Oppland
Du har valgt: Øyer
Nullstill
Filter
Ferdig
Bedriftsintern
Vårt kurs i Grunnopplæring - Maskiner og redskap handler om tema som: Arbeidsmiljø, ansvar og konsekvenser. [+]
  Kurset kommer innom de nye forskriftene, ansvar, risikoanalyse, bruksanvisning, miljøvern, faresymboler, hygiene, verneutstyr, sikkerhetsdatablad, vedlikehold, kontroll og andre viktige sikkerhetsinstrukser. Kurset vil sørge for en grunnleggende opplæring i lover og forskrifter, slik at du ikke behøver å gå så grundig gjennom dette teamet i alle våre kurs i dokumentert opplæring for maskiner og redskap. [-]
Les mer
Nettkurs 7 900 kr
Utdanningen gir deg faglig bakgrunn til å jobbe med barn som har krav på spesialpedagogisk hjelp i barnehage, skole og fritidsordning. Lær å tilrettelegge miljøet sl... [+]
Utdanningen gir deg faglig bakgrunn til å jobbe med barn som har krav på spesialpedagogisk hjelp i barnehage, skole og fritidsordning. Lær å tilrettelegge miljøet slik at alle barn blir inkludert ut fra sine forutsetninger.    Du oppnår Nivå: Yrkesrettet utdanning Program Tilpasset opplæring - Spesialpedagogikk for assistenter - 824 - 106 Krav til deg Anbefalte forkunnskaper Det stilles ingen formelle opptakskrav, men det er en fordel om du tidligere har gjennomført ett eller flere av NKIs studier: · Barnehageassistent · Skoleassistent · Pedagogisk assistent   Studietid Du kan bruke inntil 12 måneder på å gjennomføre dette studiet. Dersom du ser at du trenger lenger tid på å fullføre kan du søke om forlengelse. Hvis du søker om forlengelse før studietiden har gått ut koster det 350 kroner pr. måned. Hvis du søker om forlengelse etter at den ordinære studietiden har gått ut koster det først 500 kroner i oppstartsgebyr og så 350 kroner pr. måned. Du kan utvide din studietid ved å sende en søknad om forlengelse pr. e-post til studietid@nki.no Studiestart NKI Nettstudier har studiestart hver dag, hele året. Når vi har registrert din bestilling, mottar du passord til Nettskolen - og du er i gang! Eksamen Eksamen Studiet avsluttes med en 4 timers skriftlig hjemmeeksamen. All informasjon om eksamen. Priser og finansiering Pris kontant Pris 7 900,- Pris eksamen 1 eksamen á kr 1 950,- Studiemateriell Studiemateriell fåes kjøpt hos NKI Forlaget. Etter bestilling av nettstudiet får du en link til NKI Forlaget hvor du finner pensumlitteratur og tilbud om å kjøpe de bøkene du trenger. Finansiering Du kan velge mellom betaling hvert semester eller hver måned. Dette velger du ved første gangs innlogging i nettplattformen. Tips til finansiering Du kan få støtte fra arbeidsgiver, NAV, fagforeninger eller søke om stipender. [-]
Les mer
Nettstudier 2 semester 4 980 kr
På forespørsel
Virtualisering med VMware. [+]
  Studieår: 2013-2014   Gjennomføring: Høst og vår Antall studiepoeng: 5.0 Forutsetninger: Ingen Innleveringer: Øvinger: 8 av 12 må være godkjent. Personlig veileder: ja Vurderingsform: Praktisk hjemmeeksamen over 2 dager. Fra 09:00 til 15:00 dagen etter. Rapport leveres i itslearning. Ansvarlig: Stein Meisingseth Eksamensdato: 02.12.13 / 05.05.14         Læremål: Etter å ha gjennomført emnet Virtuelle Tjenere skal studenten ha følgende samlete læringsutbytte: KUNNSKAPER:Kandidaten:- ser fordeler, økonomiske og praktiske, ved å ta i bruk virtualiseringsteknologien til VMware- kjenner sentrale temaer innen drift av vSphere Infrastructure- forstår hvordan virtualisering er bygd opp FERDIGHETER:Kandidaten:- kan installere og konfigurere VMware vSphere- kan sette opp et cluster i vSphere vCenter- vise ut i fra rapporter gitt i vSphere Client om det trengs mer ressurser i opprettet cluster for dets kjørende virtuelle maskiner- forstår funksjonene vMotion, High Availability (HA) og Distributed Resource Scheduler (DRS)- kan automatisere enkle oppgaver ved bruk av PowerCLI script- kan utføre og- gjenopprette backup av virtuelle maskiner- kjenner til hvordan roller kan tildeles brukere GENERELL KOMPETANSE:Kandidaten:- har kompetanse til å besvare teoretiske problemstillinger innen virtualisering- har kompetanse til selvstendig både å ta i bruk sine kunnskaper og ferdigheter innen emnets tema i en driftssituasjon Innhold:Virtualisering med VMware.Les mer om faget her Påmeldingsfrist: 25.08.13 / 25.01.14         Velg semester:  Høst 2013    Vår 2014     Fag Virtuelle Tjenere 4980,-         Semesteravgift og eksamenskostnader kommer i tillegg   [-]
