Vest-Agder
Du har valgt: Farsund
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Holmestrand Oslo Og 2 andre steder 9 990 kr
27 May
11 Jun
17 Jun
Dette er kurset for deg som ønsker å bli Traverkran fører. Kurset inkluderer alle modulene du trenger for å oppnå kompetanse. [+]
Komplette kurs i Holmestrand og Porsgrunn:  Dette inkluderer Modul 1.1, 2.3, 2.7, 3,7 og 4,7 og oppkjøring.     KURSINNHOLD Krav til bro og traverskraner  Krantyper med tilleggsutstyr Bruksområder Ulykker med kran Kranens konstruksjon og virkemåte Stabilitet Godshåndtering Kontroll og vedlikehold Sikkerhetsregler ved bruk Sertifisering og dokumentasjon   Mål for kurset er å gi førere med arbeidsutstyr nevnt i §49 i «Forskrift om bruk av arbeidsutstyr» en god generell grunnopplæring i sikker bruk av dette slik at uhell og ulykker unngås.   Passer ikke disse tidene for deg? Ta kontakt med oss så kan vi tilpasse kurset for deg i form av dagskurs eller helgekurs   Trenger du mer informasjon? Ring oss på telefon 94786797  eller mail kontakt@mtkskolen.no   Besøk vår hjemmeside , Facebook side eller instagram                                  Vil du starte i nå og betale om 12 mnd ?   MTK SKOLEN har sammarbeid med resursbanken og tilbyr finansiering med 12mnd utsettelse 0 i rente for kun 495kr . Ring oss for mer inf   Om du ønsker kurs holdt på Engelsk, Polsk eller Spansk send oss en mail på: kontakt@mtkskolen.no så ordner vi det raskt! [-]
Les mer
Nettkurs 10 timer 1 995 kr
Videobasert grunnleggende kurs i oljehydraulikk der målet er å gi kunnskap som reduserer antall problemer og forlenger levetiden på hydrauliske komponenter. [+]
Det er et stort gap mellom mengde hydraulikk i industrien og undervisning i faget på norske skoler. Meningen med dette kurset er å gi en grunnleggende forståelse av komponenter, system og energi. Målet er at deltakeren forstår hva som skal til for å ha maskiner uten problemer og med komponenter som varer lenge. Kurset kan også bestilles på epost: nornes@oljehydraulikk.no eller direkte på vår nettside: www.oljehydraulikk.noPå nettsiden kan du se eksempelvideoer. For å lese hva andre synes om kurset, klikk på linken under og så på teksten "Basert på 47 reviews"Til produktomtaler [-]
Les mer
1 dag
Lær deg å booke møter raskt, enkelt og effektivt. [+]
Møtebooking er kanskje den mest lønnsomme enkeltaktiviteten for en selger, likevel er det mange som kvier seg for å ringe kundene. I dette 1 dags seminaret viser vi deg sammenhengen mellom høy aktivitet og gode salgsresultater.   Effektiv møtebooking For mange starter en god kunderelasjon med møtebooking, men mange dyktige selgere sliter med å gjøre dette raskt og effektivt. Det kandler om å gjøre dette på en enkel måte og på dette seminaret vil du få oppskriften på hvordan ha kontroll i samtalene, møte de mest vanlige innvendingene og ikke minst, få til en avtale   Kursholder: Thor Ole Fongaard er daglig leder i Bedre Resultater AS. Han har bygget opp mange salgsavdelinger og har lang erfaring som selger, salgssjef og daglig leder innen flere bransjer med særdeles gode resultater. Han har drevet Bedre Resultater siden år 2000 og har de siste 15 årene holdt markedsledende kurs i møtebooking. Som kurs og foredragsholder har han gode tilbakemeldinger, ikke minst fordi han har evnen til å være konkret og setter det i direkte sammenheng med selgernes hverdag. I tillegg legger han vekt på å kommunisere sine budskap på en enkel og forståelig måte, som skaper gjenkjennelse. [-]
Les mer
Kombinert klasserom og nettbasert 5 dager 13 800 kr
Fra 2011 er det i mange tilfeller krav om at driftsinspektører skal ha driftsinspektørsertifikat [+]
