Akershus
Du har valgt: Lysaker
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Mer enn 100 treff ( i Lysaker )
 

Webinar 4 timer 3 990 kr
Kurs i sykefravær [+]
Kurs i sykefravær [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig 5 dager 20 200
19 Aug
18 Aug
Du lærer hvordan du kan bidra til å sikre optimale inneklimaforhold på arbeidsplasser. [+]
Godt inneklima lønner seg. På arbeidsplasser med et optimalt inneklima øker trivselen og produktiviteten. Koronapandemien har store konsekvenser for samfunnet og næringslivet. Generell kunnskap om biologiske faktorer og spesifikk kunnskap om koronaviruset er viktig for å kunne gjennomføre risikovurderinger. Risikovurderingene vil være grunnlaget for å kunne etablere et optimalt smittevernarbeid i tråd med myndighetenes krav og bransjespesifikke retningslinjer Hva får du igjen for kurset? Bli i stand til å jobbe målrettet og effektivt med risikovurdering og håndtering av inneklima og biologiske faktorer Kunne gi opplæring til ledere og medarbeider om inneklima og biologiske faktorer Bli i stand til å foreslå forebyggende og risikoreduserende tiltak Tilfredsstille myndighetenes krav til risikovurdering og forebyggende arbeid Bidra til et fullt forsvarlig og helsefremmende arbeidsmiljø Kunne stille krav til renholdsmetoder og vurdere kvalitet på utført renhold Kunne foreslå gode løsninger mht. materialvalg i forbindelse med planlegging av arbeidsplasser Kunne gjennomføre og vurdere risiko relatert til biologiske faktorer i arbeidsmiljøet Kunne bruke Rent Tørt-bygg filosofien i oppfølging av inneklimaforhold i byggeprosjekter Kunne tilpasse smittevernarbeidet til bedriftsspesifikke forhold basert på bransjespesifikke retningslinjer Fyll ut skjemaet til høyre, så får du omgående svar fra kursholder med informasjon og datoer.   [-]
Les mer
Nettkurs 60 minutter 5 600 kr
MSP er et globalt anerkjent rammeverk for beste praksis programledelse. [+]
Du vil få tilsendt en «Core guidance» bok og sertifiserings-voucher slik at du kan ta sertifiseringstesten for eksempel hjemme eller på jobb. Denne vil være gyldig i ett år. Tid for sertifiseringstest avtales som beskrevet i e-post med voucher. Eksamen overvåkes av en web-basert eksamensvakt.   Eksamen er på engelsk. Eksamensformen er multiple choice - 60 spørsmål skal besvares, og du består ved 60% korrekte svar (dvs 36 riktige av 60 spørsmål). Deltakerne har 60 minutter til rådighet på eksamen.  Ingen hjelpemidler er tillatt.   Nødvendige forkunnskaper: Ingen [-]
Les mer
Nettkurs 40 minutter 5 600 kr
MoP®, er et rammeverk og en veiledning for styring av prosjekter og programmer i en portefølje. Sertifiseringen MoP Foundation gir deg en innføring i porteføljestyring me... [+]
Du vil få tilsendt en «Core guidance» bok og sertifiserings-voucher slik at du kan ta sertifiseringstesten for eksempel hjemme eller på jobb. Denne vil være gyldig i ett år. Tid for sertifiseringstest avtales som beskrevet i e-post med voucher. Eksamen overvåkes av en web-basert eksamensvakt.   Eksamen er på engelsk. Eksamensformen er multiple choice - 50 spørsmål skal besvares, og du består ved 50% korrekte svar (dvs 25 av 50 spørsmål). Deltakerne har 40 minutter til rådighet på eksamen.  Ingen hjelpemidler er tillatt.   Nødvendige forkunnskaper: Ingen [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 9 000 kr
ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support dekker «kjernen» i ITIL®, aktiviteter rundt administrasjon av tjenester, og utvider omfanget av ITIL® til å omfatte «oppre... [+]
