Hordaland
Du har valgt: Kokstad
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Mer enn 100 treff ( i Kokstad )
 

Nettkurs 80 timer 23 900 kr
24 Oct
Har du relevant arbeidserfaring og ønsker å få dokumentert hva du kan? Teorikurs til fagbrev er første steg på veien for å dokumentere din kompetanse. AOF Norge tilbyr [+]
Har du relevant arbeidserfaring og ønsker å få dokumentert hva du kan? Teorikurs til fagbrev er første steg på veien for å dokumentere din kompetanse. AOF Norge tilbyr fagbrevkurs som gir deg den nødvendige teoretiske kunnskapen innenfor ditt fagfelt. Med et fagbrev vil du bli mer ettertraktet på arbeidsmarkedet. Det gir også et kvalitetsstempel på din kompetanse som stadig flere arbeidsgivere krever. [-]
Les mer
Nettkurs 60 minutter 5 600 kr
MSP er et globalt anerkjent rammeverk for beste praksis i programledelse. [+]
Du vil få tilsendt en «Core guidance» bok og sertifiserings-voucher i en e-post fra Peoplecert. Denne vil være gyldig i ett år. Tid for sertifiseringstest avtales som beskrevet i e-post med voucher. Eksamen overvåkes av en web-basert eksamensvakt.   Eksamen er på engelsk. Eksamensformen er multiple choice 60 spørsmål skal besvares, og du består ved 60% korrekte svar (dvs 36 riktige av 60 spørsmål). Deltakerne har 60 minutter til rådighet på eksamen.  Ingen hjelpemidler er tillatt.     [-]
Les mer
Nettkurs 10 000 kr
Nettkurs uten samlinger med nettforelesninger [+]
Service og samferdsel vg1Nettkurs uten samlinger med nettforelesninger Vg1 salg, service og reiseliv handler om drift og service i bedrifter. Programfagene skal hjelpe elevene til å forstå betydningen av service- og vertskapsrollen, og gi en innføring i administrative og økonomiske oppgaver. Videre handler programfagene om å utvikle produkt og tjenester som dekker behov kundene og samfunnet har. Progamfagene skal forberede elevene til et arbeidsliv som krever at servicemedarbeideren tar etiske og bærekraftige valg og som sikrer trygghet innenfor bedriften. Alle fag skal medvirke til å realisere verdigrunnlaget for opplæringen. Vg1 salg, service og reiseliv skal gjennom kritisk tenking gi elevene økt innsikt i etiske, sosiale, kulturelle, økonomiske og miljømessige forhold knytte til servicenæringen. Programfagene skal også stimulere til nytenking og kreativitet innen næringen. Gjennom kunnskap om samspill og kommunikasjon skal programfagene bygge et grunnlag for håndtering av uenighet og konflikter. Vg1 salg, service og reiseliv skal medvirke til å gi kunnskap om hvordan partene i arbeidslivet samarbeider for å utvikle et bedre arbeidsliv. Utdanning for deg som liker å jobbe i et serviceyrke. Felles programfag: forretningsdrift • marknadsføring og innovasjon • kultur og samhandling Start: Når du selv ønskerVarighet: En innlevering for hvert fag – i alt 3Pris: Felles programfag: kr. 10.000,- ekskl lærebøker og eksamensavgift(Kan deles i 4 avdrag med kr. 200,- i avdragsgebyr pr. avdrag.) Tidsplan• Kurset kan tas etter egen tidsplan med innlevering av mapper til retting.• Du velger selv når du vil starte opp med kurset og du velger selv hvor lang tid du vil bruke. Innleveringer• En innlevering for hvert fag – i alt 3.