasen- forberedelsene som en prosess Forhandlinger – gjennomføringsfasen- kommunikasjon og forhandlinger- ikke-verbal kommunikasjon- kjennetegn ved en god forhandler- kommunikasjonstrappa Forhandlingsøvelser (med video-opptak) Evaluering av forhandlingsøvelser (med video-støtte) [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 3 timer 6 450 kr
Praktisk kurs om forhandlingsstrategi for alle som er involvert i forhandlinger, helt uavhengig av personlige egenskaper og bakgrunn. [+]
Forhandlingsteknikk i praksis - *Spesialkurs     * Ca. 3 timer kurs spesialtilpasset for mindre deltakergrupper (1 - 6 deltakere) med mulighet for dialog, spørsmål og avklaringer underveis. Kurset leveres normalt nettbasert - alternativt - som fysisk kurs etter avtale med kursholder, eller i henhold til særskilt annonsering / tilbud. Kurset / Alle våre kan også leveres som et eksklusivt kurs der kun du og foreleser deltar. Ved slik eksklusiv leveranse får du mulighet til personlig gjennomgang med en av våre profesjonell kursholdere og konsulenter innenfor det aktuelle tema. Ved bestilling av eksklusiv / personlig kursdato for deg selv, vil kursholder kontakte deg direkte, og avtale konkret kursdato. **Alle spesialkurs, kan også leveres som bedriftsinterne kurs, kurs for hele styret, hele ledergruppen etc.   Kurset er tilpasset alle som er involvert i forhandlinger, helt uavhengig av personlige egenskaper og bakgrunn. Et praktisk orientert kurs med analyse- og strategiverktøy, god dialog, gode eksempler og gruppeoppgaver.   Kurset kan også leveres som bedriftsinternt kurs, både nettbasert og fysisk oppmøte. Ta kontakt på post@styreforeningen.no, for å få oppgitt pris for din bedrift.   Dette er et praktisk orientert kurs med analyse- og strategiverktøy, god dialog, med praktiske eksempler, hvor deltakerne blir godt kjent med strategi- og analyseverktøyet «8 stegs-modellen» og introduseres for hva som påvirker oss; retorikk, hersketeknikker og seks andre sentrale forhold. Kurset rundes av med en gjennomgang forskjellige forhandlingsstiler, og råd og tips knyttet til forhandlinger.   Alle forhandler, og mange forhandler hver eneste dag, gjerne uten at de er klar over det selv. I tillegg til grunnleggende kunnskap om viktige begreper innen forhandling, hva som påvirker oss, gode strategiske verktøy og kunnskap om forhandlingsstiler, skal kurset «Forhandlingsteknikk i praksis» gi deltakerne en langt større bevissthet om når en faktisk er i en forhandlingssituasjon.   Kurset tar utgangspunkt i at vi alle er forskjellige, noen er utadvendte, tøffe og trygge i forhandlingssituasjoner, mens andre er av den mer analytiske, stille og varsomme typen. «Forhandlingsteknikk i praksis» gir alle den nødvendige kompetansen til å bedre resultatene knyttet til forhandlinger i fremtiden.   Kursets formål: Formålet med kurset er at deltakerne gjennom strategisk tilnærming og øving, helt uavhengig av personlige egenskaper og bakgrunn, skal bli vesentlig bedre rustet til å få gode resultater i forbindelse med alle typer forhandlinger.   Kursinnhold: Hva er en forhandling?   Hvorfor skal vi se på forhandlinger som et spill? Hverdagsforhandlinger Forhandlingsstrategi Verktøyet «8-stegsmodellen» Verktøy- MAL – skjema for interessekartlegging Faktorer som påvirker oss til å si «ja» Hersketeknikker med praktiske eksempler 5 grunnleggende forhandlingsstiler Forankring av pris Avrunding med tips og råd rundt forhandlinger   Målgruppe: Kurset er rettet mot alle som er involvert i forhandlinger, enten de er knyttet opp mot styre og ledelse, prosjektadministrasjon, salg, innkjøp, økonomi og finans eller andre fagområder.   [-]
Les mer
3 dager
Gi deltakerne en god forståelse og kunnskap om forhandlingsprosessens faser, hva som kjennetegner vellykkede forhandlinger og kjenne til metoder og teknikker for gjennomf... [+]
Formål med kurset: Gi deltakerne en god forståelse og kunnskap om forhandlingsprosessens faser, hva som kjennetegner vellykkede forhandlinger og kjenne til metoder og teknikker for gjennomføring av hensiktsmessige og målrettede forhandlinger. Kurset er praktisk rettet med utstrakt bruk av case og øvelser og er basert på nær dialog mellom kursleder og deltakere. Varighet 3 dager Kursinnhold: DAG 1: Forhandlinger – generelt- forhandlingens ulike faser og forutsetninger- hva kjennetegner gode forhandlinger? Ulike typer forhandlinger- fordelingsforhandlinger- integrasjonsforhandlinger Verktøy under forberedelsesfasen- lærekurven De ulike rollene i forhandlinger- mandatet- hvilken rolle har du som forhandler- hvordan bør din rolle forvaltes?- den strategiske forhandlingsmatrisen- betydningen av kompetanse og oppmerksomhet Forhandlingsøvelser DAG 2: Forberedelsesfasen- momenter til forberedelsesfasen- forberedelsene som en prosess Gjennomføringsfasen- kommunikasjon og forhandlinger- ikke-verbal kommunikasjon- kjennetegn ved en god forhandler- kommunikasjonstrappa Grupper/roller - "Broøvelse" Forhandlingscase DAG 3: Forhandlingsøvelser (m/ video-opptak) Evaluering av forhandlingsøvelser (m/video-støtte) [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 40 timer 6 990 kr