Kurset fokuserer på integrering av forskjellige verdistrømmer og aktiviteter for å lage, levere og støtte IT-aktiverte produkter og tjenester, samtidig som den dekker støtte for praksis, metoder og verktøy. Kurset gir kandidatene forståelse for tjenestekvalitet og forbedringsmetoder. E-læringskurset inneholder 18 timer med undervisning, og er delt inn i 8 moduler. Les mer om ITIL® 4 på AXELOS sine websider. Inkluderer: Tilgang til ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support e-læring (engelsk) i 12 måneder. ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support online voucher til sertifiseringstest.   ITIL®/PRINCE2®/MSP®/MoP® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. [-]
Les mer
Nettkurs 4 500 kr
Nettkurs kombinert med forelesninger i form av lyd og bilde på din egen PC. [+]
Kurset passer for alle ufaglærte som jobber i helsetjenesten: • Hjemmehjelp • Pleiemedarbeider • Pleiemedhjelper • Pleieassistent • Helseassistent • Støttekontakt • Personlig assistent Nettkurs kombinert med forelesninger i form av lyd og bilde på din egen PC.   Sted:          Nettkurs eller brevkurs Start:          Når du selv ønsker. Omfang:     3 innleveringer Pris:                       Vi er tildelt tilskudd fra DIKU og vi kan gi noen gratisplasser for å gjennomføre                      kurset i tiden 01.06.2020 til 01.09.2020.     Tid • Kurset kan tas etter egen tidsplan med innlevering av mapper til retting. • Du velger selv når du vil starte opp med kurset og hvor lang tid du vil bruke.   Innleveringer • Det er i alt 3 innlevering.   Målgruppe Kurset passer for alle ufaglærte som jobber i helsetjenesten: • Hjemmehjelp • Pleiemedarbeider • Pleiemedhjelper • Pleieassistent • Helseassistent • Støttekontakt • Personlig assistent   Tema • Helse • Sykdom og behandling • Grunnleggende behov – egenomsorg og omsorg • Brukermedvirkning • Kost til eldre på sykehjem • Kultur og kommunikasjon • Kosthold og kultur • Kost og helse • Å være bruker • Fysisk aldring og svekkelse • Noen former for kommunikasjon • Rolle • Samarbeid og kompetanse • Etikk og yrkesetikk • Holdninger • Aktivitet for eldre • Hjelpemidler • Taushetsplikt • Hygiene og stell av bruker med infeksjoner • Hygiene og informasjon • Håndhygiene • Hygiene og håndtering av tekstiler • Avfallshåndtering • Feber – symtomer og observasjon • Observasjon • Smerte • Urinveisinfeksjon og forebygging • Kols – kronisk obstruktiv lungesykdom • Obstipasjon (forstoppelse) • Lungebetennelse og komplikasjoner ved immobilitet • Diabetes • Hjerneslag • Demens • Reumatisme • Hjerte- og karsykdommer • Lårhalsbrudd • Fallulykker • Parkinson • Kreftsykdom   Litteratur Ressursene som følger med kurset.   Vurdering  Vurdering bestått/ikke bestått.   Kursbevis  Kursbevis utstedes til de som har bestått.   Er du organisert? Undersøk med ditt fagforbund om du kan søke å få dekket kursavgift. [-]
Les mer
5 dager 20 200
03 Feb
Du lærer hvordan virksomheter kan jobbe systematisk med ytre miljø for å være i samsvar med relevant regelverk. [+]
Hva lærer du? Du lærer hvordan systematisk arbeid med å redusere miljøpåvirkningen kan bidra til en mer bærekraftig utvikling, og at kontinuerlig forbedring av miljøprestasjonen vil bidra til å fremme virksomhetens samfunnsansvar. Hva du får igjen for kurset Du blir i stand til å bistå virksomheter med å redusere kostnader knyttet til avfall og energiforbrukDu blir i stand til å bruke miljøarbeid aktivt for å forbedre omdømmet Fyll ut skjemaet til høyre, så får du omgående svar fra kursholder med informasjon og datoer.   [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 4 500 kr
