Hedmark
Du har valgt: Kongsvinger
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Bedriftsintern
Vårt kurs i Grunnopplæring - Maskiner og redskap handler om tema som: Arbeidsmiljø, ansvar og konsekvenser. [+]
  Kurset kommer innom de nye forskriftene, ansvar, risikoanalyse, bruksanvisning, miljøvern, faresymboler, hygiene, verneutstyr, sikkerhetsdatablad, vedlikehold, kontroll og andre viktige sikkerhetsinstrukser. Kurset vil sørge for en grunnleggende opplæring i lover og forskrifter, slik at du ikke behøver å gå så grundig gjennom dette teamet i alle våre kurs i dokumentert opplæring for maskiner og redskap. [-]
Les mer
Porsgrunn Tønsberg 2 semester 13 500 kr
02 Sep
02 Sep
02 Sep
I Kjemi 1 lærer du om periodesystemet, molekyler, organiske forbindelser, kjemiske reaksjoner, syrer og baser. [+]
I Kjemi 1 lærer du om periodesystemet, molekyler, organiske forbindelser, kjemiske reaksjoner, syrer og baser. Kjemi 1 er for deg som trenger kjemi for videre studier eller for å forbedre karakteren din. Skal du bli lege eller tannlege må du ha Kjemi 1. Kjemi 1 gir 0,5 realfagspoeng. Du må ha gjennomført og bestått grunnskole. Gjennomføring Kurset gjennomføres på kveldstid over et semester. I tillegg til klasseromsundervisning får du tilgang til nettbaserte verktøy som støtte til undervisningen. Eksamen Det er en praktisk-muntlig eksamen i Kjemi 1. Eksamensdato tildeles via eksamenskontoret. For mer informasjon se privatistweb Lånekassestøtte Utdanningen er godkjent i lånekassen. Søknad sendes direkte til lanekassen.no. Du må minimum ha 50% studiebelastning pr. semester for å være støtteberettiget i Lånekassen. Om du kun tar et fag vil dette være under 50% studiebelastning. Om du tar flere fag, så ta kontakt med K2 utdanning for å sjekke hvor stor studiebelastningen blir. Vår du melder deg på/melder din interesse på de enkelte kursene og skriv i meldingen at du ønsker en vurdering av studiebelastningen på dine valgte kurs. Forkunnskaper Du må ha gjennomført og bestått grunnskole. [-]
Les mer
Nettkurs 4 100 kr
13 Nov
20 Nov
27 Nov
Høstens viktigste oppdateringer innenfor lønn og personal [+]
Vi ser på endringene  som har det kommet i lover og regler i 2019 som alle vil bli berørt av, og vi ser også på det vi vet om av viktige endringer i 2020. På årets Regeloppdatering får du oversikt over de nye reglene, endring i viktige prossesser for 2020.Få med deg høstens viktigste oppdateringer slik at du kan avslutte året korrekt, og bli best mulig forberedt til neste års utfordringer.  Du kan delta online på ulike datoer i november og desember.Ønsker du å treffe oss på "Regeloppdatering 2019" er vi i 19 ulike byer i samme periode. Online sending er et opptak fra 28. oktober 2019. Det vil være muligheter for å sende inn spørsmål som blir besvart senest innen to arbeidsdager. Ved online deltagelse mottar du et opptak av kurset i etterkant for repetisjon og oppslag. Du vil ha tilgang til opptaket i seks måneder. Agenda: Nyheter 2019 Varsling Pleiepenger - gradering Egenmelding Utvidet egenmeldingsordning Drøftningsplikt Ny rettspraksis som kan ha betydning for arbeidsgiver Foreslåtte endringer i sykelønnsordningen Foreldrepenger Nye beregningsregler fra 1. januar 2019 Fedrekvote- mødrekvote - fellesperioden 80 % dekningsgrad - hvilken betydning får dette? Prematurfødte barn - nye regler for stønadsperioden med foreldrepenger Digital inntektsmelding Permisjon A-melding Korrekt rapportering Nyheter 2019 - lønn/skatt Rabatter Personalrabatter Gaver i arbeidsforhold Andre endringer Satser og beløpsgrenser Reise og diett, vilkår for skattefri dekning ved: Dagsreiser Reiser med overnatting Riktig behandling av ansattes utlegg Reisekostnader Representasjon Velferdstiltak “Frynsegoder” Firmabil Elektronisk kommunikasjon Andre fordeler Hva må du tenke på ved årets slutt? Ferie Sykt barn Avspasering - tidskonto Personalmapper GDPR Helligdager – rett til lønn og fri “Gjengangere” ved kontroll fra skatteetaten Feil bruk av lønnsbeskrivelser eller sats/beløp Pendlere Lønn opptjent i utlandet Korreksjoner av lønn Når det er utbetalt for mye lønn/godtgjørelse Etterbetaling Forskuddstrekk Lønn og godtgjørelser opptjent i 2019 som utbetales i 2020 Med forbehold om endringer.   