Mediekurs, film og TV
Multimedia
Du har valgt: Hordaland
Nullstill
Filter
Ferdig

-

2 treff ( i Hordaland ) i Multimedia
 

Nettstudier 2 semester 4 980 kr
På forespørsel
Praktisk bruk av Flash som inkluderer brukergrensesnittet og paneler, filtyper, vektor/bitmap-grafikk, tegneverktøyene, animasjoner (bilde for bilde og ulike former for ... [+]
  Studieår: 2013-2014   Gjennomføring: Høst og vår Antall studiepoeng: 5.0 Forutsetninger: Grunnleggende forståelse for internetteknologi tilsvarende IINI1002 Webutvikling 1 og grunnleggende programmeringskunnskaper tilsvarende IINI1004 Programmering i Visual Basic eller IFUD1025 Programmering i Java. Innleveringer:   Personlig veileder: ja Vurderingsform: Multimedieproduksjon består av 4 moduler, der hver modul er beregnet til ca 3 ukers varighet. Til hver modul hører en obligatorisk øving - med unntak av den siste modulene der det er to innleveringer. De fem innleveringsøvingene bestemmer karakteren i faget og de kan løses enkeltvis eller gruppevis. I de fem innleveringsøvingene samler man inntil 100 poeng, og for å få karakteren bestått kreves det at man har samlet minimum 80 poeng. Karakteren settes til bestått/ikke bestått. Ansvarlig: Geir Ove Rosvold         Læremål: KUNNSKAPERKandidaten:- kan beskrive hva multimediesystemer er og hva de kan brukes til- kan forklare aktuelle prosjektgjennomføringsmodeller for multimediaprosjekter- kan formidle et bestemt budskap via en multimedieproduksjon ved bruk av egnede medieelementer- kan gjøre rede for sentrale egenskaper ved aktuelle verktøy som benyttes ved multimedieproduksjoner FERDIGHETER:Kandidaten:- kan identifisere mål og målgrupper, vurdere bruk av virkemidler samt vurdere bruk av metaforer når multimedieproduksjoner skal utvikles- kan benytte et hensiktsmessig verktøy til å utvikle interaktive multimedieproduksjoner- kan gjennomføre små multimediaprosjekter i henhold til aktuell prosjektgjennomføringsmodell GENERELL KOMPETANSE:Kandidaten:- kan dokumentere arbeidsprosessen som benyttes ved multimedieproduksjon- kan vurdere ulike alternativer for formidling av bestemte budskap til bestemte målgrupper- kan identifisere, planlegge og gjennomføre et multimediaprosjekter selvstendig eller i mindre grupper- er opptatt av at multimediaprosjekter må forholde seg til lover, regler og avtaleverk Innhold:Praktisk bruk av Flash som inkluderer brukergrensesnittet og paneler, filtyper, vektor/bitmap-grafikk, tegneverktøyene, animasjoner (bilde for bilde og ulike former for tweening), lag, maskering, movieclip, grafiske symboler, bruk av bibliotek, symboler og instanser, knapper, lyd og video, programmert animasjon, interaktivitet, dynamisk nedlastning, preload-presentasjoner samt optimalisering av løsningene med hensyn til båndbredde og presentasjon. Teori om design og utvikling av interaktive multimediesystemer som inkluderer metoden HOME (Holistic, Open Multimedia development mEthod), informasjonsdesign, interaksjonsdesign, presentasjonsdesign, prototyping, storyboard, flytkart, samt hva som skiller interaktive systemer fra statiske.Les mer om faget her Påmeldingsfrist: 25.08.13 / 25.01.14         Dette faget går: Høst 2013    Fag Multimedieproduksjon 4980,-         Semesteravgift og eksamenskostnader kommer i tillegg.    [-]
Les mer
1 år 72 000 kr
På forespørsel
Er du spesielt interessert i datamaskinar, programvare og internett? [+]
