Buskerud
Du har valgt: Lier
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Mer enn 100 treff ( i Lier )
 

Webinar 1 time 2 750 kr
04 Jun
12 Sep
03 Dec
Retningslinjer for virksomheten i aksjeloven § 6-12 beskriver alle sider ved dette begrepet: «retningslinjer» og viser eksempler, gir tips og råd. [+]
MEDLEMSKURS: Retningslinjer for virksomheten i aksjeloven § 6-12 (Gratis for medlemmer) Nettbasert / Ca. 45 min / "Live" med Styrekonsulent   Ett komprimert og nyttig kurs med mange verdifulle tips og råd, "live" med styrekonsulent – enten via Teams eller Zoom. Mulighet for å stille spørsmål mm. underveis.   Kursinnhold: Styrets ansvar for organisering av selskapet i Aksjeloven § 6-12 Hvorfor styret bør vurdere å etablere retningslinjer Hva menes med «retningslinjer» i lovgivningen? Grunner til at styret bør påse utarbeidelse av retningslinjer Fundament for styring og ledelse/ansvarsbegrensende prosess Hvem utvikler retningslinjene og hva kan de omfatte? Verdien i og for selskapet av gjennomtenkte retningslinjer for drift Retningslinjenes oppdragende og retningsgivende effekt Retningslinjer i praksis – definere og bestemme omfang og områder Eksempler fra andre selskaper og tips og råd   Kursmateriell: Det inngår ikke skybaserte filmapper med materiell og hjelpemidler for øvrig i våre GRATIS medlemskurs, men vi viser til artikler, hjelpemidler, dokumentmaler mm på medlemsportalen under kurset slik at du kan benytte deg av det i ettertid.   NB!  GRATIS for alle medlemmer i Styreforeningen.no Pris for "ikke medlemmer" tilsvarer 12 måneders medlemskap i Styreforeningen.no, regnet fra og med kursdato, for deg som ikke fra tidligere var medlem i Styreforeningen.no   Som medlem får du da full tilgang til alle medlemsfordeler fra og med dagen etter kursdato: alle typer GRATIS kurs og webinarer / medlemspris på alle andre kurs dokumentmalregister, spørsmål og svar basene, artikkelseriene mm avklaringstime hvert halvår, medlemssupport pr telefon/epost anledning til å registrere din CV GRATIS i Styrerekruttering.no ... og alle de øvrige medlemsfordelene i Styreforeningen.no   [-]
Les mer
Nettkurs 90 minutter 6 000 kr
Denne modulen er bindeleddet mellom den praktiske (Managing Professional) og den strategiske (Strategic Leader) sertifiseringsstrømmen, og er del av begge disse to. [+]
Du vil få tilsendt en «Core guidance» bok og sertifiserings-voucher slik at du kan ta sertifiseringstesten for eksempel hjemme eller på jobb. Denne vil være gyldig i ett år. Tid for sertifiseringstest avtales som beskrevet i e-post med voucher. Eksamen overvåkes av en web-basert eksamensvakt.   Eksamen er på engelsk. Eksamensformen er multiple choice - 40 spørsmål skal besvares, og du består med 70% riktige svar (dvs. 28 av 40). Deltakerne har 1 time og 30 minutter til rådighet på eksamen.  Ingen hjelpemidler er tillatt.  Nødvendige forkunnskaper: Bestått ITIL Foundation sertifisering Gjennomført godkjent kurs/e-læring [-]
Les mer
Nettkurs 10 000 kr
Nettkurs uten samlinger med nettressurser. [+]
Kurset passer for: deg som har design og håndverk vg1 eller formgivingsfag grunnkurs samt fellesfagene/allmennfagene fra vg1 og vg2/grunnkurs og vk-1. deg som har lang praksis i yrket og som ønsker å ta fagprøven (praksiskandidat).   Kursets innhold er: Felles programfag: Aktiviseringsfag - Administrasjonsfag Nettkurs uten samlinger med nettressurser.   Start:              Når du selv ønsker. Omfang:          3 innleveringer Pris:                Felles programfag: Kr. 10.000,- ekskl. lærebøker og eksamensavgift (kan deles i 4 månedlige avdrag med kr. 200,- i  avdragsgebyr pr. avdrag)   Tidsplan • Kurset kan tas etter egen tidsplan med innlevering av mapper til retting. • Du velger selv når du vil starte opp med kurset og hvor lang tid du vil bruke.   