Ta opp samfunnskunnskap - nettstudier fra videregående skole hos K2 Utdanning (privatist). Med nettstudier bestemmer du hvor og når du vil lære. [+]
I faget Samfunnskunnskap (tidligere Samfunnsfag) lærer du om arbeidslivet og får innsikt i norsk og internasjonal politikk, økonomi og kultur. Samfunnskunnskap er et av et av de seks fagene du må ha for å få generell studiekompetanse ved 23/5 regelen. Du kan også velge faget for å forbedre karakteren din.  Innhold/temaer I faget Samfunnskunnskap lærer du om arbeidslivet og får innsikt i norsk og internasjonal politikk, økonomi og kultur. Gjennom varierte leksjoner ser vi på grunnleggende demokratiske verdier som medbestemmelsesrett, likestilling, ytringsfrihet og menneskerettigheter. Kurset gir øvelse i samfunnskritisk tenkning, digital dømmekraft og etisk bevissthet. Du lærer om bærekraftig utvikling og hvordan mennesker samarbeider, organiserer seg og tar avgjørelser i samfunnet. Hvordan havnet verden egentlig i en klimakrise? Og hva gjør politikerne for å redusere utslippene? Kurset er delt opp i følgende temaer- Identitet- Kultur og samfunn- Arbeidsliv og personlig økonomi- Politikk og demokrati- Verdenssamfunnet Dette passer for deg som Skal studere på høyskole eller universitet og- trenger studiekompetanse og er 23 år eller eldre, se her for info om 23/5 regelen (6-fagspakken)- ønsker å forbedre karakterer fra videregående skole- trenger faget for å søke autorisasjon eller fratrekk mot fagbrev Gjennomføring NettstudierDu bestemmer hva, hvor og når du vil lære. Her får du varierte leksjoner i form av tekster, video, quiz, podcast, veiledning og oppgaver. Du har alltid kontakt med din personlige lærer hos K2. Målet er å gjøre deg best mulig forberedt til eksamen. Din digitale læringsplattform Den nettbaserte læringsportalen til K2 er tilpasset både mobil, nettbrett og pc. Det gir deg enkelt tilgang til å studere faget på en engasjerende og spennende måte, uansett hvor du er. Her kan du prøve samfunnskunskapskurset (gratis) Eksamen Som deltaker ved K2 er du privatist og må ta eksamen i fagene for å få karakter. Eksamen i samfunnskunnskap er muntlig. Oppmeldingsfristene er normalt 15. september og 1.februar. Plattform for oppmelding til eksamen kan variere fra fylke til fylke. Se fylkesoversikt her. Husk at betaling av eksamensavgiften skjer ved oppmelding. Veien videre Med generell studiekompetanse (23/5-regelen og de 6 fagene du kan ta hos oss) kan du søke opptakt til høgskoler og universitet. Se praktisk info for frister og opptak til universitet og høyskole. Gratis veiledning Er du usikker på hva som skal til for å få studiekompetanse, ta gjerne kontakt med oss for gratis veiledning. Vi har veiledere med mange års erfaring som står klare til å hjelpe deg!Ønsker du mer informasjon om kurset velg "Send meg info"-knappen under. Vil du chatte med oss, klikk på ikonet nederst i høyre hjørne. For all kontakt info se her Lånekassestøtte Utdanningen er godkjent i lånekassen. Søk direkte via lanekassen.no.For mer informasjon se nettsiden vår under Praktisk info. Støtteordning Er du organisert i en fagforening, kan du i de fleste fagforeningene søke støtte til utdanning. Dersom du er organisert bør du sjekke med din fagforening om muligheter for støtte, frister og hvordan du søker. Forkunnskaper Du må ha fullført grunnskole eller tilsvarende opplæring. Minoritetsspråklige bør ha minimum B1-nivå i norsk muntlig og skriftlig. Dersom du har behov for å lære mer norsk før du starter på utdanning har vi norskkurs på forskjellig nivå (A1-B2). Språkkursene er digitale med personlig oppfølging fra lærer. Se alle kurs her Krav til utstyr Som deltaker på K2 Nettstudier kan du bruke både mobil, nettbrett og PC når du tar kurset.Til eksamen må du ha tilgang til PC. I tillegg trenger du PC-versjonen av Office eller tilsvarende programmer. Se her hva du har tilgang til av nettbaserte ressurser på eksamen. Praktisk info Du finner svar på ofte stilte spørsmål på nettsiden vår under praktisk info.   [-]
