Økonomikurs
Innkjøpskurs
Du har valgt: Rogaland
Nullstill
Filter
Ferdig

-

1 dag 3 700 kr
Et viktig faktor i innkjøpet er prisen, hvordan få belyst kostnadene i et flerperiodisk tidsperspektiv, slik at riktig økonomisk beslutning kan fattes. [+]
Andersen Kompetanse tilbyr bedriftsopplæring og kurs innen relevante og spennede områder som økonomi, ledelse, innkjøp, kvalitet og kuldeteknikk.  En innkjøpers / bestillers hverdag er utfordrende, der viktige beslutninger skal fattes til beste for bedriften. -  Hvordan bedriftens innkjøp påvirker bedriftens resultat direkte-  Hvordan sikre en mest mulig trygg og god innkjøpsprosess-  Innkjøperens økonomiske verktøykasse-evalueringen av tilbud-  Kjøpskostnad kontra årlige driftskostnader-må fanges opp Feile beslutninger i innkjøpsprosesser koster enorme summer, i så vel offentlig som i privat sektor. Vi ser på spesielt på årlige driftskostnader opp mot kjøpsprisen, slik at totalkostnaden framkommer. I evalueringsprossen av flere tilbud, må fokus være på totalkostnaden. En god innkjøper / bestiller er verd sin vekt i gull for bedriften, sørg for at du har nødvendig kompetanse innen økonomi til å kunne fatte optimale beslutninger. Riktig økonomusk kompetanse innen anskaffelser sikrer at bedriften får mest igjen for sine penger, og derved reduseres kostnadene.       [-]
Les mer
1 dag 3 700 kr
BEDRIFTSOPPLÆRING. Lær deg innkjøps prosessen fra start til mål, unngå avvik og unødvendige kostnader. Innkjøpskompetanse er meget etterspurt i markedet. [+]
  Andersen Kompetanse tilbyr bedriftsopplæring og kurs innen relevante og spennede områder som ledelse, økonomi, innkjøp, kvalitet, ENØK og kuldeteknikk. Mange innkjøp er preget av feilleveranser, misforståelser, og avvik. Dette resulterer i mye unødig penge - og ressursbruk, og påvirker bedriftens bunnlinje direkte. Kurset loser deg trygt gjennom hele prosessen fra start til mål i en innkjøpssituasjon. Du oppnår nødvendig kompetanse til å kunne gjennomføre trygge og gode innkjøp for bedriften. Hvilke nytteverdi vil kurset gi meg og min arbeidsgiver: Innkjøpskompetanse er en nøkkelfaktor, gode og feilfrie innkjøp er meget lønnsomt for bedriften, og du oppnår etterspurt kompetanse.  Kurset tar blant annet for seg følgende hovedpunkter: - hva er en komplett innkjøpsprosess - hvordan bør bestillingen og forespørselen utformes - hvordan velge ut det beste tilbudet - hva er en rammeavtale, hvilke nytteverdi gir den - hvordan oppnå markedets beste betingelser - hvorfor prøver mange bedrifter å unngå lagerhold Kurset er bransjeuavhengig og passer for alle som deltar i innkjøpsprosessen på en eller annen måte, både i offentlig og privat sektor.       [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.