• Kurset er i tråd med læreplanens kompetansemål. LånekasseKurset er godkjent i Lånekassen. MålgruppeKurset passer for alle som ønsker å kvalifisere seg til et yrke innen salg, service og sikkerhet.Service og samferdsel vg1 er første året i utdanningen. Etter bestått Vg1, kan man fortsette på vg2:• Salg og reiseliv vg2• Service, sikkerhet og administrasjon vg2 - NB dette tilbyr vi som nettkurs. Aktuelle yrker• Reiselivsmedarbeider• Salgsmedarbeider • Service- og administrasjonsmedarbeider • Vekter Eksamensform• Privatisteksamen etter gjeldende regler. Prosjekt til fordypning• Forskrift for prosjekt til fordypning gjelder. [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 3 timer 6 450 kr
16 Oct
Hvordan etablere en effektiv ledergruppe? [+]
Effektive ledergrupper – hvordan lykkes? - Nettkurs (Live) - Hvordan etablere en effektiv ledergruppe?    Svært mange ledere opplever at møter og samhandling i ledergruppen bør forbedres. Årsaken er at tid i møter gir for få resultater, og at tidsbruken ikke kan forsvares opp mot andre oppgaver. I dette kurset lærer du om hvordan du kan effektivisere din ledergruppe for å oppnå bedre resultater for virksomheten, dine ledere og deg selv. Målgruppe:Kurset vil gi utbytte for daglige ledere og ledere som ønsker å utvikle sin ledergruppe.   Læringsutbytte: I kurset får du kunnskap om forskning på ledergrupper og hva de gjør for å lykkes. Vi introduserer Bang og Middelfarts effektivitetsmodell for ledergrupper. Stikkord i metodikken er struktur, prosesser, relasjoner og resultater. Våre kursholdere deler egne erfaringer som ledere og styreledere. Kurset gir deg konkret hjelp til å utvikle deg og din ledergruppe.   Kursinnhold: Hva kjennetegner en effektiv ledergruppe? Introduksjon til effektivitetsmodellen Ledergruppens tre resultatområder Forutsetninger for effektivitet i ledergrupper Prosesser som påvirker effektiviteten i ledergrupper Lederens ansvar for ledergruppen Metodikk og verktøy for utvikling av egen ledergruppe   Kursdeltakelse:Du kan velge å ta kurset som 3 timers nettkurs, dagskurs i Oslo og bedriftsintern workshop der vi arbeider sammen med din ledergruppe. Deltakere kan etter kurset be om støtte fra en av våre konsulenter til å utvikle arbeidsform og møter i egen ledergruppe.   [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 3 timer 6 450 kr
16 Oct
Kurset adresserer hvordan styret kan bidra til verdiskapingen i virksomheten, samtidig som virksomheten skal følge aktuelle lover og regler. [+]
Styrekurs om verdiskapende styrearbeid - Nettkurs   Styrets verdiskapende styring og ledelse av en virksomhet blir stadig viktigere. Derfor er det viktig å tilegne seg kunnskap om hvordan styret kan bidra til en verdiskapende utvikling. Mange oppfatter styrearbeidet til kun å være en «kontrolloppgave», med hensikt å sørge for at virksomheten drives på en lovlig måte. Dette er vel og bra og nødvendig, men dagens styrer skal bidra mer til verdiskapingen enn bare å se til at tingene er på stell. Kurset gjennomgår dermed hva styret da bør gjøre og hvordan gjøre det.   Kursinnholdet har vært utviklet over flere år med basis i praktiske erfaringer fra flere erfarne styreledere og styremedlemmer. Foredragsholder har selv mange års erfaring som styreleder i store og små selskaper, nasjonalt og internasjonalt.   Kurset gjennomgår hvordan styret på en verdiskapende måte skal sørge for håndtering av følgende hovedoppgaver: Sørge for kompetent og motivert daglig ledelse, – til enhver tid. Bidra til utviklingen av virksomheten – strategi og forretningsutvikling. Sørge for mål-oppfølging, kontroll og tilsyn, herunder oppfølging av internkontroll og risikostyringen av virksomheten. Videreutvikling og forbedring av styrearbeidet med henblikk på framtiden.   