Alle kategorier
Du har valgt: Bardufoss
Nullstill
Filter
Ferdig
1 dag 4 990 kr
05 Mar
Kurset tar for seg de grunnleggende elementene i regnskapsføring. Kurset er praktisk orientert, med relevante eksempler og bruk av regnskapssystemet Poweroffice Go. [+]
Kurset tar for seg de grunnleggende elementene i regnskapsføring. Kurset er praktisk orientert, med relevante eksempler og bruk av regnskapssystemet Poweroffice Go. Kurset passer for deg som liten erfaring med regnskap. Innhold/temaer Føring av bilag, som inkluderer, salgs- og innkjøpsfakturaer, Lønnsbilag Avskrivninger og periodiseringer Bankbilag MVA oppgave Regnskapsrapporter Rapport til ledelsen skrives, basert på det utførte regnskapet Foredragsholder Foredragsholder er Thor Andersen fra Andersen Økonomisenter AS. Thor er utdannet handelsøkonom og autorisert regnskapsfører, og har drevet eget regnskapsbyrå siden 1996. I tillegg til dette er Thor kursholder for Wolters Kluwer Norge AS siden 1999. Fagområdene på kursene er undervisning i kursarrangørens programvare for skatt, årsregnskap og regnskap. Har også elleve sesonger som kursholder, og åtte år som kvalitetskontrollør for Regnskap Norge. Gjennomføring Seminaret gjennomføres over en dag kl.09.00-16.00. Kurset gjennomføres som live nettundervisning hvor du kan følge undervisningen fra din egen PC uavhengig hvor du er. I tillegg får du tilgang til nettbaserte verktøy som støtte til undervisningen. Undervisning på nett gir muligheter for: forelesninger live interaktiv undervisning der du ser og kommuniserer med medstudenter og foreleser forelesninger i opptak I tillegg får du tilgang til nettbaserte verktøy som støtte til undervisningen. [-]
Les mer
Nettstudier 2 semester 4 980 kr
På forespørsel
Introduksjon til ITIL v3 med utgangspunkt i tjenestelivssyklusmodellen. Gjennomgang av livssyklusfasene tjenestestrategi, tjenestedesign, tjenesteovergang, tjenesteadmini... [+]
  Studieår: 2013-2014   Gjennomføring: Høst og vår Antall studiepoeng: 5.0 Forutsetninger: Ingen Innleveringer: Av totalt 12 øvinger må 4 tekstbaserte øvinger og 4 flervalgstester (totalt 8 øvinger) være godkjent for å få gå opp til eksamen. Øvingene som blir godkjent må dekke et bredt spekter av de temaene som gjennomgås i emnet. Nærmere opplysninger ved studiestart. Personlig veileder: ja Vurderingsform: Skriftlig, individuell, 3 timer,  Ansvarlig: Knut Arne Strand Eksamensdato: 17.12.13 / 20.05.14         Læremål: KUNNSKAPER:Kandidaten kan:- tegne opp og forklare livssyklusmodellen til ITIL versjon 3- gjengi suksessfaktorer knyttet til innføring av ITIL- forklare hva som menes med begrepene tjenestestrategi, tjenestedesign, tjenesteovergang, tjenesteadministrasjon og kontinuerlig tjenesteforbedring- beskrive utvalgte prosesser som inngår i ITIL-standarden og hvilke arbeidsoppgaver som utføres av de aktuelle prosessene FERDIGHETER:Kandidaten kan:- redegjøre for hvordan utvalgte ITIL-prosesser typisk kan implementeres og forvaltes i en gitt organisasjon- redegjøre for hvordan utvalgte prosesser fungerer sammen og hvilken informasjon som flyter mellom dem- lage en plan for innføring av utvalgte ITIL-prosesser i en konkret bedrift- implementere utvalgte deler av ITIL-standarden i en konkret bedrift GENERELL KOMPETANSE:Kandidaten har:- grunnleggende forståelse av ITIL som beste praksis for drift av IT-systemer- forståelse for at ITIL kan implementeres i små trinn og med noen få prosesser, samt utvides til å være svært omfattende, med mange operative prosesser og funksjoner Innhold:Introduksjon til ITIL v3 med utgangspunkt i tjenestelivssyklusmodellen. Gjennomgang av livssyklusfasene tjenestestrategi, tjenestedesign, tjenesteovergang, tjenesteadministrasjon og kontinuerlig tjenesteforbedring med tilhørende prosesser og funksjoner.Les mer om faget herDemo: Her er en introduksjonsvideo for faget Påmeldingsfrist: 25.08.13 / 25.01.14         Velg semester:  Høst 2013    Vår 2014     Fag ITIL v3 4980,-         Semesteravgift og eksamenskostnader kommer i tillegg.  [-]