Les mer
På forespørsel
Bro og traverskranførerkurs i regi av Halden Truck&Kran opplæring . [+]
Kursinnhold • Innledning med krav til kranfører• Lover og forskrifter• Arbeidsmiljø, ansvar og konsekvens• Sikkerhetsbestemmelser for bruk av arbeidsutstyr• farlig gods - merking og håndtering• Løfteredskap• Løfteredskapstabeller• Signaler og Tegn• Bruksområder for traverskraner• Oppbygging av forskjellige typer bro og traverskraner• Ulykker med bro og traverskraner• Elektrisk anlegg på bro og traverskraner• Sikkerhetsbrytere• ståltau / blokk• Sertifisering / dokumentasjon• Kontroll og vedlikehold• Eksamen• Bedriftsintern opplæring Traverskran instruktøren kan samarbeide og delegere den praktiske opplæringen til en «fadder» i bedriften. En «fadder» skal være en fører av traverskran og minst 3 års erfaring i bruk av traverskran Han skal være utnevnt av bedriftsledelsen i samråd med traverskraninstruktør og verneombudet i bedriften. Fadderen skal være en veileder, og skal se til at opplæringen foregår etter læreplanen. «Fadderen» må følge de instrukser som er gitt av instruktøren og regelverket forøvrig. LovverkI henhold til Arbeidsmiljøloven (AML) §§ 7.3 c og 14 h. Forskrift om bruk av arbeidsutstyr §10-3 - Arbeidsutstyr underlagt krav om sertifisert sikkerhetsopplæring. For bedriftsintern opplæring er det ett krav til dokumentert kjøring på 32 timer.For praktisk øvelse i vår regi er dette på 16 timer.´ Kurset avholdes både på norsk og engelsk [-]
Les mer
Nettkurs 1 490 kr
Hev standarden på møter. Bli mer konstruktive og produktive. Få alle engasjert. Unngå omkamper. Forankre beslutninger. [+]
  Efwa Hagström, MSc, har +10 års erfaring som organisasjons- og lederutvikler for bedrifter som Elopak, Jotron, og Norgips.   Sløser dere tid og krefter på dårlig forberedte og gjennomførte møter? De fleste har mye tid og krefter å vinne på å stramme opp møtekulturen. Noen snakker for mye, diskusjoner sklir ut, misforståelse, omkamper, og beslutninger som ikke blir forankret... Lær en effektiv og morsom måte å snu dette på kort tid:   3B-metoden er utviklet basert på forskning og praksis, og er en strukturert metode for å lede møter og løfte diskusjoner til et profesjonelt nivå.  Alle deltakerne blir mer konstruktive og engasjerte. Diskusjoner blir mer ryddige og løsningsorienterte. Beslutninger blir forankret.   I denne videoleksjonen (12 minutter) får du lære: Hvordan 3B-metoden fungerer (faser og spilleregler) Hvordan møteleder gjennomfører metoden og får mer kreative og produktive møter Om 4 forskjellige jobbstiler og hvordan dere kan samhandle bedre En prioriteringsmetode for å utvikle idéer og prioritere ansvar og veien videre Hvordan dere unngår hersketeknikker, omkamper, og i stedet forankrer beslutninger   Se gjerne videoen sammen med ditt team.   Rett etter kan dere med fordel bruke metoden og få en strukturert, konstruktiv diskusjon rundt møtekultur, og bli enige om hvordan dere vil ha det i fremtiden.   I løpet av 1 time har dere hevet standarden på møter.   PERSONLIG SUPPORT: Det inngår 20 minutter personlig support på telefon for å hjelpe deg bruke 3B-metoden (avtal møte med coach).     [-]
Les mer
Få kunnskap om hvordan konflikter oppstår, utvikler seg og, gjennom praktiske øvelser, hvordan de kan forebygges og håndteres. [+]
