Alle kategorier
Du har valgt: Salg
Nullstill
Filter
Ferdig

-

93 treff i Salg
 

Nettbasert kurs 39 600 kr
Key Account Management fokuserer på hvordan du og bedriften kan ivareta de viktigste og største kundene gjennom å sikre langvarige kundeforhold og mersalg. [+]
Key Account Management gir en dypere forståelse for hvordan du kan påvirke og ivareta dine og bedriftens viktigste kunder. En Key Account Manager har ansvar for en eller flere nøkkelkunder, en gruppe produkter, konkrete geografiske områder eller lignende. Dette studiet gir deg nødvendig kompetanse i salg, service, markedsføring og salgsledelse. Kursene i studiet vil bidra til å gi deg den nødvendige kompetansen for å imøtekomme krav om lønnsomhet og konkurranseevne i rollen som Key Account Manager. Key Account Management består av følgende kurs: Key Account Management Gjennom kurset i Key Account Management får du bred innsikt i hvordan bedriften best kan ivareta sine viktigste kunder. Du får også kunnskap om hvordan man best organiserer, planlegger og gjennomfører strategier og planer for nøkkelkunder. Relasjonsmarkedsføring Kurset fokuserer på hvordan du kan etablere relasjoner, nettverk og interaksjoner. Videre lærer du om utvikling av en serviceorientert bedriftskultur og en kundeorientert filosofi for organisasjonen.   Forhandlinger og påvirkning Gjennom dette kurset får du grunnleggende forståelse for betydningen av aktivt å kunne påvirke ulike aktører. Menneskelige reaksjoner på ulike typer påvirkning lærer du også, og de ulike stegene i forhandlinger, valg av forhandlingsstrategi og teknikker for påvirkning.   Salgsledelse Du vil i dette kurset lære om sentrale deler av arbeidsoppgavene til salgsledere, blant annet å utvikle en salgsstrategi, og å lede og evaluere en salgsstyrke. I tillegg vil du få en innføring i lønnsomhetsanalyser og mulighet til å reflektere over etisk salgsledelse. Målet er at du etter endt kurs skal være i stand til å utvikle en salgsstrategi, og å kunne organisere, lede og evaluere et salgsapparat.   Som student på kurs innen administrasjon, ledelse og økonomi hos Høyskolen Kristiania Nettstudier får du tilgang til en stor videobase hvor kjente ledere deler sine viktigste erfaringer. Les mer på nettsiden [-]
Les mer
Stavanger 1 dag 4 450 kr
21 Mar
Hver enkelt selger er forskjellig, motiveres forskjellig og veiledes forskjellig. På dette kurset lærer du å lede ditt salgsteam til bedre resultater! [+]
Å lede selgere til gode resultater er en veldig spennende og krevende jobb. Hver enkelt selger er forskjellig, motiveres forskjellig og veilledes forskjellig. På dette kurset vil du lære enkle og velprøvde modeller for salgsledelse, og få konkrete verktøy på hvordan du kan lede selgere og salgsteam til bedre resultater.   Dette lærer lærer du:  Motivering av selgere Trening av selgere Målstyring som motiverer og korrigerer Forecast - hvorfor og hvordan Ledelse av indevid og team; Fra et lag med stjerner til et stjernelag Prestasjonskultur  Kurset passer for  Alle som har personal-, fag- eller resultatsansvar for selgere Varighet og gjennomføring Kurset gjennomføres over en effektiv dag fra kl 09-16 med en kombinasjon av foredrag og oppgaver  Inkludert i kurset Servering gjennom kursdagen og kursbevis     Kursleder Thomas Ims Thomas er brennende opptatt av kommunikasjon både mellom mennesker og bedrift/marked. Han er en humoristisk og kunnskapsrik foreleser. Hans pedagogiske evne til å forenkle skaper inntrykk og rom for dypere forståelse og læring.Thomas har jobbet med kommunikasjon, markedsføring og salg i over 10 år og har jobbet som foreleser i innland og utland. Han har over to tusen salgsmøter og flere hundre kurs og foredrag på samvittigheten.    [-]