Les mer
Nettkurs 2 timer 299 kr
Lær viderekommen bruk av Microsoft Excel på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no. [+]
Dette kurset passer for deg som har tatt vårt grunnleggende kurs i Excel, og som nå ønsker å ta et steg videre. Kursinstruktør Espen Faugstad vil lære deg alt fra hvordan du lager en pivottabell, til hvordan du bruker funksjoner og formler. Kurset dekkerhvordan du bruker: SUMMER, MIN, MAKS, AVKORT, AVRUND, ANTALL, ANTALLA, KJEDE.SAMMEN, TRIMME, VENSTRE, HØYRE, DELTEKST, FINN.RAD, HVIS, SUMMERHVIS, ANTALL.HVIS og GJENNOMSNITTHVIS. I tillegg dekker kurset hvordan du henter ekstern data, sorterer og filtrerer, fjerner duplikater, grupper data, m.m.  Innhold Du lærer å lage tabeller Du lærer å bruke formler Du lærer å bruke formelrevisjon Du lærer å hente data Du lærer å sortere og filtrere data Du lærer å bruke dataverktøy Du lærer å beskytte et Excel-ark [-]
Les mer
Nettkurs
Velferdsteknologi gir deg kunnskap om teknologiens plass og muligheter innenfor helse- og omsorgs-feltet. [+]
Studiet passer for deg som ønsker ny, spennende og etterspurt kompetanse. Studiets hovedmål er å gi helsepersonell ettertraktet spisskompetanse i forståelse og bruk av velferdsteknologi. Velferdsteknologi kan blant annet bidra til å styrke den enkeltes evne til å klare seg selv i hverdagen til tross for nedsatt funksjonsevne. Velferdsteknologistudiet gir deg kunnskap om teknologiens plass og muligheter innenfor helse- og omsorgs-feltet. ”Velferdsteknologi handler ikke om teknologi. Den handler om mennesker.” Fagskoleutdanning i velferdsteknologi er godkjent av NOKUT og gir 30 studiepoeng. Studiet har hovedopptak til høsten. I noen fylker vil det også være mulighet for oppstart til våren. Alle søkere settes på venteliste for oppstart høsten 2018. Studiet er lagt opp som et deltidsstudium med styrt progresjon. Studiestart for høsthalvåret er 28. september 2018. Søknadsfrister: Søknadsfrist for opptak høstsemester: 25. september Behandlingsperiode for opptak til høstsemesteret er i perioden 1. juli - 25. september. Søknader behandles fortløpende, forutsatt at alle kriterier til dokumentasjon er oppfylt. Søkere som ikke vedlegger dokumentasjon vil ikke bli vurdert. Gå til påmeldingsknappen for å sende din søknad i dag. Påse at du sammen med din bestilling laster opp relevant dokumentasjon, samt motivasjonsbrev for å vurderes til opptak.    [-]
Les mer
3 dager 5 600 kr
Innføring i visuell inspeksjon for sveisere [+]
Innhold:   - Uregelmessigheter i sveis NS-EN ISO 6520 og NS-EN ISO 5817 (feiltyper og akseptkriterier) - Visuell testing av sveis       Ønsker du å vite mer om kursene til TI eller ønsker du et uforpliktende tilbud på bedriftstilpasset opplæring, ta kontakt med Teknologisk Institutt, tlf: 934 48 987 eller kurs@teknologisk.no.   Påmeldingsregler Påmeldingen er bindende. Ved avbestilling belastes et gebyr på 20 % av kurs av giften, minimum kr 500. Ved av bestilling senere enn 14 dager før kursstart, belastes full avgift. [-]
Les mer
20 timer 16 900 kr
Vi tilbyr en rekke HMS kurs. Vi tilbyr HMS kurs for både leder og for verneombud. [+]
Omnia tilbyr kurs hvor det gis grunnleggende innføring i de viktigste temaer innenfor HMS-arbeid, slik at man etter endt kurs kan delta aktivt og bidra på en god måte i HMS-arbeidet.   Følgende emner blir bl.a. gjennomgått: – Arbeidsmiljøloven (AML) – HMS Forskriften – Verneombudets oppgaver og plikter – Arbeidsmiljøutvalget (AMU) – Målrettet HMS arbeid – Fysisk / Kjemisk arbeidsmiljø – Psykososialt arbeidsmiljø – Vernerunder, kartlegging og oppfølging – Ulykker og ulykkesforebyggende arbeid – Internkontroll Pris: Kr. 13 900 kr (dagtid) og 19 900 kr (kveldstid) pr. person for begge dagene og inkluderer enkel servering og utstedelse av kompetansebevis. [-]
Les mer
Nettstudier 6 måneder 4 900 kr
Målet med kurset er å gi kursdeltakerne en forståelse for filosofien bak PRINCE2®. Metodens grunnleggende prinsipper og tema samt de ledelses- og styringsprosesser so... [+]
