Markedsføringskurs
Du har valgt: Rogaland
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Nettkurs 2 timer 349 kr
Ta vårt videokurs LinkedIn: for privatpersoner fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs. Mel... [+]
LinkedIn er verdens største profesjonelle nettverk med over 567 millioner medlemmer verden over. På LinkedIn kan du knytte kontakter med andre, bygge opp en profesjonell identitet, finne utlyste stillinger og gjenoppta kontakten med tidligere kolleger. Kurset er beregnet på deg som ikke har brukt LinkedIn tidligere, og som ønsker å få en rask innføring. I starten av kurset lærer du hvordan LinkedIn er organisert og hvordan man lager en brukerkonto. Deretter lærer du hvordan man knytter kontakter med andre, finner utlyste stillinger og sender beskjeder til andre. Avslutningsvis lærer du hvordan man skriver en oppdatering, anbefaler andre brukere og deltar i grupper.   Innhold: Kapittel 1: Introduksjon Kapittel 2: Profil Kapittel 3: Mitt nettverk Kapittel 4: Stillinger Kapittel 5: Meldingstjeneste Kapittel 6: Startside Kapittel 7: Ekstra Kapittel 8: Grupper Kapittel 9: Innstilinger Kapittel 10: Avslutning   Varighet: 1 time og 37 minutter.   Hørt om Netflix? Vi er som dem, bare at vi lager nettkurs. Utdannet.no AS er en norsk startup som utvikler nettkurs i datateknologi, kreative fagfelt og grunnleggende forretningsferdigheter. Med støtte fra Innovasjon Norge og Forskningsrådet utvikler vi nestegenerasjons kursplattform, med mål om å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle. Med over 1 million videovisninger, 20.000 registrerte medlemmer og en gjennomsnittlig årlig vekst på 45 % er vi godt i gang med å befeste vår posisjon i det norske markedet. Vi har kunder fra bedrifter som: Adresseavisen, Coca-Cola, Helsedirektoratet, IKEA, Joblearn, NAV, Nordea, NorgesGruppen, NRK, Oslo kommune, Securitas, Telenor og Utdanningsforbundet.   [-]
Les mer
Nettkurs 3 timer 349 kr
Ta vårt videokurs i innholdsmarkedsføring fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs. Meld deg... [+]
Innholdsmarkedsføring – eller content marketing – handler om å engasjere kunder gjennom digitalt innhold. Det handler om å utnytte det digitale skiftet. Reklamekanalene er ikke lenger forbeholdt de store. I dag kan alle virksomheter - store som små - operere som "mediehus". Denne demokratiseringen av kommunikasjon har skapt nye former for markedsføring, nye kanaler, nye kunderelasjoner og nye forretningsmuligheter. I dette kurset kommer du til å lære alt du trenger for å jobbe med innholdsmarkedsføring. I kurset lærer du hva innholdsmarkedsføring er og hvorfor det er nyttig. Du lærer hva kjente norske bedrifter gjør innenfor fagfeltet innholdsmarkedsføring. Du lærer også hvordan man lager og iverksetter en innholdsmarkedsføringsstrategi. Velkommen!   Innhold: Kapittel 1: Introduksjon Kapittel 2: Eksempler Kapittel 3: Idéer Kapittel 4: Planlegge Kapittel 5: Iverksette Kapittel 6: Steget videre Kapittel 7: Avslutning   Varighet: 2 timer og 48 minutter.   Hørt om Netflix? Vi er som dem, bare at vi lager nettkurs. Utdannet.no AS er en norsk startup som utvikler nettkurs i datateknologi, kreative fagfelt og grunnleggende forretningsferdigheter. Med støtte fra Innovasjon Norge og Forskningsrådet utvikler vi nestegenerasjons kursplattform, med mål om å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle. Med over 1 million videovisninger, 20.000 registrerte medlemmer og en gjennomsnittlig årlig vekst på 45 % er vi godt i gang med å befeste vår posisjon i det norske markedet. Vi har kunder fra bedrifter som: Adresseavisen, Coca-Cola, Helsedirektoratet, IKEA, Joblearn, NAV, Nordea, NorgesGruppen, NRK, Oslo kommune, Securitas, Telenor og Utdanningsforbundet.   [-]
Les mer
Nettstudier 6 måneder 9 500 kr
