Salg
Du har valgt: Telefonsalg
Nullstill
Filter
Ferdig

-

5 treff i Telefonsalg
 

Bedriftsintern 1 dag
På forespørsel
 Kurs i telefonsalg   Effektivt kurs i telefonsalg Gjennom å ha mye fokus på motivasjon og t... [+]
 Kurs i telefonsalg   Effektivt kurs i telefonsalg Gjennom å ha mye fokus på motivasjon og teknikk skaper vi Bedre Resultater i bedriften raskt. Telefonsalg skiller seg ut fra vanlig salg med større krav til antall kundekontakter, selgere må ofte være enda bedre på å kunne formulere seg riktig, mer bevisste på bruk av ord og metaforer, flinkere til å beholde kontrollen i samtalen, takle flere typer innvendinger og ikke minst avslag. Men det å kunne teknikk uten å ha motivasjon(vilje til å bruke den) skaper sjelden resultater. Derfor bruker vi alltid tid på å skape motivasjon først før vi starter med salgstrening og teknikk. Vi satser på å gjøre dette så enkelt og jordnært som mulig, slik at man kan kjenne seg igjen i de daglige situasjoner man møter i salg. Og kurset vil tilpasses bedriften slik at man tar vare på de verdier og målsetninger som finnes i bedriften. Motivasjon blir gått grundig igjennom, både hvorfor du går på jobb hver dag, men også på hvordan sette seg mål, hva bruker vi tiden på og ikke minst, hva stopper deg i å lykkes! I salgs delen er det gode innledninger, ha kontroll i samtalen, vise interesse, produktfordeler, kundefordeler, salgteknikker på hvordan møte innvendinger, hvordan avslutte/ close salget, mer salg m.m. som blir gått igjennom.  Trenger dere økt motivasjon, ønsker å kjenne fremgang eller inspirasjon for å foreta endringer som gir resultater? Kurset gir deg mulighet til å stoppe opp, tenke og få i gang en prosess og fokus som gir resultater. Mange kunder velger også å videreføre treningen med individuell coaching av selgerne. Dette kan avtales individuelt pr. selger i bedriften, evt. for alle, hvis ønskelig. Målgruppe for kursetAlle som ønsker å bedre sin motivasjon og salgsresultater. Ansatte og bedriftsledere, nyetablerte eller erfarne. Thor Ole Fongaard har holdt kurs i mange år, med meget gode tilbakemeldinger, ikke minst fordi han har evnen til å være konkret og setter det i direkte sammenheng med selgernes hverdag. I tillegg legger han vekt på å kommunisere sine budskap på en enkel og forståelig måte, som skaper gjenkjennelse. [-]
Les mer
1 dag 4 900 kr
Kurs i telefonteknikk og service der du lærer de viktigste suksessfaktorene for positv kundebehandling. [+]
TELEFONTEKNIKK & KUNDESERVICE Finn ut hvilke adferdstyper du kommunserer best med. Lær de viktigste suksessfaktorene for god kundebehandling på telefon. Lær teknikker og bli bevisst utfordringene ved kommunikasjon på telefon. Lær nyttige teknikker for å takle vanskelige situasjoner. Lær om ulike kommunikasjonstyper og hvordan håndtere disse.   DATO 7. juni 2016 STED Oslo sentrum. www.kursformidling.no  PRIS kr 4 900,– DELTAKERE maks 18 deltakere PÅMELDING til Oda Bergland på oda@kursformidling.no eller tlf. 934 80 247 Kurset passer for alle som jobber med kundeservice på telefon, og som ønsker å yte best mulig service til alle mulige typer av kunder. Kurset er praktisk rettet med små teoribolker underveis. Om du ønsker kan du sende inn en test før kurset og få en enkel tilbakemelding på din egen kommunikasjonsstil i en modell for adferdsstiler.   KURSET VIL FOKUSERE PÅ service på telefon holding tilgjengelighet responstid adferdsstiler analyse av ulike kundetyper fleksibilitet empati test deg selv (valgfritt)   HVORDAN FOREGÅR KURSET Kurset har en god blanding av teori og praktiske øvelser, og det er positivt om deltakerne kan bidra med eksempler fra egen arbeidshverdag.   