Fra 2011 stilles det i mange tilfeller krav om at driftsinspektører skal ha driftsinspektørsertifikat. Sertifiseringsordningen skal sikre at utførende inspektører har nødvendig utdanning og kompetanse. Teknologisk Institutt tilbyr nå komplett opplæring for alle som skal jobbe på nivå 1 og 2.   Oljeselskaper og andre tunge eiere av prosessanlegg har alltid hatt bruk for faglig kompetent personell for å utføre rutinemessige inspeksjoner og overvåking av anlegg i drift. Inntil nå har det ikke vært stilt spesifikke krav til slikt personell. Grunnet etterspørsel fra industrien, er det nå utarbeidet en ny standard (NS 415 -1/2) for sertifisering av driftsinspektører. Den nye standarden deler driftsinspektører inn i tre nivåer (nivå 1-3).   Åpne kurs og bedriftsinternt I tillegg til fastsatte datoer for kurset, tilbyr vi også Driftsinspektør nivå 1 og 2 som bedriftsinternt kurs.   Hvem passer kurset for? Inspektører, seniorinspektører, inspeksjonsplanleggere, samt andre som arbeider med driftsinspeksjon og har behov for dokumenterbar formell kompetanse.   KompetansekravKurset er utarbeidet i henhold til NS 415 Driftsinspektører, og er på 40 timer. En del av skolen er nettbasert.   Hver enkelt person må få sin kompetanse forhåndsgodkjent basert på bakgrunn, utdannelse og praksis for å få utstedt sertifikat. Ved påmelding vil du få tilsendt nødvendige skjemaer som fylles ut og returneres med svarfrist. Dette koster kr 2500.- + mva. Fullstendig regler rundt kompetansekrav finnes i NS 415.   En sertifisert driftsinspektør på nivå 1 skal kunne demonstrere kompetanse til å kunne ivareta følgende arbeidsoppgaver: Utføre, dokumentere og rapportere inspeksjoner i samsvar med gitte prosedyrer og instrukser Rapportere NDT-funn videre Klassifisere og rapportere inspeksjonsresultater basert på gitte kriterier Gjennomføre målrettet oppbygging av egen kompetanse Kvalifiserende eksamenEksamen er tredelt med en generell del, en spesifikk og en praktisk rettet del.   Gyldighet av sertifikatet, fornying og re-sertifiseringSertifikatet har en gyldighet på 10 år fordelt i to perioder på 5 år. Fornying etter den første perioden kan gjennomføres basert på dokumentasjon av tilfredsstillende arbeidsaktiviteter gjennom en loggbok eller ved å ta eksamen.   Påmeldingsregler Påmeldingen er bindende. Ved avbestilling belastes et gebyr på 20 % av kurs avgiften, minimum kr 500. Ved avbestilling senere enn 14 dager før kursstart, belastes full avgift.   Mer informasjon? Ønsker du å vite mer om kurset ta kontakt med Teknologisk Institutt, tlf: 934 48 987.   Gjennomføring5 dager i Stavanger (inkludert eksamen og nettkurs) [-]
Les mer
Nettkurs 7 timer 299 kr
Lær Adobe Illustrator på 1-2-3 med nettkurs fra Utdannet.no [+]
Adobe Illustrator er et design- og redigeringsverktøy for produksjon og utvikling av vektorgrafikk. Vektorgrafikk er – i motsetning til punktgrafikk – basert på matematiske linjer og kurver, bestående av ankerpunkter og tangentlinjer. Fordelen med vektorgrafikk er at resultatet blir perfekt, uavhengig av oppløsning. Sagt på en annen måte, vektorgrafikk ser like bra ut i 100 % størrelse, som det ser ut i 500 % størrelse. Dette kurset er laget for deg som ønsker å lære hvordan man bruker Adobe Illustrator. Kursinstruktør Espen Faugstad vil guide deg gjennom hele programmet, fra start til slutt. Kurset omfatter hvordan programmet er bygget opp, hvilke verktøy og paneler som er tilgjengelig, og hvordan du lager flere ulike typer vektorgrafikk. Når du er ferdig med kurset vil du ha lært alt du trenger for å kunne bruke Adobe Illustrator på en effektiv måte. Innhold Du lærer hvordan Adobe Illustrator er organisert Du lærer å bruke verktøy og panel Du lærer å jobbe med lag Du lærer å tegne linjer Du lærer å tegne figurer Du lærer å bruke pennverktøyet Du lærer å transformere objekter Du lærer å jobbe med farge Du lærer å jobbe med tekst Du lærer å jobbe med effekter Du lærer å jobbe med bilder Du lærer å eksportere [-]
Les mer
Excel for controllere [+]