Google - digital markedsføring er en pakke videokurs som dekker de fire viktigste Google-verktøyene som du bør beherske når du jobber med digital markedsføring. [+]
Google - digital markedsføring (del 1) er en pakke videokurs som dekker de fire viktigste Google-verktøyene som du bør beherske når du jobber med digital markedsføring.   Du lærer å spore besøkende og måle konverteringer med Google Analytics, lage annonser som skaper resultater med Google Ads, administrere sporingskoder med Google Tag Manager og påvirke hvordan en nettside indekseres med Google Search Console. Kursene er videobasert, bruker norske versjoner av programvare og holdes på norsk.     [-]
Les mer
Nettstudier 6 måneder 9 500 kr
Webutvikling - digital markedsføring er en pakke videokurs som dekker sentrale teknologier og teknikker som du bør beherske når du jobber med digital markedsføring. [+]
Webutvikling - digital markedsføring er en pakke videokurs som dekker sentrale teknologier og teknikker som du bør beherske når du jobber med digital markedsføring.   Du lærer å lage en profesjonell nettside med WordPress, øke synligheten til én eller flere nettsider med søkemotoroptimalisering, designe vakre nyhetsbrev med Mailchimp og lage effektive landingssider som skaper virkelige resultater. Kursinstruktør Espen Faugstad vil guide deg gjennom prosessene og hjelpe deg med å få mest mulig ut av de digitale verktøyene.    Kursene er videobasert, bruker norske versjoner av programvare og holdes på norsk.     [-]
Les mer
2 dager 14 900 kr
During this two-day course, you will learn about the activities, tools, and mechanics used to manage backlogs and programs to help deliver value in a Lean enterprise. [+]
Use SAFe to deliver value through effective ART management and efficient Program Increment execution. Deliver value through effective Program Increment execution. During this two-day course, you will learn about the activities, tools, and mechanics used to manage backlogs and programs to help deliver value in a Lean enterprise. You’ll also be introduced to the Agile Release Train (ART), the value it delivers, and what you can do to best support and improve it. Other key learnings include how to use Lean thinking to write Epics and break them down into Features and Stories, as well as plan Iterations and Program Increments. There’s also insights into the Continuous Delivery Pipeline, DevOps culture, and ways Product Owners/ Managers can effectively integrate.   Goals:  Implement SAFe in a Lean enterprise SAFe Lean-Agile principles for the Product Owner/Manager Effectively support Lean Portfolio Management Put together a role action plan Deliver benefits with Program Increment Planning Run and deliver ongoing value with the Program Increment Identify Product Owner/Manager responsibilities   Topics:  SAFe in the Lean enterprise Lean-Agile mindset for the Product Owner/Manager Support Lean Portfolio Management Continuously understand customer needs Carry out the Program Increment Roles and responsibilities of the Product Owner/Manager Develop a Product Owner/ Manager action plan   Exam:  The examination consists of a closed book, web-based multiple choice exam. Candidates have 90 minutes (1.5 hours) to complete 45 questions, with a score of 34 (76%) required to pass. The exam is free with the purchase of this course. Please note! If you don´t pass the exam on the first attempt, it will cost 50$ per new attempt of the certification.      [-]
Les mer
Nettkurs 3 timer 349 kr
Ta vårt videokurs Søkemotoroptimalisering: ekspert fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs.... [+]