Kursinnhold   NB! Pris kr. 4.900,- + mva Grunnleggende prinsipper: Et mål med PRINCE2 er å tilby en metode som kan tilpasses uavhengig av prosjektets: størrelse, type, organisasjon, geografi og kultur. Dette er mulig på grunn av at PRINCE2 er prinsipp-basert. Prinsippene baseres på erfaring fra faktiske prosjekter som har blitt gjennomført de siste 25 årene. PRINCE2® is a registered trade mark of AXELOS Limited. Prinsippene karakteriseres av at de er: - universale og kan tilpasses alle prosjekter - blitt benyttet i praksis gjennom mange år - styrkende for den som bruker metoden ettersom de får økt selvtillit og evne til å utforme ledelse og kontroll av et prosjekt. PRINCE2 temaer beskriver aspekter/sider av prosjektledelse som kontinuerlig må adresseres under ett prosjekts livssyklus. En prosjektleder som følger metodens «tema» nøye vil kunne oppfylle sin rolle på en profesjonell måte. PRINCE2 temaer består av: - Business Case - Organisering- Kvalitet- Planlegging- Risiko- Endringshåndtering- Status og oppfølging   Dette inngår i e-læringskurset:•Fri tilgang til e-læringskurset i 6 måneder•Support fra dyktige instruktører innen 2 arbeidsdager•En testmodul med spørsmål rettet mot sertifiseringseksamen• All informasjon og hjelp du behøver for å booke tid for sertifisering   PRINCE2 e-læringskurs består av totalt 20 moduler hvorav 17 inneholder informasjon og øvelser om PRINCE2s ulike temaer. De resterende 3 moduler består av en kursintroduksjon, en oversiktsmodul om de styrte dokumenter i PRINCE2 samt en modul for øvelser og forberedelser til sertifiseringseksamen. Kurset inneholder også en komplett PRINCE2-ordliste. For å få mest mulig ut av kurset anbefaler vi at deltakerne parallellt med kurset går gjennom study-guiden og PRINCE2-håndboken. Estimert studietid for å være godt forberedt til sertifiseringen er 30 timer. Sertifisering Sertifiseringen er inklusive i kurset.   Eksamen består av 75 multiple-choice spørsmål. For å bestå testen må en oppnå 50% rett svar. Ingen hjelpemidler er tillatt. Sertifiseringen er internetbasert og gjøres online. Makstid for testen er 60 minutter. Kursdeltakeren må ha bestått Foundationtesten for å ta Practitionertesten.Plattformsuavhengig:Kurset fungerer på iPad og andre mobile enheter som gjør at deltakerne kan studere enda mer fleksibelt. Språk :E-læringen er på engelsk og retter seg til både skandinaviske og internasjonale kunder. Hensikten med kurset er at hvem som helst, hvor som helst i verden skal kune kjøpe et e-læringskurs og komme i gang med kurset med en gang. Forkunnskaper: Det kreves ingen spesielle forkunnskaper for dette kurset. Men det  anbefales  at deltakerne  har en viss erfaring med prosjektarbeid.  Det er viktig at alle deltakerne gjennomfører e-læringen før de møter opp på dagskurset med sertifisering.  Det er viktig at alle deltakerne gjennomfører e-læringen før de møter opp på dagskurset med sertifisering.  Bouvet har et samarbeid med Good e-Learning og PRINCE2® kursene er godkjent og akkreditert av APMG [-]
Les mer
2 dager
The aim of this course is to strengthen your analytical skills and gain an understanding of visualization best practices. [+]
The aim of this course is to strengthen your analytical skills and gain an understanding of visualization best practices. You will become a better analyst, designer, and communicator. At the end of this class, the student will be able to: Design visualizations to effectively leverage sensory and short-term memory. Design visualizations to inform viewers without misleading. Effectively use chart types to answer specific questions. Design dashboards and stories using visual best practices. Course Includes: This course includes a student manual containing key concepts on each topic covered and hands-on activities to reinforce the skills and knowledge attained. It also includes Tableau workbooks for practice discussions and hands-on activities. What to Bring: Students are encouraged to bring in their own data or visualization examples, but this is not a requirement.We also recommend bringing a notepad, pen or pencil, and a USB drive to save any work. Format and Procedures: We use a combination of traditional teaching methods (lecture, class discussion) and in-class activities.   