Møre og Romsdal
Du har valgt: Molde
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Bedriftsintern
Vårt kurs i Grunnopplæring - Maskiner og redskap handler om tema som: Arbeidsmiljø, ansvar og konsekvenser. [+]
  Kurset kommer innom de nye forskriftene, ansvar, risikoanalyse, bruksanvisning, miljøvern, faresymboler, hygiene, verneutstyr, sikkerhetsdatablad, vedlikehold, kontroll og andre viktige sikkerhetsinstrukser. Kurset vil sørge for en grunnleggende opplæring i lover og forskrifter, slik at du ikke behøver å gå så grundig gjennom dette teamet i alle våre kurs i dokumentert opplæring for maskiner og redskap. [-]
Les mer
Kombinert klasserom og nettbasert Sandefjord Drammen Og 4 andre steder 1 semester 13 900 kr
23 Apr
23 Apr
23 Apr
Du får kompetanse på drift og vedlikehold av bygninger, anlegg og installasjoner, samt tverrfaglig forståelse og kjennskap til bygg og funksjonene til de tekniske install... [+]
Innhold/temaer Drift og vedlikehold Bransjelæreplanlegging For mer informasjon se utdanningsdirektoratets sider utdanning.no. Gjennomføring Dette er et intensivt kurs som gjennomføres på kveldstid en gang i uken. Kurset er tilrettelagt slik at du kan kombinere det med fulltidsjobb. I tillegg får du tilgang til nettbaserte verktøy som støtte til undervisningen. Ved valg av nettundervisning kan du følge undervisningen uavhengig av hvor du er fra din egen PC. Undervisning på nett gir muligheter for: Forelesninger live Interaktiv undervisning der du ser og kommuniserer med medstudenter og foreleser Forelesninger i opptak Eksamen Som praksiskandidat tar du teorieksamen i lærefaget. Eksamen arrangeres 2 ganger pr år og oppmeldingsfristene er normalt 15. september og 15. januar. Oppmelding skjer via privatistweb.no. For mer informasjon se privatistweb.no Hva må til for å få fagbrev Du må ha bestått teorieksamen for å kunne ta den praktiske fagprøven. I tillegg må du dokumentere minimum 5 års relevant arbeidspraksis. Fagopplæringskontoret i ditt fylke vurderer din arbeidspraksis og arrangerer fagprøven. Lånekassestøtte Utdanningen er godkjent i lånekassen. Søknad sendes direkte til lanekassen.no. [-]
Les mer
Molde Og 8 andre steder 6 timer 5 950 kr
14 May
22 May
19 Jun
Daglig leder forhold til, ansvar, rettigheter og begrensninger overfor styret, samt oppgavefordeling og praktisk organisering. [+]
Hvem har ansvar for hva? Hvilke oppgaver er et fellesansvar for styret og daglig leder? Hvordan skal reglene om daglig leders rapportering til styret og "logging" av selskapets situasjon løpende tolkes og utøves? Hvilke rettigheter og oppgaver har en daglig leder i styremøtet, før styremøtene, i saksfremstillingen og ved protokolltilførseler med mere.Kursinnhold:• Daglig leder og aksjeloven• Styret og aksjeloven• Styrets kollektive ansvar, daglig leders ansvar• Daglig leders rapport til styret, lovpålagte minimumsintervaller• Styremøteplanlegging• Styreinstruksen• Styremøtegjennomføring• Styreprotokollen• Ansattvalgte styremedlemmer• Etiske normer og regler• Styreevaluering, daglig leder evaluering• Situasjonsanalyser• Egenutvikling og lederskapets dimensjoner som prosessverktøy • Oppsummering og eventuelle spørsmålMye av dette er vanligvis oppgaver daglig leder må løse og tilrettelegge for styret, og kunnskap på området fører ganske sikkert til bedre og mer effektivt styrearbeid. Sjekklister for styrearbeid, Sjekkliste for daglig leders