Salg
Du har valgt: Key Account Manager
Nullstill
Filter
Ferdig

-

2 treff i Key Account Manager
 

Nettbasert kurs 39 600 kr
Key Account Management fokuserer på hvordan du og bedriften kan ivareta de viktigste og største kundene gjennom å sikre langvarige kundeforhold og mersalg. [+]
Key Account Management gir en dypere forståelse for hvordan du kan påvirke og ivareta dine og bedriftens viktigste kunder. En Key Account Manager har ansvar for en eller flere nøkkelkunder, en gruppe produkter, konkrete geografiske områder eller lignende. Dette studiet gir deg nødvendig kompetanse i salg, service, markedsføring og salgsledelse. Kursene i studiet vil bidra til å gi deg den nødvendige kompetansen for å imøtekomme krav om lønnsomhet og konkurranseevne i rollen som Key Account Manager. Key Account Management består av følgende kurs: Key Account Management Gjennom kurset i Key Account Management får du bred innsikt i hvordan bedriften best kan ivareta sine viktigste kunder. Du får også kunnskap om hvordan man best organiserer, planlegger og gjennomfører strategier og planer for nøkkelkunder. Relasjonsmarkedsføring Kurset fokuserer på hvordan du kan etablere relasjoner, nettverk og interaksjoner. Videre lærer du om utvikling av en serviceorientert bedriftskultur og en kundeorientert filosofi for organisasjonen.   Forhandlinger og påvirkning Gjennom dette kurset får du grunnleggende forståelse for betydningen av aktivt å kunne påvirke ulike aktører. Menneskelige reaksjoner på ulike typer påvirkning lærer du også, og de ulike stegene i forhandlinger, valg av forhandlingsstrategi og teknikker for påvirkning.   Salgsledelse Du vil i dette kurset lære om sentrale deler av arbeidsoppgavene til salgsledere, blant annet å utvikle en salgsstrategi, og å lede og evaluere en salgsstyrke. I tillegg vil du få en innføring i lønnsomhetsanalyser og mulighet til å reflektere over etisk salgsledelse. Målet er at du etter endt kurs skal være i stand til å utvikle en salgsstrategi, og å kunne organisere, lede og evaluere et salgsapparat.   Som student på kurs innen administrasjon, ledelse og økonomi hos Høyskolen Kristiania Nettstudier får du tilgang til en stor videobase hvor kjente ledere deler sine viktigste erfaringer. Les mer på nettsiden [-]
Les mer
Oslo 10 995 kr
Kurset for deg som er ansvarlig for bedriftens nøkkelkunder, enten du er kundeansvarlig, Key Account Manager, daglig leder eller salgssjef. [+]
Skreddersydd KAM-kurs Som ansvarlig for bedriftens nøkkelkunder er det viktig å forstå behov og verdi for din kunde. Du må være en god forhandler og en mester i kundepsykologi.  På kurset vil du møte en spesialist innen Key Account Management, samt en psykolog med ekspertise innen påvirkningspsykologi.    Med hensyn til dine utfordringer som KAM – du lærer: å bli en bedre forhandler ved hjelp av psykologi hvordan du kan hindre at kunder glipper hvordan du bør takle pris- og rabattspørsmål UndervisningsformKurset går over to dager, med en kombinasjon av teori og gruppearbeid.  Hvem bør delta?Kurset er utviklet for deg som er Key Account Manager eller på annen måte arbeider med store eller strategisk viktige kunder.    Benytt sjansen til å utvikle deg og bli en bedre KAM!   [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.
;