Les mer
Nettbasert kurs 1 år 20 300 kr
Denne utdanningen gir deg kompetanse til å opptre tryggere, smidigere og mer effektivt i en handelsbedrift. Utdanningen passer for deg som jobber i en lederstilling i da... [+]
Denne utdanningen gir deg kompetanse til å opptre tryggere, smidigere og mer effektivt i en handelsbedrift. Utdanningen passer for deg som jobber i en lederstilling i dag og deg som søker deg inn i en ledende stilling innen varehandelen.   Du oppnår Nivå: Yrkesrettet utdanning Program Ledelse varehandel - 727 - 95 Krav til deg Anbefalte forkunnskaper Det er en fordel med fullført videregående skole eller relevant erfaring i forbindelse med jobb. Hvis du har ykeserfaring fra varehandelen vil det være lettere og mer interessant å tilegne seg det faglige innholdet i studiet.     Studietid Du kan bruke inntil 12 måneder på å gjennomføre dette studiet. Dersom du ser at du trenger lenger tid på å fullføre kan du søke om forlengelse. Hvis du søker om forlengelse før studietiden har gått ut koster det 350 kroner pr. måned. Hvis du søker om forlengelse etter at den ordinære studietiden har gått ut koster det først 500 kroner i oppstartsgebyr og så 350 kroner pr. måned. Du kan utvide din studietid ved å sende en søknad om forlengelse pr. e-post til studietid@nki.no Studiestart NKI Nettstudier har studiestart hver dag, hele året. Når vi har registrert din bestilling, mottar du passord til Nettskolen - og du er i gang! Eksamen Eksamen Det er to eksamener: Varehandel modul 1: 4 timers hjemmeeksamen i fagene: Økonomi i varehandelen, Ledelse i varehandelen. Varehandel modul 2: 3 døgns hjemmeeksamen i fagene: Kommunikasjon i varehandelen, logistikk i varehandelen, Markedsføring i varehandelen. All informasjon om eksamen. Priser og finansiering Pris kontant Pris 20 300,- Pris eksamen 2 eksamener á kr 1 750,- Studiemateriell Studiemateriell fåes kjøpt hos NKI Forlaget. Etter bestilling av nettstudiet får du en link til NKI Forlaget hvor du finner pensumlitteratur og tilbud om å kjøpe de bøkene du trenger. Finansiering Du kan velge mellom betaling hvert semester eller hver måned. Dette velger du ved første gangs innlogging i nettplattformen. Tips til finansiering Du kan få støtte fra arbeidsgiver, NAV, fagforeninger eller søke om stipender. [-]
Les mer
Vi lærer deg her hvordan man går fra å være en passiv ordremottaker til å bli en aktiv rådgivende selger i butikken [+]
I samarbeid med flere oppdragsgivere er det blitt gjennomført spørreundersøkelser som peker i retning av at kunder ønsker mer proaktive selgere enn hva selgerne selv tror.Vårt mål er både å øke salget i din butikk, og skape bedre serviceopplevelser.Hva kan du forvente deg? Motiverende kick-off for dine ansatte! Motivasjonsprogram for ledere/mellomledere Rådgivning og implementering i butikk Salgsledelse for nøkkelpersonell [-]
Les mer
Bedriftsintern 1 dag 9 500 kr
På forespørsel
Hva skjer i et salg? Hva tenker du og hva mottar kunden av det du ønsker å formidle.Jegkan hjelpe deg til å finne nye sider ved deg i salget. [+]
Salg er teknikk og kunnskap om hvordan du bringer budskapet frem til kunden og hvordan kunden mottar budskapet.  Bli klar over hva du selger og ha klare salgsmål! Hvilke resultater ønsker du å oppnå? Du er en selger uansett yrke, uansett hvilken produksjonslinja du er i. Vil du sikre din arbeidsplas MÅ det selges! Alle har et mål som skal oppnås, og det er viktig med målforståelsen for dette målet Salg er ikke bare den som avslutter kontrakten til kunden- det er bare siste leddet. Viktig å kjenne til at alle i en bedrift på sin måte er selgere. Hva med den som tar telefonen første gang? Hva med hjemmesiden Svarer på første brev eller mail?   Jeg lærer deg å se når er det du selger, hva selger du og hvor utrolig morro og inspirerende det er når du er klar over hvor viktig du er i salget. Det finnes ikke et yrke her i landet som ikke lever av salg. prøv en dag med meg og se hvordan resultatene kommer. Det er ikke vanskelig, men utrolig morro å være klar over salget sitt. [-]