OM INSTRUKTØREN Oddvar Johnsen har holdt en rekke kurs innen ledelse, service og kundebehandling, presentasjonsteknikk og forhandlingsteknikk og har selv lang erfaring i ledelse og å møte og håndtere alle typer kunder. Han har en variert utdannelsesbakgrunn innenfor relevante fag som pedagogikk og ledelse. Oddvar Johnsen får fantastiske tilbakemeldinger fra sine deltakere. I tillegg til at han er engasjerende, setter de spesielt pris på hans evne til å skape trygghet, snakke så folk forstår og hans evne til å sette seg inn i deltakernes virkelighet.  TILBAKEMELDINGER FRA TIDLIGERE DELTAKERE PÅ KURS I TELEFONTEKNIKK & KUNDESERVICE - Fantastisk bra, engasjerende og morsom, utrolig lærerikt, har ikke lært og ledd så mye på lenge!- Kursholder var helt suveren!- Håper flere kolleger blir sendt på dette kurset. Veldig BRA!- Inspirerende. Selv etter mange års fartstid som sekretær både i resepsjon i forskjellige yrker, kundeservice, tlf etc kom nye innfallsvinkler. Lærerikt. Kan anbefales til de som har brukt for det. Mange hint å ta med seg. Tiden gikk altfor fort.- Dagen løp av gårde. Veldig bra.- Lærerikt og morsomt.- Utrolig motiverende. En inspirasjonskilde. Vi hadde det gøy! Mye nyttig stoff her.- Alt var bra og inspirerende. Tiden gikk alt for fort.- Oddvar Johnsen var levende og inspirerende givende. Tiden gikk altfor fort.- En fabelaktig instruktør. En meget givende opplevelse. - Kjempebra kurs. Tiden gikk altfor fort. Kommer gjerne igjen på andre typer kurs.- Flink til å trekke frem de viktige punkter og problemer som gjaldt oss alle. Mange gode råd å ta med tilbake til kolleger.- Kursinstruktørens evne til å få kursdeltakere med er meget imponerende.- Utrolig engasjert.- Et veldig bra kurs med motiverende og morsom innfallsvinkel til stoffet!- Oddvar Johnsen er inspirerende, trygg og faglig dyktig.- Enkle og gode modeller som kan benyttes i dagliglivet.- Spesielt bra - praktiske tips.- Meget flink instruktør. Engasjerende. - Morsomt kurs. Bra påfyll. - Flott kurs med artige og varierte temaer og eksempler.  Kurs i telefonteknikk og kundeservice. Lær de viktigste suksessfaktorene for god kundebehandling på telefon. Påmelding her! [-]
Les mer
Bedriftsintern
I dette kurset vil deltagerne lære dokumenterte virkningsfulle teknikker som vil gjøre dem til superselgere på telefon. [+]
I dette kurset vil deltagerne lære dokumenterte virkningsfulle teknikker som vil gjøre dem til superselgere på telefon. I tillegg vil de etter gjennomført kurs være proppet med motivasjon for å løfte sine resultater til nye høyder!    I kurset vil jeg ha fokus på følgende tema: Viktigheten av god produktkunnskap Viktigheten av selvdisiplin, egenmotivasjon og selvledelse Hvordan behandle kunden og levere topp service Hva er kundepsykologi og hvordan bruke det i praksis? Hvordan holde på kundene og stoppe lekkasjer? Hvordan rekruttere nye kunder? Hvordan bygge opp salgssamtalen for å skape en god dialog Hvordan styre samtalen og ta kontroll Hvordan håndtere ulike innvendinger fra kunden? Hvordan øke antall signerte avtaler med relevante closingteknikker og samtalestrategier Hvordan nullstille seg og beholde humøret og pågangsmotet etter avslag? Kurset skreddersys ut i fra deres behov/ønsker, bedrift og bransje. Jeg avslutter ofte kursene med innlæring på hvordan deltagerne kan coache seg selv og bruke sine omgivelser for å opprettholde en god utvikling også etter gjennomført kurs. I kurset vil deltakerne få påfyll, inspirasjon, aha-opplevelser og samtidig ha det gøy. Målet er at selgerne skal få lyst til å lære og prestere! Telefonsalg er gøy og skal være gøy! Kursholder Jens-Hartvik Quanvik har en enestående formidlingsevne og er en av landets dyktigste selgertrenere. Jens-Hartvik har i løpet av de siste tjue årene trent tusenvis