rapportering til styret, Eksempler på styreplaner, Sjekkliste for evaluering og egenutvikling.Bedriftsinterne kurs og Konsulentassistanse:Kursprogrammet kan leveres som bedriftsinternt kurs etter nærmere avtale om pris, sted etc. Emner i / eller deler av kursprogrammet kan videre kombineres med andre bedriftsinterne behov og bedriftsintern opplæring kan skreddersys deres ønsker. Emner dette kurset omhandler kan våre konsulenter bistå deg og/eller din virksomhet med. Kontakt oss for pristilbud. Målgruppe for kurset Kurset retter seg først og fremst mot daglige ledere, men kan også være nyttig for styreledere og styremedlemmer, som ønsker å få mer klarhet i rollefordelingen mellom daglig leder og styret. Kursmateriell Kursavgiften inkluderer kursmateriell, lunsj, kaffe / te Eksamen / sertifisering Det utstedes kursbevis [-]
Les mer
Kombinert klasserom og nettbasert Sandefjord Drammen Og 4 andre steder 1 semester 13 900 kr
21 Aug
21 Aug
21 Aug
Du får grunnlag for å jobbe i yrker innen service, kundebehandling og kontoradministrative oppgaver. [+]
Du får grunnlag for å jobbe i yrker innen service, kundebehandling og kontoradministrative oppgaver. Dette er et intensivt kurs som gjennomføres på halve tiden av vanlig fagbrevgjennomføring. Kurset er tilrettelagt slik at du kan kombinere det med fulltidsjobb. Innhold/temaer kontorservice IKT-tjenester økonomi For mer informasjon se utdanningsdirektoratets sider utdanning.no.  Dette passer for deg som har erfaring innen kontor- og administrasjonsarbeid og som ønsker å formalisere kompetansen din Gjennomføring Utdanningen gjennomføres som klasseromsundervisning eller nettundervisning en kveld i uka over et halvt år. I tillegg får du tilgang til nettbaserte verktøy som støtte til undervisningen. Ved bruk av nettundervisning kan du følge undervisningen uavhengig av hvor du er fra din egen PC. Undervisning på nett gir muligheter for: forelesninger live interaktiv undervisning der du ser og kommuniserer med medstudenter og foreleser forelesninger i opptak Eksamen Som praksiskandidat tar du teorieksamen i lærefaget. Eksamen arrangeres 2 ganger pr år og oppmeldingsfristene er normalt 15. september og 15. januar. Oppmelding skjer via privatistweb.no. For mer informasjon se privatistweb Hva må til for å få fagbrev Du må ha bestått teorieksamen for å kunne ta den praktiske fagprøven. I tillegg må du dokumentere min 5 års relevant arbeidspraksis. Fagopplæringskontoret i ditt fylke vurderer din arbeidspraksis og arrangerer fagprøven. Finansiering Dersom du er medlem i en fagforening, vil du i mange tilfeller kunne søke om stipend til utdanning. Ta kontakt med din fagforening for mer informasjon. Lånekassen Utdanningen er godkjent i lånekassen. Søknad sendes direkte til lanekassen.no. Forkunnskaper Du må ha fullført grunnskole eller tilsvarende opplæring. Minoritetsspråklige må ha minimum B1-nivå i norsk muntlig og skriftlig. [-]
Les mer
Kombinert klasserom og nettbasert Svalbard 3 dager 9 990 kr
20 May
Tilpasset digitalt + fysisk kurs Svalbard [+]
Tilpasset kurs på Svalbard  [-]
Les mer
Nettkurs 900 kr
23 Apr
Lær deg funksjonene til Baader 444 [+]
I dette kurset får du en grundig innføring i de forskjellige funksjonene til Baader 444. Her kan man spare masse tid på opplæring ved å bruke kurset i intern-opplæring.  Hver enkelt operasjon er beskrevet og dokumentert med bilde og film, slik at du både lettere og raskere skal kunne sette deg inn i bruken av maskinen.  I kurset får du også tilgang på den norske brukerhåndboken for Baader 444. På slutten av kurset avlegger du en eksamen der det blir utstedt et kursbevis ved bestått prøve. [-]