Formål med kurset: Gi deltakerne kunnskap om hvordan konflikter oppstår, utvikler seg og, gjennom praktiske øvelser, hvordan de kan forebygges og håndteres. Deltakerne vil få god kjennskap til kommunikasjonens betydning og praktiske råd for å forebygge og håndtere konflikter. Kurset er praktisk rettet og basert på nær dialog mellom kursleder og deltakere.   Varighet 1 dag Kursinnhold: Kommunikasjon mellom mennesker – grunnleggende trekk- Referanserammer, interesser og behov- Vet vi – eller tror vi?- Ulike handlingsmønstre Hvordan kommunisere hensiktsmessig? Kommunikasjon – i medgang og motgang- Konfliktforståelse, -forebygging og –håndtering- Ikkevoldskommunikasjon i praksis Positive og negative kontraster – hvorfor blir jeg provosert? Den vanskelige motparten- Hersketeknikker – hvordan håndtere det? Atferds- og motivasjonsmønstre Konfliktforebygging og -håndtering i eget styre og/eller organisasjon- Praktiske kommunikasjonsregler og -råd [-]
Les mer
1 dag 2 990 kr
Grunnleggende kunnskap om utvikling av sveiseprosedyrer [+]
  Dette kurset tar for seg det grunnleggende ved utvikling av sveiseprosedyrer, og hva som kan leses ut av disse.   Deltagerne skal etter kurset kunne skille mellom pwps-wpqr-wpar og wps, og forstå hva dette er.   Kurset inneholder: Veien fra planlegging til ferdig wps Gjennomgang av standard for materialgruppering Gjennomgang av standard for utvikling av sveiseprosedyrer Testing (destruktiv, og ndt) Dekningsområder på wps Valg av materialer/gass/sveisemetode Lesing av ferdig wps   Kurset passer for sveisere, lærlinger, inspektører, formenn, tekniske ledere, konstruktører.   Mer informasjon?  Ønsker du å vite mer om kursene til TI eller ønsker du et uforpliktende tilbud på bedriftstilpasset opplæring, ta kontakt med Teknologisk Institutt, tlf: 934 48 987 eller kurs@teknologisk.no.   Påmeldingsregler Påmeldingen er bindende. Ved avbestilling belastes et gebyr på 20 % av kurs av giften, minimum kr 500. Ved av bestilling senere enn 14 dager før kursstart, belastes full avgift. [-]
Les mer
Nettkurs 950 kr
Sykefravær skaper ofte utfordringer og ekstra kostnader for virksomheten. Det er derfor viktig å ha kontroll på folketrygdlovens regler om vilkår for arbeidstakers rett t... [+]
Dette nettkurset gir deg en rask innføring i: Grunnvilkårene for arbeidstakers rett til sykepenger Arbeidsgivers betalingsforpliktelser i arbeidsgiverperioden Kravet til gyldig dokumentert fravær Agenda Nettkurset består av tre videoer med følgende innhold: Grunnvilkår for rett til sykepenger Medlemskap i folketrygden Opptjening Inntektsvilkåret Kravet om arbeidsuførhet Dokumentasjon Oppholdsvilkåret Arbeidsgiverperioden Beregning av arbeidsgiverperioden Sammenlegging av arbeidsgiverperioder Ny arbeidsgiverperiode Fritak for betalingsansvar i arbeidsgiverperioden Tvist om sykepenger i arbeidsgiverperioden Dokumentasjon av sykefravær Lovens dokumentasjonsalternativer Opptjening av rett til egenmelding Antall egenmeldingsdager Bortfall av egenmeldingsrett Krav om legeerklæring Tilbakedatering av legeerklæring Praktisk informasjon Når vi har mottatt din bestilling vil du motta en e-post med påloggingsinformasjon til ditt nettkurs. Du har tilgang til dette nettkurset i seks måneder.  I nettkursportalen vil du finne oversikt over alle dine nettkurs, tilhørende dokumentasjon, mulighet for utskrift av kursbevis, samt status for gjennomføring av kurset. Presentasjonen som benyttes kan lastes ned. Nettkurset inneholder en avsluttende test. For å skrive ut kursbevis må du gjennomføre og bestå testen . Det er kun mulig å ta testen en gang. Vi anbefaler derfor at du ikke prøver deg på testen før du har studert kurset nøye. [-]
Les mer
Bedriftsintern
Jakten på dømmekraft. Hjelp, hva gjør vi? Hva styrer valgene i din avdeling? Vet du hva som er viktig å tenke på når dere står midt oppi et dilemma? [+]
Etikk som verktøy i arbeidslivet – verdien av verdier Etikk er avgjørende for kloke valgEtikkens navigasjonshjulEtikk utvikler dømmekraftEtikk hindrer skråsikker uvitenhetEtikk er å ta hverdagslivets dilemma på alvor Halvdags eller Dagskurs bedriftsinternt - Vi tilrettelegger kick og foredrag for hver enkelt kunde og det er dialogen mellom oss som bestemmer vinkling og innhold. Sammen finner vi den beste formen.       [-]
Les mer
Nettkurs 2 timer 299 kr
Lær å lage en nettbutikk med Woocommerce på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no [+]