Les mer
Nettkurs 1 dag 590 kr
Årlig gjennomgang av FSE inkludert førstehjelp - Nettkurs. For personell som arbeider nær ved elektriske anlegg og betjener elektrisk utstyr [+]
Målsetting: Forebygge at personell som arbeider nær ved elektriske anlegg og betjener elektrisk utstyr ikke blir utsatt for ulykker som er forårsaket av kortslutning (lysbue) eller strømgjennomgang i et lavspenningsanlegg. Deltakerne vil også få opplæring i hvordan man skal opptre hvis en kommer opp i en ulykke forårsaket av elektrisk strøm, samt teoretisk opplæring i førstehjelp (HLR). Kurset er i henhold til: Kurset tilfredsstiller myndighetenes krav iht. FSE-forskriftens §§ 2 og 3 og DSB`s Elsikkerhet nr. 73 og 84 for ikke sakkyndig personell som skal arbeide med enkle driftsoppgaver. Årlig repetisjon er et myndighetskrav, ref. FSE-forskriften § 7.   Læremål: Etter gjennomført kurs skal deltakerne ha en bevisst holdning til elsikkerhet, slik at antall personskader og skader på materiell pga. elektrisk strøm blir redusert. FSE opplæring skal gi kunnskap om regelverk og instruksjoner, enkle vedlikeholdsoppgaver, hvordan betjene et elektrisk anlegg med blant annet sikringer og motorvern, risikovurdering og planlegging, jordfeilproblematikk og faremomenter, bruk av måleinstrumenter, bruk av verneutstyr og til slutt melding om ulykker og opplæring i førstehjelp ved strømulykker. Del 1 – FSE Instruert personell Elsikkerhet – hvorfor så viktig? Myndighetskrav FSE-forskriften Ansvarsforhold Instruert personell – definisjoner – ansvar Overordnet planlegging Risikovurdering Strømgjennomgang Melding om ulykker Ulykker og statistikk Kortslutning og lysbueskader Bruk av verneutstyr Feilsøking Jordfeilproblematikk Faremomenter Teknisk opplæring Del 2 - førstehjelp Opptreden på skadestedet Prioritering og behandling Elektriske skader  -  Fallskader Skader ved strømgjennomgang (rytmeforstyrrelser i hjerte) Lysbueskader Brannskader Hvordan HLR skal utføres De mest alminnelige akutte sykdommer Alminnelig reaksjon når krisesituasjoner oppstår   [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig Oslo 4 dager 19 200 kr
10 Jun
16 Jun
Du lærer å gjennomføre HMS-revisjoner på en effektiv og virkningsfull måte [+]
Du skal etter kurset: Kjenne til ulike metoder for å overvåke det systematiske HMS-arbeidet i virksomheten Kunne gjennomføre HMS-revisjoner basert på ISO 19011:2018 Være revisjonsleder og revisor i forbindelse med revisjoner av ledelsessystemer og internkontrollsystemer  Hva lærer du: Hvordan gjennomføre revisjoner med bruk av den internasjonalt anerkjente revisjonsmetoden NS-EN ISO-19011:2018, retningslinjer for revisjon av ledelsessystemer Forskjeller og likheter mellom revisjon i henhold til ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 og forskrift om systematisk HMS-arbeid (Internkontrollforskriften) Alle faser i revisjonsprosessen: Planlegge, utføre, kontrollere og korrigere Om revisjonsfunn, rapportering og oppfølging Hvordan bruke revisjoner i kontinuerlig forbedringsarbeid Revisjonsprinsipper og kompetansekrav til revisor Om etiske retningslinjer og fortrolighet Ulike metoder for systematisk overvåking av internkontrollen Fyll ut skjemaet til høyre, så får du omgående svar fra kursholder med informasjon og datoer.   [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 3 timer 6 450 kr