Innleveringer • Det er i alt 3 innleveringer – 1 for hvert fag i tillegg til en tverrfaglig oppgave • Kurset er i tråd med læreplanens kompetansemål.   Det følger med ulike nettressurser som du kan benytte så mye og så ofte du vil.   Lånekassen Utdanningen er godkjent for lån og stipend i Lånekassen. For å få lån omgjort til stipend kreves det at deltaker avlegger privatisteksamen i samtlige fag som utgjør 4 eksamener eller avlegger den teoretiske prøven som inngår i fagprøven.   Eksamensform  Privatisteksamen etter gjeldende regler. Oppmelding elektronisk: www.privatistweb.no Fører frem til fagbrev.   Fagprøven som praksiskandidat: Fagprøven består av en teoretisk del og en praktisk del. Dette gjelder for praksiskandidater – de som har minst 5 års godkjent praksis fra yrket, avlegger teoretisk del av fagprøve i tillegg til den praktiske fagprøven.  Det kreves ikke dokumentert praksis for å avlegge den teoretiske prøven.  For å kunne fremstille seg til den praktiske del av fagprøven kreves det dokumentasjon på 5 års godkjent praksis. Praksis vurderes av fylkeskommunen hvor du bor.   Fagprøven for de som følger skolemodellen (lærlinger): Har du allmennfagene fra ordinær videregående skole, anbefaler vi deg å ta privatisteksamen i samtlige programfag for vg1 og vg2. Du kan da søke lærlingeplass for 2 år. De som er lærlinger må ta eksamen i hvert enkelt fag for vg1 og for vg2 i tillegg til teoretisk og praktisk fagprøve.   Om jobben Som aktivitør skal du legge til rette for kreative aktiviteter for ulike brukergrupper som eldre, psykisk utviklingshemmede og psykisk- eller fysisk funksjonshemmede. Aktivitetene kan for eksempel være husflids- og handverksaktiviteter, fysiske aktiviteter av ulike slag, eller dagligdagse gjøremål.    Målsettingen er å opprettholde eller å forbedre brukernes funksjonsnivå bade fysisk, psykisk og intellektuelt.    Vanlige arbeidsoppgaver for en aktivitør er: • planlegge,lede, gjennomføre aktiviteter • vurdere og dokumentere aktiviteter • utvikle, kvalitetssikre og markedsføre aktiviteter   Personlige egenskaper Som aktivitør bør du være kreativ og ha evne til a finne praktiske løsninger på utfordringer som dukker opp. Kommunikasjon, forståelse og evne til a komme kontakt med ulike typer mennesker er også typiske egenskaper ved aktivitøren. Tillegg må du ha kunnskap om menneskets naturlige utvikling, førstehjelp og enkel sykdomslære.   Hvor jobber aktivitøren? Som aktivitør kan du jobbe i ulike helseinstitusjoner, hjemmebaserte tjenester, kultur- og fritidssektoren, rusomsorgen, skole, SFO, frivillighetssentralen eller i private vernede bedrifter. Som aktivitør jobber du ofte med eldre, psykisk utviklingshemmede, funksjonshemmede, barn, ungdom og andre grupper med behov for rehabilitering.   Er du organisert? Undersøk med ditt fagforbund om du kan søke å få dekket kursavgift.   Dersom du ønsker å komme i kontakt med studieekspert kan du trygt ta kontakt med oss på telefon: 913 58 038 eller sende oss E-post til: postmottak@kompetansesenter-bedriftshjelp.com [-]
Les mer
Nettkurs 60 minutter 5 600 kr
MSP er et globalt anerkjent rammeverk for beste praksis programledelse. [+]
