Markedsføringskurs
Du har valgt: Akershus
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Asker 6 timer
13 Mar
Salgs- og markedsstrategier med resultateffekt [+]
Salgs- og markedsstrategier med resultateffekt (5 timers SMÅGRUPPEKURS)Salgs- og markedsstrategier er et kurs for styremedlemmer (også for daglig ledere og salgs-/markedssjefer) som vil utvide sin innsikt i strategisk tankegang og strategiske valg og valgprosesser innen salg og markedsføring.   De aller fleste i styre- og lederroller vil ha en naturlig oppgave knyttet til å "selge" virksomhetens produkter og tjenester. Salg og markedsføringskunnskap er jo det mest sentrale av alt for å bygge en virksomhet og likevel opplever vi at det er et emne der man på leder og styremedlem ofte ikke arbeider bevisst med å forbedre seg. Det ligger et opplagt konkurransefortrinn i det å ha kunnskaper om å bygge opp og utvikle profesjonelle salgs- og markedsavdelingeravdelinger.    Formålet med kurset er; Øke deltakernes forståelse for og kunnskaper om markeds- og salgsorientering, øke deres bevissthet omkring strategiske valg knyttet til å øke volum og/eller omsetning. Bidra til at deltakerne får økt bevissthet om forutsetninger for gode selgere og salgsavdelinger. Gi deltakerne kunnskaper og praktisk innsikt i hvordan utvikle og styre salgsinnsatsene. Bidra med utfyllende kunnskaper om resultatmåling og oppfølging for økt salg og salgsinnsats.   Kursinnhold: KURSINNHOLD for Salgs- og markedsstrategier med resultateffekt:-     Definering og fastsettelse av overordnede salgs- og markedsmål, omsetnings- og/eller volumvekst -     Evaluering og vurdering av ressurser og innsatsfaktorer -     Kundesegmentering og markedsinndeling -     KPI - key performance indicators innen salg, markedsandel, omsetningsvekst og volum, samt resultateffekten på aktuelle deler av regnskapet -     Key account management i praksis -     Analyse av kundeplattform -     Styring av salgs- og markedsinnsatsen -     Utvikling og rekruttering av salgs- og markedsressursene -     Analyse av salgs- og markedsinnsatsen og korrigerende beslutninger -     Salgsmøte og rapporteringsformer, omfang og tidspunktKurset varer i ca 5 timer og kurspris inkluderer kursmateriell, lunsj, kaffe/te med mer. [-]
Les mer
2 dager 6 990 kr
Markedets mest kompetente kurs for deg som skal jobbe helhetlig, etisk og effektivt med SØK [+]
INMA har sammen med noen av de mest kompetente fagpersonene innenfor SØK opprettet SEM-Manager Skolen. Dette er det mest kompetente kurset innenfor SØK. Kurset tar opp de områdene som du må kunne for å jobbe profesjonelt med SØK i din bedrift, organisasjon eller som rådgiver overfor kunder. Søkemotormarkedsføring (SEM) Søkemotorannonsering (PPC) Søkemotoroptimalisering (SEO) Verktøy, administrasjon, budgivning og strategier Webanalyse, effekthåndtering og rapportering Kursledere: Magne Uppman, SEM-manager, Schibsted Classified Media og Roar Eriksen, Senior rådgiver, Tarantell   Se mer på: http://www.inma.no/bransjekalender/sem-manager-skolen [-]
Les mer
2 dager 6 490 kr
INMA og ANFO har etablert Norges møteplass innenfor SØK. [+]
For andre år på rad arrangerer INMA og ANFO den store SEM konferansen. 260 deltakere fikk ny kunnskap og inspirasjon fra 30 fagpersoner innenfor SØK i 2008. Mange av verdens ledende aktører innenfor SØK samt de fremste ekspertene i Norden gir deg faglig påfyll og ny kunnskap den 23. og 24. september til årets SEM Konferanse! Eliten av britiske, amerikanske og nordiske eksperter er på plass! Noen som kommer er: Bryan Eisenberg, guru, forfatter og en av iMedia top 25 markedsførere. Rand Fishkin, grunnlegger og høvding i SEOmoz og en av de største stjernene i SEO-bransjen, og holder alltid engasjerende og lærerike foredrag. Vi har også gleden av å presentere Andrew Goodman. Andrew er  blogger, forfatter og SEM-ekspert fra Canada og har skrevet den beste boken om Google AdWords: Winning Results with Google AdWords Mikkel deMid Svendsen, "Jeg er en super søkenerd" sier han om seg selv. Mikkel har skrevet SEO 2.0 - den mest omfattende boken om  markedsføring i søkemotorer. Adam Lasnik, Google sin første Search Evangelist Anders Hjorth, CEO, Outrider EMEA Jesper Kärrbrink, President og CEO, ENIRO Lisa D. Myers er en av Storbritannias flinkeste SEO-eksperter og har vært en anerkjent blogger i flere år. Hun holder regelmessig foredrag på de største konferansene ute i verden. Marc Saarde, Head of Online Business Optimization, Creuna [-]
Les mer
3 timer 1 998 kr
Kurset gir en grunnleggende forståelse av sosiale medier og praktisk innføring i bruken av de viktigste tjenestene og verktøyene. [+]
Dette kurset egner seg for små og mellomstore bedrifter som er nysgjerrige på hva sosiale medier er, og ønsker å komme i gang med å bruke de viktigste verktøyene knyttet opp mot ulike forretningsområder slik som markedsføring, salg og support.   Målet er at når kurset er over skal du vite hva sosiale medier er, ha en grunnleggende forståelse av bruksområdene og være klar til å ta i bruk de viktigste sosialene tjenestene.   Facebook Twitter Blogg (Wordpress) YouTube Monitoreringsverktøy [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.