Salg
Salgskurs
Du har valgt: Oslo
Nullstill
Filter
Ferdig

-

7 treff ( i Oslo ) i Salgskurs
 

2 timer
Jeg har over 25 års erfaring med salg, coaching innen, selger selv dagen lang og er sertifisert NLP Coach. Elsker å hjelpe andre til å lykkes. Vil du opp og frem, så ta k... [+]
Ønsker du å ta resultatene dine innen salg til helt nye nivåer? Kjenner du på følelsen av at du ikke helt tar ut potensialet ditt og ønsker å bli bedre innen salg? Da kan du sende meg en sms til 93014523, så ringer jeg for en trivelig prat. Jeg har over 25 års erfaring med å trene selgere, inkludert meg selv da jeg selger hver dag. Kjenner på alt av følelser og hva som skal til i en salgs hverdag for å lykkes. Jeg er i tillegg internasjonalt sertifisert NLP Coach og digger rett å slett å hjelpe andre med å lykkes! Ett typisk opplegg med meg er en kort og hyggelig prat på telefonen, og så vil vi sette opp en 1 - 2 timers gratis coachingsession sånn at du får kjenne og erfare om du ønsker å jobbe med meg.  Da vil jeg sette opp typisk 2 tilbud som er et program for 8 eller 12 uker. Innhold avhenger av hva vi tenker er smart og gunstig for deg å trene på for å nå dine Mål.  Send en uformell sms eller mail til steinar.svenningsen@gmail.com eller 93014523 så tar jeg kontakt.    Steinar :-) NB! Forutsetter ledig kapasitet! [-]
Les mer
Bedriftsintern
Ønsker du å omsette salgsmål til resultater? Vil du lære hvordan du gir kunden 1. klasses service? Har du kompetanse du trenger som selger? "Si det så det selger" g... [+]
Si det så det selger! - salg og kundebehandling   Si det så det selger» er for deg som jobber med salg, forhandling og konflikthåndtering – du vil oppleve at du kommuniserer med gjennomslagskraft og blir enda bedre til å skape gode relasjoner.  Kommunikasjon og kontaktskapende evner.  Du lærer deg hvordan du:  skaper et godt førsteinntrykk skaper tillit kommer på bølgelengde med kunden er interessert i stedet for interessant bedre forstår kundens situasjon og modell av verden skaper gode relasjoner kommuniserer med gjennomslagskraft  Den motiverte selger  salgsprosessen selgerrollen hva skaper motivasjon? hvilken kompetanse må en selger ha for å lykkes? avslutte salg oppfølging  Positivt salg  selvledelse – hvordan motivere seg selv gode mål – å sette (salgs)mål med mening fra visjon til virkelighet – hvordan omsette salgsmål til resultater effektiv salgsplanlegging – bruk av tid som ressurs  Si det så det selger arrangeres som en workshop med interaktiv deltakelse og skreddersys til den enkelte bedrift. som bedriftsinternt kurs.   [-]
Les mer
7 timer 5 500 kr
Seminaret tar for seg 9 prinsipper for effektiv closing av avtaler. Innholdet er basert på beste praksis fra B2B-salg over 20 år i over 30 land! [+]
«Tilbudet ditt er bra, men tidspunktet passer ikke», eller «forslaget ditt er fint, men kan du gi oss noen flere alternativer?». Eller det sedvanlige «du ligger for høyt i pris». Har du hørt dette før? Dette er innvendinger alle som jobber med salg møter, men hvordan snu det?  Eller enda bedre, hvordan sørge for at innvendingene ikke dukker opp i det hele tatt? Nøkkelen er å ta bedre kontroll over salgsprosessen. Bli med på closingseminar og lær hvordan!  Over 400 personer som jobber med salg har deltatt på seminaret siden 2015. Programmet er skreddersydd B2B produkt- og tjenestesalg, og er basert på erfaring med B2B salg i over 20 år i over 30 land.  