For deltagelse online Du følger kurset fra din arbeidsplass - du trenger kun egen PC og tilgang til internett. Du vil motta en lenke med tilgang til sendingen i forkant av kursdato, og en SMS med passord før kl 08.45 samme dag. Sendingen er et opptak fra 28. oktober 2019. Det vil være muligheter for å sende inn spørsmål som blir besvart senest innen to arbeidsdager.  Når du deltar online mottar du et opptak av kurset i etterkant for repetisjon og oppslag. Du vil ha tilgang til opptaket i seks måneder. Kursprisen inkluderer elektronisk kursdokumentasjon. Etter gjennomført kurs mottar du kursbevis og blir bedt om å gi din evaluering av kurset.         [-]
Les mer
3 dager 8 200 kr
09 Sep
14 Oct
13 Nov
Vil du lære å lage visittkort, annonser, brosjyrer og plakater i InDesign? Enten du jobber i en markedsavdeling, grafisk bedrift, avis eller magasin, er InDesign det pr..... [+]
Vil du lære å lage visittkort, annonser, brosjyrer og plakater i InDesign? Enten du jobber i en markedsavdeling, grafisk bedrift, avis eller magasin, er dette det profesjonelle programmet du bruker til jobben.  Arbeider du med markedsføring og layout, vil du ha stor nytte av å kunne sette sammen tekst og bilder selv. Du slipper å sette ut arbeidet,  får større kontroll på layouten og mer ut av markedsbudsjettet. Du velger dette kurset for å lære alt du trenger for å komme igang med programmet InDesign. Hvem passer kurset for? Kurset passer for deg som har liten eller ingen erfaring med å jobbe i InDesign. InDesign er bransjestandarden for å lage annonser, brosjyrer, magasiner, plakater, DM, rapporter og bøker. Uansett hva du skal bruke programme til, så passer dette kurset for deg! Dette lærer du: Bli kjent med menyer og verktøy Effektiv jobbing med tekst- og sidemaler Grunnleggende typografi Importere og tilpasse bilder og tekst Plassere bilder med tekst rundt Lage egne farger Bruk av effekter Kontroll av dokumenter og eksport til pdf https://igm.no/indesign-grunnkurs/ [-]
Les mer
3 dager 11 900 kr
Redningsfarkoster/ Brannledelse/ Medisinsk førstehjelp [+]
MÅLGRUPPE: Denne opplæringen dekker kravene til oppdatering av sikkerhetsopplæring for dekks-, maskin-, og elektrooffiserer som skal tjenestegjøre i sertifikatpliktige stillinger ombord i passasjer- og lastefartøy eller flytende offshoreinnretninger.   Dekksoffiserer må i tillegg gjennomføre oppdatering av kompetanse i medisinsk behandling.   VARIGHET: Kurset gjennomføres på minimum 24 timer fordelt på 3 dager.   REPETISJONSFREKVENS: All sikkerhetsopplæring skal oppdateres hvert 5.år.   KRAV TIL FORKUNNSKAPER: Kursdeltager må før kursstart kunne fremlegge en av følgende: Dokumentasjon på gyldig videregående sikkerhetsopplæring (dvs ikke eldre enn 5 år). Dokumentasjon på 12 måneders effektiv fartstid siste 5 år i sertifikatpliktig stilling.   INNHOLD: STCW A-VI/2-1 Redningsfarkost STCW A-VI/3    Ledelse av brannslokking STCW A-VI/4-1 Medisinsk førstehjelp   [-]
Les mer
Nettkurs 25 timer 2 895 kr
Kurset gir deg innsikt og forståelse av vesentlige sider ved prosjektarbeid og prosjektledelse. Kurset gir deg trening i å benytte ulike typer verktøy for å styre og lede... [+]