14 May
12 Jun
11 Sep
Belønningsmodeller, opsjoner og aksjeprogram for ansatte - gir deg et bredt og grundig fundament omkring dette tema. [+]
Belønningsmodeller, opsjoner og aksjeprogram for ansatte   Ulike belønningsmodeller har vært benyttet gjennom århundrer i jobbsammenheng på de aller fleste ledernivåer i forretningslivet.   For alvor begynte belønningsmodeller å ta mer moderne former, og ble aktualisert for den jevne medarbeider, med Henry Ford og samlebåndsproduksjonens tidsalder.    Hvilke ulike belønningsmodeller bør du kjenne til og vurdere i de enkelte sammenhenger og hvordan vurdere incentiver og program / løsninger opp mot de resultater man ønsker å appellere til at oppnås?   Skal vi ha individuelle, team/avdelingsbaserte løsninger, felles bedriftsbonus eller kombi-modeller?    Flere og flere undersøkelser understøtter videre at eierskap i egen bedrift kan ha betydelig effekt på trivsel, innsats og engasjement for og fra dine medarbeidere. Dette er derav hovedtema for dette kurset: aksjer, opsjoner, tegningsretter og eierskapsmodeller som motivasjonsfaktor.   Mange virksomheter har ulike ordninger og spesialprogram for nøkkelmedarbeidere, ledende ansatte og styremedlemmer.    Aksjebasert avlønning omfatter ulike former for ordninger og transaksjoner med oppgjør, bonus eller fordeler i form av aksjer eller opsjoner på fremtidige aksjer.   Opsjonene eller tegningsretter kan gi ansatte en mulighet og en rett, men ikke noen plikt, til å tiltre / kjøpe eller tegne aksjer til en på forhånd fastsatt pris eller rabattert kurs.   Regnskapsmessig behandles mange slike ordninger som økonomiske fordeler som fordel vunnet ved arbeid, fordelen (underkurs/rabatt) skal beskattes og bokføres som kostnad i regnskapet mm.   For "oppstartsselskaper", fra 2022 definert hele 10 år tilbake i tid, finnes derimot veldig gunstige løsninger for ansatt eierskap, faktisk blant Europas beste løsninger, her i lille Norge.    I dette kurset skal vi se på ulike belønningsmodeller i form av aksjeprogram, opsjonsordninger og tegningsretter samt tilliggende områder.  Tema som berøres er modeller, innregning, måling, skattlegging, fordelsbetraktningen, arbeidsgiveravgift, endring eller kansellering av ordninger og opsjoner i konsernforhold.   Kursinnhold: Belønningsmodeller og incentivprogrammer i forretningslivet generelt Resultatbaserte modeller på individ - team - avdeling eller selskapsnivå Bonus og provisjonsmodeller - erfaringer og "pluss og minus" Hva er opsjoner og aksjeprogram i utgangspunktet? Hvorfor benytte opsjons- og aksjeprogram. Alternative modeller, systemer og program Praktiske eksempler fra ulike bedrifter A, B, C aksjer / ulike aksjeklasser og mulige modeller i den sammenheng Vedtekter, selskapsavtaler og aksjonæravtaler og viktige sammenhenger opp mot opsjons- og aksjeprogrammer. Innregning og beregning i forbindelse med opsjoner. Måling og resultatavhengige prinsipper med utløsende virkning Endring, kansellering, Regnskapsmessig behandling av opsjoner og aksjeprogram. Skattemessige forhold for rettighetshaver og / eller mottaker.   Målgruppe: Eiere, gründere, daglig leder, styreleder, styremedlem, ansatte eller andre som er interessert i å lære mer om opsjoner og aksjeprogram i arbeidsforhold.    [-]
Les mer
Klasserom + nettkurs 2 semester 45 000 kr
Mange arbeidsgivere etterspør kunnskap om digital markedsføring. Lær deg å lage godt, engasjerende digitalt innhold brukerne dine vil ha. [+]