OM CGI  CGI Group Inc. ble grunnlagt i 1976 og er verdens femte største uavhengige leverandør av tjenester innen IT- og forretningsprosesser. Med 74 000 medarbeidere over hele verden, leverer CGI en portefølje av ende-til-ende løsninger innen avanserte IT- og forretningskonsulenttjenester, systemintegrasjon og utsetting av IT- og forretningsprosesser. CGIs modell med kundenærhet, et globalt leveransenettverk og egne løsninger bidrar til at kundene hurtigere oppnår resultater og bidrar til deres digitale transformasjon. CGI har en samlet årlig omsetning på over 60 milliarder NOK. CGI-aksjene er notert på TSX (GIB.A) og NYSE (GIB). Hjemmeside: www.cginorge.no   [-]
Les mer
Team utvikling-Team, teamrolle, teamutvikling og coaching Gå inn på min hjemmeside www.arvidurke.no [+]
  Har 30 års erfaring som kursleder i privat og ofentlig sektor rundt i hele Norge. Jobber i dag som UNIVERSITETSLEKTOR ved UiT Norges arktiske universitet, Narvik. Har undevist i 20 år for studenter på bachelor og master nivå. Se nærmere min CV, referanser og evlueringrapporter av kurset www.arvidurke.no  Den største delen av våre bevisste liv, befinner de fleste av oss i en eller annen form for gruppe eller team. Det kan være innenfor familien, jobben, foreningslivet eller fritidsaktiviteter generelt. Teller vi nøye etter, vil vi finne ut at mange av oss er med i 5 – 10 ulike grupper. Enkelte av oss er medlem av enda flere. Det som er felles for oss er at noen av de gruppene vi er medlem av, fungerer meget godt; for eksempel kjernefamilien. Andre grupper er vi ikke fornøyde med. En viktig betingelse for at menneske skal kunne realisere sine drømmer om det gode liv, er at de grupper det er medlem av fungerer tilfredsstillende. Teamorganisering har, som alle andre organisasjonsformer, sine sterke og svake sider- med tilhørende fordeler og ulemper. Imidlertid synes spesielt teamorganisering å ivareta noen av de utfordringer vi står ovenfor i dag. Tenker her på stadig økende krav til ;omstilling, utvikling og kompetanse. Den økende omstillingstakten med store krav til medarbeidere og organisasjon kan også skape usikkerhet og utrygghet. Spørsmålet blir således hvordan en kan bidra til å mestre kravene og samtidig unngå eller redusere de negative konsekvensene.   En teamrolle er personens tendens til å opptre, bidra og samhandle på en spesiell måte. Fordi teamrollen bunner i vår personlighet og vårt personlige atferdsmønster, inntar vi omtrent samme teamrolle i alle teamene vi arbeider i, enten vi sitter i styret for en bedrift eller i et borettslag. Rollen kan justeres litt i forhold til de andre team-medlemmenes personlighet, men den vil ikke variere vesentlig. Det første skrittet i byggingen av et godt team er å samle sammen de rette personene. Innhold Hva er team? Hvorfor team? Sosial Intelligens - Emosjonell Intelligens (EQ) Hva omfatter Emosjonell Intelligens? Kjennetegn ved EQ. Kan EQ læres? Krav til teamledelse Ansvar og læring i team Hva er ”coaching”? Hva er en teamrolle? Teamroller/ Teamrollehjulet Nøkkelbehov i et TEAM Kjennetegn på gode TEAM Flytesone-modellen Teambyggingssirkelen Teamutvikling Mål med teamutvikling. Stadier i teamutvikling Forutsetninger for å bli god sammen Individuelle ”VINNERHOLDNINGER”Teamets vandreregler Deltakere Kurset passer for alle ledere og medarbeidere og er svært bevisstgjørende for den enkelte kursdeltaker når det gjelder egne positive kvaliteter, typiske trekk og ”tillatte” svakheter som teammedarbeider og i teamarbeid. Interne kurs Kurset avholdes som internt kurs i bedrifter/organisasjoner. Fordelen er at kurset skreddersyes til bedrifter/organisasjoners spesielle ønsker, vilkår og behov, dvs. at det blir fokusert på de typer av problemer/utfordringer som er særlig relevante for bedriftens/organisasjonens medarbeidere/ledere i teamarbeid. Varighet Kurset gjennomføres vanligvis som et dagskurs. Pris Etter nærmere avtale Reise og overnatting etter statens satser Kursmateriell Manus for oppdragsgiver sendes for kopiering til kursdeltakerne. [-]