Kurset inneholder både lyd, animasjoner, tekst og tester/øvingsoppgaver og  gir deg trening i å benytte ulike typer verktøy for å styre og lede prosjekter.    Kurset er også integrert med demonstrasjon/simulering av ulike typer prosjektstyringsverktøy. For å utføre øvingsoppgavene i denne  delen av kurset så benytter man Microsoft  Project 2010.   Innhold i kurset Prosjektbegrepet Innovasjon Organisering Prosjektstyring Målformulering Prosjektplanlegging Prosjektstyring Bli kjent med Microsoft Project Aktiviteter Ressurser Kostnader Oppfølging Presentasjon Tilpasninger  Læringsmål Få innsikt i og forståelse av vesentlige sider ved prosjektarbeid og prosjektledelse. Få trening i å benytte ulike typer verktøy for å styre og lede prosjekter. Det er et mål å belyse prosjekter og prosjektarbeid ut fra et strategisk synspunkt. [-]
Les mer
Nettkurs 1 600 kr
Liftkurs på nett for arbeidstakere som bruker lift (personløfter). Norske myndigheter stiller krav til at arbeidstakere kan dokumentere opplæring i bruken av disse. Arbei... [+]
Norske myndigheter stiller krav til at arbeidstakere som bruker lift (personløfter) kan dokumentere opplæring i bruken av disse. Arbeidsgiver er ansvarlig for at arbeidstakerne har den nødvendige opplæring. («Forskrift om utførelse av arbeid» nr. 1357, § 10-2 Krav om dokumentert sikkerhetsopplæring ved bruk av arbeidsutstyr.) Språk: Kurset er tilgjengelig på norsk og engelsk. Formål: Gi økt teoretisk kunnskap og bevisstgjøring av sikkerhetstiltak, for å unngå personskader og ulykker på arbeidsplassen. Kurset gir en grunnleggende teoretisk innføring i sikker bruk av lift (personløfter). Følgende emner blir bl.a. gjennomgått:– Lover og forskrifter– Oppbygging– Betjening– Brukeregenskaper– Bruksområder– Vedlikehold og kontroll– Sikker bruk og betjening– Klasseinndeling A-B-C– Uhell og ulykker Praktisk informasjon: Kurset selges via tryggportalen.no. Tilgangen varer i 3 måneder, kurset kan gjennomføres på PC, smart-telefon og nettbrett såfremt man har tilgang til internett. Om Tryggportalen: Tryggportalen er nettkursportalen til Trygg Kurs. Tryggportalen har også spesielt tilrettelagt funksjonalitet for innkjøpere og opplæringsansvarlige som gjør det mulig å kjøpe kurs til andre og administrere og følge opp kursdeltakere. Pris: Kurset koster 1600,- eks. mva. Inkludert i prisen er utstedelse av kursbevis.   [-]
Les mer
Nettkurs 4 250 kr
Varme og sanitæranlegg er ett av kursene som inngår i Byggdrifterfaget. Disse kursene dekker til sammen teorien i Byggdrifterfaget etter læreplankode BDR3-01 med de to ho... [+]
Varme og sanitæranlegg gir en innføring i sentralvarmeanlegg og varmesystemer. Det tar for seg drift av disse sytemene og hvilken betydning vedlikeholdet har for driftsøkonomi og komfort i bygningen. Kurset omfatter også sanitæranlegg i bygninger. Her vises det til lover og forskrifter knyttet til anleggene, og virkemåten til viktige komponenter som byggdriftere må beherske når de skal drifte og vedlikeholde anleggene. Varighet: Du får tilgang til kurset Varme og sanitæranlegg i 365 dager fra den dagen du melder deg på. Studiebelastning: 96 årstimer Finansiering: NooA Videregående er godkjent for lån i Lånekassen. De gir støtte til utdanninger som omfatter minst 50 % av et fulltidsstudium, dvs. at du må ha minst 490 årstimer for å få støtte i et helt skoleår. Du kan også få støtte for mindre enn et skoleår om du tar færre enn 490 årstimer. Læremidler Læremidler som inngår i kursprisen: Varme og sanitæranlegg for NooA Videregående: Nettsider med oppgaver: Fagakademiet, 2015. Lærebøker: Du må selv skaffe deg lærebøkene i byggdrifterfaget. Hos https://www.akademika.no/Fagakademiet finner du alle bøkene som inngår som pensum i byggdrifterfaget. Du får 15 % rabatt om du legger alle bøkene i handlekurven. Bestiller du kun enkelte av titlene, betaler du ordinær pris per bok. Lærebøker som du må skaffe i dette kurset: Erling Bøe: Sentralvarmeanlegg og varmesystemer. NKI Forlaget,  