Dette kurset er innrettet mot dem som jobber med økonomisk oppfølging i bedriften. Vi går inn på prosessene fra innhenting av data, bearbeidelse av dataene, sammendrag og analyse av dataene, og til sist rapportering av dataene til bedriftens beslutningstagere. Vi bruker en god del tid på Pivot og Power Pivot her, men vi går ikke fullt så langt som i spesialkurset om Pivottabeller. Kurset forutsetter at man er godt kjent i Excel, og vant til å jobbe med litt kompliserte problemstillinger i Excel. Kontroll/gjennomgang av en del sentral funksjonalitet – bl.a. absolutte, relative og blandede referanser. Sammendrag av data fra flere ark i samme eller flere arbeidsbøker, bl.a. gjennomgående summering og tabulering v.hj.a. INDIREKTE-funksjonen. Betingende sammendrag v.hj.a. matriseformler og funksjoner Sentrale funksjoner, bl.a. HVIS, HVISFEIL, FINN.RAD, FINN.KOLONNE, ANTALL.HVIS, etc. Sammendrag av data med Pivottabell Power Pivot Formler Rapportering av data Statiske rapporter Rapporter med interaktivitet, forskjellige teknikker Visualisering av tallene Dashboard Aktuelle teknikker for å lage dashboards Avstemming av to eller flere lister mot hverandre, f.ex. bank Lister – verktøy i Excel som er aktuelle når vi jobber med lister Makroer/VBA – introduksjon til automatisering [-]
Les mer
80 timer 17 500 kr
TEORI TIL FAGBREV RESEPSJONSFAGET Arbeider du i resepsjon i dag men mangler formel kompetanse? Da har du mulighet til å gjøre noe med det nå! [+]
Arbeider du i resepsjon i dag men mangler formel kompetanse? Da har du mulighet til å gjøre noe med det nå!  Vi kan tilby undervisning som fører deg trygt gjennom pensum i resepsjonsfaget sammen med dyktige lærere og med andre kursdeltakere. Målet; Fagbrev i resepsjonsfaget. Det vil bli et intensivt kurs , hvor det legges vekt på undervisning, tett oppfølging, individuell tilrettelegging og grundige tilbakemeldinger. Deltakerne vil komme tett på og kunne dele og utveksle erfaringer. Mye humor kan det og lett bli.I tillegg vil det bli inntil 3 hjemmeoppgaver.  Kurset skal gi den nødvendige teoretiske forankringen innenfor; Vertskaps rollen- formidling innen service, produkt og tjenester, lokale og regionale attraksjoner, næringsliv og transporttilbud. Salg- kommunikasjon og samhandling med kunder, gjester og medarbeidere. Drift- daglige gjøremål i en resepsjon Hvorfor fagbrev? Fagbrev er en solid dokumentasjon på at du er utdannet fagarbeider. Fagbrev er ofte et springbrett videre i arbeidslivet og nye utfordringer. Har du den teoretiske forankringen og 5 års praksis er målet om fagbrev veldig nær. Hvor holdes kurset? Stavanger, Godalen VGS. Ligger sentralt til med jernbane- og buss stasjon i nærheten. Eksamen; All oppmelding til eksamen skal skje via internett http://www.privatistweb.no Det  vil bli satt av tid til å få gjennomført eksamens-oppmelding. Finansiering; Dersom du er medlem i en fagforening vil du i mange tilfeller kunne søke om stipend til utdanning.Her kan du søke LOs utdanningsfond.Kursavgiften kan eventuelt deles opp i max 6 avdrag etter avtale. [-]
Les mer
Målsetting   EmnelisteAvslutningsprøve   Kompetansebevis / sertifikat [+]
Målsetting   EmnelisteAvslutningsprøve   Kompetansebevis / sertifikat [-]
Les mer
Nettstudier 2 måneder 3 500 kr
Nettbasert kurs for deg som skal resertifisere kompetanse innen innbruddsalarm. [+]
  Fra 01.01.2015 ble nye regler for innbruddsalarmforetak gjeldende. Dette gjelder foretak som skal følge systemkravene i FG-200:2. De nye reglene krever at personell (både montører og ansvarlige) som arbeider med innbruddsalarm skal ha dokumentert kompetanse som grunnlag for å å kunne utføre arbeidet. Denne kompetansen må fornyes hvert 5. år.  Opplæringskontoret for tele, data og elektro tilbyr FG kurs innen innbruddsalarm bolig og næring for både montør, ansvarlig og resertifiseringskurs i henhold til nye FG-krav(FG 200:2).   Resertifiseringskurset er 100 % nettbasert og kan gjennomføres akkurat når man vil. For å komme i gang må man betale 3500,- for kurset og vise frem tidligere FG-kompetansebevis. Da får man tilgang til kurset på nett og må fullføre i løpet av 2 måneder for å få ny FG-serifisering.  [-]
Les mer
Nettkurs 1 time 835 kr
Seksuell trakassering er etter norsk lov forbudt. Lær om hvordan seksuell trakassering kan forebygges og forhindres. [+]