Søkemotoroptimalisering (SEO) handler om å øke synlighet til en eller flere sider på internett. Det handler om å overbevise Google om at nettsiden din fortjener bedre eksponering enn konkurrentenes nettsider. Dette kurset passer for deg som har grunnleggende forståelse av søkemotoroptimalisering, og som nå ønsker å ta et steg videre. Kursinstruktør Espen Faugstad kommer i dette kurset til å lære deg hvordan du bruker flere forskjellige SEO-verktøy.   Innhold: Kapittel 1: Google Kapittel 2: Keywordtool Kapittel 3: Traffic Travis Kapittel 4: Screaming Frog Kapittel 5: Ahrefs Kapittel 6: Moz Kapittel 7: Buzzsumo Kapittel 8: SimilarWeb Kapittel 9: Avslutning   Varighet: 2 timer og 38 minutter.   Hørt om Netflix? Vi er som dem, bare at vi lager nettkurs. Utdannet.no AS er en norsk startup som utvikler nettkurs i datateknologi, kreative fagfelt og grunnleggende forretningsferdigheter. Med støtte fra Innovasjon Norge og Forskningsrådet utvikler vi nestegenerasjons kursplattform, med mål om å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle. Med over 1 million videovisninger, 20.000 registrerte medlemmer og en gjennomsnittlig årlig vekst på 45 % er vi godt i gang med å befeste vår posisjon i det norske markedet. Vi har kunder fra bedrifter som: Adresseavisen, Coca-Cola, Helsedirektoratet, IKEA, Joblearn, NAV, Nordea, NorgesGruppen, NRK, Oslo kommune, Securitas, Telenor og Utdanningsforbundet.   [-]
Les mer
Nettkurs 140 timer 7 900 kr
Markedsføring og ledelse 1 er et programfag i utdanningsprogram for studiespesialisering. Faget gir deg grunnleggende innføring i hvordan organisasjoner fungerer samt hvo... [+]
Markedsføring og ledelse 1 er et programfag i utdanningsprogram for studiespesialisering. Faget gir deg grunnleggende innføring i hvordan organisasjoner fungerer samt hvordan et marked fungerer. ForkunnskaperFullført grunnskole eller tilsvarende. Omfangn140 årstimer EksamenMuntlig eksamen FagkodeSAM3005 [-]
Les mer
Nettkurs 6 timer 349 kr
Ta vårt videokurs i Facebook-annonsering fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs. Meld deg ... [+]
Dette er fjerde utgave av vår populære kursserie hvor du lærer å annonsere på Facebook. Det har skjedd mye siden vi publisert første utgave i 2013, men en ting forblir uendret: det å markedsføre på Facebook er gull verdt, når det gjøres på riktig måte. I dette kurset kommer Espen Faugstad til å lære deg å annonsere på en smart, analytisk og kostnadseffektiv måte. Når du er ferdig med kurset vil du ha alle forutsetninger for å jobbe profesjonelt med Facebook-annonsering, enten det er for bedriften du jobber for eller på vegne av en kunde.   Innhold: Kapittel 1: Innføring Kapittel 2: Målgruppe Kapittel 3: Opprett annonse Kapittel 4: Annonseadministrasjon Kapittel 5: Remarketing Kapittel 6: Trafikk-annonse Kapittel 7: Remarketing-annonse Kapittel 8: Konvertering-annonse Kapittel 9: Analysere Kapittel 10: Annonseformater Kapittel 11: Avslutning   Varighet: 5 timer og 2 minutter.   Hørt om Netflix? Vi er som dem, bare at vi lager nettkurs. Utdannet.no AS er en norsk startup som utvikler nettkurs i datateknologi, kreative fagfelt og grunnleggende forretningsferdigheter. Med støtte fra Innovasjon Norge og Forskningsrådet utvikler vi nestegenerasjons kursplattform, med mål om å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle. Med over 1 million videovisninger, 20.000 registrerte medlemmer og en gjennomsnittlig årlig vekst på 45 % er vi godt i gang med å befeste vår posisjon i det norske markedet. Vi har kunder fra bedrifter som: Adresseavisen, Coca-Cola, Helsedirektoratet, IKEA, Joblearn, NAV, Nordea, NorgesGruppen, NRK, Oslo kommune, Securitas, Telenor og Utdanningsforbundet.   [-]
Les mer
Nettkurs 1 time 349 kr
Ta vårt videokurs i HubSpot fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs. Meld deg på her! [+]