ISBN 978-82-562-7165-8 Erling Bøe: Sanitæranlegg. NKI Forlaget, ISBN 978-82-562-7166-5 Målgruppe Kurset Varme og sanitæranlegg er åpent for alle, men er spesielt utviklet for: Praksiskandidater: studenter som har mer enn fem års relevant praksis kan ta den yrkesteoretiske eksamenen (BDR3102) og deretter melde seg opp til og avlegge fagprøven (BDR3001) Lærlinger: som har tatt Vg1, Bygg og anleggsteknikk og som fortsetter 3 år opplæring i bedrift og avslutter med den yrkesteoretiske eksamenen og fagprøven. Krav til forkunnskaper: Ingen spesielle. Tilbakemeldinger og kursbevis: Hver studieenhet har en innsendingsoppgave som læreren kommenterer og vurderer. Når alle innsendingene er bestått, vil du få tilgang til et elektronisk kursbevis. Kursbeviset har sitt eget symbol som vist i bildet og din egen nettadresse. Om du vil, kan du for eksempel dele det med andre på Facebook og LinkedIn.   Eksamen i Byggdrifterfaget Skriftlig, tverrfaglig eksamen (BDR3102), 5 timer. Du må selv melde deg opp til eksamen via www.privatistweb.no. Privatisteksamen arrangeres normalt to ganger i året ved videregående skoler. Les mer på våre eksamenssider. Frister for oppmelding er vanligvis 5. -15. januar for eksamen til sommeren og 5. – 15. september for eksamen til jul. Eksakt dato får du ved å kontakte fylkeskommunen. Eksamensavgiften for privatisteksamen fastsettes i statsbudsjettet. Innhold i kurset Varme og sanitæranlegg er delt opp i følgende studieenheter og emner: studieenhet handler om: Sanitæranlegg; Utvendige ledninger og anordninger; Innvendige avløpsledninger og Innvendige vannledninger. studieenhet handler om: Sanitærutstyr, armatur og tekniske innretninger; Varmtvannsforsyning; Rør og rørdeler og Driftstekniske forhold og enkel prosjektering. studieenhet handler om: Sentralvarmeanlegg; Sentrale tekniske begreper, varmeoverføring, varmebehov og komfort og Varmeanleggets hovedinndeling. studieenhet handler om: Energiomvandling; Reaktorer, kjeler, varmevekslere og oljebrennere. studieenhet handler om: Sentralvarmeanleggets dimensjonering og utførelse og Instrumentering, styring overvåking, regulering. studieenhet handler om: Driftstekniske forhold og Økonomisk levetid for sentralvarmeanlegg. Hver studieenhet består av: Kompetansemål for studieenheten Tekst om emnet Quizoppgaver Tankedelingsoppgaver der du kan dele dine tanker med andre studenter Innsendingsoppgave som karaktersettes og kommenteres av lærer   [-]
Les mer
Bergen 1 dag 2 600 kr
26 Aug
14 Oct
10 Dec
Grunnleggende sikkerhetsopplæring for bruker av fallsikringsutstyr. Opplæringen passer for både personell i bygg/anlegg, landbasert industri og offshorevirksomhet. [+]
Kursinnhold: Lover og forskrifter Kriterier for valg av fallsikringsutstyr Fallteori og belastningslære Innføring og øvelse i bruk av fallsikringsutstyr Støtte og stabilisering i arbeidssituasjoner Redningsmetoder Sikring av verktøy og løse gjenstander Forankring og praktisk bruk av nedfiringsline Ettersyn og oppbevaring Avsluttende prøve   Gjennomføring: Etter fullført teorikurs får deltakeren praktisk trening i evakuering og kameratredning i treningsrigg. Gjennomført kurs kvalifiserer til kompetansebevis på fallsikring. 8 timer. Kurset er iht. forskrift om utførelse av arbeid best. 703. [-]
Les mer
4 dager 28 000 kr
TOGAF Certification Course V9.1 v9.1 [+]