Les mer
16 timer 5 900 kr
Dette er kurset for deg som ønsker å heve din kompetanse innenfor salg og kommunikasjon. [+]
Salg er for de aller fleste bedrifter en helt essensiell del av driften. En vei til drømmejobben går ofte via salgsavdelingen. Dette er kurset for deg som ønsker å øke din kompetanse innenfor salg og kommunikasjon mellom mennesker, enten du er ny i en salgsrolle, ønsker deg en salgsjobb, eller vil forbedre resultatene i den stillingen du allerede har. Vi vil i løpet av 16 timer fordelt over fire ettermiddager trene på de viktigste verktøyene en selger har, og går hele veien gjennom selgerens hverdag fra forberedelser til closing. I andre enden av kurset, har du kompetanse i de verktøyene som skal til for å lykkes som selger. Agenda for kurset: Forberedelser Påvirkning og underbevissthet Mål og resultatforbedring Møtebooking Forhandlingsteknikk Å kapre den store kunden Håndtering av innvendinger og reklamasjoner Closing / avtaleinngåelse Kursavslutning [-]
Les mer
Nettbasert kurs 1 time 790 kr
Thor Ole Fongaard gir deg teknikker for hvordan du kan effektivt booke salgsmøter og fylle opp kalenderen din med kundemøter. Etterpå vil du lære effektive teknikker ... [+]
Salg for nybegynnere er et detaljert kurs hvor du vil lære alt fra møtebooking til closingen av salget. Du vil du lære: Hvordan booke kundemøter over telefon raskt og effektivt. Hvordan fokusere på kundefordeler og ikke produktfordeler. Hvordan du skal møte innvendinger både på telefon og i kundemøter. Hvordan du skal avslutte/close salget på en effektiv måte. Thor Ole Fongaard har bygget opp mange salgsavdelinger og har lang erfaring som selger, salgssjef og daglig leder innen flere bransjer. Han jobber i dag som daglig leder i Bedre Resultater AS som spesialiserer seg på salg- og ledercoaching. Gjennom flere år har han hjulpet andre bedrifter med å nå sine mål. Han begynte i 2008 sin etterutdanning innen NLP og Coaching for å øke effektiviteten av kursene sine. Kurset er 1 time og 14 minutter langt og delt inn i 19 videoleksjoner med noen oppgaver underveis. Du vil også få mulighet til å kommunisere med kursholder i et lukket forum eller direkte på mail. Helt til slutt vil du få et kursbevis/diplom som du kan printe ut eller lagre på din datamaskin. [-]
Les mer
1 dag
Lær deg å booke møter raskt, enkelt og effektivt. [+]
Møtebooking er kanskje den mest lønnsomme enkeltaktiviteten for en selger, likevel er det mange som kvier seg for å ringe kundene. I dette 1 dags seminaret viser vi deg sammenhengen mellom høy aktivitet og gode salgsresultater.   Effektiv møtebooking For mange starter en god kunderelasjon med møtebooking, men mange dyktige selgere sliter med å gjøre dette raskt og effektivt. Det kandler om å gjøre dette på en enkel måte og på dette seminaret vil du få oppskriften på hvordan ha kontroll i samtalene, møte de mest vanlige innvendingene og ikke minst, få til en avtale   Kursholder: Thor Ole Fongaard er daglig leder i Bedre Resultater AS. Han har bygget opp mange salgsavdelinger og har lang erfaring som selger, salgssjef og daglig leder innen flere bransjer med særdeles gode resultater. Han har drevet Bedre Resultater siden år 2000 og har de siste 15 årene holdt markedsledende kurs i møtebooking. Som kurs og foredragsholder har han gode tilbakemeldinger, ikke minst fordi han har evnen til å være konkret og setter det i direkte sammenheng med selgernes hverdag. I tillegg legger han vekt på å kommunisere sine budskap på en enkel og forståelig måte, som skaper gjenkjennelse. [-]