Kursinnhold: Kurset gjennomgår følgende forhold som har betydning for verdiskapingen: Forståelse av formelle premisser for virksomheten bestående av aktuelt lovverk, vedtekter og andre vedtak i generalforsamlingen. Styrets oppfattelse av krav og forventninger fra interessent-grupper, som eiere, kunder, ansatte, leverandører, samarbeidspartnere, etc. Styrets hensyntagen og varetagelse av andre aktuelle forhold som bl.a. bærekraftsmål, finansiering, politiske forhold, aktuell teknologi, klimaforhold og virksomhetens historie. Styrets sammensetning, herunder kompetanse og andre egenskaper. Styrets arbeidsform. Styrets ivaretagelse og gjennomføring av hovedoppgavene som definert ovenfor.   Målgruppe for kurset: Dette kurset er for eiere av virksomheter, styremedlemmer, kandidater som ønsker seg styreverv, daglig ledere og medlemmer i valgkomiteer.   [-]
Les mer
5 dager 20 200
03 Feb
Du lærer hvordan virksomheter kan jobbe systematisk med ytre miljø for å være i samsvar med relevant regelverk. [+]
Hva lærer du? Du lærer hvordan systematisk arbeid med å redusere miljøpåvirkningen kan bidra til en mer bærekraftig utvikling, og at kontinuerlig forbedring av miljøprestasjonen vil bidra til å fremme virksomhetens samfunnsansvar. Hva du får igjen for kurset Du blir i stand til å bistå virksomheter med å redusere kostnader knyttet til avfall og energiforbrukDu blir i stand til å bruke miljøarbeid aktivt for å forbedre omdømmet Fyll ut skjemaet til høyre, så får du omgående svar fra kursholder med informasjon og datoer.   [-]
Les mer
Nettkurs 10 000 kr
Nettkurs uten samlinger med nettressurser. [+]
Kurset passer for: deg som har design og håndverk vg1 eller formgivingsfag grunnkurs samt fellesfagene/allmennfagene fra vg1 og vg2/grunnkurs og vk-1. deg som har lang praksis i yrket og som ønsker å ta fagprøven (praksiskandidat).   Kursets innhold er: Felles programfag: Aktiviseringsfag - Administrasjonsfag Nettkurs uten samlinger med nettressurser.   Start:              Når du selv ønsker. Omfang:          3 innleveringer Pris:                Felles programfag: Kr. 10.000,- ekskl. lærebøker og eksamensavgift (kan deles i 4 månedlige avdrag med kr. 200,- i  avdragsgebyr pr. avdrag)   Tidsplan • Kurset kan tas etter egen tidsplan med innlevering av mapper til retting. • Du velger selv når du vil starte opp med kurset og hvor lang tid du vil bruke.   Innleveringer • Det er i alt 3 innleveringer – 1 for hvert fag i tillegg til en tverrfaglig oppgave • Kurset er i tråd med læreplanens kompetansemål.   Det følger med ulike nettressurser som du kan benytte så mye og så ofte du vil.   Lånekassen Utdanningen er godkjent for lån og stipend i Lånekassen. For å få lån omgjort til stipend kreves det at deltaker avlegger privatisteksamen i samtlige fag som utgjør 4 eksamener eller avlegger den teoretiske prøven som inngår i fagprøven.   Eksamensform  Privatisteksamen etter gjeldende regler. Oppmelding elektronisk: www.privatistweb.no Fører frem til fagbrev.   Fagprøven som praksiskandidat: Fagprøven består av en teoretisk del og en praktisk del. Dette gjelder for praksiskandidater – de som har minst 5 års godkjent praksis fra yrket, avlegger teoretisk del av fagprøve i tillegg til den praktiske fagprøven.  