Woocommerce er et gratis nettbutikksystem som gjør det superenkelt å lage og drive en nettbutikk. Woocommerce er bygget for å fungere sømløst med WordPress, og er i dag et av verdens mest brukte og mest populære nettbutikksystem. Kursinstruktør Espen Faugstad vil guide deg gjennom hele prosessen, og i slutten av dette kurset vil du ha lært alt du trenger for å kunne starte og drive din egen nettbutikk. I starten av kurset lærer du hvordan man installerer Woocommerce på en WordPress-basert nettside. Deretter lærer du hvordan man konfigurerer nettbutikken, slik at lageret, merverdiavgiften og frakten håndteres på riktig måte. Videre lærer du hvordan man legger til et betalingssystem (PayPal, Stripe, Klarna, osv.) samt hvordan man legger til ett eller flere produkter. Avslutningsvis lærer du hvordan man ferdigstille nettbutikken slik at den er effektiv, brukervennlig og moderne. Innhold Lær hvordan Woocommerce fungerer Lær å intallere en nettbutikk Lær å konfigurere en nettbutikk Lær å konfigurere skatt Lær å konfigurere frakt Lær å legge til en betalingsløsning Lær å legge til produkter Lær å ferdigstille nettbutikken Lær å teste nettbutikken Det kreves ingen forkunnskaper [-]
Les mer
Nettkurs 4 timer 1 750 kr
Lovbefalt HMS-kurs for ledere, praktisk og pedagogisk. Mer enn 2000 deltakere. Nettbasert og med support og oppfølging. [+]
HMS-nøkkelen, HMS for ledere Lovbefalt kurs som gir deg grunnleggende HMS-kunnskap på en effektiv og pedagogisk måte.   Du vil lære om følgende tema:  Modul 1: ArbeidsmiljøModul 2: Rammevilkår – regelverket Modul 3: RisikohåndteringModul 4: Systematisk HMS-arbeid, InternkontrollModul 5: Ergonomi /Kravet til vurdering om fysisk aktivitet   Kvalitet og pedagogikk - Kurset er utviklet i henhold til krav i Arbeidsmiljøloven 3-5 og med tilhørende retningslinjer.- Kurset benytter teknologi fra Didac, en av landets ledende aktør innen helhetlig interaktiv læring.- Kurset har en lav brukerterskel og inneholder tekst, tale, bilder, kontrollspørsmål og arbeidsoppgaver.- Kurset presenteres gjennom tale, tekst, praktiske oppgaver og ulike skjema for bruk i egen virksomhet.    Gjennomføring Kurset gjennomføres på 4 - 5 timer. I tillegg er det lagt opp til ulike arbeidsoppgaver som kan gjennomføres i virksomheten. Du styrer selv fremdriften, og tar du en pause vil systemet huske hvor du var når du senere starter opp igjen.  Ved gjennomført kurs vil du få kursbevis.   FYLL UT SKJEMAET FOR MER INFORMASJON ELLER PÅMELDING   Bilde fra sekvens i nettkurset   Bonus! HMS Norge legger vekt på at HMS-arbeidet skal være en kontinuerlig prosess. Som kursdeltaker får du derfor ett års medlemskap i Forum for HMS-ansvarlige. Medlemskapet innebærer at du bl.a. får oppdatert din kunnskap gjennom webinarer, elektroniske skjema, support. Du binder deg ikke til noe medlemskap utover dette gratisåret. [-]
Les mer
Nettstudier 1 semester 17 650 kr
Dette er utdanningen for deg som ønsker å ta fagbrev som Logistikkoperatør og som har lang erfaring med logistikkarbeid. Utdanningen gir deg kunnskap om helhetlig logi... [+]
Dette er utdanningen for deg som ønsker å ta fagbrev som logistikkoperatør og som har lang erfaring med logistikkarbeid. Utdanningen gir deg kunnskap om helhetlig logistikkarbeid, og åpner for jobbmuligheter innen transportbransjen og en rekke andre bransjer.   Du oppnår Nivå: Videregående skole Program Logistikkoperatør - 55A - 57 Krav til deg Anbefalte forkunnskaper Studiet er beregnet for dem som har flere års praksis (praksiskandidat). Praksis kan opparbeides mens du studerer. Har du lite praksis, må du gå som privatist. Se Service og samferdsel Vg1og Transport og logistikk Vg2.   