På seminaret gjennomgår vi ni konkrete prinsipper for effektiv closing. Som hvordan starten av salgsprosessen, og ikke slutten - er avgjørende. Hvordan vi unngår eller håndterer innvendinger, unngår utsettelser, og hvordan vi minimerer sannsynligheten for at kunden krangler på pris. Vi lærer å stille spørsmål som konkurrentene ikke stiller, som gjør at det er vi som forstår kundens behov best. Vi diskuterer med utgangspunkt i det daglige, ikke høytflyvende teorier. Ingen ubehagelige rollespill, men mye dialog, og målet er at du skal sitte igjen med konkrete råd, teknikker og verktøy som du kan bruke umiddelbart.  Seminaret dekker blant annet: Hvordan håndtere innvendinger Smarte spørsmål for å forstå kundens reelle behov Pris- og forhandlingstaktikk Hvordan du unngår at avtaler trekker ut i tid Hvordan skape forpliktelse fra kundens side Se denne filmen for noen av problemstillingene vi tar opp i seminaret: http://sho.co/17PUZ De ni prinsippene for effektiv closing er beskrevet i Amund Fjeldstads siste bok – «Vinn salget». Les et utdrag fra boken her: http://www.fjeldstadandpartners.no/nyheter/slaven-kongen/  Om kursholder Amund Fjeldstad: Amund Fjeldstad har over 25 års erfaring fra internasjonalt salg og har deltatt i over 4 000 salgsmøter. Han har ledet ansatte i over 30 land og er i dag rådgiver for norske og internasjonale virksomheter. Amund har som mål å gjøre det kompliserte enkelt og forklare ting på en slik måte at andre kan ta i bruk teknikkene umiddelbart. Fjeldstad har utgitt fire bøker; Solgt (2005), Opptur (2009), Sunt bondevett på jobben (2012) og Vinn salget – Om salgsprosess og closing (2017).      Les hva kundene sier om Fjeldstad & Partners her: https://www.fjeldstadandpartners.no/omoss/referanser/  [-]
Les mer
12 uker
På forespørsel
Med studiet fra Bilakademiet vil du være godt rustet til å få ansettelse som bilselger. [+]
FAGPLAN    Kundebehandling og personlig salgVi går igjennom hele salgsprosessen fra start til mål. Det er viktig å vite hvordan man tar i mot en kunde - hvordan man avklarer kundenes behov - spørsmålsteknikker og viktigst av alt, hvordan man praktiserer de forskjellige avslutningsteknikker.   Undervisningen er lagt opp slik at vi først i klasserommet går igjennom hvert enkelt ledd og at elevene deretter går i grupper og diskuterer det som er gjennomgått. På denne måten får alle gitt sitt syn på det aktuelle temaet.   ØkonomiBiløkonomi er et viktig fag. Kunden har bedre økonomisk kunnskap i dag enn tidligere. Dette stiller krav til oss som "den nye generasjon" bilselgere. Undervisningen er lagt opp slik at vi tar alt fra begynnelsen og går sakte frem. Dette fordi vi er vel vitende om at økonomi ikke er alle elevers sterke side.   DokumentlæreDokumenter som skal fylles ut i forbindelse med salg av bil. I faget inngår også opplæring i bruk av bruktbilboka.   RettslæreAdvokat med lang erfaring gir deg en grundig innføring i hva du skal tenke på når du selger bil.   EtikkSpør du en toppselger om hva han mener er de tre viktigste egenskaper hos en toppselger, vil han oftest påpeke ærlighet som en av de tre egenskapene. Ærlighet skaper tillit og tillit er en bilselger helt avhengig av å ha hos kunden.   OrganisasjonslæreVi ser på hvordan et A/S er bygd opp og lager budsjetter for et bilfirma.   DataTidligere var dette et fag som ble vektlagt hos oss. I dag er situasjonen den at de fleste elever har gode datakunnskaper og vi konsentrer oss kun om de som ikke har det. Andre fag er salgsledelse - salg til storbruker - oppsøkende salg - markedsføring osv. [-]
Les mer
16 timer
Dette er kurset for deg som ønsker å heve din kompetanse innenfor salg og kommunikasjon. [+]