Etter kurset Digital markedsføring, skal du ha grunnleggende kunnskaper innen dataanalyse og kjenne til digitale mediers rolle innen markedsføring. Du skal beherske digital markedsføring, strategi og planlegging, samt jus og etikk innenfor samme tema. Du skal bli i stand til å analysere effekten av strategi og kampanjer. Du skal vite hvordan nettsidene optimaliseres, samt hvordan man etablerer og drifter digitale annonser. Du skal kunne lede digitale kampanjer og ha kunnskap om hvilken betydning en god digital strategi har innen digital markedsføring. Studiet er både praktisk og teoretisk rettet – med hovedvekt på å løse praktiske obligatoriske oppgaveløsning basert på teoretisk kunnskap. Studentene vil gjennom studieåret gjennomføre en rekke individuelle og gruppebaserte praktiske og teoretiske oppgaver knyttet til de forskjellige undertema. [-]
Les mer
Webinar 45 minutter
Fremtiden er her: dCompany – automatisering av selskapsrettslige prosesser. [+]
INFO WEBINAR = «dCompany» – automatisering av selskapsrettslige prosesser Fremtiden er her: "dCompany" representerer fremtidens faktiske muligheter for automatisering av selskapsrettslige prosesser. AI / KI er på full fart inn i vår hverdag og tilliggende nye smarte løsninger - vi bare kunne drømme om for noen få år tilbake - er nå tilgjengelige for oss alle. Sentralt i dCompany sine løsninger står dokumentroboten: dBot. dBot kan effektivisere og automatisere en hel rekke oppgaver - og langt flere er på vei (les mer om dBot nedenfor). NB! De fleste funksjoner er integrert mot Altinn og deres systemer for oppdateringer og endringer.  Styreforeningen og dCompany har satset på et langsiktig samarbeid - der formålet er å få de nye effektive hjelpemidlene i systemene ut i norske virksomheter, i styrer og i operative selskapsforvaltende funksjoner.  I "spisses" for utviklingen av dCompany sin plattform står mangeårige Google sjef Jan Grønbech og en rekke av norges dyktigste advokater.  Karl Ibsen fra Styreforeningen og Jan Grønbech fra dCompany introduserer denne morgenen en helt ny hverdag for selskapsrettslige prosesser. Info-seminaret er gratis for alle som vil delta.  Med Basic versjonen fra 99,- pr mnd og Pro versjonen fra 699,- kr pr måned får du tilganger og muligheter du ikke kan gå "glipp av". Du får også med deg 3 x verdisjekk på 699,- kr som du kan benytte som rabatt på 3 valgfrie kurs med Styreforeningen.no. Da er i praksis de 3 første måneder med dCompany gratis.   Mer om dBot: dokumentroboten utvikles løpende, og gir idag støtte for blant annet:  Endre foretaksnavn Endre revisor Godkjenne årsregnskap Fastsette honorar til styrets medlemmer Fastsette honorar til valgkomiteen Velge medlemmer til valgkomiteen Godkjenne revisors honorar Tildele signaturrett gjennom en styrebeslutning Endre vedtektsfestet signatur Ansette daglig leder Kapitalforhøyelse mot kontant vederlag Kapitalforhøyelse ved fondsemisjon Kapitalforhøyelse ved tingsinnskudd Fjerne vedtektenes ramme for antall styremedlemmer Innføre ramme for antall styremedlemmer i vedtektene Fjerne signatur fra vedtektene Innføre vedtektsfestet signatur Tildele prokura Velge medlemmer til styret Splitt av aksjer Spleis av aksjer Innsendelse av aksjonærregisteroppgaven 2022   Noen av de nye beslutningstyper som er under utvikling:  Opsjonsutdeling Kapitalnedsettelse   [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig 4 dager 20 200 kr
Gjør deg i stand til å planlegge og lede revisjoner av ledelsessystemer iht. metodikken i den internasjonale standarden ISO 19011:2018 [+]