Studietid Du kan bruke inntil 12 måneder på å gjennomføre dette studiet. Dersom du ser at du trenger lenger tid på å fullføre kan du søke om forlengelse. Hvis du søker om forlengelse før studietiden har gått ut koster det 350 kroner pr. måned. Hvis du søker om forlengelse etter at den ordinære studietiden har gått ut koster det først 500 kroner i oppstartsgebyr og så 350 kroner pr. måned. Du kan utvide din studietid ved å sende en søknad om forlengelse pr. e-post til studietid@nki.no Studiestart NKI Nettstudier har studiestart hver dag, hele året. Når vi har registrert din bestilling, mottar du passord til Nettskolen - og du er i gang! Antall innsendinger 8 Eksamen Eksamen Eksamen i videregående skole arrangeres normalt to ganger i året over hele landet, ved videregående skoler som har den studieretningen du tar utdanning på. Du må selv melde deg opp til eksamen via www.privatistweb.no eller ved Opplæringsetaten i hjemfylket ditt. Frister for oppmelding varierer, men er vanligvis i januar for eksamen til sommeren og 15. september for eksamen til jul. Eksakt dato for oppmelding, eksamensdato og pris får du ved å kontakte Opplæringsetaten i hjemfylket ditt. All informasjon om eksamen. Priser og finansiering Pris kontant Pris 17 650,- Studiemateriell Studiemateriell fåes kjøpt hos NKI Forlaget. Etter bestilling av nettstudiet får du en link til NKI Forlaget hvor du finner pensumlitteratur og tilbud om å kjøpe de bøkene du trenger. Lånekasse Godkjent for lån / stipend i lånekassen. Finansiering Du kan velge mellom kortbetaling, faktura på totalbeløpet, avdragsordning eller annen betaler. Dette velger du i bestillingen. Tips til finansiering Du kan få støtte fra arbeidsgiver, NAV, fagforeninger eller søke om stipender. [-]
Les mer
MÅLGRUPPE: Medlemmer av søk og redningslag Skadestedsledere MÅLSETNING: Ved fullført kurs, skal kursdeltakerne ha: Vedlikeholdt og videreut... [+]
MÅLGRUPPE: Medlemmer av søk og redningslag Skadestedsledere MÅLSETNING: Ved fullført kurs, skal kursdeltakerne ha: Vedlikeholdt og videreutviklet kunnskaper, ferdigheter og holdninger innen sin beredskapsfunkjon. OPPTAKSKRAV: Brannlag grunnkurs/ Søk og redningslag Personell som ikke har vedlikeholdt sin kompetanse i hht. OLF-krav eller annen likeverdig trening i løpet av de siste 4 år, skal gjennomføre nytt grunnkurs. FAGPLAN: Iht OLF´s retningslinjer GYLDIGHET: 12 måneder KURSINNHOLD: Et representativt utvalg av innholdet i Søk og redningslagskurset tilpasset elevenes forkunnskaper med stor vekt på praktisk trening og øvelse.   [-]
Les mer
Bedriftsintern
Som deltaker lærer du en rekke teknikker du bør bruke for å arbeide mer effektivt, selge mer til de riktige kundene og for å øke kundetilfredsheten. [+]
"Lønnsomt salg - og tilfredse kunder" legger vekt på kvalitet i salgsarbeidet, med tanke på tillitsskapende fremtreden, grundig behovsanalyse, utfordrende spørsmål, seriøs behandling av innvendinger og tilpassede avslutningsteknikker. "Lønnsomt salg - og tilfredse kunder" gjennomføres aller helst med 3-5 dagssamlinger, med 2-4 uker mellom hver samling. En slik prosess bidrar til mye mer læring enn 2 eller 3 dagers kurs. Innhold -       Hvordan bli en bedre selger? -       Salgsprosessen -       Mål for salg og selger -       Aktivt kundevalg -       Leads, forberedelser, møtebooking. Samspill med markedsføring. -       Skape tillit -       Avdekke kundens behov -       Presentere løsninger -       Behandle innvendinger -       Avslutningsteknikker -       Kundeutvikling -       Praktiske øvelser med egne kundecases -       Individuell handlingsplan og handlingsplan for organisasjon/bedrift: Hva skal jeg/vi gjøre for å bli enda bedre til å selge og til å utvikle kunder [-]
Les mer
Nettstudier 24 uker 17 900 kr
Vil du studere på egenhånd til å bli Digital Sales Professional? [+]
As traditional selling methods are no longer enough to sustain success, digital tools and techniques have become an essential component of any modern sales professional’s arsenal.   To adapt to this change in the sales environment along with progressing an individual’s current and future careers, the Digital Marketing Institute has designed a professional digital and social selling certification that can make a difference. Aligned with industry and designed by experts, this program provides a globally recognized certification that can benefit any modern seller. Covered within this program are the core essentials of digital and social selling including Digital Sales Messaging, Integration & Strategy, Social Content, Social Account Management, Digital Sales Leadership and much more. THERE ARE TEN MODULES