Les mer
Nettstudier 24 uker 21 000 kr
Dette kurset fører til Certified Digital Marketing Specialist - Social sertifiseringen. [+]
Social media has grown to become one of the primary communication channels online and is now an integral component of a successful digital marketing strategy. However, it is a broad discipline and encapsulates a number of different specialisms that should be considered.   Designed by the Digital Marketing Institute, this program explores them and equips you with the essential skills required to create and implement social strategies as part of a wider general digital marketing strategy.   THERE ARE TEN MODULES IN THIS PROGRAM: Introduction to Social Media Marketing Content Creation Content Outreach Facebook Twitter LinkedIn Google+ YouTube Future Trends Social Media Strategy & Planning Module  Descriptions: INTRODUCTION TO SOCIAL MEDIA MARKETING The Introduction to Social Media Marketing module introduces professionals to the key principles and channels in social media marketing. You will gain an overview of how to develop a cohesive and effective social media marketing strategy encompassing them. CONTENT CREATION This module introduces you to the concept of engaging and acquiring customers through the creation and sharing of media content. You will understand the value of social amplification and what makes content shareable within networks. CONTENT OUTREACH The Content outreach module introduces you to the concept of content seeding and how to use content effectively through social platforms to achieve maximum results from it. You will also understand paid promotion and its value. FACEBOOK The Facebook module provides you with a comprehensive understanding of how Facebook can be used most effectively as a platform for community building, brand promotion and content marketing. You will learn how to build a Facebook specific strategy and how to measure it accordingly. TWITTER This module dissects how Twitter operates and the potential value it presents as a promotional and marketing platform. By the end of this module you be able to build a Twitter profile for your business and understand how to build your following whilst incorporating targeting specifics. LINKEDIN The LinkedIn module gives you a comprehensive overview of the benefits of using the platform for marketing purposes. You will learn LinkedIn-specific features which will help you to facilitate campaign objectives. GOOGLE+ Upon completion of this module you will gain understanding of the benefits of incorporating Google+ into your social media marketing strategy and how to establish both a personal and business Google+ page. You will also know how to leverage platform-specific features to push your brand. The importance of Google Analytics is also illustrated within this module. YOUTUBE The YouTube module provides learners with a comprehensive understanding of how YouTube works as content sharing platform. You will learn how to use the platform for a call-to-action and how it can be incorporated into a wider marketing strategy. FUTURE TRENDS This module examines the latest trends in social media and explores new platforms on which you could share your content. STRATEGY & PLANNING The Strategy and Planning module is the cornerstone module of the program. It ties together the previous modules and introduces the Digital Marketing Institute’s 3i methodology to planning and implementing a social media strategy.   TRYKK HER FOR Å BESTILLE [-]
Les mer
Nettkurs 1 450 kr
Kurs i rigging for arbeid i industrien. [+]