Kurset gir praktisk øvelse i å planlegge og gjennomføre revisjon av ledelsessystemer iht. ISO 9001 kvalitetsledelse, ISO 14001 miljøledelse og ISO 45001 arbeidsmiljø  Hva lærer du? Etter kurset skal du: Forstå revisjonsprosessen Kunne anvende revisjonsprinsippene Kunne utvikle, implementere og forbedre revisjonsprogrammet Forstå revisorrollen og revisors oppgaver i alle faser i revisjonen Kunne planlegge revisjoner og velge relevante revisjonsmetoder Kunne lede eller delta i revisjon av ledelsessystemer Forstå hvordan revisjonsresultater kan brukes i virksomhetens forbedringsarbeid Hva får du igjen for kurset? Jobbe mer effektivt i revisjonsaktivitetene og bruke systematikk og hjelpemidler du har fått tilgang til på kurset Kunne avdekke, vurdere og formulere revisjonsfunn, og formidle på en tydelig måte hva virksomheten må forbedre Still bedre forberedt til tredjepartsrevisjoner, slik at virksomheten unngår store avvik og opprettholder sertifikatene Ved å ha trening på alle revisjonsaktivitetene, får du høy tilbakeføringsverdi til den praktiske gjennomføringen i egen virksomhet Skap et faglig nettverk ved å utveksle erfaringer, og bli kjent med de andre deltakerne, som har tilsvarende rolle i sine virksomheter Kurset er en del av det teoretiske grunnlaget for å bli sertifisert Quaility Lead Auditor (Revisjonsleder) Fyll ut skjemaet til høyre, så får du omgående svar fra kursholder med informasjon og datoer     [-]
Les mer
Nettkurs 4 timer 349 kr
Adobe Audition er et profesjonelt lydredigeringsprogram for innspilling, miksing og bearbeiding av lyd. Programmet passer for alle som jobber med lyd, dette være seg: vid... [+]
Adobe Audition er et profesjonelt lydredigeringsprogram som gir deg muligheten til å spille inn, mikse og bearbeide lyd. Dette programmet er ideelt for alle som arbeider med lyd, uavhengig om det er for video, animasjon, radio, podkast eller spill. Audition støtter et bredt spekter av lydformater, inkludert ASIO, VST og MIDI. Du kan også enkelt importere prosjekter fra Adobe Premiere Pro, noe som gjør Audition til et utmerket valg for de som ønsker førsteklasses lyd til sine videoproduksjoner. For å få tilgang til Adobe Audition må du abonnere på Adobe Creative Cloud (kr 590 per måned). I dette omfattende kurset vil Espen Faugstad veilede deg gjennom hele programmet, fra begynnelse til slutt. Du vil lære alt du trenger for å kunne bruke programmet på en effektiv måte. Kurset dekker emner som hvordan du importerer, organiserer og redigerer lydfiler. Du vil også lære å fjerne bakgrunnsstøy, fremheve stemmer, legge til lydeffekter, og mye mer. Kursinnhold: Introduksjon Lydterminologi Importering av lyd Redigering med Waveform Editor (del 1) Redigering med Waveform Editor (del 2) Multitrack Editor (del 1) Multitrack Editor (del 2) Bruk av paneler og verktøy Essential Sound-panelet Eksportering av prosjekt og samarbeid med Premiere Pro Etter fullføring av kurset, vil du ha den nødvendige kunnskapen og ferdighetene til å arbeide effektivt med Adobe Audition for å oppnå høykvalitetslyd i dine prosjekter.   Varighet: 4 timer og 5 minutter   Om Utdannet.no: Utdannet.no tilbyr noen av de beste digitale nettkursene i landet. Vår tjeneste fungerer på samme måte som strømmetjenester for musikk eller TV-serier, der våre kunder betaler en fast månedspris for tilgang til alle kursene vi har tilgjengelige. Med over 30 000 registrerte brukere og 1,5 millioner videoavspillinger har vi opplevd betydelig vekst de siste årene. Vårt mål er å gjøre kompetanseutvikling engasjerende, spennende og tilgjengelig for alle, og vi har støtte fra Innovasjon Norge og Forskningsrådet. [-]
Les mer