Les mer
Kombinert klasserom og nettbasert 2 timer 1 990 kr
I dette online-kurset går vi igjennom hvordan vi starter opp et nytt Revit-prosjekt basert på en IFC-fil fra arkitekten [+]
I Norge brukes Open BIM i stor grad. Dette gjør at det kan være mange forskjellige BIM- og modelleringsprogram i et og samme prosjekt. Et eksempel er når arkitekten bruker ArchiCAD. Revit kan ikke lese ArchiCAD-formatet. For å utveksle modell og informasjon er det derfor mest naturlig å benytte IFC. I dette online-kurset går vi igjennom hvordan vi starter opp et nytt Revit-prosjekt basert på en IFC-fil fra arkitekten. Vi ser på hvordan vi plasserer underlagsfilene, får inn korrekte felleskoordinater fra arkitekten samt spaces med rominformasjon. Vi gjennomgår også hvordan vi oppretter etasjer, akser, views og sheets slik at du får det beste mulige utgangspunktet for ditt Revit-prosjekt.   På dette 2 timers online-kurset  (klasseromskurs på nett) vil du blant annet lære å: få inn korrekte felleskoordinater fra arkitekten starte opp et nytt Revit-prosjekt basert på en IFC-fil opprette etasjer, akser, views og sheets   Slik gjennomføres onlinekurs: Kurset blir holdt via Go to Training – som lastes ned før kursstart. For å delta må du ha: PC med to skjermer høretelefon og mikrofon internett-tilkobling Revit MEP MagiCAD VVS Dette er IKKE et webinar, men et "klasseromskurs" på nett. [-]
Les mer
Bergen 1 dag 2 600 kr
14 May
12 Jun
Grunnleggende sikkerhetsopplæring for bruker av fallsikringsutstyr. Opplæringen passer for både personell i bygg/anlegg, landbasert industri og offshorevirksomhet. [+]
Kursinnhold: Lover og forskrifter Kriterier for valg av fallsikringsutstyr Fallteori og belastningslære Innføring og øvelse i bruk av fallsikringsutstyr Støtte og stabilisering i arbeidssituasjoner Redningsmetoder Sikring av verktøy og løse gjenstander Forankring og praktisk bruk av nedfiringsline Ettersyn og oppbevaring Avsluttende prøve   Gjennomføring: Etter fullført teorikurs får deltakeren praktisk trening i evakuering og kameratredning i treningsrigg. Gjennomført kurs kvalifiserer til kompetansebevis på fallsikring. 8 timer. Kurset er iht. forskrift om utførelse av arbeid best. 703. [-]
Les mer
Excel for controllere [+]
Dette kurset er innrettet mot dem som jobber med økonomisk oppfølging i bedriften. Vi går inn på prosessene fra innhenting av data, bearbeidelse av dataene, sammendrag og analyse av dataene, og til sist rapportering av dataene til bedriftens beslutningstagere. Vi bruker en god del tid på Pivot og Power Pivot her, men vi går ikke fullt så langt som i spesialkurset om Pivottabeller. Kurset forutsetter at man er godt kjent i Excel, og vant til å jobbe med litt kompliserte problemstillinger i Excel. Kontroll/gjennomgang av en del sentral funksjonalitet – bl.a. absolutte, relative og blandede referanser. Sammendrag av data fra flere ark i samme eller flere arbeidsbøker, bl.a. gjennomgående summering og tabulering v.hj.a. INDIREKTE-funksjonen. Betingende sammendrag v.hj.a. matriseformler og funksjoner Sentrale funksjoner, bl.a. HVIS, HVISFEIL, FINN.RAD, FINN.KOLONNE, ANTALL.HVIS, etc. Sammendrag av data med Pivottabell Power Pivot Formler Rapportering av data Statiske rapporter Rapporter med interaktivitet, forskjellige teknikker Visualisering av tallene Dashboard Aktuelle teknikker for å lage dashboards Avstemming av to eller flere lister mot hverandre, f.ex. bank Lister – verktøy i Excel som er aktuelle når vi jobber med lister Makroer/VBA – introduksjon til automatisering [-]