E-kurset, Forkurs i rigging, er ment både for dem som skal jobbe med rigging og som jobber på steder der man driver med rigging. I løpet av kurset lærer brukeren seg hvordan man utfører riggeoppdrag på en sikker måte, og hvordan man regner ut hva slags redskap som kan brukes i de ulike løfteoperasjonene. I tillegg snakkes det om forskjellige løfteredskap og krav som stilles til dem. Informasjonen blir presentert i form av audio som støttes med omfattende bildemateriale og stikkord på skjermen. For å repetere det man har lært seg, skal man løse oppgaver, og etter at man har gjennomgått hele kurset skal man ta eksamen. [-]
Les mer
Bedriftsintern
Opplæring i grunnleggende ferdigheter som lesing, skriving, regning, muntlig, ikt og norsk. Kurset skal bidra til at voksne får nødvendig kompetanse til å mestre krav... [+]
Som en av de største private tilbyderne i Norge, tilbyr Briga AS opplæring av ansatte i en rekke ferdigheter. Kursene skreddersys til bedriftens behov og rutiner. Målet er å gi ansatte grunnleggende ferdigheter i forskjellige fag, og dermed heve kompetansen til de ansatte. Vi tilbyr kompetansehevende kurs innen disse områdene: Kommunikasjon (lesing/skriving) Digitale ferdigheter Norsk for minioritetsspråklige Regning (matematikk)   Ingen kostnader for bedriften i forhold til gjennomføringen av kurs: Ordningen er et ledd i regjeringens kompetansepolitikk og skal bidra til at voksne får nødvendig kompetanse til å mestre krav og omstilling i arbeidslivet   Fordeler for deg som arbeidsgiver Briga AS tar det hele ansvaret for KPA-kursene fra start til slutt Kvalifiserte kurs instruktører Briga AS sørger for alt av lærermateriell Du forholder deg til EN kontaktperson i Briga AS gjennom hele prosessen Briga AS benytter bedriftens rutiner, prosesser, kvalitetssystemer i opplæringen slik at læringen blir relevant for bedriftens virksomhet. (eksempel kan være bedriftens intern rapporterings rutiner, bruk av intranett e.l.) Tryggere og mer selvstendige arbeidstakere   Fordeler for arbeidstaker Bedre ferdigheter innen skriving, lesing, muntlig kommunikasjon, norsk språk og dataferdigheter Trygghet på egne ferdigheter gir bedre forståelse i forhold til sikkerhetsinstrukser og rutiner Motivasjon til videre kompetanseheving - for eksempel til å ta fagbrev, sertifikater eller andre kurs Økt motivasjon gir mindre sykefravær   Vi har lang erfaring med å gjennomføre denne type kurs. Våre instuktører er høyt utdannet og har erfaring med å gjennomføre kurs i både store og små bedrifter. Vi har gode referanser å vise til. Vi kan tilby kurs over hele landet. [-]
Les mer
Nettkurs 7 timer 1 995 kr
Vi ser på forskjellen mellom Statens særavtaler og skattereglene både når det gjelder reiser med og uten overnatting, i inn- og utland, samt pendlerreiser. [+]
Reiseoppgjør, godtgjørelser og refusjoner Reglene for dekning av utgifter på reiser er endret f.o.m. 2018, og her er det flere nyheter som er viktig å få med seg. Gjør man feil, kan det medføre store konsekvenser både for arbeidstaker og arbeidsgiver. Skattemyndighetene har endret regelverket for når arbeidstakere kan motta trekkfri dagdiett på reiser uten overnatting, og det er også innført nye skattefrie beløpsgrenser for reiser med overnatting. I dette kurset får du kjennskap til de nye reglene og satsene som gjelder for reiser. Det er ulik behandling om man reiser på regning eller om man reiser på diett. Hvordan skal diettgodtgjørelse og andre godtgjørelser behandles? Hva kan utbetales trekkfritt og hva blir trekkpliktig? Vil de nye reglene ha betydning for refusjon av utgifter? Vi ser på forskjellen mellom Statens særavtaler og skattereglene både når det gjelder reiser med og uten overnatting, i inn- og utland, samt pendlerreiser. Innhold NYHETER innen reiser og diett Særavtalens regler for dekning av utgifter på reiser Trekkfri og trekkpliktig diett Diett på reiser med overnatting Diett på reiser uten overnatting Diett på reiser i utlandet Måltidstrekk Kompensasjonstillegg Nattillegg Skillet mellom arbeidsreise og yrkesreise Bilgodtgjørelse Legitimasjonskrav til reiseregninger Refusjoner - Reise på regning   Vi gjør oppmerksom på at dette nettkurset er filmet i et klasserom med kursdeltakere tilstede. På grunn av hensynet til personvern, er spørsmål fra salen klippet vekk eller lyd tonet ned.   Varighet 7 timer.   Autorisasjon Regnskapsfører: 7 timer skatt/avgift Revisor: 7 timer skatt   Kursholder(e) Erik Engeland [-]