HubSpot er et salgs- og markedsføringsverktøy som hjelper bedrifter med å tiltrekke seg besøkende, konvertere besøkende til kunder og kunder til ambassadører. Firmaet ble grunnlagt i 2006 av Brian Halligan og Dharmesh Shah. HubSpot bygger på det velkjente fenomenet Inbound Marketing, som kort fortalt handler om å få kunden til å komme til deg, i stedet for at du oppsøker kunden. I dette kurset kommer Espen Faugstad til å gi deg rask og grunnleggende innføring i HubSpot. HubSpot kan deles opp i 3 ulike deler: CRM, Marketing Hub og Sales Hub. Fokuset i dette kurset kommer til å være på gratis-versjonen av Marketing Hub. Det betyr at du kan bli kjent med HubSpot.   Innhold: Kapittel 1: Introduksjon Kapittel 2: Konfigurer Kapittel 3: Lead flows Kapittel 4: Collected forms Kapittel 5: Contacts Kapittel 6: Avslutning   Varighet: 1 time og 6 minutter.   Hørt om Netflix? Vi er som dem, bare at vi lager nettkurs. Utdannet.no AS er en norsk startup som utvikler nettkurs i datateknologi, kreative fagfelt og grunnleggende forretningsferdigheter. Med støtte fra Innovasjon Norge og Forskningsrådet utvikler vi nestegenerasjons kursplattform, med mål om å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle. Med over 1 million videovisninger, 20.000 registrerte medlemmer og en gjennomsnittlig årlig vekst på 45 % er vi godt i gang med å befeste vår posisjon i det norske markedet. Vi har kunder fra bedrifter som: Adresseavisen, Coca-Cola, Helsedirektoratet, IKEA, Joblearn, NAV, Nordea, NorgesGruppen, NRK, Oslo kommune, Securitas, Telenor og Utdanningsforbundet.   [-]
Les mer
Nettstudier 2 semester 4 980 kr
På forespørsel
Introduksjon til sosiale medier. Strategier. Relasjoner og ansvarsforhold. Måling. Kampanjer og etikk. Praktisk utforsking av en rekke Web 2.0-tjenester og sosiale medier... [+]
  Studieår: 2013-2014   Gjennomføring: Høst og vår Antall studiepoeng: 5.0 Forutsetninger: Ingen Innleveringer:   Vurderingsform: Faget vurderes til bestått/ikke bestått basert på 5 innleverte øvingsoppgaver. Ansvarlig: Svend Andreas Horgen         Læremål: KUNNSKAPER:Kandidaten:- kan redegjøre for hvordan sosiale medier kan brukes forretningsmessig- kan redegjøre for mekanismer for relasjonsbygging i sosiale medier- har kunnskap om hvordan Return on Investment (ROI) kan måles i sosiale medier- har kunnskap om hvordan både virksomheter og enkeltpersoner kan bruke sosiale medier til læring- vet hva et personlig læringsnettverk (PLN) er FERDIGHETER:Kandidaten:- kan føre en blogg over tid og kjenne mekanismer for hvordan en kan lykkes med blogging- kan utforme en strategi for sosiale medier tilpasset virksomhetens behov- kan bruke en rekke Web 2.0-baserte tjenester og sosiale verktøy til å gjennomføre tiltak for å nå virksomhetens mål i sosiale medier- kan planlegge og jobbe systematisk med alle nødvendige faser for å lykkes i oppbyggingen av en sosiale medier-kampanje- kan utføre måling av kampanjer, spesielle tiltak og rutinemessige aktiviteter i sosiale medier- kan bygge opp et personlig læringsnettverk (PLN) og bruke det profesjonelt i sosiale medier-sammenheng GENERELL KOMPETANSE:Kandidaten:- er bevisst på samspillet mellom strategier og øvrige styringsdokumenter i en virksomhet- har et bevisst forhold til viktigheten av å klargjøre ansvarsforhold i sosiale medier- kan foreslå relevante tiltak - og lære - basert på en resultatanalyse fra målinger- er klar over etiske forhold i sosiale medier Innhold:Introduksjon til sosiale medier. Strategier. Relasjoner og ansvarsforhold. Måling. Kampanjer og etikk. Praktisk utforsking av en rekke Web 2.0-tjenester og sosiale medier.Les mer om faget herDemo: Her er en introduksjonsvideo for faget Påmeldingsfrist: 25.08.13 / 25.01.14         Velg semester:  Høst 2013    Vår 2014     Fag Sosiale medier 4980,-         Semesteravgift og eksamenskostnader kommer i tillegg.  [-]
Les mer
Virtuelt klasserom 6 timer 3 990 kr
MailChimp-kurs for deg som skal begynne med, eller allerede har tatt i bruk Mailchimp og som gjerne vil lære deg mer. [+]