Les mer
2 dager 6 900 kr
Ønsker du å forbedre dine ferdigheter innen salg? På dette kurset får du tilgang til – og får trene på – de mest nyttige og virkningsfulle salgsverktøyene. [+]
Ønsker du å forbedre dine ferdigheter innen salg? Ønsker du tilgang til virkningsfulle verktøy som gjør det enklere å møte kundene og lede til salg, der kundene og du er fornøyd med salgsprosess og resultat? På kurset får du tilgang til – og får trene på – de mest nyttige og virkningsfulle salgsverktøyene. Nytte for deg: Du kan tilrettelegge salgsprosesser med kunden i sentrum Du kan øke effektiviteten i salgsprosessene Fornøyde kunder Høyere resultat Kurset inngår i en portefølje av korte, praktisk orientere og treningsrettede kurs for de viktigste lederferdighetene.  Kursene gjennomføres jevnlig, og du kan velge tema og tidspunkt som passer for deg. På dette kurset får du trene på konkrete salgsprosesser basert på state-of-the-art metoder innen salg, som DISC/Thomas PPA og SPIN, kombinert med verktøy hentet fra et rammeverk med nøkkelfaktorer for kommunikasjon og utvikling, definert i kommunikologi.  Muligheter etter kurset En viktig del av kurset er å bevisstgjøre uutnyttet potensiale og videre utviklingsmuligheter. Kurset er relatert til en rekke korte workshops med fordypning og spesifikk trening etter behov: effektive møter, presentasjonsteknikk, konstruktive tilbakemeldinger, medarbeiderveiledning, forhandling, salg, planlegging og oppfølging av prosjekter og aktiviteter. Kursleder med erfaring og engasjement Tom Isaksen Tom Isaksen har bred akademisk utdanning og er MBA. Han har variert ledererfaring, blant annet som HR-ansvarlig og medlem av toppledergruppen i et selskap med 1 500 ansatte. Totalt har han over 25 års erfaring innen områder som; markedsføring og salg, endringsledelse, kompetanseutvikling, innovasjon og forretningsutvikling. Han har trent/coachet over 2 500 mennesker i Norge og utlandet innen: kommunikasjon og salg, endringsledelse og målstyring i bedrifter som: Telenor, Dnb, Manpower, Forbrukerombudet, Sandvika Storsenter m.fl. Tom har en tilleggsutdanning i kommunikologi og er sertifisert på advanced level. Meld deg på via skjema, mail: info@xlo.academy eller telefon: 481 28 046. Flere enn 2 deltakere fra samme bedrift? Ta kontakt for en hyggelig rabatt. Ønsker du kurset gjennomført som et bedriftsinternt kurs hos dere? Kontakt oss for tilbud. Kurset kan også holdes på engelsk.   Mer om XLO Change Academy Vår visjon: Kompetanse og bevissthet for en bedre verden Hva kjennetegner en bedre verden – for enkeltmennesker, organisasjoner og samfunn?Viktige stikkord for oss er aksept, åpenhet, innsikt, helhetsperspektiv, trygghet, frihet og tillit. XLO Change Academy AS engasjerer kursholdere innenfor ulike temaer med fellesnevner kommunikasjon, utvikling og endring. Alle kursholderne har spesialkompetanse innenfor kommunikasjon og utviklingsprosesser i tillegg til fagkompetanse og lang erfaring på sine områder. Mer om XLO Change Academy [-]
Les mer
16 995 kr
På dette praktiske kurset lærer du å bruke teorien som ligger til grunn for en suksessfull forhandling både internt og eksternt. [+]
 Bli sertifisert i forhandlingsteknikk Kurset er bygget opp for å tilfredsstille det høyeste kursnivået innen forhandlingsteknikk. Inspirasjon fra internasjonale forhandlere og eksperter danner grunnlaget for, og utgjør kjernen av, kurset.   UndervisningsformFor å sikre et høyt læringsnivå veksler undervisningen mellom teoretisk og praktisk trening.  Kurset baserer seg på interaksjon med deltagerne gjennom caser, gruppediskusjoner og tilbakemeldinger. Du får trene på reelle forhandlinger, én til én, og i små grupper.  Hvem bør delta?Kurset er for alle som vil bli bedre å forhandle og skaffe seg de beste avtalene. [-]