Les mer
Nettkurs 8 timer
8 timer effektiv nettundervisning for å forstå hva Lean Six Sigma er, og hvordan du kan forbedre dine prosesser. [+]
Lean Six Sigma Yellow Belt Effektiv nettundervisning på engelsk for å forstå hva Lean Six Sigma er, og hvordan du kan forbedre dine prosesser. Lean Tech er forhandler for GoLeanSixSigma. Nettkursene deres har oppnådd høyest score av Lean Six Sigma kurs. Deltagere beskriver kursene som morsomme, tilgjengelige, rimelige, praktiske, enkle å forstå og effektive.  100.000 deltagere fra 220 land har deltatt hittil. Undervisningen er på engelsk.    Dette kurset er for deg som: Ønsker en effektiv introduksjon til Lean Six Sigma Vil vite hvorfor mange organisasjoner benytter Lean Six Sigma til å skape fornøyde kunder, redusere kostnader og øke omsetningen Vil komme i gang med å forbedre egne prosesser     Du vil lære følgende: Hva Lean Six Sigma er Ulike Lean Six Sigma roller (Hvitt, Gult, Grønt & Sort belte, Master & Champion) 8 former for sløsing DMAIC problemløsningsmetodikk:Definere problem (project charter, Voice of the customer - VOC, SIPOC prosesskartlegging) Måle nåsituasjon (definere måltall, datainnsamling, baseline data) Analysere for å bestemme rotårsaker (prosess analyser, 5 hvorfor, Fiskebein, Pareto, Hypoteser) Implementere løsninger (optimalisere flyt, feilhindring /Poka-Yoke, visuell ledelse & 5S) Control - skape varige resultat (Kontrollplan, måling & oppfølging, dokumentering og Storyboard)    Sertifisering For å oppnå Yellow Belt sertifisering må du bestå eksamen som består av 50 spørmål. Innholdet er delt i 6 deler (Introduksjon, Define, Measure, Analyze, Improve & Control), og du må svare riktig på 70 % av spørsmålene innenfor hver del. Du har 1,5 time på deg til å gjennomføre eksamen (15 min på hver del) og har ubegrenset antall forsøk. Nettkurset er gratis, sertifiseringen koster 199$. Både kurs og eksamen er på engelsk.     Praktisk informasjon Gratis Lean Six Sigma Yellow Belt nettkurs på engelsk med 8 t undervisning. Dersom du ønsker sertifisering koster dette 199$. Er dere flere enn 5 stk som vil melde dere på dette kurset og ta sertifisering kan dere få rabatterte priser gjennom Lean Tech. Send en mail til sissel@leantech.no for å få et tilbud. Du melder deg på via påmeldingsskjema eller via denne linken, og vil innen kort tid få mail med informasjon om pålogging til nettkurset. Kurset gir 8 studiepoeng (PDUs) hos Project Management Institutes (PMI), sertifiering for prosjektledere, og 1 studiepoeng (CEUs) etter den internasjonale sertifiseringsstandarden IACET. [-]
Les mer
Nettkurs 1 semester 5 250 kr
Viktigheten av økonomistyring. Ulike selskapsformer, likviditetsbudsjett og resultatbudsjett, balansen, resultatregnskap, posteringer og grunnleggende regnskapsføring, bi... [+]