TOGAF is the foremost generic framework in the field of Enterprise Architecture (EA). This course provides guidance on what to do to establish an architecture practice and how to use it in connection with planning the longer-term transformation of the enterprise (strategic architecture), and designing capabilities to support and sustain the transformation. This course will benefit: Practicing architects from complex organizations looking for a set of defined processes to help in the organization, governance and management of architecture teams and multiple architecture projects. Experienced architects looking for details on the elements of sound architectural process and practice. Senior managers, such as Project Managers and Service Managers, who wish to gain a full appreciation of architecture practice. Aspiring architects commencing their career wishing to obtain recognized EA certification. This TOGAF® accredited course examines how practitioners can base their activities on a set of well-defined processes. It examines the framework as a whole, including the numerous techniques to assist in organizing, governing and now in this version, describing, architecture. It incorporates recommendations on how to adapt the framework to deal with issues such as Security and Service-oriented Architecture. The course prepares participants to take the combined TOGAF® 9.1 Foundation and Certified exams (Level 1 & 2). During the course delegates will be helped to prepare for this combined exam. For full details of the TOGAF® certification scheme, visit the following link: www.opengroup.org [-]
Les mer
4 dager 13 900 kr
Dette er et kurs for alle som inngår i bro-team på hurtigbåt. Kurset gjennomføres med forelesing, gruppearbeid og praktiske øvelser i simulator. [+]
MÅLGRUPPE: Denne opplæringen dekker kravene til fører og mannskap i hurtiggående mann-over-bord-båt i henhold til STCW A-VI/2-2.   VARIGHET: Kurset gjennomføres på minimum 32 timer fordelt på 4 dager.   REPETISJONSFREKVENS: All sikkerhetsopplæring skal oppdateres hvert 5.år.   KRAV TIL FORKUNNSKAPER: Kursdeltager må minimum ha gjennomført grunnleggende sikkerhetsopplæring for sjøfolk, samt grunnleggende opplæring i redningsfarkost for å kunne delta på dette kurset. Dokumentasjon i form av gyldig kursbevis må fremlegges før kursstart.   INNHOLD: Konstruksjon og utrustning av HMOB Daviter, kraner og utsettingsarrangementer Vedlikeholdsrutiner for HMOB og utsettingsarrangementer Kjennskap til og bruk av utstyr ombord i HMOB Oppretting av kantret HMOB Manøvrering i dårlig vær og i høy og sakte fart Navigasjonsutstyr som vanligvis finnes i HMOB Innføring i søkemønstere Betjening og enkel feilsøking på motor og tekniske installasjoner Berging av overlevende og overflatesvømming Helikopteroperasjoner     Nødkommunikasjon [-]
Les mer
Nettkurs 1 år 27 100 kr
Dette er en solid og praktisk utdanning som kvalifiserer deg til å bli leder i en serviceorientert virksomhet i privat eller offentlig sektor. Servicelederskolen er NOK.... [+]
Dette er en solid og praktisk utdanning som kvalifiserer deg til å bli leder i en serviceorientert virksomhet i privat eller offentlig sektor.  Servicelederskolen er NOKUT-godkjent som fagskoleutdanning og gir deg 30 fagskolepoeng.   Du oppnår Nivå: Fagskoleutdanning Antall Fagskolepoeng 30 Program Servicelederskolen - 10B - 5 Krav til deg Krav til forkunnskaper/praksis Fullført videregående skole, fagbrev eller erfaring i forbindelse med jobb, kurs, frivillig arbeid og verv innen ulike organisasjoner. Send enten vitnemål fra videregående skole, fagbrev eller fyll ut skjema for realkompetanse. Opptakskrav Annet kompetansegrunnlag   Studietid Du kan bruke inntil 12 måneder på å gjennomføre dette studiet. Dersom du ser at du trenger lenger tid på å fullføre kan du søke om forlengelse. Hvis du søker om forlengelse før studietiden har gått ut koster det 350 kroner pr. måned. Hvis du søker om forlengelse etter at den ordinære studietiden har gått ut koster det først 500 kroner i oppstartsgebyr og så 350 kroner pr. måned. Du kan utvide din studietid ved å sende en søknad om forlengelse pr. e-post til studietid@nki.no Studiestart NKI Nettstudier har studiestart hver dag, hele året. Når vi har