Les mer
Bedriftsintern 1 dag 9 500 kr
Frotlinjen er den viktigste gruppen i en bedrift. Det er de som tar telefonen, er i resepsjonen eller sender ut info og reklame. Disse gir umiddelbart et intrykk av bedri... [+]
Frontservice - er også et kurs i personlig utviklingDette legger vekt på de mellommenneskelige forhold.Vi vet at den menneskelige ressurs er bedriftens aller viktigste. For servicebedrifter spesielt er det viktig at alle medarbeiderne til en hver tid er motiverte og ansvarsbevisste, for at de sammen skal nå de servicemål som er satt. Alle bedrifter har samme mulighet til teknologi - det som skiller den meget gode fra de mindre gode er det første inntrykket man får – God dag du snakker med Maja..... Temaer som blir gjennomgått ServiceDet blir ofte satt høye servicemål for bedriften. Dette er et omfattende emne som alle medarbeiderne bør være godt kjent med. Her ønsker vi å vinkle det til det personlige ansvaret.  Du som servicemenneske  Hvilke personlige egenskaper er viktige? Klagebehandling og konfliktløsning  Hvordan finne løsninger til det beste for alle?Moral og etikk  Hvilke moralske og etiske regler gjelder? Stress og stressmestering   Hvilke virkninger har stress? Mellommenneskelig kommunikasjon Hva skjer i kommunikasjonsprosessen  og hvilke teknikker vi kan bruke for å bedre kommunikasjonen til kundene og våre kolleger.Hva er kommunikasjon ?Hvordan kommuniserer jeg ?Samtaleteknikk   Lytteteknikk  Holdninger er de bevisste og ubevisste meninger som påvirker de roller vi spiller til daglig.   Hvor kommer de fra ?     Hvordan påvirker dette vårt forhold til: Jobben ? Kollegaer ? Kundene ? Meg selv ?   OpplæringsmålKjenne seg selv bedre for å kunne utføre den daglige jobben profesjonelt. Bedre sitt forhold til kunder og kollegaer ved hjelp av større innsikt i og forståelse av den menneskelige natur. GjennomføringDette er et kursopplegg som egner seg best med en stor grad av egen aktivitet for den enkelte deltager.  Kurset er mentalt krevende, og egen aktiviteten er derfor nødvendig for "å holde på " alle deltagerne til enhver tid.  Det blir lagt opp til en god del gruppearbeid rundt de berørte emnene. [-]
Les mer
Stavanger 4 500 kr
14 Mar
Lær konkrete, velbrukte og effektive metoder og verktøy for bruk i salgsprosessen! [+]
Velkommen til salgskurset der du vil lære konkrete, velbrukte og effektive metoder og verktøy for bruk i salgsprosessen!Selgeryrket er et av de eldste og mest utbredte yrkene i verden, vi utøver daglig salgsteknikk både på jobb og på fritiden. Enten det er for å få aksept på en ide mot leder eller ansatte, eller du ønsker å få alle med på ditt forslag på hjemmebane!Kurset passer for alle som ønsker å lære mer om salg, enten du er ny i salgsyrket, har vært selger en stund men ønsker å lære gode metoder til bruk i salgsjobben, eller for deg som har jobbet på ordremottak, men nå ser behovet for å jobbe mer aktivt ut mot kunder. Det passer også for deg som bare ønsker å lære mer om salg! Agenda: Research – Dette bør du vite om potensielle kunder før førstegangskontaktMøtebooking – Kom i kontakt med riktig person.Førsteinntrykket – De første 20 sekundeneAgenda – Slik presenterer du en agenda for å sørge for likestilte forventninger for kunden og selger.Kort presentasjon – Skap tillitt til deg og ditt firma. Hvordan gjør du det og hva bør du ha med?Intervju/behovsanalyse – Avdekke og forsterke behovet – for kunden og for deg! Slik bruker du «trakten» på mest effektiv måte, og slik stiller du de riktige spørsmålene!Produkt/løsning – Presenter kun produktet/tjenesten kunden har uttrykt behov for! Lær hvordan du bruker informasjonen fra intervjufasen til å presentere den beste løsningen for kunden.Closing – Slik lander du kunden i møte. Slik utfordrer du kunden. Slik avtaler du videre fremgang!Førsteinntrykket:7% hva du sier38% hvordan du sier det55% kroppsspråk og klærKurset passer også fint om bedriftsinternt kurs! Ta kontakt med oss for å høre om eventuell skreddersøm mot ditt team, bedrift eller organisasjon! [-]