Det kreves ikke dokumentert praksis for å avlegge den teoretiske prøven.  For å kunne fremstille seg til den praktiske del av fagprøven kreves det dokumentasjon på 5 års godkjent praksis. Praksis vurderes av fylkeskommunen hvor du bor.   Fagprøven for de som følger skolemodellen (lærlinger): Har du allmennfagene fra ordinær videregående skole, anbefaler vi deg å ta privatisteksamen i samtlige programfag for vg1 og vg2. Du kan da søke lærlingeplass for 2 år. De som er lærlinger må ta eksamen i hvert enkelt fag for vg1 og for vg2 i tillegg til teoretisk og praktisk fagprøve.   Om jobben Som aktivitør skal du legge til rette for kreative aktiviteter for ulike brukergrupper som eldre, psykisk utviklingshemmede og psykisk- eller fysisk funksjonshemmede. Aktivitetene kan for eksempel være husflids- og handverksaktiviteter, fysiske aktiviteter av ulike slag, eller dagligdagse gjøremål.    Målsettingen er å opprettholde eller å forbedre brukernes funksjonsnivå bade fysisk, psykisk og intellektuelt.    Vanlige arbeidsoppgaver for en aktivitør er: • planlegge,lede, gjennomføre aktiviteter • vurdere og dokumentere aktiviteter • utvikle, kvalitetssikre og markedsføre aktiviteter   Personlige egenskaper Som aktivitør bør du være kreativ og ha evne til a finne praktiske løsninger på utfordringer som dukker opp. Kommunikasjon, forståelse og evne til a komme kontakt med ulike typer mennesker er også typiske egenskaper ved aktivitøren. Tillegg må du ha kunnskap om menneskets naturlige utvikling, førstehjelp og enkel sykdomslære.   Hvor jobber aktivitøren? Som aktivitør kan du jobbe i ulike helseinstitusjoner, hjemmebaserte tjenester, kultur- og fritidssektoren, rusomsorgen, skole, SFO, frivillighetssentralen eller i private vernede bedrifter. Som aktivitør jobber du ofte med eldre, psykisk utviklingshemmede, funksjonshemmede, barn, ungdom og andre grupper med behov for rehabilitering.   Er du organisert? Undersøk med ditt fagforbund om du kan søke å få dekket kursavgift.   Dersom du ønsker å komme i kontakt med studieekspert kan du trygt ta kontakt med oss på telefon: 913 58 038 eller sende oss E-post til: postmottak@kompetansesenter-bedriftshjelp.com [-]
Les mer
Nettkurs 4 500 kr
Nettkurs eller brevkurs kombinert med forelesninger i form av lyd og bilde på din egen PC. [+]
Kurset passer for assistenter i barnehage/skole/sfo, barne- og ungdomsarbeidere, omsorgsarbeidere, andre yrkesutøvere og foreldre. Kurset skal gi deltakerne en faglig forståelse av problematferd og gjøre deltakerne i stand til å sette i verk mest mulig effektive tiltak.Nettkurs eller brevkurs kombinert med forelesninger i form av lyd og bilde på din egen PC.     Start:             Når du selv ønsker. Omfang:         3 innleveringer Pris:               kr.4.500,- (kan deles i 4 månedlige avdrag med                        kr. 200,- i avdragsgebyr for hvert avdrag).   Tidsplan • Kurset kan tas etter egen tidsplan med innlevering av besvarelser til veiledning. • Du velger selv når du vil starte opp med kurset og du bestemmer selv hvor lang tid du vil bruke.   Innleveringer • Innlevering av 3 besvarelser   Mål for kurset Kurset skal gi deltakerne en faglig forståelse av problematferd og gjøre deltakerne i stand til å sette i verk mest mulig effektive tiltak.   