registrert din bestilling, mottar du passord til Nettskolen - og du er i gang! Antall innsendinger 3 Eksamen Eksamen Det arrangeres fire eksamener, en i hvert fag to ganger i året, fire timers individuell skriftlig. Hjelpemidler: Kalkulator  All informasjon om eksamen. Priser og finansiering Pris kontant Pris 26 650,- Pris eksamen 4 eksamener á kr 1 750,- Studiemateriell Studiemateriell fåes kjøpt hos NKI Forlaget. Etter bestilling av nettstudiet får du en link til NKI Forlaget hvor du finner pensumlitteratur og tilbud om å kjøpe de bøkene du trenger. Lånekasse Godkjent for lån / stipend i lånekassen. Finansiering Du kan velge mellom kortbetaling, faktura på totalbeløpet, avdragsordning eller annen betaler. Dette velger du i bestillingen. Tips til finansiering Du kan få støtte fra arbeidsgiver, NAV, fagforeninger eller søke om stipender. [-]
Les mer
Nettstudier 2 semester 4 980 kr
På forespørsel
Installering og bruk av valgt databaseverktøy (MySQL). Flerbrukerproblematikk og databaseadministrasjon (DBA) i SQL. Bruk av SQL og innebygd funksjonalitet i databaseverk... [+]
  Studieår: 2013-2014   Gjennomføring: Høst og vår Antall studiepoeng: 5.0 Forutsetninger: IINI1003 Databaser eller tilsvarende forhåndskunnskaper Innleveringer: Tilsvarende 8 obligatoriske øvinger må være godkjent før endelig karakter settes. Personlig veileder: ja Vurderingsform: Individuell netteksamen, 2 timer. Ansvarlig: Tore Mallaug Eksamensdato: 13.12.13 / 16.05.14         Læremål: KUNNSKAPERKandidaten:- kjenner sentrale begreper innen flerbrukerproblematikk og databaseadministrasjon, og kan gjøre rede for disse- forstår hvordan innebygd funksjonalitet i relasjonsdatabasesystem kan utnyttes i en klient/tjener-arkitektur- vet hvordan ulike typer data kan lagres og representeres i et databasesystem; tekst, XML og temporale data.- kan gjøre rede for hvordan NoSQL-løsninger er et alternativ til relasjonsdatabaser i Web-løsninger FERDIGHETERKandidaten:- kan administrere en flerbrukerdatabase med SQL-kommandoer i et valgt databaseverktøy- lager sin egen (mest mulig normaliserte) relasjonsdatabase med nøkler og referanseintegritet som ikke bare lagrer strukturelle data, men også tekst og semi-strukturelle data (XML)- kan utnytte databaseverktøyet funksjonalitet til utvidet bruk av SQL i en klient/tjener-sammenheng for å støtte opp rundt applikasjoner mot databasen- kan utnytte databaseverktøyet til å lagre temporale data- kan utføre SQL-spørringer mot ulike typer data i en database GENERELL KOMPETANSEKandidaten:- viser en bevisst holdning til lagring og representasjon av ulike typer data i et informasjonssystem- viser en bevisst holdning til databasedesign for å unngå unødvendig dobbeltlagring av data i en database Innhold:Installering og bruk av valgt databaseverktøy (MySQL). Flerbrukerproblematikk og databaseadministrasjon (DBA) i SQL. Bruk av SQL og innebygd funksjonalitet i databaseverktøyet (bruk av funksjoner/prosedyrer og triggere). Utnytte databaseverktøyet i en klient/tjener -arkitektur. Se på forholdet database - applikasjon. Lagring av ulike typer data; tekst, XML (semi-strukturelle data), dato/tid (temporale data). Enkel bruk av NoSQL-løsning. MySQL blir brukt i eksempler, men noen utfyllende eksempler i Oracle kan forekomme i lærestoffet.Les mer om faget her Påmeldingsfrist: 25.08.13 / 25.01.14         Velg semester:  Høst 2013    Vår 2014     Fag Databaser 2 4980,-         Semesteravgift og eksamenskostnader kommer i tillegg.    [-]
Les mer
Nettstudier 24 uker 17 900 kr
Vil du studere på egenhånd til å bli Digital Sales Professional? [+]
