Salg
Du har valgt: Salgsteknikk
Nullstill
Filter
Ferdig

-

3 treff i Salgsteknikk
 

2 dager 6 900 kr
Ønsker du å forbedre dine ferdigheter innen salg? På dette kurset får du tilgang til – og får trene på – de mest nyttige og virkningsfulle salgsverktøyene. [+]
Ønsker du å forbedre dine ferdigheter innen salg? Ønsker du tilgang til virkningsfulle verktøy som gjør det enklere å møte kundene og lede til salg, der kundene og du er fornøyd med salgsprosess og resultat? På kurset får du tilgang til – og får trene på – de mest nyttige og virkningsfulle salgsverktøyene. Nytte for deg: Du kan tilrettelegge salgsprosesser med kunden i sentrum Du kan øke effektiviteten i salgsprosessene Fornøyde kunder Høyere resultat Kurset inngår i en portefølje av korte, praktisk orientere og treningsrettede kurs for de viktigste lederferdighetene.  Kursene gjennomføres jevnlig, og du kan velge tema og tidspunkt som passer for deg. På dette kurset får du trene på konkrete salgsprosesser basert på state-of-the-art metoder innen salg, som DISC/Thomas PPA og SPIN, kombinert med verktøy hentet fra et rammeverk med nøkkelfaktorer for kommunikasjon og utvikling, definert i kommunikologi.  Muligheter etter kurset En viktig del av kurset er å bevisstgjøre uutnyttet potensiale og videre utviklingsmuligheter. Kurset er relatert til en rekke korte workshops med fordypning og spesifikk trening etter behov: effektive møter, presentasjonsteknikk, konstruktive tilbakemeldinger, medarbeiderveiledning, forhandling, salg, planlegging og oppfølging av prosjekter og aktiviteter. Kursleder med erfaring og engasjement Tom Isaksen Tom Isaksen har bred akademisk utdanning og er MBA. Han har variert ledererfaring, blant annet som HR-ansvarlig og medlem av toppledergruppen i et selskap med 1 500 ansatte. Totalt har han over 25 års erfaring innen områder som; markedsføring og salg, endringsledelse, kompetanseutvikling, innovasjon og forretningsutvikling. Han har trent/coachet over 2 500 mennesker i Norge og utlandet innen: kommunikasjon og salg, endringsledelse og målstyring i bedrifter som: Telenor, Dnb, Manpower, Forbrukerombudet, Sandvika Storsenter m.fl. Tom har en tilleggsutdanning i kommunikologi og er sertifisert på advanced level. Meld deg på via skjema, mail: info@xlo.academy eller telefon: 481 28 046. Flere enn 2 deltakere fra samme bedrift? Ta kontakt for en hyggelig rabatt. Ønsker du kurset gjennomført som et bedriftsinternt kurs hos dere? Kontakt oss for tilbud. Kurset kan også holdes på engelsk.   Mer om XLO Change Academy Vår visjon: Kompetanse og bevissthet for en bedre verden Hva kjennetegner en bedre verden – for enkeltmennesker, organisasjoner og samfunn?Viktige stikkord for oss er aksept, åpenhet, innsikt, helhetsperspektiv, trygghet, frihet og tillit. XLO Change Academy AS engasjerer kursholdere innenfor ulike temaer med fellesnevner kommunikasjon, utvikling og endring. Alle kursholderne har spesialkompetanse innenfor kommunikasjon og utviklingsprosesser i tillegg til fagkompetanse og lang erfaring på sine områder. Mer om XLO Change Academy [-]
Les mer
6 semester 26 400 kr
Bachelor i markedsføring gir deg en utdanning som er aktuell både i dagens og morgendagens jobbmarked. Du lærer å bruke de verktøy du trenger for å utvikle dine egenskape... [+]
Markedsføring er et sammensatt fag, som bygger på elementer fra økonomi, psykologi, sosiologi og kultur- og kommunikasjonsfag. Vår bachelor i markedsføring er spesielt fokusert mot markedet og kundene - slik at du kan utvikle produkter og tjenester som kunden trenger   Det er markedsførerne som skaffer bedriften inntekter - de har nøkkelroller i alt fra utviklingen av nye produkter og tjenester til oppfølging av lojale kunder. Markedsføring handler om å skape en forskjell mellom dine og konkurrentenes tilbud, på en måte som oppleves verdifull for kunden. Vår bachelor i markedsføring er spesielt fokusert mot markedet og kundene - slik at du kan utvikle produkter og tjenester som kunden trenger, påvirke dem gjennom reklame og personlige virkemidler og lære å utvikle gode relasjoner. Med en bachelor i markedsføring skal du se deg selv som en markedsaktør som kan påvirke andre aktører og samfunnet rundt deg. Både gjennom reklame og personlige virkemidler, men også ved at du lærer å utvikle gode relasjoner. Du skal nærme deg nye problemstillinger systematisk– og basere tiltak på analyser av relevant informasjon. I tillegg skal du utvikle deg til å bli en bevisst markedsfører for både næringslivet, kulturlivet og frivillige organisasjoner. Gjennom studiet skal du tilegne deg respekt for forbrukeren, utvikle en sunn, kritisk og etisk holdning til markedsføring, og bli bevisst ansvaret som følger med evnen til å påvirke andre og opptre etisk.     Hva blir jeg? Med en bachelor i markedsføring kan du jobbe med salg i de fleste bransjer. Noen av våre tidligere studenter jobber i dag også med analyse, prosjektledelse, key account management og event management.     Hva gjør du etter endt studie? Videre studierVår utdanning gjør deg godt rustet til en mastergrad i Norge eller utlandet.   JobbmuligheterAlle typer bedrifter og organisasjoner som trenger å opprettholde eller forbedre sin egen lønnsomhet gjennom å etablere relasjoner og vedlikeholde langvarige kundeforhold.   Eksempler på arbeidsoppgaver du er kvalifisert til å utføre:• Markeds- og salgsledelse• Markeds-, salgs-, informasjons- eller kommunikasjonsansvar• Team-, personal- og prosjektledelse• Serviceledelse og kundeansvar• Key Account Management (KAM)   [-]
Les mer
Fagbrevkurs for butikkfag og kontorfag [+]
Kurset er gratis for dei som får godkjend vaksenrett etter søknad (født før 01.01.1978 og ikkje fullført vidaregåande opplæring).   Ta kontakt med:Monica Belsvik, Midtnorsk Opplæring - tlf 72497070Mads Løkeland, ORME ressurs - tlf 95056726 [-]
Les mer