Bli en god medarbeider på salg. Dette kurset gir deg en introduksjon til salgyrket, og du får innsikt i ulike deler av det å jobbe innen førstelinjetjenesten. [+]
  Innholdet i kurset: Emne 1: Introduksjon  Emne 2 : Lovverk i det norske arbeidslivet  Emne 3 : Lovverk/regler/føringer  relatert til yrket/praksisen  Emne 4 : Etikk/yrkesetikk   Emne 5: Kommunikasjon med brukere av tjenesten  Emne 6: Fagspesifikt tema - De 5 p'er i salg  Emne 7: Fagspesifikt tema - Ulike typer salg  Emne 8: Fagspesifikt tema - Produktets vareflyt og alt som påvirker  Emne 9: Fagspesifikt tema - Markedsføring  Emne 10: Avslutning/oppsummering av kurset      Etter endt kurs skal kursdeltaker L1 -ha økt sin kompetanse på hvordan handelssektoren og ulike interesseorganisasjoner L2 - kunne se og forstå kundens behov L3 - fått innsikt og kompetanse på kommunikasjon og hva som er viktig for å skape god kommunikasjon med kunder L4 - ha grunnleggende kompetanse om lover innen salgsarbeid L5 - ha innsikt i de 5 p'er L6 - ha økt kompetanse på hvordan markedsføring påvirker salg og budsjett L7 - kunne forstå og håndtere konflikter på best mulig måte L8 - kjennskap til lover og regler som arbeidsmiljøloven, HMS-regelverk og regelverk innen barnehage L9 - ha fått kunnskap om hvordan salgsbedrifter er organisert og se helheten i det økonomiske i en salgsbedrift     Omfang: 40 timer virtuelt klasserom.   Undervisningen foregår i virtuelt klasserom (kurset gjennomføres i sanntid/samtidig) med faglærere som har engasjement for faget. Vi benytter digital læringsplattformen Acampus, hvor det legges ut fagstoff, oppgaver og gis vurderinger. Påmeldte deltakere må ha pc med kamera og mikrofon, innlogging vil bli tilsendt. I tillegg må du påregne tid til egenstudier og oppgaveløsning. [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 40 timer 6 990 kr
Kurset er for deg som har liten eller ingen erfaring fra før innen salg. Er du i en situasjon der du trenger å finne deg et nytt yrke, eller har et ønske om å prøve noe n... [+]
Emne 1: Introduksjon og organisering av sektoren  Emne 2: Lovverk i det norske arbeidslivet   Emne 3: Lovverk/regler/føringer relatert til yrket/praksisen   Emne 4: Etikk/yrkesetikk    Emne 5: Kommunikasjon med brukere av tjenesten   Emne 6: Fagspesifikt tema - De 5 p'er i salg   Emne 7: Fagspesifikt tema - Ulike typer salg   Emne 8: Fagspesifikt tema - Produktets vareflyt og alt som påvirker   Emne 9: Fagspesifikt tema - Markedsføring   Emne 10: Fagspesifikt tema og avslutning/oppsummering av kurset     Omfang 40 timer (10 økter a 4 timer)  [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 40 timer 6 990 kr
Bli en god medarbeider på salg. Har du liten eller ingen erfaring fra før? Da kan dette kurset være noe for deg som ønsker å jobbe med salg. Dette kurset gir deg en ... [+]
    Innholdet i kurset:   Emne 1: Introduksjon  Emne 2 : Lovverk i det norske arbeidslivet  Emne 3 : Lovverk/regler/føringer  relatert til yrket/praksisen  Emne 4 : Etikk/yrkesetikk   Emne 5: Kommunikasjon med brukere av tjenesten  Emne 6: Fagspesifikt tema - De 5 p'er i salg  Emne 7: Fagspesifikt tema - Ulike typer salg  Emne 8: Fagspesifikt tema - Produktets vareflyt og alt som påvirker  Emne 9: Fagspesifikt tema - Markedsføring  Emne 10: Avslutning/oppsummering av kurset      Etter endt kurs skal kursdeltaker ha økt sin kompetanse på hvordan handelssektoren og ulike interesseorganisasjoner kunne se og forstå kundens behov fått innsikt og kompetanse på kommunikasjon og hva som er viktig for å skape god kommunikasjon med kunder ha grunnleggende kompetanse om lover innen salgsarbeid ha innsikt i de 5 p'er ha økt kompetanse på hvordan markedsføring påvirker salg og budsjett kunne forstå og håndtere konflikter på best mulig måte kjennskap til lover og regler som arbeidsmiljøloven, HMS-regelverk og regelverk innen barnehage ha fått kunnskap om hvordan salgsbedrifter er organisert og se helheten i det økonomiske i en salgsbedrift           Omfang: 40 timer klasseromsundervisning i virtuelt klasserom. Tirsdager fra kl 17-21 i 10 uker. Undervisningen foregår i virtuelt klasserom (kurset gjennomføres i sanntid/samtidig) med faglærere som har engasjement for faget. Vi benytter digital læringsplattformen Acampus, hvor det legges ut fagstoff, oppgaver og gis vurderinger. Påmeldte deltakere må ha pc med kamera og mikrofon, innlogging vil bli tilsendt. I tillegg må du påregne tid til egenstudier og oppgaveløsning.   [-]
Les mer
Oslo 1 dag 9 900 kr
28 May
28 May
10 Sep
ITIL® 4 Practitioner: Service Desk [+]
ITIL® 4 Practitioner: Service Desk [-]
Les mer