Seksuell trakassering - for arbeidstaker (E-kurs) Seksuell trakassering har lenge vært forbudt etter norsk lov. Grasrotbevegelsen Metoo synliggjorde imidlertid for mange at seksuell trakassering er mer utbredt i arbeidslivet enn mange har vært bevisst på. Både arbeidsgiver og arbeidstaker plikter å forebygge og forhindre seksuell trakassering, noe som forutsetter at den enkelte vet hva seksuell trakassering er, og hvordan seksuell trakassering kan forebygges og forhindres. Dette nettkurset er tilpasset deg som er arbeidstaker og omfattet av arbeidsmiljøloven. Kurset er egnet både for privat sektor og for kommune/fylkeskommune. Innhold I dette kurset får du vite mer om: Hva seksuell trakassering og kampanjen metoo er Hvordan du som arbeidstaker kan bidra til å forebygge seksuell trakassering i ditt arbeidsmiljø Om du som arbeidstaker plikter å varsle hvis du opplever at du selv eller andre i arbeidsmiljøet blir utsatt for seksuell trakassering Forhold du som arbeidstaker bør tenke over før du varsler om seksuell trakassering Opplysninger som bør inntas i et varsel Hvem et varsel kan rettes til Fordeler med å varsle Arbeidsgivers plikt når varsel er avgitt Gjengjeldelse Om den som er blitt utsatt for seksuell trakassering kan ha krav på oppreisning og erstatning   Kursnivå: Grunnleggende Dette er et kurs alle ansatte i en virksomhet bør gjennomgå. Vi åpner derfor opp for plenumsvisning for opptil 10 personer pr. kjøpte kurs (vær oppmerksom på at Sticos kun sender ut kursbevis til den personen som faktisk kjøper kurset)   Autorisasjon Regnskapsfører: 0,5 timer rettslære Revisor: 0,5 timer etikk   Kursholder(e) Synne Ekevold [-]
Les mer
Nettkurs 6 måneder 1 499 kr
K-KODER er kommunenes og fylkeskommunenes arkivnøkkel. Bli kjent med regler for bruk av K-KODER og få trening i valg av koder. Bedre og raskere valg. [+]
NYTT NETTKURS med løpende oppstart    Nettkurs i bruk av K-KODER K-koder er en arkivnøkkel med emnekoder som brukes for å beskrive innholdet i kommunenes og fylkeskommunenes forskjellige saksprosesser. Kurset innleder med en innføring i hva er hvorfor vi har K-koder (bruk og nytteverdi) oppbygging av K-koder (struktur/logikk) Hoveddelen av kurset består av Innføring i regler for bruk av kodene: Felleskoder, fagkoder og tilleggskoder. Forskjellige øvelser gjennom hele kurset som gir trening i å velge gode arkivkoder som beskriver innholdet i saksmappene. Kursets temaer er Bli kjent med K-koder (K-koder og e-arkiv m.m.) Fellesklassene Fagklassene Tilleggskoder Bruk av alle kodene Unntak, tips og info Interaktivt nettkurs Framdriften i kurset er avhengig av din aktivtet for å klikke fram informasjon, eksempler og tips. Underveis må du løse oppgaver for  å kunne gå videre i kurset. Kurshefte Som kurshefte brukes den trykte kursutgaven av K-koder 2016-2019. Alle trykte utgaver fra 2016-2019 og 2012-2015 kan benyttes. (Kurset er på bokmål) Pris uten kurshefte Kr. 1.499,- pr. deltaker (1-5 deltakere) Kr. 1.199,- pr deltaker (6-19 deltakere) Kr.    799,- pr deltaker (fra 20 deltakere) Pris for kurshefte Kr. 429,- pr stk. Bestilles ved påmelding. “K-KODER Kommunenes arkivnøkkel - Kursutgave 2016-2019” bokmål (Kommuneforlaget) Antall deltakere I Januar ble kurset overført til vår nye kursplattform. Fra januar til mars 2018 har 49 deltakere meldt seg på og er igang med nettkurset. Deriblant en stor gruppe fra kommunene i Oppland og Hedmark. [-]
Les mer
Nettkurs 1 time 790 kr
Thor Ole Fongaard gir deg teknikker for hvordan du kan effektivt booke salgsmøter og fylle opp kalenderen din med kundemøter. Etterpå vil du lære effektive teknikker ... [+]