Har du lyst på meir kunnskap, inspirasjon og ferdigheitar? Utvikle gode og kreative websider, grafikk, 3D og mye anna?    Eit år på data- og internettlinja er nyttig for deg som planlegg ei yrkeskarriere innan data. Det er også nyttig for deg som vil bruke datamaskinen som ei fritidssyssel. Data- og internettlinja gir deg nemleg tid til spesialisering, samtidig som vi går i breidda. Gjennom året blir du kjend med ulike standardprogramvarer, LAN, maskinvare, operativsystem, språk og metodar. Alt som trengst for å utvikle web-sider, spel og liknande. Elevane brukar sine eigne datamaskinar. Data- og internettlinja Data- og internettlinja er eit allsidig og kreativt tilbod med grunnleggjande opplæring in-nan data, programvare og utvikling av gode websider. Her lærer du mellom anna om digi-talbildebehandling, lyd, videoredigering, flash, animering, html, PHP.  Du vil også jobbe ein del med programmering og 3D teikning, samt sjølvvalde tema og fordjupingar. Vi brukar dei mest vanlege verktøy for data i privat - og arbeidsliv.  Klasserommet er samla i eit felles 100Mb-nettverk. Skulen har breiband og klasserommet vårt er utstyr med videokanon, scanner, digital kamera/video, skrivarar med meir.  Elevane tar med seg sin eigen datamaskin og bruker den i studia. Mange bygger om på eigen datamaskin når dei kjem til skulen.     Målet er at du etter eit år på Voss FHS skal ha testa ut nye og kreative måtar å bruke datamaskinen på. Slik får du eit godt grunnlag for å bruke verktøya/programma vidare i utdanning, jobb eller fritid.     UndervisningaNokon er sterke på det grafiske, nokre på koding og andre på innhald. Moderne webut-vikling er difor ofte basert på at ein jobbar i team. Det skal vi også gjere. Slik lærer vi best – og får det kjekt saman.    Ulike kunnskapsnivåHovedutfordinga vår er at elevane er på svært ulike kunnskapsnivå. Difor er behovet ulikt frå tema til tema, frå elev til elev. Noen kan mykje frå før mens andre er nybegynnarar. Dei som kan mykje om eit tema ønsker gjerne å utvikle denne kunnskapen, kan hende med meir fokus på det faglege. Vi gjer alt vi kan for å følgje opp dei individuelle behova på best mulig måte.   InndelingOmlag halvparten av undervisninga er felles for heile klassa. Her går vi gjennom tema som er nye for alle. Omlag ein fjerdedel av tida brukast på tema du kanskje mestrar frå før. Da kan du i tilfelle velje å bruke denne tida på eigne prosjekt. Den siste fjerdedelen er sett av til eigne eller felles prosjekt innafor tema de finn mest interessant. Samarbeid med Film- og fotolinja eller Musikklinja er også mogeleg her. På same måte som på dei andre linjene, kan elevane bruke lokala og utstyret så mykje dei vil på fritida.   TemaFør jul vil vi ha ein klar struktur. Etter jul kjem tema som kan stå meir aleine. I starten set vi oss inn i html, bildebehandlingsprogram og teikneprogram. Neste steg er mellom anna Dreamweaver, PHP, Flash og animeringer. Vi brukar grunnleggjande programmering i Visual Basic eller Flash og greie program for å teikne i 3D. Dessutan er vi innom tema som Windows, Linuxs, OSX, nettverk / LAN, kontor-programmer, modding av spel, re-digering av musikk, lyd og video samt bygging av maskinar. I og med at spelindustrien har blitt større enn filmindustrien i omsetning, vil vi dessutan jobbe ein del med gaming og modifisering av spel. Er dette ting du allerede kan mykje om, får du god tid til å jobbe deg vidare inn i dei ulike tema.    BigBenStudieturDet har blitt ein tradisjon at klassen reiser til utlandet, for eksempel London, for å sjå på datamaskinen som kreativt verktøy.  [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.
;