Les mer
Oslo 1 dag 5 600 kr
10 Jan
Vil du lære om hvordan du best opptrer i forhandlinger? Vil du lære om hvordan du kan lage en struktur som hjelper deg til å få større gjennomslagskraft i forhandlin... [+]
Kurset er utviklet av Ragnhild Nilsen, Cand. Music. MA, i samarbeid med Dr. Psyc. Evelin Lindtner, Human Dignity and Humiliation Strategies.   Teknikkene benyttes i forhandlingssituasjoner både internt i den enkelte bedrift og i møte med eksterne samarbeidspartnere.  Lær hvordan du:  får bedre gjennomslag i forhandlinger bruker kommunikasjon og kroppsspråk i forhandlinger designer argumentasjonsteknikker  Temaer:  Hvordan opptre i forhandlingsmøter for å øke din gjennomslagskraft Ulike faser i en forhandling Kroppsspråk og kommunikasjonskultur Hva særpreger dyktige forhandlere Hvordan unngå å la seg stresse Problemer som kan oppstå underveis – og hvordan løse dem Gode spørsmål i forhandlinger Vanskelige personer – hvordan håndtere dem Noen anbefalinger: Hei, Ragnhild! Jeg vil takke deg for godt gjennomført kurs i forhandlingsteknikk for medarbeidere i DNB IT ! Siden jeg hadde anbefalt dette kurset så varmt basert på min opplevelse for ca 10 år siden, var jeg spent på hva deltakerne ville synes. Reaksjonene lot ikke vente på seg – kurset var knapt ferdig før jeg fikk første mail om at det hadde vært knallbra. –Og flere har sagt at det er det beste kurset de har vært på! Tusen takk.  Jeg ser ikke bort fra at vi i DNB IT kommer tilbake til deg og CoachTeam ved en senere anledning. Marit Sælemyr, Avdelingsleder  IT Project and Program Management, DNB Bank ASA La meg begynne med å si at Ragnhild er en fantastisk inspirerende og karismatisk dame. Hun har blitt et forbilde for meg og hennes menneskelige kvaliteter og læringsmodell prøver jeg bevisst å hente frem i kundemøter, presentasjoner og faktisk også på hjemmebane. Det var som en åpenbaring å være på kurset hennes. Hils Ragnhild å si at jeg klarte å være akkurat så levende, profesjonell og humoristisk som jeg ønsket på seminaret jeg holdt for mine kunder, takket være henne!  I tillegg har jeg klart å bruke teknikker som felles mål etc, slik at kundene blir mer forpliktet og ønsker å nå det målet som vi felles blir enige om. Det er mange ting som har falt på plass. Det handler om at jeg har funnet en struktur som hjelper meg til å gå de riktige skritt, for å få større gjennomslagskraft i min jobb. Dette var mitt hovedmål med kurset – og Ragnhild innfridde – og mer til!Line Widerøe, Næringsassurandør, If forsikring Jeg er veldig godt fornøyd med kurset i forhandlingsteknikk! Det var en god oppfriskning med påfyll av ny kunnskap. Ragnhild gjorde en veldig god jobbAstrid Holm, Head of HR Operations Norway, If forsikring       [-]
Les mer
2 dager 15 885 kr
MHI Global Conceptual Selling® forbedrer hvordan selgere utfører sine salgsmøter med kundene, enten det dreier seg om et planlagt møte med mange deltakere eller en-ti... [+]