MailChimp-kurs for deg som skal begynne med, eller allerede har tatt i bruk Mailchimp og som gjerne vil lære deg mer. Du har sikkert prøvd å sende de første kampanjene ut, og føler du mangler litt mer informasjon og kunnskap om systemet. Etter endt kurs vil du få en helhetlig oversikt og kunnskap om mulighetene som finnes i Mailchimp for utsendelse av e-post. Du vil kunne sende ut nyhetsbrev på egendesignet mal og ha god oversikt over hvilke muligheter du har for gruppering, segmentering og tagging i ditt publikum, og mye mer. Du mottar også et digitalt kursbevis etter gjennomført kurs. Tilbakemelding fra kursdeltaker 23. april 2020: «Dyktig  og inspirerende kursholder som dekket mye og gav gode svar. Uproblematisk med digitalt kurs. Dette var knallbra! Anbefales :-)»   MAILCHIMP-KURS  - DAGSPROGRAM   0900-1015: OPPSETT AV MAILCHIMPKONTO/BEST PRACTICE LISTER  1015-1030: PAUSE MED SERVERING 1030-1130: MAL/DESIGN, KAMPANJEOPPSETT  1130-1215: PAUSE/MAT 1215-1300: FORTSETTELSE KAMPANJEOPPSETT, TEKST & UTSENDELSE 1300-1400: AUTOMATISERINGER/INTEGRERINGSMULIGHETER.  1400-1410: PAUSE MED SNACK 1410-1450: WORKSHOP 1450: VI AVSLUTTER, VEL HJEM     MailChimp-kurs passer for alle som jobber med digital kundebehandling og markedsføring.   Meld deg på/les mer her: https://hclnordic.no/tjeneste/mailchimp-kurs/  [-]
Les mer
Nettstudier 2 semester 4 980 kr
På forespørsel
Årsaker til å drive med produktutvikling, kritiske faktorer for å lykkes med produktutvikling, Stage-gate-modellen, markedsorientering, faktorer som påvirker kundens kjøp... [+]
  Studieår: 2013-2014   Gjennomføring: Høst og vår Antall studiepoeng: 5.0 Forutsetninger: Ingen spesielle forkunnskaper Innleveringer: Obligatoriske øvingsarbeider. 8 må være godkjent for å gå opp til eksamen. Det gis flere enn 8 øvinger, men de 8 som blir godkjent må dekke et bredt spekter av temaene som gjennomgås. Nærmere opplysninger gis ved kursstart. Personlig veileder: ja Vurderingsform: 3-timers skriftlig eksamen. Ansvarlig: Tor Atle Hjeltnes Eksamensdato: 18.12.13 / 21.05.14         Læremål: KUNNSKAPER:Studenten kan:- forklare Stage-Gate-modellen med faser og evalueringspunkt- redegjøre for ulike årsaker til at bedrifter driver med produktutvikling- redegjøre for viktige suksessfaktorer i produktutvikling- forklare ulike faktorer som påvirker kundeatferd- redegjøre for konkurrentanalyse og viktigheten av denne- forklare hvordan man finner segmenter med utgangspunkt i segmenteringskriterier- redegjøre for begrepene differensiering og posisjonering- forklare kjøpsbeslutningsprosessen- forklare produktets livssyklus FERDIGHETER:Studenten kan:- tenke markedsorientert- planlegge en produktutviklingsprosess i henhold til Stage-gate- modellen- delta i utvikling av en markedsplan og bidra til markedsføringsledelse med fokus på kundeatferd, konkurrentanalyse, segmentering, målgruppeutvelgelse, differensiering og posisjonering. Innhold:Årsaker til å drive med produktutvikling, kritiske faktorer for å lykkes med produktutvikling, Stage-gate-modellen, markedsorientering, faktorer som påvirker kundens kjøpsatferd, konkurrentanalyse, segmentering, differensiering, posisjonering, produktets livssyklus, kjøpsbeslutningsprosessen.Les mer om faget her Påmeldingsfrist: 25.08.13 / 25.01.14         Velg semester:  Høst 2013    Vår 2014     Fag Markedsorientert produktutvikling 4980,-         Semesteravgift og eksamenskostnader kommer i tillegg.    [-]
Les mer
1 dag 3 500 kr
Lær hvordan du skal få en strategisk kommunikasjon på Facebook, Twitter, YouTube, blogg etc. [+]