Du vil få tilsendt en «Core guidance» bok og sertifiserings-voucher slik at du kan ta sertifiseringstesten for eksempel hjemme eller på jobb. Denne vil være gyldig i ett år. Tid for sertifiseringstest avtales som beskrevet i e-post med voucher. Eksamen overvåkes av en web-basert eksamensvakt.   Eksamen er på engelsk. Eksamensformen er multiple choice - 60 spørsmål skal besvares, og du består ved 60% korrekte svar (dvs 36 riktige av 60 spørsmål). Deltakerne har 60 minutter til rådighet på eksamen.  Ingen hjelpemidler er tillatt.   Nødvendige forkunnskaper: Ingen [-]
Les mer
Nettkurs 75 minutter 5 600 kr
PRINCE2 Agile Foundation gir forståelse for hvordan man bruker PRINCE2 i kombinasjon med smidige metoder. Gjennom sertifiseringen lærer du hvordan PRINCE2s prinsipper, pr... [+]
Du vil få tilsendt en «Core guidance» bok og sertifiserings-voucher slik at du kan ta sertifiseringstesten for eksempel hjemme eller på jobb. Denne vil være gyldig i ett år. Tid for sertifiseringstest avtales som beskrevet i e-post med voucher. Eksamen overvåkes av en web-basert eksamensvakt.   Eksamen er på engelsk. Eksamensformen er multiple choice - 50 spørsmål skal besvares, og du består ved 55% korrekte svar (dvs 28 av 50 spørsmål). Deltakerne har 1 time og 15 minutter til rådighet på eksamen.  Ingen hjelpemidler er tillatt.   Nødvendige Forkunnskaper: Ingen [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 2 timer
15 Oct
Fellesmøte for alle deltakerne i alle styrenettverksgruppene [+]
Fellesmøte for alle deltakerne i alle styrenettverksgruppene - Faglig rettet digitalt fellesmøte   Tirsdag 15.10.24 kl 17:00 - 19:00 på Teams    Program:   Velkommen og kort om programmet - Bjarne Aamodt Orientering om Styreforeningen og Styresenteret AS - Karl Ibsen Kjønnsbalanse og mangfold i styrerommet - Karl Ibsen og Ingvild Ragna Myhre   Pause   "Anbefalingen" for SMB (Den ideelle foreningen CORPRT/ Tenketanken lanserte 15.02.24 anbefalinger for verdiskapende styrearbeid for SMB) - Ewout Vidar Top "Styrescore" fra Board Ability AS (tidligere Corprt AS) - nytt opplegg for rating av en persons kvalifikasjoner for styreverv, bl.a. basert på bruk av KI, også lansert 15.02.24  - Ewout Vidar Top Avrunding og takk for i dag - Bjarne Aamodt   [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 13 200 kr
Realfag passer for deg som trenger å forbedre karakteren i faget, eller som trenger fordypning for videre studier på høgskole eller universitet. [+]
Ingeniørpakken gir til sammen 2 realfagspoeng og passer for deg som vil bli ingeniør, men som mangler fag eller må forbedre fagene. Har du studiekompetanse, men mangler realfag for å kunne søke opptak ved ingeniørhøyskoler? Fagene du trenger, er matematikk R1 og R2 og fysikk 1. Her kan du prøve Matematikk eller Fysikk (gratis) Gjennomføring NettstudierDu bestemmer hva, hvor og når du vil lære. Her får du varierte leksjoner i form av tekster, video, quiz, podcast, veiledning og oppgaver. Du har alltid kontakt med din personlige lærer hos K2. Målet er å gjøre deg best mulig forberedt til eksamen. Her kan du prøve alle kursene (gratis) Din digitale læringsplattform Den nettbaserte læringsportalen til K2 er tilpasset både mobil, nettbrett og pc. Det gir deg enkelt tilgang til å studere faget på en engasjerende og spennende måte, uansett hvor du er.  Eksamen Som deltaker ved K2 er du privatist og må ta eksamen i fagene for å få karakter. Oppmeldingsfristene er normalt 15. september og 1.februar. Plattform for oppmelding til eksamen kan variere fra fylke til fylke. Se fylkesoversikt her. Husk at betaling av eksamensavgiften skjer ved oppmelding.  Velg Ingeniørpakken og få tilgang til Fysikk 1, Matematikk R1 og Matematikk R2 i 12 måneder. Du velger selv når du vil ta eksamen.  