Kursdeltakerne skal få kunnskap om: • Problematferd med omfang av problemet og hvordan slik atferd kan forstås • Kompetanseutviklende og problemløsende arbeid • Hvordan stimulere sosial læring til det beste for den enkelte?   Tema • Problematferd • Utvikling av atferdsproblemer • Perspektiver på endring • Undervisningsstrategier • Psykodynamisk tilnærming • Psykopedagogisk tilnærming • Involveringspedagogikk • Atferdsmodifikasjon • Strukturering av læringsmiljøet • Forebygging • Hvordan oppstår problematferd? • Atferdskorrigering • Aggressive og utagerende barn • Sosial kompetanse hos barn og unge • Læringspsykologi og sosial kompetanse • Mestringskompetanse • Hva påvirker kompetanseutviklingen? • Sosial læring  • Læring av sosial kompetanse • Tiltak for å fremme sosial kompetanse       Litteratur Sosial kompetanse og problematferd i skolen. Terje Ogden m fl. ISBN 9788205391765 Gyldendal Norsk Forlag 2009   Vurdering  Bestått/ikke bestått.   Kursbevis  Kursbevis utstedes til de som har bestått og som har betalt kursavgiften i sin helhet.   Er du organisert? Undersøk med ditt fagforbund om du kan søke å få dekket kursavgift. [-]
Les mer
Nettkurs 10 000 kr
Nettkurs uten samlinger med nettforelesninger [+]
Helse- og oppvekstfag er et videregående trinn 1 i videregående skole.  Helse- og oppvekstfag er det som tilsvarer det tidligere helse og sosialfag.   Helse- og oppvekstfag passer for deg som liker å jobbe med mennesker. Du kan velge mellom følgende yrker: ambulansefagarbeider, barne- og ungdomsarbeider, fotterapeut, hudpleier, helsefagarbeider, helsesekretær og tannhelsesekretær. Helse- og oppvesktfag vg1 er første året i utdanningen. Felles programfag: Helsefremmende arbeid • Kommunikasjon og samhandling • Yrkesutøvelse Start:             Når du selv ønsker. Varighet:       En innlevering for hvert fag – i alt 3 Pris:              Felles programfag: Kr. 10.000,- ekskl. lærebøker og eksamensavgift (kan deles i 4 månedlige avdrag med kr. 200,- i avdragsgebyr pr. avdrag)   Tidsplan - Helse- og oppvekstfag • Kurset for Helse- og oppvekstfagkan tas etter egen tidsplan med innlevering av mapper til retting. • Du velger selv når du vil starte opp med kurset og du velger selv hvor lang tid du vil bruke.   Innleveringer • En innlevering for hvert fag – i alt 3. • Kurset er i tråd med læreplanens kompetansemål.   Lånekasse Kurset er godkjent i Lånekassen.   Målgruppe for Helse- og oppvekstfag Helse- og oppvekstfag passer for alle som ønsker å kvalifisere seg til et yrke i helse- og sosialsektoren. Etter bestått Vg1, kan man fortsette på Vg2: • Ambulansefag Vg2 • Barne- og ungdomsarbeiderfag Vg2 • Fotterapi og ortopediteknikk Vg2 • Helsearbeiderfag Vg2 • Helseservicefag Vg2 • Hudpleie Vg2   Aktuelle yrker Helse- og sosialfag Vg1 er første året i utdanningen for følgende yrker: • Ambulansearbeider • Barne- og ungdomsarbeider • Helsefagarbeider • Fotterapeut • Ortopeditekniker • Helsesekretær • Tannhelsesekretær • Farmasitekniker • Hudpleier     Eksamensform • Privatisteksamen etter gjeldende regler.   Prosjekt til fordypning • Forskrift for prosjekt til fordypning gjelder.   Dersom du ønsker å komme i kontakt med studieekspert kan du trygt ta kontakt med oss på telefon: 913 58 038 eller sende oss E-post til: postmottak@kompetansesenter-bedriftshjelp.com Vi har lang erfaring med kurs og studier og vet hva som vil passe deg best etter en kort og uforpliktende samtale. [-]