IN THIS PROGRAM: Introduction to Digital & Social Selling Digital Research Sales Enablement CRM Social Content Digital Sales Messaging Engagement Social Account Management Digital Sales Leadership Integration & Strategy   Module Descriptions: INTRODUCTION TO DIGITAL & SOCIAL SELLING The Introduction to Digital & Social Selling module will help you to understand the fundamentals of digital and social selling by exploring how it has transformed traditional sales processes. You will learn about new tools and techniques employed in sales, and how you can use them to transform yourself into a modern digital sales professional with them. DIGITAL RESEARCH This module will equip you with the research tools and techniques required to develop a well-informed digital and social selling strategy for your product. Through social intelligence and social listening you will understand how to monitor and read digital behaviour to later personalize engagement with prospects. SALES ENABLEMENT The Sales Enablement module teaches you about the advanced features and functionality of a variety of social media platforms which can be used to enable your digital and social selling processes. You will discover how digital tools and social media platforms can facilitate relevant sales messages and content, making it easier to later offer the client the solution they need, when they need it. CRM The Client Relationship Management module will help you to design and create business development campaigns, apply best practice methodologies to your sales cycles and most importantly, evaluate CRM data to then inform your engagement strategy.  SOCIAL CONTENT This module will help you understand how to employ a number of tools designed to help the entire content creation process. You will know how to decipher what type of content is needed for different customer types and how to establish the appropriate tone, style and method of distribution for such. DIGITAL SALES MESSAGING The Digital Sales Messaging module will help you understand how to strategically formulate communications to ensure all contact with prospects is relevant, personalized and aligned with personal or business objectives. You will know the importance of content segmentation and marrying B2B & B2C content types with appropriate social media platforms. ENGAGEMENT The Engagement module focuses on building relationships with leads in the most effective way over an entire customer life-cycle. Learn how to manage large prospect bases and discover engagement techniques to ensure you interact with prospects at the right time, with a message that matters to them. SOCIAL ACCOUNT MANAGEMENT Within this module you will learn to understand how social media has transformed the concept of customer service and poses both opportunities and challenges in interacting with prospects and customers. Upon studying this module, you will be able to establish key performance metrics that relate to the measurement of your social customer service and ensure you can devise a crisis management plan to deal with any conversations or interactions that may attract negative attention in a public forum. DIGITAL SALES LEADERSHIP The Digital Sales Leadership module focuses on empowering managers and aspiring leaders as they transition from traditional to digital sales strategies. By monitoring the social footprint of your team members and using social KPIs, you will be able to identify and measure if your team are adopting the correct digital and social selling behaviours, building the right networks and creating a professional and consistent brand. INTEGRATION AND STRATEGY Sales leaders and aspiring leaders will know how to research, construct and integrate an effective and optimized digital sales strategy within an organization. By the end of this module you will be able to measure the ROI of digital and social selling, align it to the overall goals of your organization and use it to gain further executive support. TRYKK HER FOR Å BESTILLE   [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.