Fysikk 1, eksamen nov/des eller mai/juni Matematikk R1, eksamen nov/des eller mai/juni Matematikk R2, eksamen nov/des eller mai/juni Veien videre Om du har generell studiekompetanse (GENS) og velger å ta fagene fysikk 1 og matematikk R1 og R2 som privatist, da oppfyller du opptakskravene til flere studier, inkludert ingeniørstudier. Se praktisk info for frister og opptak til universitet og høyskole. Gratis veiledning Er du usikker på hva som skal til for å få studiekompetanse, ta gjerne kontakt med oss for gratis veiledning. Vi har veiledere med mange års erfaring som står klare til å hjelpe deg!Ønsker du mer informasjon om kurset velg "Send meg info"-knappen under. Vil du chatte med oss, så klikk på ikonet nederst i høyre hjørne. Lånekassestøtte Utdanningen er godkjent i lånekassen. Søk direkte via lanekassen.no.For mer informasjon se nettsiden vår under Praktisk info. Støtteordninger Er du organisert i en fagforening, kan du i de fleste fagforeningene søke støtte til utdanning. Dersom du er organisert bør du sjekke med din fagforening om muligheter for støtte, frister og hvordan du søker. Forkunnskaper Du må ha fullført grunnskole eller tilsvarende opplæring. Minoritetsspråklige bør ha minimum B1-nivå i norsk muntlig og skriftlig. Dersom du har behov for å lære mer norsk før du starter på utdanning har vi norskkurs på forskjellig nivå (A1-B2). Språkkursene er digitale med personlig oppfølging fra lærer. Se alle kurs her Krav til utstyr Som deltaker på K2 Nettstudier kan du bruke både mobil, nettbrett og PC når du tar kurset.Til eksamen må du ha tilgang til PC. I tillegg trenger du PC-versjonen av Office eller tilsvarende programmer. Se her hva du har tilgang til av nettbaserte ressurser på eksamen. Praktisk info Du finner svar på ofte stilte spørsmål på nettsiden vår under praktisk info.   [-]
Les mer
Nettkurs 6 600 kr
40 hours compulsory course on the working environment required under Norwegian law. The course is according to the Act relating to Working Environment § 3-5. [+]
40 hours compulsory course on the working environment required under Norwegian law. The course is according to the Act relating to Working Environment § 3-5. These subjects are covered: The Act relating to Working Environment; regulations and guidelines The impact of environmental factors on employees' physical and mental welfare Duties of elected and appointed safety representatives Occupational health services Duties and obligations of employees to prevent accidents at work, in theory and practice Health - Environment -Safety Monitoring the working environment Interpersonal relations --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Selv om HMS (helse-, miljø- og sikkerhet) er et innarbeidet begrep og arbeidsmiljøloven stiller krav til arbeidsgiver om HMS opplæring, kan det være vanskelig å komme i gang. Når Arbeidstilsynet kommer på besøk, når anbud skal utformes eller man skal i forhandlinger med forsikringsselskapet om premiefastsetting er det både nødvendig og lønnsomt å kunne dokumentere hva man faktisk gjør på HMS området. Kurset er i henhold til arbeidsmiljøloven § 3-5 med tilhørende veiledning fra arbeidstilsynet og behandler bl.a.: Nytteverdi av systematisk HMS arbeid Lov og regelverk Ansvar, rolle og oppgaver i HMS arbeidet HMS faktorer Kartleggingsmetoder Dokumentasjon og systematikk Kurset er obligatorisk for verneombud og medlemmer av arbeidsmiljøutvalgene, men anbefales også for alle andre som ønsker grunnleggende kjennskap til arbeidsmiljø/HMS arbeid. AOF har opparbeidet seg flere tiårs erfaring med HMS/ arbeidsmiljøopplæring og er i dag en av landets største, beste og eldste tilbydere.  Vi er en av kun tre opplæringsaktører valgt av Hovedorganisasjonenes Fellestiltak (HF) som kursarrangør på vegne av partene (LO og NHO). [-]
