Markedsføringskurs
Du har valgt: Digital kommunikasjon
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Nettstudier 8 450 kr
Digital markedsføring (del 1) er en pakke videokurs som dekker de fire viktigste Google-verktøyene som du bør beherske når du jobber med digita... [+]
Digital markedsføring (del 1) er en pakke videokurs som dekker de fire viktigste Google-verktøyene som du bør beherske når du jobber med digital markedsføring. Du lærer å spore besøkende og måle konverteringer med Google Analytics, lage annonser som skaper resultater med Google AdWords, administrere sporingskoder med Google Tag Manager og påvirke hvordan en nettside indekseres med Google Search Console   Du oppnår Nivå: Yrkesrettet utdanning Program Digital markedsføring - P-IKT009 - 5446 Krav til deg   Studietid Du kan bruke inntil 12 måneder på å gjennomføre dette studiet. Dersom du ser at du trenger lenger tid på å fullføre kan du søke om forlengelse. Hvis du søker om forlengelse før studietiden har gått ut koster det 350 kroner pr. måned. Hvis du søker om forlengelse etter at den ordinære studietiden har gått ut koster det først 500 kroner i oppstartsgebyr og så 350 kroner pr. måned. Du kan utvide din studietid ved å sende en søknad om forlengelse pr. e-post til studietid@nki.no Studiestart NKI Nettstudier har studiestart hver dag, hele året. Når vi har registrert din bestilling, mottar du passord til Nettskolen - og du er i gang! Antall innsendinger 4 Eksamen Eksamen Hver kursdel avsluttes med en obligatorisk innsendingsoppgave. Priser og finansiering Pris kontant Pris 9 500,- Studiemateriell Studiet er videobasert og alt materiell er inkludert i kursprisen. Finansiering Du kan velge mellom kortbetaling, faktura på totalbeløpet, avdragsordning eller annen betaler. Dette velger du i bestillingen. Tips til finansiering Du kan få støtte fra arbeidsgiver, NAV, fagforeninger eller søke om stipender. [-]
Les mer
1 dag
Gratis WorkShop hvor flere bedrifter jobber sammen for å forbedre sin digitale kommunikasjon. [+]
WorkShop i bruk av digitale kanaler   Sosiale medier er kommet for å bli og bedriftens websider er blitt landingsside for disse digitale kanaler. Dette gjør noe med måten vi kommuniserer til kunder og omverden generelt. Hva er det som skal til for at du skal nå frem med ditt budskap? Hvordan oppfattes du egentlig? Ser også på: Hvordan bruke Facebook smart, Hva er bra og hva er skadelig. LinkedIn, Twitter og Instagram. Hvilke muligheter gir dette? Bruke alle sosiale kanaler, eller noen få? Vi bruker en dag hvor vi blir maks 7 bedrifter med opp til 3 deltakere fra hver bedrift. Vi skal gi hverandre tilbakemelding med ris og ros. Noen råd kommer også. Målet er at alle skal få gjort noen endringer eller blitt mer bevist på hvilke endringer de skal gjøre.  [-]
Les mer
1 dag 4 980 kr
Dette er kurset som lærer deg hvordan du kan bruke digitale kanaler for å styrke din virksomhets gode navn og rykte, enten du representerer en bedrift, en forening eller ... [+]
I dag er den viktigste informasjonskilden digitale kanaler. Hvordan du fremstår på nett avgjør dermed hvordan andre oppfatter virksomheten din, noe som påvirker både samarbeidspartnere, rekruttering og omdømme. Dette er en viktig rolle bedriftsnettstedet må fylle. Virksomhetskommunikasjon er verktøykassen som brukes til å bli kjent og til å påvirke andres oppfatninger. Innholdet i denne verktøykassen har endret seg radikalt de siste årene. Kurset dekker blant annet: Eide, leide og fortjente medier Hvilke muligheter og trusler skaper nettet for virksomhetskommunikasjon? Hva er forskjellen på egne medier, betalte medier og fortjente medier? Hvordan kan du lære virksomheten din å tenke som et mediehus? Kommunikasjonsplanen Hvor bør du begynne for å legge en robust plan? Hva er de viktigste suksesskriterene og fallgruvene? Hvordan legger du opp til et effektivt knippe tiltak? Pull-kommunikasjon Hvilke kanaler er viktigst for folk som er på jakt etter informasjon? Hva bør stå i fokus i disse kanalene? Hvordan endrer nettet betingelsene for god krisekommunikasjon? Push-kommunikasjon Hvilke kanaler er mest egnet til å nå ut med ditt budskap? Hvordan når du ut med budskapet ditt på best mulig måte? Hvordan måler du effekten av innsatsen? Virksomhetskommunikasjon og sosiale medier Hva skiller sosiale medier fra andre medier? Bør du være tilstede på sosiale medier? Hva skal til for å lykkes på sosiale medier? [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.