Les mer
Nettkurs 12 måneder 9 000 kr
Interaktivt, mobiloptimalisert E-læringskurs inkludert sertifiserings test [+]
Kurset introduserer PRINCE2®, verdens ledende prosjektledelsesmetode på et grunnleggende nivå. PRINCE2 7 er en oppdatering for å møte fremtidens behov, og for å gjenspeile de moderne realitetene ved å administrere velykkede prosjekter. Les mer om PRINCE2® her  Praktisk informasjon Kurset er tilgjengelig i 6 måneder Kurset er på engelsk. Sertifiserings voucher bestilles sammen med kurset. Tid for sertifiseringstest avtales som beskrevet i e-post med sertifiserings voucher. Sertifiseringstesten består av 60 spørsmål (multiple choice, du må ha minimun 60%rett for å bestå. Du har 60 minutter + 15 minutter ekstra hvis du ikke har engelsk som morsmål.  ITIL®/PRINCE2®/MSP®/MoP® are registered trademarks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved. [-]
Les mer
Nettkurs 100 timer 23 900 kr
16 Oct
Har du relevant arbeidserfaring og ønsker å få dokumentert hva du kan? Teorikurs til fagbrev er første steg på veien for å dokumentere din kompetanse. AOF Norge tilbyr [+]
Har du relevant arbeidserfaring og ønsker å få dokumentert hva du kan? Teorikurs til fagbrev er første steg på veien for å dokumentere din kompetanse. AOF Norge tilbyr fagbrevkurs som gir deg den nødvendige teoretiske kunnskapen innenfor ditt fagfelt.Med et fagbrev vil du bli mer ettertraktet på arbeidsmarkedet. Det gir også et kvalitetsstempel på din kompetanse som stadig flere arbeidsgivere krever. [-]
Les mer
Virtuelt eller personlig 1 time 6 950 kr
09 Oct
Daglig leder analysen: "Digital Basic versjon / nettbasert analyse, inkludert etterfølgende rapport og evalueringsmøte med styrekonsulent fra Styreforeningen. [+]
Daglig leder analysen - «Digital Basic » inkl. evaluering m/ styrekonsulent (Digital + 1.time)   NB! I perioden fra 01.06 - 15.08.2024 kan du bestille vår digitale “Daglig leder analyse” til rabattert medlemspris, med praktisk gjennomføring på en nærmere avtalt dato innen den 30.09.2024.   Betalende medlemmer i Styreforeningen kan bruke kampanjekode: ANALYSE (i store bokstaver) som legges inn i feltet for "Ev.kampanjekode" i bestillingsskjema på våre nettsider. Du kan bestille en konkret analyse som er lagt på en fastsatt dato fra vår side i kursplanen, men anmerk gjerne i tekstfeltet om du ønsker å avtale en annen aktuell dato for selve gjennomføringen.Ved bruk av kampanjekoden. ANALYSE i bestillingsskjema rabatteres din bestilling med kr. 2.750,- som tilsvarer hele medlemskapsprisen for en person - for ett helt år i Styreforeningen - når og dersom du er betalende medlem.   Hva omfatter bestillingen av digital daglig leder analyse levert og gjennomgått med en styrekonsulent fra vår side? en konkret leveranse, med gjennomføring av hel-digital og nettbasert daglig leder analyse.   Daglig leder mottar link til “Daglig leder analysen”. Via linken besvares ca 40 påstander om styrerelaterte forhold i din virksomhet i vårt digitale analyseverktøy   Analysedelen er bygget opp med påstander om daglig leders funksjonsområder, arbeidsrelaterte forhold, samspill og arbeidsform med styret mm og påstandene evalueres ut fra opplevelsene av korrekthet - angitt på en 5 trinns skala.   