Administrasjon og HR
Du har valgt: Aust-Agder
Nullstill
Filter
Ferdig
1 dag 3 500 kr
Dagskurs i hvordan forebygge og håndtere uenigheter på jobben. [+]
Kurset holdes som åpne kurs eller som bedriftsinterne kurs alt etter behov. Mål for kurset: Kurset skal være starten på et løp for å skape en kultur der konstruktiv uenighet er sunt og viktig Få forståelse for hvordan uenigheter kan utvikle seg til store uoverkommelige personkonflikter. Bli bedre til å ta i mot kritikk og gi kritikk på best mulig måte. [-]
Les mer
Majorstuen Uppsala Og 5 andre steder 6 timer 3 500 kr
18 Jan
21 Jan
24 Jan
Ønsker du en kjapp og smertefri introduksjon i verdens mest populære bildebehandlingsprogram Adobe Photoshop? [+]
Kursinnhold Digital bildebehandling er en viktig del av nesten alle arbeidsoppgaver. Vil du få bedre og mer effektiv kommunikasjon med dine til nettbruk, brosjyrer og presentasjoner, er dette kurset for deg. På vårt kurs i Photoshop lærer du raskt og effektivt å utnytte kvaliteten i bildene dine, å holde orden på dine bilder så du raskt kan finne dem igjen. Her får du også en innføring i størrelser, filformat, og alle grunnleggende verktøy i digital bildebehandling. Kurstema Filer og formater Bilde og media arkivering og organisering med Bridge Rask arbeidsflyt med Camera Raw Markeringer og justeringer Lag og komposisjoner Verktøy og muligheter i Photoshop Farger, lys og korrigeringer Komposisjon til sosiale media Lagre for web og trykk Deltagere tar med egen PC med Adobe CC eller Creative Suite installert  [-]
Les mer
1 dag 6 500 kr
Dette er kurset for deg som jobber med salg, kundeservice, sentralbord eller resepsjon. Kurset tar for seg alle aspekter ved å betjene selve inngangsporten til din bedrif... [+]
Dette er kurset for deg som jobber med salg, kundeservice, sentralbord og resepsjon. Kurset tar for seg alle aspekter ved å betjene selve inngangsporten til din bedrift og fokuserer bl.a. på kundekontakt og service, og hvordan man kan motivere seg til å yte forventet service til en hver tid, og i en hver situasjon. Videre arbeider vi med endringer i rollen som kundeservicearbeider og jobber med det viktige førsteintrykket både på telefon og ”over disk”.    NÅR KUNNE DU SIST SKRYTE AV GOD SERVICE? Kundeservice-kurset Legendary Service®  lærer ledere og virksomhetens ansikt utad hvordan du konsekvent kan levere ideell service som vil holde på dine interne og eksterne kunder og skape et konkurransefortrinn for din virksomhet.   VERDIEN AV EN SERVICE-KULTUR Kunder skaper business . Bedrifter som gir god kundeservice, vet at deres medarbeidere og forholdene de bygger med sine kunder er virksomhetens viktigste eiendeler. De bygger en service-kultur, og anerkjenner at kundeservicen starter med hvordan ansatte behandler hverandre internt og hvordan dette tas videre til eksterne kunder. De gir de ansatte mulighet til å ta initiativ, løse problemer og overgå kundens forventninger, noe som resulterer i økt kundeloyalitet, engasjement, innovasjon og salg.   ØK KUNDELOJALITETEN Tilfredse kunder kommer tilbake for å kjøpe mer og anbefaler virksomheten til sine venner og familie.   REDUSER KOSTNADENE FOR SALG Å forstå kundens behov og ønsker kan resultere i betydelige besparelser ved å skaffe seg og beholde glade kunder.   SKAP HENVISNINGER Engasjerte kunder blir dine største fans og genererer veldig god muntlig eller "ordet sprer seg" reklame, spesielt med dagens sosiale medier.   TILBAKEMELDINGER OG INNOVASJON Kunder er din største kilde til tilbakemeldinger for å bidra til forbedringer og generere innovative løsninger for å dekke deres behov.   GI LEGENDARISK KUNDESERVICE Vi vet at å levere god kundeservice er viktig for suksessen til virksomheten din, men å skape en service-kultur kan være en utfordring. Vårt Legendary Service-treningsprogram lærer dine medarbeidere hvordan du konsekvent leverer eksepsjonell service som gjør at du beholder kundene dine og skaper et reell konkurransefortrinn for virksomheten din.   Kursavgiften inkluderer: - Kursmateriell - Lunsj - Kaffe/te /frukt gjennom dagen     [-]
Les mer
3 år
På forespørsel
På forespørsel
Studiet er tverrfaglig og yrkesrettet og kvalifiserer for ulike jobber i næringsliv eller forvaltning. [+]
Studiet er tverrfaglig og yrkesrettet og kvalifiserer for ulike jobber i næringsliv eller forvaltning. Fullført studium gir bachelorgrad og kvalifiserer for opptak til masterprogrammet i økonomi og administrasjon - siviløkonom ved Universitetet i Agder. Studiet er også et godt utgangspunkt for videre studier i inn- og utland.   er mulig å avslutte studiene etter andre studieår og man får da tittelen høgskolekandidat. Oppbygging av studiet De to første årene består av obligatoriske emner samt noen valgemner i andre studieår. I tredje studieår kan studentene velge mellom forskjellige enheter på 60 studiepoeng (se valgmulighetene i rammen). De fleste av disse tilbys også som frittstående studier i studieåret 2008-2009.     1. og 2. Studieår   Obligatoriske emner:- Finansregnskap med analyse- Kostnads- og inntektsanalyse- Finansiering og investering- Organisasjon og ledelse- Matematikk med anvendelse i økonomi- Innføring i økonomisk tenkning og etikk- Rettslære 1- Statistikk med anvendelse i økonomi- Innføring i mikroøkonomi- Samfunnsvitenskapelig metode- Markedsføring- Makroøkonomi   3. Studieår   Velg* mellom:I Grimstad:- Økonomi og administrasjon i praksis- Programmering og multimedia I Kristiansand:- Økonomi og administrasjon- Revisjon- Regnskap- Forretningsjuss- Eienedomsutvikling og eiendomsforvaltning- Offentlig administrasjon- Offentlig politikk- IT og informasjonssystemer- Utviklingsstudier** Det kan også velges mellom årsstudier:- Språkfag: Engelsk, tysk, fransk- Statsvitenskap- Samfunnsfag- Matematikk- Kommunikasjon- Kristendom, religion og livssyn- Pedagogik- Litteratur- Nordisk språk og litteratur- Historie   * Det er begrenset plass på noen av valgmulighetene **Studieturen inngår ikke når studiet tas som valgdel/breddefag. Utenlandsopphold: Studenter kan reise på utveksling i vårsemesteret i andre eller i tredje studieår. [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.