Les mer
Bedriftsintern
Ønsker du å omsette salgsmål til resultater? Vil du lære hvordan du gir kunden 1. klasses service? Har du kompetanse du trenger som selger? "Si det så det selger" g... [+]
Si det så det selger! - salg og kundebehandling   Si det så det selger» er for deg som jobber med salg, forhandling og konflikthåndtering – du vil oppleve at du kommuniserer med gjennomslagskraft og blir enda bedre til å skape gode relasjoner.  Kommunikasjon og kontaktskapende evner.  Du lærer deg hvordan du:  skaper et godt førsteinntrykk skaper tillit kommer på bølgelengde med kunden er interessert i stedet for interessant bedre forstår kundens situasjon og modell av verden skaper gode relasjoner kommuniserer med gjennomslagskraft  Den motiverte selger  salgsprosessen selgerrollen hva skaper motivasjon? hvilken kompetanse må en selger ha for å lykkes? avslutte salg oppfølging  Positivt salg  selvledelse – hvordan motivere seg selv gode mål – å sette (salgs)mål med mening fra visjon til virkelighet – hvordan omsette salgsmål til resultater effektiv salgsplanlegging – bruk av tid som ressurs  Si det så det selger arrangeres som en workshop med interaktiv deltakelse og skreddersys til den enkelte bedrift. som bedriftsinternt kurs.   [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 3 dager 15 900 kr
This course provides IT leaders, practitioners, support staff and staff interfacing with the organisation’s digital and information systems functions with a practical und... [+]
COURSE OVERVIEW . It also prepares delegates for the ITIL Foundation Certificate Examination. The course is based on the ITIL4 best practice service value system featured in the latest 2019 guidelines. TARGET AUDIENCE This course is aimed at all levels of IT professional and those involved in designing, building, delivering and managing modern digital products and services. COURSE OBJECTIVES After you complete this course you will be able to: Key IT service management concepts. How ITIL guiding principles can help and organization to adopt and adapt service management. The 4 dimensions of service management. The purpose and components of the service value system. The activities of the service value chain and how the interconnect. Know the purpose of key ITIL practices. Sit the ITIL4 foundation examination - Sample papers are set during the class by instructors to take during the class or as homework exercises. COURSE CONTENT IT Service Management definitions; Service, Utility, Warranty, Customer, User, Service management, Sponsor Key concepts of value creation Key concepts of service relationships; service offering; service provision; service consumption; service relationship management The nature, use and interaction of 7 ITIL guiding principles; Focus on value; Start where you are; Progress iteratively with feedback; Collaborate and promote visibility; Think and work holistically; Keep it simple and practical; Optimize and automate The 4 dimensions of service management; Organizations and people; Information and technology; Partners and suppliers; Value streams and processes    The ITIL service value system The service value chain, its inputs and outputs, and its role in supporting value streams Service value chain elements; Plan, Improve, Engage, Design & transition, Obtain / Build, Deliver & support Detail of how the following ITIL practices support the service value chain: -  Continual Improvement (including continual improvement model); Change control; Incident