Sosiale medier har en rekke muligheter og utfordringer for bedrifter som har et bevisst forhold til merkevarebygging, omdømme- og kommunikasjonsarbeid. Lær hvordan du skal få en strategisk kommunikasjon på Facebook, Instagram, Linkedin og Snapchat. Du kan sjelden være like god overalt hele tiden. Hvem er kundene dine og hvor møter du dem? Er Instagram eller Facebook din beste salgskanal, og hva skal du i tilfelle gjøre der? Kurset passer for alle som skal jobbe med sosiale kanaler. Kursinnhold, sosiale medier: Bruken av de ulike kanalene Hvordan sosiale medier fungerer som virkemiddel for å skape dialog og relasjoner Hvordan vekke interesse og fenge i sosiale kanaler Hvordan overvåke ulike kanaler og følge med på ditt omdømme Hvilke kanaler skal du satse på? Hvordan kommunisere du i de ulike kanalene? I kurset bruker vi mest tid på Facebook, men ikke i Facebook sitt annonsesystem. Her blir det kun en kort gjennomgang. Skal du ha kurs i Facebook-annonser er det kurset Facebook-annonser og Photoshop. Kurset er praktisk lagt opp, du får innspill til din kommunikasjon i sosiale medier.   https://igm.no/sosiale-medier/ [-]
Les mer
Nettkurs 3 timer 349 kr
Ta vårt videokurs i Facebook for bedrifter fra din datamaskin. Lær så mye du vil, når du vil. Du får gratis hjelp. Du får kursbevis. Du får tilgang til alle kurs. Meld de... [+]
I dette kurset lærer du å opprette og konfigurere en Facebook-side for en bedrift eller organisasjon. Du lærer å definere en målgruppe, forstå hvordan algoritmen tenker og hvorfor engasjement er blitt så avgjørende for å få organisk rekkevidde. Du kommer også til å lære hvordan du skaper engasjement gjennom å opprette forskjellige typer innlegg, skreddersydd en nøye utvalgt målgruppe. Utover dette kommer du også til å lære å bruke "Creator Studio", det nye publiseringsverktøyet til Facebook. Men viktigst av alt, du lærer å fange oppmerksomheten til følgerne dine og ta opp en sentral posisjon i nyhetsfeeden.   Innhold: Kapittel 1: Opprett bedriftsside Kapittel 2: Konfigurer bedriftsside Kapittel 3: Få følgere Kapittel 4: Definer målgruppen Kapittel 5: Skap engasjement Kapittel 6: Opprett innlegg Kapittel 7: Andre funksjoner Kapittel 8: Innsikt Kapittel 9: Avslutning   Varighet: 3 timer og 19 minutter.   Hørt om Netflix? Vi er som dem, bare at vi lager nettkurs. Utdannet.no AS er en norsk startup som utvikler nettkurs i datateknologi, kreative fagfelt og grunnleggende forretningsferdigheter. Med støtte fra Innovasjon Norge og Forskningsrådet utvikler vi nestegenerasjons kursplattform, med mål om å gjøre kompetanseutvikling moro, spennende og tilgjengelig for alle. Med over 1 million videovisninger, 20.000 registrerte medlemmer og en gjennomsnittlig årlig vekst på 45 % er vi godt i gang med å befeste vår posisjon i det norske markedet. Vi har kunder fra bedrifter som: Adresseavisen, Coca-Cola, Helsedirektoratet, IKEA, Joblearn, NAV, Nordea, NorgesGruppen, NRK, Oslo kommune, Securitas, Telenor og Utdanningsforbundet.   [-]
Les mer
Nettkurs 375 kr
Marianne Mørk Larsen lærer deg å kommunisere ekte og engasjerende når du skal holde webinarer eller videomøter. [+]
Planlegge og strukturere innholdet Håndtere nerver og stress Skape dynamisk kommunikasjon ved bruk av Idealpersonen Skape engasjement gjennom skjermen, selv når du ikke kan se tilhørerne Kurs med Marianne Mørk Larsen som lærer deg å kommunisere ekte og engasjerende når du skal holde webinarer eller videomøter.  Tilpasse stemme, kroppsspråk og blikk til kamera Holde på oppmerksomheten til tilhørerne gjennom hele samtalen Bruk av teleprompter Lær å øve så innholdet virker organisk Lydspor med avspenning og med fokusøvelse   Hvis du synes det er utfordrende å kommunisere på en ekte og energisk måte gjennom den lille kameralinsen, er dette kurset for deg. Være seg om du skal holde webinar eller zoommøter, eller om du skal lage videoer for å formidle din kunnskap online. Her får du vite alt du trenger for å kunne kommunisere med tilhørerne på en levende måte. Spilletid: ca. 50 minutter   Leksjoner Introduksjon Hvem snakker du til? Innholdet ditt, hva skal du snakke om? Kroppsspråk og stemmebruk Oppvarming Øve Tanker og holdninger Engasjere Praktiske tips LYDSPOR Avspenning  LYDSPOR Visualiseringsøvelse [-]
Les mer