As traditional selling methods are no longer enough to sustain success, digital tools and techniques have become an essential component of any modern sales professional’s arsenal.   To adapt to this change in the sales environment along with progressing an individual’s current and future careers, the Digital Marketing Institute has designed a professional digital and social selling certification that can make a difference. Aligned with industry and designed by experts, this program provides a globally recognized certification that can benefit any modern seller. Covered within this program are the core essentials of digital and social selling including Digital Sales Messaging, Integration & Strategy, Social Content, Social Account Management, Digital Sales Leadership and much more. THERE ARE TEN MODULES IN THIS PROGRAM: Introduction to Digital & Social Selling Digital Research Sales Enablement CRM Social Content Digital Sales Messaging Engagement Social Account Management Digital Sales Leadership Integration & Strategy   Module Descriptions: INTRODUCTION TO DIGITAL & SOCIAL SELLING The Introduction to Digital & Social Selling module will help you to understand the fundamentals of digital and social selling by exploring how it has transformed traditional sales processes. You will learn about new tools and techniques employed in sales, and how you can use them to transform yourself into a modern digital sales professional with them. DIGITAL RESEARCH This module will equip you with the research tools and techniques required to develop a well-informed digital and social selling strategy for your product. Through social intelligence and social listening you will understand how to monitor and read digital behaviour to later personalize engagement with prospects. SALES ENABLEMENT The Sales Enablement module teaches you about the advanced features and functionality of a variety of social media platforms which can be used to enable your digital and social selling processes. You will discover how digital tools and social media platforms can facilitate relevant sales messages and content, making it easier to later offer the client the solution they need, when they need it. CRM The Client Relationship Management module will help you to design and create business development campaigns, apply best practice methodologies to your sales cycles and most importantly, evaluate CRM data to then inform your engagement strategy.  SOCIAL CONTENT This module will help you understand how to employ a number of tools designed to help the entire content creation process. You will know how to decipher what type of content is needed for different customer types and how to establish the appropriate tone, style and method of distribution for such. DIGITAL SALES MESSAGING The Digital Sales Messaging module will help you understand how to strategically formulate communications to ensure all contact with prospects is relevant, personalized and aligned with personal or business objectives. You will know the importance of content segmentation and marrying B2B & B2C content types with appropriate social media platforms. ENGAGEMENT The Engagement module focuses on building relationships with leads in the most effective way over an entire customer life-cycle. Learn how to manage large prospect bases and discover engagement techniques to ensure you interact with prospects at the right time, with a message that matters to them. SOCIAL ACCOUNT MANAGEMENT Within this module you will learn to understand how social media has transformed the concept of customer service and poses both opportunities and challenges in interacting with prospects and customers. Upon studying this module, you will be able to establish key performance metrics that relate to the measurement of your social customer service and ensure you can devise a crisis management plan to deal with any conversations or interactions that may attract negative attention in a public forum. DIGITAL