Salg for nybegynnere er et detaljert kurs hvor du vil lære alt fra møtebooking til closingen av salget. Du vil du lære: Hvordan booke kundemøter over telefon raskt og effektivt. Hvordan fokusere på kundefordeler og ikke produktfordeler. Hvordan du skal møte innvendinger både på telefon og i kundemøter. Hvordan du skal avslutte/close salget på en effektiv måte. Thor Ole Fongaard har bygget opp mange salgsavdelinger og har lang erfaring som selger, salgssjef og daglig leder innen flere bransjer. Han jobber i dag som daglig leder i Bedre Resultater AS som spesialiserer seg på salg- og ledercoaching. Gjennom flere år har han hjulpet andre bedrifter med å nå sine mål. Han begynte i 2008 sin etterutdanning innen NLP og Coaching for å øke effektiviteten av kursene sine. Kurset er 1 time og 14 minutter langt og delt inn i 19 videoleksjoner med noen oppgaver underveis. Du vil også få mulighet til å kommunisere med kursholder i et lukket forum eller direkte på mail. Helt til slutt vil du få et kursbevis/diplom som du kan printe ut eller lagre på din datamaskin. [-]
Les mer
Kombinert klasserom og nettbasert Bærum 2 timer 2 990 kr
17 Jun
I de fleste prosjekter skal bygget/byggene plasseres geografisk i henhold til et koordinatsystem. [+]
NTI leverer opplæring for å forenkle og effektivisere din arbeidshverdag Årlig utdanner over 8.000 personer seg i ulike CAD- og BIM-løsninger hos NTI.Vi har mer enn 70 forskjellige kurs innen fagområdene CAD/BIM-, Industri, Prosess, Plant og Infrastruktur- og dokumenthåndtering, og i snitt har våre 100 konsulenter og instruktører mer enn 10 års erfaring med opplæring og konsulenttjenester. Hvordan få riktig oppsett av koordinater i prosjekt? Dette er et tema NTI merker stor pågang rundt til support, og henvendelsene kommer fra disipliner som byggteknikk, VVS og elektro i tillegg til arkitekt. Det er ofte arkitekten som setter opp koordinatene i Revit. Hvis utgangspunktet er feil, påvirkes dette i alle andre disipliner også. Spesielt der det er krav til at utvekslingsformatet er IFC. På dette online-kurset vil du lære: Forskjellen mellom de ulike koordinatsystemene Hva er et lokalt nullpunkt Sette opp reelle koordinater (Survey) «Best Practice» i oppsett av koordinater fra start Samhandling ved utveksling av filer og koordinater Behandle flere koordinatsystemer i samme prosjekt IFC export/import i forhold til delte koordinater Det kan gå noe tid mellom hver gang du setter opp koordinater, og det er lett å glemme prosessen. Etter gjennomført kurs, får du en «step by step» dokumentasjon, som kan benyttes som oppslagsverk senere.  Kurs på dine betingelser!Ditt firma har kanskje investert i ny CAD-programvare, oppgradert til ny versjon, oppdatert til ny programvare eller dere trenger rett og slett oppfriskning. Da er det på tide å investere i kompetanse for dine ansatte! Kontakt vår kurskoordinator Wenche, telefon 21 40 27 89 eller epost. [-]
Les mer
Hovedmålene med læretiltaket er å gi en god teoretisk og praktisk grunnopplæring i sikker bruk av vinsjer med tilhørende utstyr, slik at uhell og ulykker unngås [+]
MålsettingHovedmålene med læretiltaket er å gi en god teoretisk og praktisk grunnopplæring i sikker bruk av vinsjer med tilhørende utstyr, slik at uhell og ulykker unngåsEmnelisteRegelverk, forskrifter, standarder Sikkerhet og korrekt bruk Type vinsjer Konstruksjon og virkemåte Ståltau Sikkerhetsutstyr Merking og dokumentasjon Vedlikehold Sertifisering Teoretisk prøve Praktiske oppgaver Montering, Innspoling, kontroll Sikker bruk av vinsj Praktisk evalueringAvslutningsprøveLæretiltaket skal avsluttes med en prøve (teoretisk/praktisk) som skal sikre at hver enkelt deltaker har tilstrekkelige kunnskaper i samsvar med læretiltakets hoved- og delmål.Avsluttende prøve skal bestås med minimum 80% riktig besvarelse av antall oppgaver.Kompetansebevis / sertifikatEt kursbevis vil bli utstedt til hver kandidat som har gjennomført og bestått opplæringen.Kursbeviset vil inneholde informasjon om opplæringssted, kursinnhold, dato for gjennomføring, kandidatens navn og fødselsdato og være signert av daglig leder/kurs koordinatorPris er per deltaker og inkluderer alle kursdager, eksamen samt lunsj i vår kantine. [-]
Les mer
Nettstudier 24 uker 21 000 kr