Hvordan Optimalisere hver eneste kundekommunikasjon Kursleder Sigurd Solbu vil lede deg gjennom dette kurset. Sigurd har jobbet i B2B salg i over 35 år. De siste 24 årene som konsulent. Han har gjennomført trening for store og små selskaper over hele verden og sitter på veldig mye kompetanse og erfaring som han gjerne deler med deg. Litt om kurset Hver interaksjon med en kunde er for viktig til å bli overlatt til tilfeldighetene. Conseptual Selling® kundefokuserte Interaksjonsprosess hjelper selgerne til å bli bedre på å forberede seg for møtet med kundene. Resultatet er målrettede møter og vinn-vinn resultat. For å opprettholde et sterkt konkurransedyktig salgsteam, må all kommunikasjon med kundene bli gjennomført for og enten flytte en salgsmulighet fremover eller forbedre relasjonen med kunden. Dette programmet forbedrer hvordan selgere utfører sine salgsmøter med kundene, enten det dreier seg om et planlagt møte med mange deltakere eller et møte en-til-en. Hver gang en selger møter en kunde er det to prosesser som skjer samtidig. Mens selger som oftest har blitt opplært til å fokusere på salgsprosessen, så er det samtidig en prosess fra kundens perspektiv en kjøpsprosess som må bli gjenkjent og forstått. Å Løse samkjøringen mellom disse to prosessene er noe av innholdet i Conceptual Selling® kundefokusert kommunikasjon . Den eneste måten å forstå hva som vil hjelpe deg å vinne, er å stille de riktige spørsmålene og lytte. Dette programmet gir selgeren en enkel, repeterbar struktur som vurderes som viktig for alle som samhandler med kunder. Hva inneholder programmet? Conceptual Selling® kundefokusert kommunikasjon støtter organisasjoner i arbeidet med å: Utføre i henhold til en plan om å være en mer kundeorientert organisasjon Differensiere ditt salgsteam i forhold til konkurrentene Profesjonalisere salgsstyrken Koble inn tverrfaglige avdelinger i din kundeoppfølgingsstrategi Eliminere ikke-produktive kundemøter Sikre at salgsmuligheter utvikler seg mot å lande ordren i hver interaksjon Styrke kunderelasjoner Hvem burde delta? Dette programmet passer bra for et medlem av teamet som jevnlig kommuniserer med kunder og prospekter. Dette kan omfatte selgere, kundeansvarlige, forretningsutvikling, salgsstøtte, ingeniører, toppledelse og kundeservice. Hvilken nytte kan du og din organisasjon få ut av dette? Hvordan din organisasjon vil ha nytte av å sette feltsalg i stand til å: Planlegge for hvert kundemøte for å sikre produktiv bruk av selger og kundens tid Avslutt hvert møte med klare tiltak for begge sider for å sikre at salgsmuligheten fortsetter å bevege seg fremover Stille spørsmål som vil avdekke viktig informasjon Utvikle disiplin i kundemøter slik at man blir mer kundefokusert og resultatorientert Identifisere og justere salgsprosessen i forhold til der kundene er i sin kjøpsprosess Sette salgsledelsen og seniorledelse i stand til å: Identifisere hvor du best kan fordele ressurser, herunder din tid, for kundemøter Sørge for at salgsprosessen går fremover i hvert kundemøte Profesjonalisere salgsteamet ved å sette dem i stand til å gjennomføre konsekvent beste praksis atferd [-]
Les mer
Oslo 2 timer 590 kr
30 Nov
Den nye kundereisen – hvordan lykkes som selgende rådgiver i den digitale hverdagen? [+]
Det digitale skiftet som pågår i næringslivet stiller nye krav til selgerrollen... Har din salgsorganisasjon den rette kunnskapen om hva som skal til for å lykkes i fremtidens marked? Hvilken selgerkompetanse skaper verdier, og hva må ledelsen gjøre for å tilføre denne til sin organisasjon?   På konferansen vil vi belyse  Hvordan kjøper kunder i den digitale hverdag? Hvilken påvirkning har det på vårt salg? Hvilken selgende kompetanse bør vi ha i fremtiden? De fleste innen salg opplever at kundene fokuserer på pris og det er vanskelig å skille seg fra konkurrentene.   Delta på vårens viktigste frokostmøte, og få svar på hvilke suksesskriterier som gjelder for å bli en rådgivende verdiskaper for dine kunder.   [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.
;