av selgere og salgsledere og kan vise til svært gode resultater. Kurset er konkret og håndgripelig lagt opp slik at læringen kan iverksettes rett etter kurset, eller som en del av kurset. Bedriften vil se umiddelbare resultater i form av økt omsetning etter endt kurs. Vi ser gang på gang at kundens investering i kurset, betaler seg tilbake og gir i tillegg god avkastning i løpet av kun kort tid. Referanser: "Jens har ved sitt store engasjement og glimrende ferdigheter gitt Acta gode resultater ved de anledningene vi har benyttet han." - Henrik Pierre, Callsenterleder Oslo, Acta ASA "Uansett hvor "utlært" du føler du er, har du mye igjen for en dag med dette!" - Jon Håvard Jenssen, Superselger, Tvende Media "Jeg fikk masse energi og snappet opp noen gullkorn. Eller gullnøkler som det ble kalt. Jeg har jobbet med salg i snart 13 år og jeg kommer til å anbefale Salgstinget til mine venner og forretningsforbindelser." - Frederik Falsen Sundt, Salgssjef/Partner, Lyberg & Partnere "Meget viktig input som bør repeteres i hele organisasjonen årlig." Odd Bjørn Jensen, Selger [-]
Les mer
Bedriftsintern 1 dag
På forespørsel
På forespørsel
På forespørsel
Kunne du tenke deg å lykkes med møtebooking? At du bruker minimalt med tid på å skaffe deg møter med nye kunder, på en enkel og lettfattelig måte? Vil du beherske ... [+]
Trenger din bedrift å bli bedre på enkelt og raskt booke møter? Oppskriften er enkel og logisk. Det handler om å være ærlig, kortfattet og bevisst i samtalen. Noe de fleste av oss greier, når vi bare har lært teknikken. Lyst til å lære dette nå?  Ta kontakt for bestilling. Dette kurset er lagt opp til å være et praktisk kurs i møtebooking, der du også vil booke reelle møter underveis. Kurset er tilpasset nye selger som skal etablere seg, samt etablerte selgere som trenger justering og oppdatering. Etter kurset vil du, i tillegg til og allerede ha booket en del møter,  være i stand til å  booke egne møter på en enkel og rask måte. Bedre Resultater AS holder ofte kurs i møtebooking og mange av deltakerne på våre kurs blir overrasket hvor enkelt og effektfullt dette kan gjøres. Et salg starter veldig ofte med møtebooking. Det er derfor viktig å beherske dette, noe som gir deg store fordeler i salgsyrket. Hva andre sier om kurset: Vi leide inn Thor Ole i Bedre Resultater AS for coaching i forbindelse med møtebooking. Vi er veldig fornøyde og det har virkelig satt fart hos oss med mange møter i etterkant! Gunn Helen Aurstad Corporate Sales Manager Travellink Norge "Leide inn Thor Ole som salgstrener,  og gjentok det flere ganger. Thor Ole er en god trener. Han har bra systemer og er i stand til å holde fokus på de tingene man faktisk kan gjøre noe med! Min erfaring er at jeg etter å arbeidet med Thor Ole, booket jeg møter mye raskere og enklere, noe som er avgjørende hvis du skal selge noe. Han tilnærming til salg er interessant og enkel å forstå, og nyttig for alle typer handel."  Arve Warholm, Rådgiver , Performia Norge AS Se også flere referanser her   Ønsker du et bedriftsintern kurs, ta kontakt her.   Interne kurs i bedriften blir skreddersydd etter bedriftens behov, og mange ønsker også å kombinere dette kurset med våre salgskurs og kurs i gjennomføring av salgsmøter. [-]
Les mer
1 dag 4 900 kr
Ønsker du lære salg på telefon? Målet med kurset er at hver enkelt skal oppnå bedre resultater gjennom en mer strukturert og fengende samtale med kunden. [+]