Det avtales dato der styret og daglig leder (eller styrets leder og daglig leder om selskapet ønsker det) har en felles gjennomgang av analysens resultater sammen med en av våre styrekonsulenter med ca 1 times varighet. Diagrammer og rapporten med analysen sendes oppdragsgiver i forkant av møtet.   PROSESSEN FRA: A - Å FUNGERER SOM FØLGER: 1. Bestill prosess direkte via bestillingsskjema 2. Dersom du ønsker å avtale en alternativ dato angir du det på bestillingen så følger vi opp og avklarer passende dag og tid. 3. Daglig leder / Du mottar veiledning for igangsettelse av den digitale analysedelen for daglig leder 4. Daglig leder / Du inviteres via epost og link til å gjennomføre analysen - når det passer for deg - innen en angitt tidsfrist. (VIKTIG AT FRIST OVERHOLDES). 5. Vi ( Daglig leder og styret, eller daglig leder og styreleder) samles med en styrekonsulent på teams på avtalt prosessdato (ev.kan vi møtes fysisk hos oss på Aker Brygge). Der gjennomgår styrekonsulent / prosessveileder fra Styreforeningen resultatene av analysen: deler skjerm og ser på grafiske og visuelle bilder av analysens resultater med tilhørende dialog omkring det analysedelen forteller oss. 6. En dialogbasert samlet evaluering fortsetter med basis i analysens resultater. Evalueringen skal provosere til meningsutveksling og åpen dialog om + / -, status på kvaliteten av daglig leders arbeid, resultater og samspill og relasjon opp mot styret, samt skape bevisthet omkring forbedringsområder og utviklingsmuligheter. 7. Evalueringen summeres opp med en tiltaksplan fremover for daglig leder og det aktuelle styret.   SEND INN DIN BESTILLING - SÅ TAR VI KONTAKT FOR VIDERE PRAKTISK AVKLARING, EVENTUELL TILPASNING AV DATO SOM PASSER FOR DERES DEL.   [-]
Les mer
Webinar 1 time 2 750 kr
08 Oct
Et komprimert og nyttig minikurs med verdifulle tips og råd om eieravklaringer, eierroller og praktisk eierdirektiv. [+]
MEDLEMSKURS: Eieravklaringer, eierroller og praktisk eierdirektiv  Nettbasert / Ca. 45 min / "Live" med Styrekonsulent   Ett komprimert og nyttig kurs med mange verdifulle tips og råd, "live" med styrekonsulent – enten via Teams eller Zoom. Mulighet for å stille spørsmål mm. underveis.   Kursinnhold: Eier- og aksjonærroller: Hva og hvor vil eierne Eierskapsforvaltning i praksis Nues.no og tilnærmingen til eierskapsforvaltning Hva skal styret «styre etter» og i hvilken retning? Avklaringsmodeller og praktisk avklaringsprosess med eiere Eierdirektiv og overordnet eierforankret strategisk plan Avstemminger og korrigeringer opp mot eierinteresser    Kursmateriell: Det inngår ikke skybaserte filmapper med materiell og hjelpemidler for øvrig i våre GRATIS medlemskurs, men vi viser til artikler, hjelpemidler, dokumentmaler mm på medlemsportalen under kurset slik at du kan benytte deg av det i ettertid.   NB!  GRATIS for alle medlemmer i Styreforeningen.no Pris for "ikke medlemmer" tilsvarer 12 måneders medlemskap i Styreforeningen.no, regnet fra og med kursdato, for deg som ikke fra tidligere var medlem i Styreforeningen.no   Som medlem får du da full tilgang til alle medlemsfordeler fra og med dagen etter kursdato: alle typer GRATIS kurs og webinarer / medlemspris på alle andre kurs dokumentmalregister, spørsmål og svar basene, artikkelseriene mm avklaringstime hvert halvår, medlemssupport pr telefon/epost anledning til å registrere din CV GRATIS i Styrerekruttering.no ... og alle de øvrige medlemsfordelene i Styreforeningen.no   [-]
Les mer