Salg er for de aller fleste bedrifter en helt essensiell del av driften. En vei til drømmejobben går ofte via salgsavdelingen. Dette er kurset for deg som ønsker å øke din kompetanse innenfor salg og kommunikasjon mellom mennesker, enten du er ny i en salgsrolle, ønsker deg en salgsjobb, eller vil forbedre resultatene i den stillingen du allerede har. Vi vil i løpet av 16 timer fordelt over fire ettermiddager trene på de viktigste verktøyene en selger har, og går hele veien gjennom selgerens hverdag fra forberedelser til closing. I andre enden av kurset, har du kompetanse i de verktøyene som skal til for å lykkes som selger. Agenda for kurset: Forberedelser Påvirkning og underbevissthet Mål og resultatforbedring Møtebooking Forhandlingsteknikk Å kapre den store kunden Håndtering av innvendinger og reklamasjoner Closing / avtaleinngåelse Kursavslutning [-]
Les mer
2 dager 12 000 kr
Den viktigste enkeltfaktoren i formelen for suksess, er vite hvordan man forholder seg til andre mennesker" ! Dette er et salgskurs med faktoren adferd [+]
DISC i salg og kundebehandling handler om å utvikle selgernes/kundebehandlernes relasjonelle ferdigheter ved : å forstå sterke sider og begrensninger i egen salgsstil å identifisere kundens atferdsstil og tilpasse egen salgsstil å utvikle og bruke salgsstrategier som vil sette selger i stand til å tilpasse sin selgeratferd slik at man som selger øker sin effektivitet betydelig, selger mer til flere og opparbeider lojale kunder som kommer tilbake og fortsetter å kjøpe fra deg   Dagens virkelighet i salg er at kundene har stadig flere tilbydere å velge blant, ofte koster konkurrerende produkter varer / tjenester det samme, selgere opplever at kundenes kunnskaps- og bevissthetsnivå er øket og lojaliteten til valgte leverandører er lav. Det er ikke fordi kundene er misfornøyd med selve produktet at de velger å kjøpe dette andre steder, men.:  ofte opplever de å kommunisere dårlig med selger — personkjemien stemmer ikke  de opplever å få dårlig oppfølging og service  selger og vedkommende firma holder ikke hva man lover   Statistikk viser følgende: I 10% av tilfellene er det lite som skiller Selgerstil og Kjøperstil I 30% av tilfellene må selger i middels/stor grad tilpasse egen Selgerstil til Kjøperstil I 60% av tilfellene må selger i stor/svært stor grad tilpasse egen Selgerstil til Kjøperstil. Gjennom prosessen DISC i salg og kundebehandling skal vi få selgerne til å selge like bra til ALLE, uansett om de er lik oss i stilen eller forskjellig fra oss. [-]
Les mer
5 timer 4 500 kr
Hvordan utvikle de viktigste kundeforholdene? [+]
Å miste viktige kunder er både kostbart og irriterende, og det koster å finne nye. Kundeutvikling er derfor en helt vesentlig kunnskap for alle seriøse leverandører. Vi i Fjeldstad & Partners arrangerer nå et helt nytt seminar i kundeutvikling, hvor du får en innføring i beste praksis for alle som har ansvar for å vedlikeholde og utvikle kundeforhold. Noe av det du lærer: Noen utvikler kunder fra et kontraktsomfang til det dobbelte, der andre sliter med å vedlikeholde det opprinnelige omfanget. Hva er nøkkelen? Hvordan bygge relasjoner strukturert, og sikre at konkurrentene ikke stjeler våre viktigste kunder? Relationship reset: Hvordan «resette» relasjoner som enten har stagnert eller ikke fungerer optimalt Lær å avdekke hvorfor kunden avsluttet avtalen med sin tidligere leverandør  De tre nøklene til behovsforståelse Seminaret passer for alle som har med kundeoppfølging å gjøre, og som er ansvarlig for å bygge og vedlikeholde en portefølje.Vi tar for seg litt andre teknikker enn et «klassisk» Account Manager/Key Account Manager seminar. Om dagen: Seminaret holdes med mye energi, en rekke eksempler fra det daglige, og er designet for deg som vil forstå hva som fungerer i praksis. Stoffet er basert på salgserfaring og kundeutvikling i Norge og internasjonalt i over 30 år.  [-]
Les mer