management; Problem Management; Service request management;  Service desk; Service level management The purpose of the following ITIL practices: - Information security management; Relationship management; Supplier management; Availability management; Capacity and performance management; Service configuration management;    IT asset management; Business analysis; Service continuity management; Deployment management; Monitoring and event management; Release management   TEST CERTIFICATION Recommended preparation for exam(s): ITIL4 Foundation Certificate in IT Service Management This is a pre-requisite for other ITIL4 qualifications. The examination is a 1 hour, closed book, multiple choice paper of 40 questions taken after completion of the course - exam vouchers are provided with this course. These will have a validity of 12 months. You will need to schedule your exams within this time frame. The pass mark is 65% (26 out of 40) Cost of the exam is included in the course fee [-]
Les mer
Nettstudie 129 kr
Lær rundering online! [+]
I dette lille nettkurset lærer du hvordan du kan bruke klikkertrening for å lære inn rundering - uansett om du trener for konkurranse, tjeneste/redning eller aktivisering og moro. Kurset inneholder 5 instruksjonsfilmer som gir deg en grundig gjennomgang av hvordan du lærer inn både søket, meldingen samt nødvendig lydighet på midtlinja. Kurset er ment som en tilleggsressurs til boken "Rundering i teori og praksis". Hvis du har lest boken, gir dette videokurset masse kjøtt på beina, som gjør det enklere å omsette teorien til praktisk runderingstrening.  [-]
Les mer
1 dag 3 700 kr
Kurset i Google Analytics er for deg som ønsker å øke den relevante trafikken til dine nettsteder. Det holder ikke med å øke trafikken til nettsidene, om brukerne ik... [+]
Kursinnhold: De ulike begrepene som blir brukt i Google Analytics Segmentering av brukere i statistikken Hvordan lese relevant statistikk Hva du kan bruke tallene til videre i din markedsføring Hvordan nettsidene dine fungerer og hvor konverteringene kommer fra [-]
Les mer
Nettkurs 1 990 kr
Profilanalyse og typeforståelse gir deg en grunnleggende innsikt i dine personlige preferanser, altså hva du liker å gjøre når du kan velge fritt. Det fokuserer på deg so... [+]
Profilanalyse og typeforståelse Lederskolen Kurset gir deg en grunnleggende innsikt i dine personlige preferanser, altså hva du liker å gjøre når du kan velge fritt. Det fokuserer på deg som person. Du starter med å svare på et spørreskjema basert på Optimas Organisasjonspsykologenes godkjente JTI-analyse (Jungs Type Index). Det gir i praksis samme resultat som en MBTI-analyse (Myers Briggs Type Index). Kurset er egnet for deg som ønsker å avklare egne preferanser før du velger studier og arbeidsoppgaver du skal vie mye av livet ditt til. Kurset hjelper deg å ta hensyn til hva du egentlig vil. Det kreves ingen forkunnskaper, kun at du er ærlig overfor deg selv, er motivert for å bli bedre kjent med egne preferanser og er i stand til å kommunisere på Skype. Varighet: Du får tilgang til kurset i 180 dager fra den dagen du melder deg på. I praksis kan kurset fullføres på en snau uke, da det er du som har svarene, men ikke spørsmålene. Læremidler som inngår i kursprisen: Lenke til JTI-spørreskjema og Lærehefte i Jungs typepsykologi, som sendes i posten etter at du har svart på spørreskjemaet og betalt for kurset. Vi lager også en personlig profilanalyse som du får på e-post. Læremidler som ikke inngår i kursprisen: Dersom man ønsker den personlige rapporten skrevet ut og satt inn i en mappe, kommer det en tilleggskostnad