SALES LEADERSHIP The Digital Sales Leadership module focuses on empowering managers and aspiring leaders as they transition from traditional to digital sales strategies. By monitoring the social footprint of your team members and using social KPIs, you will be able to identify and measure if your team are adopting the correct digital and social selling behaviours, building the right networks and creating a professional and consistent brand. INTEGRATION AND STRATEGY Sales leaders and aspiring leaders will know how to research, construct and integrate an effective and optimized digital sales strategy within an organization. By the end of this module you will be able to measure the ROI of digital and social selling, align it to the overall goals of your organization and use it to gain further executive support. TRYKK HER FOR Å BESTILLE   [-]
Les mer
Nettkurs 2 semester 29 700 kr
Utdanningen kvalifiserer deg til å ivareta sentrale oppgaver som personalutvikling, administrasjon og lønnsberegning. Dette gir deg en rekke yrkesmuligheter, uavhengig ..... [+]
Utdanningen kvalifiserer deg til å ivareta sentrale oppgaver som personalutvikling, administrasjon og lønnsberegning. Dette gir deg en rekke yrkesmuligheter, uavhengig av bransje og sektor. Utdanningen er NOKUT-godkjent som fagskoleutdanning og gir deg 30 fagskolepoeng.   Du oppnår Nivå: Fagskoleutdanning Antall Fagskolepoeng 30 Program Lønns- og personalskolen - 10D - 7 Krav til deg Krav til forkunnskaper/praksis Fullført videregående skole, fagbrev eller erfaring i forbindelse med jobb, kurs, frivillig arbeid og verv innen ulike organisasjoner. Send enten vitnemål fra videregående skole, fagbrev eller fyll ut skjema for realkompetanse. Krav til utstyr Det kreves at du har tilgang til: en vanlig PC med Windows operativsystem og Internet Explorer programmene Microsoft Word og Excel OBS - Excel fullversjon brukes i tilknytning til Huldt & Lillevik lønnssystem  Opptakskrav Annet kompetansegrunnlag   Studietid Du kan bruke inntil 12 måneder på å gjennomføre dette studiet. Dersom du ser at du trenger lenger tid på å fullføre kan du søke om forlengelse. Hvis du søker om forlengelse før studietiden har gått ut koster det 350 kroner pr. måned. Hvis du søker om forlengelse etter at den ordinære studietiden har gått ut koster det først 500 kroner i oppstartsgebyr og så 350 kroner pr. måned. Du kan utvide din studietid ved å sende en søknad om forlengelse pr. e-post til studietid@nki.no Studiestart NKI Nettstudier har studiestart hver dag, hele året. Når vi har registrert din bestilling, mottar du passord til Nettskolen - og du er i gang! Antall innsendinger 4 Eksamen Eksamen Det avholdes to eksamener: Personal modul 1, er en individuell 4 timers hjemmeeksamen som dekker fagene: Personaladministrasjon Yrkes- og arbeidslovgivning Konflikter på jobben. Personal modul 2, er en skriftlig, individuell 1 døgns hjemmeeksamen som forutsetter tilgang til pc, Huldt & Lillevik lønn, Huldt & Lillevik Juridisk Atlas, Word, Excel og Internett. Eksamen dekker fagene: Personal Naturalytelser og utgiftsgodtgjørelser Lønn All informasjon om eksamen. Priser og finansiering Pris kontant Pris 29 700,- Pris eksamen 1 eksamen á kr 1 750,- 1 eksamen á kr 1 950,- Studiemateriell Studiemateriell fåes kjøpt hos NKI Forlaget. Etter bestilling av nettstudiet får du en link til NKI Forlaget hvor du finner pensumlitteratur og tilbud om å kjøpe de bøkene du trenger. Lånekasse Godkjent for lån / stipend i lånekassen. Finansiering Du kan velge mellom kortbetaling, faktura på totalbeløpet, avdragsordning eller annen betaler. Dette velger du i bestillingen. Tips til finansiering Du kan få støtte fra arbeidsgiver, NAV, fagforeninger eller søke om stipender. [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.