Studieår: 2018-2019   Gjennomføring: Høst og vår Antall studiepoeng: 5.0 Anbefalt forkunnskap: Ingen Innleveringer: Obligatoriske øvingsarbeider. 8 av 10 må være godkjent for å gå opp til eksamen. Vurderingsform: 3-timers skriftlig eksamen, individuell.  Ansvarlig: Tor Atle Hjeltnes Eksamensdato: 06.12.18         Faglig innhold: Viktigheten av økonomistyring. Ulike selskapsformer, likviditetsbudsjett og resultatbudsjett, balansen, resultatregnskap, posteringer og grunnleggende regnskapsføring, bilagsbehandling, lønn, reiseregning, verdivurdering, kostnads- og inntektsanalyse, investeringer, nåverdi og internrente. Læremål: KUNNSKAPER:Kandidaten kan:- redegjøre for kort ulike selskapsformer- redegjøre grunnleggende regler for merverdiavgift- redegjøre for grunnleggende bilagsbehandling- forklare innhold i lønnsberegning samt regler for reiseregninger- redegjøre for vurdering og verdsettelse av balanseposter- forklare begreper som faste kostnader, variable kostnader og totale kostnader- redegjøre for viktige momenter i forbindelse med investeringer FERDIGHETER:Kandidaten kan:- sette opp et resultatbudsjett og likviditetsbudsjett- sette opp et resultatregnskap og en balanse- postere transaksjoner til konto debet/kredit- føre lønn og reiseregning- beregne en del grunnleggende økonomiske nøkkeltall- beregne ulike kostnadsarter- beregne nåverdi og internrente GENERELL KOMPETANSE:Kandidaten kan:- se viktigheten av kunnskap om, og forståelse, av økonomisk styring i en bedrift Påmeldingsfrist: 25.08.18 / 25.01.19         Velg semester:  Høst 2018    Vår 2019     Fag Økonomisk styring og regnskap 5250,-         Semesteravgift og eksamenskostnader kommer i tillegg.  [-]
Les mer
7 timer 3 600 kr
Praktisk tilnærming til standarden for Arbeidsmiljø ISO 45001:2018 [+]
Systematisk etablering og implementering av standardens krav HMS risiko, identifisering, tiltak og evaluering Samsvar med juridiske krav Bevisstgjøring av HMS risiko Gjennomgåelse og revisjon [-]
Les mer
Nettkurs 1 semester 5 250 kr
IT sett i forhold til samfunn, etikk og grønt miljø. De brede sammenhengene teknologien er en del av gjennom diskusjon rundt grunnleggende teori, lover og statlig regelve... [+]
Studieår: 2018-2019   Gjennomføring: Høst Antall studiepoeng: 5.0 Anbefalt forkunnskap: Organisasjon og ledelse eller tilsvarende forhåndskunnskaper Innleveringer:   Vurderingsform: 2 prosjektoppgaver, teller 50 % hver. Ansvarlig: Kirsti Berntsen         Faglig innhold: IT sett i forhold til samfunn, etikk og grønt miljø. De brede sammenhengene teknologien er en del av gjennom diskusjon rundt grunnleggende teori, lover og statlig regelverk. Hvordan sosiale og samfunnsmessige forhold påvirker, og blir påvirket av, trekk ved utvikling og bruk av informasjons- og kommunikasjonsteknologi (IKT). Selvstendig analyse og bevisstgjøring om overforenklede forklaringsmodeller. Læremål: Etter å ha gjennomført emnet IT, miljø og samfunn skal studenten ha følgende samlede læringsutbytte: KUNNSKAPER:Kandidaten:- har kunnskap om ulike etiske teorier og etisk tenkning- kjenner til påvirkningen fra informasjonsteknologi på miljøet og på samfunnsutviklingen både i bedrifter, det offentlige og i familie og hverdagsliv- forstår hvilke etiske utfordringer utviklingen innen informasjonsteknologi gir i dagens samfunn, og kjenner til forskjellige måter å møte utfordringene på FERDIGHETER:Kandidaten:- kan både individuelt og i grupper diskutere og redegjøre for holdninger og standpunkter i forhold til IT og miljøpåvirkning- kan både individuelt og i grupper diskutere og redegjøre for holdninger og standpunkter i forhold til IT og samfunnspåvirkning- kan redegjøre for og