på kr 500,- inklusive porto. Målgruppe: Kurset er for alle som ønsker å bli kjent med egne preferanser og forstå egen indre motivasjon og samtidig få grunnlag for å forstå hvordan teamarbeid fungerer og evt. ikke fungerer. Prosjektledere eller personer som jobber som prosjektmedarbeidere er en typisk målgruppe som kan ha stor nytte av dette. Dersom man ønsker å sertifisere seg for gjennomføre slike analyser selv, finnes det muligheter for dette, i regi av Optimas Organisasjonspsykologene. Krav til kursdeltagere på kurset:   Ingen forkunnskaper kreves. Du må svare ærlig på 56 spørsmål på en link som sendes som e-post fra kursholder. Du må svare på et påfølgende spørreskjema når kursheftet er mottatt. Gjennomgang av spørreskjema med kursholder på Skype. Karakterer og kursbevis: I og med at dette ikke er et ordinært kurs opereres det ikke med Bestått/Ikke bestått. Nettopp fordi personlige preferanser ikke handler om en fasit på rett eller galt, men kun måler dine ønsker om hvordan du vil innrette deg i livet ditt, dersom du kunne velge fritt. Derimot får du en 15 siders rapport som beskriver dine preferanser og som sammen med læreboka danner et godt grunnlag for både innsikt i egne og andres preferanser. Kursbeskrivelse: Kurset er delt inn i følgende tre enheter: 1. Svar på 56 spørsmål på nett. Det krever at du svarer konsentrert og uten forstyrrelser og tar normalt ikke mer enn 15 minutter 2. Gjennomgå JTI-typeheftet og fylle ut et 15 siders dokument som mottas elektronisk og returneres når det er besvart elektronisk. Det tar normalt 1 time. 3. Samtale på Skype, der du gjennomgår trinn 1 og 2 med instruktøren. Dere deler skjerm og gjennomgår materialet og kommer fram til din personlige preferanseprofil og hva den kan brukes til i det praktiske liv. På slutten av samtalen får du din personlige rapport på e-post og kurset er ferdig. Kurset gir deg grunnlag for bedre forståelse av deg selv og andre. Det er et godt utgangspunkt for å gjøre studievalg og innrette deg både i studier, på jobb og fritid. Innhold: Du får følgende innsikter: Innledning til typebegrepet og Jungs psykologiske typer Typeteoriens grunnelementer og personlighetsdimensjonene Preferanser og typebestemmelse – Hva er en preferanse og type? Preferansenes ulike karakter - Hva motiverer meg og andre? Den ytre og indre verden – Energi, livsstil og mentale funksjoner Dine sterke- og undertrykte sider – Håndtering av disse Hvilke roller du foretrekker – eksempelvis i et prosjektteam Lærings- og kommunikasjonsstil, som påvirker din karriere og arbeidsstil Råd og tips for hvordan du bør innrette deg ut fra dine preferanser [-]
Les mer
5 dager 25 500 kr
MS-100: Microsoft 365 Identity and Services [+]
MS-100: Microsoft 365 Identity and Services [-]
Les mer
Nettkurs 2 950 kr
E-læringskurs som viser deg hvordan standarden ISO 9001 er bygget opp, og hvordan den kan brukes som arbeidsverktøy [+]
Hva lærer du? Hva er ISO 9001:2015? Ledelsessystemer og styringssløyfa Organisasjonens kontekst Lederskap Evaluering av prestasjon Forbedring Hva får du igjen for kurset? En helhetlig forståelse for hensikten med et ledelsessystem i kvalitet Kunnskap om hvordan ISO 9001 kan understøtte den daglige driften Forståelse for hvorfor ISO 9001 kan være med på å øke lønnsomheten Bli i stand til å delta i arbeid med ledelsessystem innen kvalitet Ønsker du en dypere forståelse for kvalitetsledelse anbefaler vi at du i stedet velger kurset Kvalitetsledelse 1 - grunnkurs i kvalitetsledelse. Fyll ut skjemaet til høyre, så får du omgående svar fra kursholder med informasjon og datoer     [-]
Les mer