KONTORMEDARBEIDEREN Lær hvordan du kan takle en stressende hverdag med komplekse oppgaver Oppnå bedre gjennomslag gjennom møter og annen kommunikasjon internt Lær å kommunisere bedre skriftlig - med vekt på e-post Oppnå bedre arbeidsmiljø og trivsel     STED Oslo PRIS kr 4 900,– DELTAKERE maks 14 deltakere PÅMELDING til Mariann Holmgren på mariann@kursformidling.no eller tlf. 92 48 05 72 Kontormedarbeideren er ofte sett på som selve maskineriet i en bedrift. De sørger for atproduksjon, salg og administrasjon/ledelse får jobbe mest mulig effektivt. En effektiv og positiv kontormedarbeider er en stor ressurs for bedriften og setter ofte premisser for arbeidsmiljøet og bedriftskulturen.     Kurset passer for de som jobber med administrasjon, back-office, kontorarbeide, regnskap, og produksjon av saker/papir, kort sagt kontormedarbeidere med ulike typer oppgaver.     KURSET VIL FOKUSERE PÅ Service, kommunikasjon og kundebehandling: - I en stressende hverdag kan man bli oppfattet som mindre kundevennlig enn man føler at man er. Hvordan kommunisere godt internt med kollegaer og andre avdelinger? - Kroppsspråk, bruk av aksepter og stemmebruk - Klagebehandling Telefonteknikk - Tips og råd om kommunikasjon på telefon. Endringer og utvikling - Hvorfor blir ofte kontormedarbeideren oppfattet som lite endringsvillig? - Hvordan takle dette til beste for organisasjonen? - Lojalitet til strategi og beslutninger. Møtedeltakelse - Hvordan bli involvert i møter og øve på å delta med sine meninger? - Hvordan bli hørt? Litt presentasjonsteknikk- Komfortsone og gjennomslagskraft- Tips og triks Stressmestring - Kontormedarbeidere har ofte en stressende arbeidshverdag med mange oppgaver, frister og måltall- Hvordan gjenkjenne stress og mestre den?- Tidsstyring og multitasking- Hvordan si nei? Teknisk utstyr - Headsett- Pult og stol- Litt om hva arbeidsmiljøloven sier om arbeidsplassen Skriftlig kommunikasjon - Tips for god kommunikasjon gjennom skriftlige medier med vekt på e-post Arbeidsmiljø - Dynamikk og harmoni- Noen morsomme teknikker for å styrke arbeidsmiljø og deltakelse i møter HVORDAN FOREGÅR KURSET På en innholdsrik dag ønsker vi å gå gjennom ulike teknikker, verktøy og selvinnsikt for å kunne bli oppfattet som en pådriver for bedriftskultur og utvikling. Vi legger opptil en kombinasjon av teori, forelesning og workshoper/diskusjoner i gruppen.Man bør også sette av tid til å gå gjennom konseptet så raskt som mulig ietterkant av kurset, og det er ønskelig at du lager deg en handlingsplan forhva du ønsker å trene på for å utvikle deg. Det er sjelden at en kontormedarbeider mangler faglig kompetanse, så på denne dagen vil vi fokusere på ulike vinklinger på kommunikasjon.  OM INSTRUKTØREN Oddvar Johnsen har holdt en rekke kurs innen ledelse, service og kundebehandling, presentasjonsteknikk og forhandlingsteknikk og har selv lang erfaring i ledelse og å møte og håndtere alle typer kunder. Han har en variert utdannelsesbakgrunn innenfor relevante fag som pedagogikk og ledelse. Oddvar Johnsen får fantastiske tilbakemeldinger fra sine deltakere. I tillegg til at han er engasjerende, setter de spesielt pris på hans evne til å skape trygghet, snakke så folk forstår og hans evne til å sette seg inn i deltakernes virkelighet.  TILBAKEMELDINGER FRA TIDLIGERE DELTAKERE PÅ KURS MED ODDVAR JOHNSEN: - Fantastisk bra, engasjerende og morsom, utrolig lærerikt, har ikke lært og ledd så mye på lenge!- Kursholder var helt suveren!- Dagen løp av gårde. Veldig bra.- Lærerikt og morsomt.- Utrolig motiverende. En inspirasjonskilde. Vi hadde det gøy! Mye nyttig stoff her.- Alt var bra og inspirerende. Tiden gikk alt for fort.- Oddvar Johnsen var levende og inspirerende givende. Tiden gikk altfor fort.- En fabelaktig instruktør. En meget givende opplevelse. - Kursinstruktørens evne til å få kursdeltakere med er meget imponerende.- Utrolig engasjert.- Oddvar Johnsen er inspirerende, trygg og faglig dyktig. [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.
;