Dette kurset fører til Certified Digital Marketing Specialist - Strategy and Planning sertifiseringen. [+]
Strategy and planning is an essential aspect to digital marketing. A scoped, measured and achievable digital strategy along with a coherent plan for your organization can significantly reduce spend and increase return from your marketing efforts.   Designed by the Digital Marketing Institute, this industry aligned certification will boost your credibility and help you stand out from the crowd as you become a specialist. This certification has been designed by experts, to create experts.   THERE ARE TEN MODULES IN THIS PROGRAM: Introduction to Digital Strategy and Planning Traditional Communications Digital Communications Digital Display Advertising Social Customer Service Budget Personnel Risks and Reputation Analytics Strategy formulation and Plan Module Descriptions: INTRODUCTION TO DIGITAL STRATEGY AND PLANNING The Introduction to Digital Strategy and Planning module introduces the key concepts in digital communication. You will learn ways to develop a measured, achievable and well- considered strategy to cater for your digital marketing needs. TRADITIONAL COMMUNICATIONS This module explores communications before digital marketing became widespread. You will examine how communications have developed over time, the limitations of traditional channels and how digital channels can be integrated with traditional methods to achieve greater results. DIGITAL COMMUNICATIONS The digital communications module builds upon the traditional communications module and explores the digital approach to audience engagement. You will be shown how digital communications are measurable and affords you the opportunity to analyze and develop your digital marketing strategy as it grows. DIGITAL CHANNELS This module explores both the advantages, disadvantages and suitability of various channels available to anyone looking to develop a digital marketing campaign. You will know SEO, PPC, email marketing, social media marketing and digital display advertising amongst other concepts so you have the knowledge to implement them as part of a digital marketing strategy. SOCIAL CUSTOMER SERVICE The Social Customer Service module investigates social customer service, peer to peer communities and how online technologies can prove critically important to not only maintaining but also growing your business online. BUDGET This module looks at a crucial aspect of maintaining a budget as part of your wider digital strategy and planning. You will understand cost effective channels and how strong analytics can support cases for increased investment in digital channels. PERSONNEL The Personnel module explores the team you build as they will be responsible for implementing and maintaining digital marketing strategies. You will learn about the new roles and responsibilities associated with digital marketing and how to overcome the challenges these create for Human Resource departments. RISKS AND REPUTATIONS This module details the risks which have developed alongside the growth of digital marketing. You will also be able to distinguish the importance of reputation in digital marketing, both for companies and brand, and how this reputation can be monitored. ANALYTICS The Analytics module examines the opportunity for measurement, reporting and analysis with digital marketing. You will look at the key terms and concepts associated with analytics to ensure you have a deep understanding of its capabilities. Above all you will be introduced to KPIs and how to employ these as part of your analytics. STRATEGY FORMULATION AND PLAN This module ties all the strands of the specialist certification together. You will understand the best practice for implementing a digital marketing strategy and be able to take what you have learned to put together a coherent plan for your organization or business.   TRYKK HER FOR Å BESTILLE [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.