diskutere forskjellige etiske teorier og hvordan disse relaterer til dagens utvikling innenfor informasjonsteknologi- kan selv søke opp og diskutere eget materiale som er relevant i forhold til IT og påvirkningen på miljø og samfunn GENERELL KOMPETANSE:Kandidaten:- har kjennskap til aktuelle retningslinjer og lovverk knyttet til utvikling, anskaffelse, innføring og bruk av IKT data og datanettverk (for eksempel: personvern, universell utforming, offentlig anskaffelse, sertifisering, arbeidsliv, Copyright Creative Commons (CC))- har kunnskap om lover knytt til bruk av data og datanettverk- viser en bevisst holdning til informasjonssamfunnets miljømessige utfordringer- viser en bevisst holdning til hvordan IT påvirker samfunnet vi lever i- kan formidle fagstoffet skriftlig- kan identifisere, planlegge og gjennomføre en selvstendig oppgave i samarbeid med andre Påmeldingsfrist: 25.08.18 / 25.01.19         Dette faget går: Høst 2018    Fag IT, miljø og samfunn 5250,-         Semesteravgift og eksamenskostnader kommer i tillegg.  [-]
Les mer
Nettkurs 4 500 kr
Nettkurs eller brevkurs kombinert med forelesninger i form av lyd og bilde på din egen PC. [+]
Kurset skal gi deltakerne en faglig forståelse av sorg og sorgreaksjoner, og gjøre deltakerne i stand til å ta vare på barn i sorg. Kurset vil øke forståelsen for sorgreaksjoner på ulike alders- og utviklingstrinn. I tillegg gis det praktiske råd og retningslinjer for hvordan barn best kan ivaretas når dødsfall rammer familie eller venner.Nettkurs eller brevkurs kombinert med forelesninger i form av lyd og bilde på din egen PC.     Start:          Når du selv ønsker. Omfang:     3 innleveringer Pris:           kr. 4.500,- (kan deles i 4 månedlige avdrag med kr. 200,- i avdragsgebyr for hvert avdrag).    Tidsplan • Kurset kan tas etter egen tidsplan med innlevering av besvarelser til veiledning. • Du velger selv når du vil starte opp med kurset og du bestemmer selv hvor lang tid du vil bruke.   Innleveringer • Innlevering av 3 besvarelser   Mål for kurset Kurset skal gi deltakerne en faglig forståelse av sorg og sorgreaksjoner, og gjøre deltakerne i stand til å ta vare på barn i sorg.   Kursbeskrivelse Kurset vil øke forståelsen for sorgreaksjoner på ulike alders- og utviklingstrinn. I Tillegg gis det praktiske råd og retningslinjer for hvordan barn best kan ivaretas når dødsfall rammer familie eller venner.     Tema • Barns forståelse av døden på ulike alderstrinn • Vanlige sorgreaksjoner hos barn • Skillet mellom traumer og sorg • Foreldres/søskens/besteforeldres/venners/andres død • Spesielle dødsfall • Hva gjør sorgen verre? • Forholdet til den døde • Barns fantasier og årsakstenkning • Kjønnsforskjeller i barns sorg • Omsorg for barn i sorg og krise • Rådgivning til foreldrene • Formidling av dødsbudskap til barn • Åpen og ærlig kommunikasjon • Dødsfall etter sykdom • Håndtering av dødsfall i barnehage og skole • Forberedelse før dødsfall  • Lærerne som ressursgruppe • Lærernes egne behov • Dødsfall i barnehagen • Krisebehandling eller sorgterapi for barn • Sorggrupper for barn   Litteratur Sorg hos barn Atle Dyregrov ISBN 9788245005677 Fagbokforlaget 2006   Vurdering  Bestått/ikke bestått.   Kursbevis  Kursbevis utstedes til de som har bestått og som har betalt kursavgiften i sin helhet.   Er du organisert? Undersøk med ditt fagforbund om du kan søke å få dekket kursavgift. [-]
Les mer
