Ta vårt gratiskurs i digital markedsføring fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs. Meld de... [+]
Digital markedsføring handler i stor grad om å beherske alle de teknologiske verktøyene som er tilgjengelig. Det krever at man tar verktøyene på alvor og lærer å bruke dem i praksis. Det er først når man har bred forståelse, at man ser logikken og mulighetene som ligger der ute. Det er ikke nok å påstå at man er analytisk, om man ikke kan bruke Google Analytics. Det er ikke nok å påstå at man er en effektiv markedsfører, hvis man ikke kjenner til Facebooks annonseverktøy eller Googles AdWords.
De som kan dokumentere at de behersker Google Analytics, Google AdWords og Facebooks annonseverktøy vil kunne oppleve at dette åpner dører til fagmiljøer og spennende kreative stillinger. Og kjennskap til disse verktøyene kan være faktoren som tipper søknadsprosessen i din favør, når man søker jobb. I dette kurset vil kursinstruktør Espen Faugstad lære deg å bruke Google Analytics, Google AdWords og Facebooks annonseverktøy. Kurset er laget for deg som vil heve din digitale kompetanse. Kurset har en praktisk tilnærming, hvor du kan følge kurset samtidig som du jobber med de samme verktøyene. Du kan når som helst stoppe kurset og gå tilbake dersom du har gått glipp av noe eller ønsker å repetere noe.
Innhold:
Kapittel 1: Google Analytics
Kapittel 2: Google AdWords
Kapittel 3: Facebook-markedsføring
Kapittel 4: Avslutning
Varighet:
2 timer og 5 minutter.
Hørt om Netflix? Vi er som dem, bare at vi lager nettkurs.
Utdannet.no AS er en norsk startup som utvikler nettkurs i datateknologi, kreative fagfelt og grunnleggende forretningsferdigheter. Med støtte fra Innovasjon Norge og Forskningsrådet utvikler vi nestegenerasjons kursplattform, med mål om å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle.
Med over 1 million videovisninger, 20.000 registrerte medlemmer og en gjennomsnittlig årlig vekst på 45 % er vi godt i gang med å befeste vår posisjon i det norske markedet. Vi har kunder fra bedrifter som: Adresseavisen, Coca-Cola, Helsedirektoratet, IKEA, Joblearn, NAV, Nordea, NorgesGruppen, NRK, Oslo kommune, Securitas, Telenor og Utdanningsforbundet.
[-]
Les mer