Ledelse og strategi
Servicedesign
Vestfold
Du har valgt: Sandefjord
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Nettkurs 3 timer 2 250 kr
Brukerne vet best hvordan en tjeneste oppleves, men hvordan kan du forstå hva brukeren vil oppleve som nyttig, attraktivt eller effektivt – før du har utviklet tjenesten?... [+]
Tjenestedesign handler om å sette brukeren i sentrum, og slik utvikle tjenester som fungerer og som brukes. Gjennom dette onlinekurset vil du få bedre forståelse for grunntankene i tjenestedesign, hva ulike begrep betyr og hva slags metoder som brukes. Du vil også få ulike oppgaver underveis slik at du kan få prøve ut noen av metodene i praksis. Kurset vil fokusere på: Tankesett Prosess Begreper og metodebruk Etter endt kurs vil du ha bedre forutsetninger for å kunne se hvordan dere kan bruke tjenestedesign i din virksomhet, til beste for deres brukere eller kunder. Kurset gjennomføres som 3 timers online kurs. Du vil få tilsendt linker dagen før kursstart.  [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.