Les mer
Nettkurs 4 timer 299 kr
Lær å designe en nettside i Photoshop på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no. [+]
Dette kurset passer for deg som ønsker å lære hvordan man designer en responsiv nettside i Adobe Photoshop. Kursinstruktør Espen Faugstad vil guide deg gjennom hele prosessen, og i slutten av kurset vil du ha lært alle teknikkene og ferdighetene som du trenger for å kunne designe dine egne nettsider i Adobe Photoshop. I starten av kurset lærer du hvorfor det er lurt å skissere nettsiden for hånd, ved hjelp av penn og papir, før du begynner å designe nettsiden i Adobe Photoshop. Deretter lærer du hvordan man designer nettsiden i Photoshop ved hjelp av skissen man har tegnet for hånd. Dette omfatter hvordan man legger til tekst og bilder, samt hvordan man designer knapper, menyer og bokser + mye mer. Innhold Du lærer å designe en mobiltilpasset nettside i Photoshop basert på en skisse [-]
Les mer
Nettkurs 2 timer 1 990 kr
HMS kurs for øverste leder på nett. Tilfredsstiller Arbeidstilsynets krav. Godkjent kursbevis umiddelbart på e-post. [+]
Arbeidsmiljøloven pålegger arbeidsgiver å gjennomføre opplæring i helse-, miljø - og sikkerhetsarbeid. Opplæringen skal dokumenteres. Alltidhmskurs.no tilbyr HMS kurs på nett som tilfredsstiller kravene til Arbeidstilsynet mtp. krav til innhold.  Ved å ta vårt HMS kurs for øverste leder vil du få en innføring i arbeidsmiljøloven og dens forskrifter samt internkontrollsystem. Kurset tilfredsstiller alle krav til innhold i opplæringen, og gir godkjent kursbevis i henhold til Arbeidsmiljølovens §3-5 som sier at arbeidsgiver skal gjennomføre opplæring i helse, miljø og sikkerhetsarbeid. Kursbeviset brukes som dokumentasjon til Arbeidstilsynet på gjennomført opplæring i HMS etter aml §3-5.     HMS kurset vil gi deg et godt grunnlag for å drive systematisk HMS arbeid i din bedrift.  HMS kursene våre er alltid revidert og oppdatert etter nyeste lover og forskrifter samt gjeldende krav fra Arbeidstilsynet. Vi benytter en egenutviklet kursplattform som er brukervennlig og oversiktlig. Kurset kan alltid brukes som oppslagsverk i senere tid. Med menyen på høyre side i kurset er det lett å finne frem.   Kurset gjennomføres på 1-2-3 1. Kurset Selve opplæringen innebærer arbeidsmiljøloven og dens forskrifter samt informasjon om internkontroll. Kurset oppmuntrer til refleksjon, og vi bruker illustrasjoner som virkemiddel. Kurset kan man gå igjennom så mye man ønsker før man går videre. 2. Testen Testen blir du sendt til etter kurset er gjennomført. Testen består av en rekke ulike spørsmål med flere svaralternativer for å sikre at du har tilegnet deg tilstrekkelig HMS kunnskaper. 3. Bestill kursbevis Når testen er bestått, får du opp et skjema for bestilling av kursbevis.     Tilbakemeldinger fra våre kunder Våre kunder har alltid mulighet til å gi oss tilbakemelding etter HMS kurset er bestått. Her kan du lese noen av tilbakemeldingene vi har fått på kurset "HMS kurs for øverste leder": "Kurset var lett forståelig, og konsentrerer seg på de vesentlige tingene." "Perfekt sted for å ta hms kurs. Anbefales på det sterkeste." "Veldig fornøyd :) Dette sparte meg for mye tid, men er allikevel innholdsrikt . Alternativet ,så vidt jeg har oppfattet, kan være at det må settes av en arbeidsdag for å delta i kurs til en oppgitt dato, og til en langt høyere pris. "   HMS kurset vårt er av høy kvalitet, og til en rimlig pris. Det er tidsbesparende og kostnadsbesparende. Hos oss får du også godkjent kursbevis umiddelbart på e-post. Ta kurset når det passer deg! [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.