Bedriftsintern 29 998 kr
Brante Group holder interne jobbsøkerkurs LinkedIn, CV, Søknad og Intervju. Coaching: https://brantegroup.com/outplacement/ [+]
Brante Group holder interne jobbsøkerkurs ved nedbemanning av grupper.   Hvert team tar ca en dag, avhengig av gruppestørrelse. Kursene kan holdes på flere språk og temaene for workshop serien er: LinkedIn profil som skaper interesse CV som bringer deg videre i prosessen Søknad som skaffer deg intervju Intervjutrening, hvordan gjør godt inntrykk i intervjuer Annet – vi lager også kurs innenfor andre tema – f.eks. pensjon, NAV, økonomirådgivning eller annet som er relevant for aktuelle gruppe.   LinkedIn profil som skaper interesse (1 dag) Vårt LinkedIn kurs er en interaktiv workshop hvor deltagerne jobber med egen LinkedIn profil.  Vi viser deltagerne hvordan de kan utnytte ulike funksjonene i LinkedIn til å hevde seg i konkurransen i det uannonserte stillingsmarkedet: Hvordan gjøre en LinkedIn profil mest mulig søkbar for rekrutterer Dos and “don’ts” med hensyn til profil og bilder Skape muligheter gjennom nettverket Hvordan finne de gode jobbmuligheten først Bruk av sosiale medier for jobbsøking Om LinkedIN: LinkedIn er den største arenaen for å finne kandidater til stillinger som aldri legges ut. Plattformen er tilrettelagt for globalt søk etter kandidater. Kurset oppdateres kontinuerlig som følge av endringer i LinkedIn CV som bringer deg videre i prosessen (1 dag) Dette kurset er en praktisk workshop hvor deltagerne får hjelp til å utforme CVer og lærer hvordan de kan gjøre CV-ene sterkere og enda mer relevante. Hva er – og hvordan få fram kandidatenes unike kompetanse på en måte som gjør deltagerne stolte CV-tips - hvordan du kan forsterke CV med enkle grep Hvordan skrive en «skannbar» CV til rekruttere som bare har 10 sek. på hver CV CV databaser som fremmer eller hemmer kandidatur Workshop – vi skriver CV Søknad som skaffer deg intervju  (1 dag) Er CV-en god, vil de også lese søknaden. Hvordan sørge for at man er en de må snakke med? Hva en søknad må og ikke bør innehold Hvordan posisjonere seg dvs. Egen personlighet, erfaring og kompetanse med troverdighet? Eksempler – Hvordan skal en god søknad se ut Hvordan tilpasse stil, form og tone i søknad Workshop – vi skriver søknader Intervjutrening, hvordan gjør godt inntrykk i intervjuer (1 dag)   Dette kurset er designet for å gjøre folk tryggere og bedre i intervju-situasjonen. Vi legger opp til en interaktiv trening for å gi deltagerne så godt utbytte som mulig. Det betyr at det blir korte forelesninger, spennende gruppearbeid, jobbing på egen PC og masse diskusjon i små og store grupper. Forberedelser til intervju – hva må du ha gjort før du kommer Hvordan gjøre et godt førsteinntrykk Kommunikasjon, kroppsspråk, tone og ord Presentasjon av seg selv og CV Øvelser og rollespill Vi får tilbakemelding om at dette er en veldig nyttig og spennende sesjoner hvor deltagerne øker sin egen selvtillit. Ta kontakt med oss i dag for mer informasjon: -Ta gjerne kontakt med oss. Vi deler gjerne av vår kompetanse og tar med glede en uforpliktende samtale – enten det er på telefon, e-post eller over en god kopp kaffe. The Brante Groupc/o House Of Business Solli Plass (3. etasje)Henrik Ibsens gt. 900255 Oslo+47 2233 6300contact@brantegroup.com Monica Brante (Partner & DL)a+47 93 280 290mb@brantegroup.com [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.