Administrasjon og HR
Hordaland
Du har valgt: Bergen
Nullstill
Filter
Ferdig
Bedriftsintern 29 998 kr
Brante Group holder interne jobbsøkerkurs LinkedIn, CV, Søknad og Intervju. Coaching: https://brantegroup.com/outplacement/ [+]
Brante Group holder interne jobbsøkerkurs ved nedbemanning av grupper.   Hvert team tar ca en dag, avhengig av gruppestørrelse. Kursene kan holdes på flere språk og temaene for workshop serien er: LinkedIn profil som skaper interesse CV som bringer deg videre i prosessen Søknad som skaffer deg intervju Intervjutrening, hvordan gjør godt inntrykk i intervjuer Annet – vi lager også kurs innenfor andre tema – f.eks. pensjon, NAV, økonomirådgivning eller annet som er relevant for aktuelle gruppe.   LinkedIn profil som skaper interesse (1 dag) Vårt LinkedIn kurs er en interaktiv workshop hvor deltagerne jobber med egen LinkedIn profil.  Vi viser deltagerne hvordan de kan utnytte ulike funksjonene i LinkedIn til å hevde seg i konkurransen i det uannonserte stillingsmarkedet: Hvordan gjøre en LinkedIn profil mest mulig søkbar for rekrutterer Dos and “don’ts” med hensyn til profil og bilder Skape muligheter gjennom nettverket Hvordan finne de gode jobbmuligheten først Bruk av sosiale medier for jobbsøking Om LinkedIN: LinkedIn er den største arenaen for å finne kandidater til stillinger som aldri legges ut. Plattformen er tilrettelagt for globalt søk etter kandidater. Kurset oppdateres kontinuerlig som følge av endringer i LinkedIn CV som bringer deg videre i prosessen (1 dag) Dette kurset er en praktisk workshop hvor deltagerne får hjelp til å utforme CVer og lærer hvordan de kan gjøre CV-ene sterkere og enda mer relevante. Hva er – og hvordan få fram kandidatenes unike kompetanse på en måte som gjør deltagerne stolte CV-tips - hvordan du kan forsterke CV med enkle grep Hvordan skrive en «skannbar» CV til rekruttere som bare har 10 sek. på hver CV CV databaser som fremmer eller hemmer kandidatur Workshop – vi skriver CV Søknad som skaffer deg intervju  (1 dag) Er CV-en god, vil de også lese søknaden. Hvordan sørge for at man er en de må snakke med? Hva en søknad må og ikke bør innehold Hvordan posisjonere seg dvs. Egen personlighet, erfaring og kompetanse med troverdighet? Eksempler – Hvordan skal en god søknad se ut Hvordan tilpasse stil, form og tone i søknad Workshop – vi skriver søknader Intervjutrening, hvordan gjør godt inntrykk i intervjuer (1 dag)   Dette kurset er designet for å gjøre folk tryggere og bedre i intervju-situasjonen. Vi legger opp til en interaktiv trening for å gi deltagerne så godt utbytte som mulig. Det betyr at det blir korte forelesninger, spennende gruppearbeid, jobbing på egen PC og masse diskusjon i små og store grupper. Forberedelser til intervju – hva må du ha gjort før du kommer Hvordan gjøre et godt førsteinntrykk Kommunikasjon, kroppsspråk, tone og ord Presentasjon av seg selv og CV Øvelser og rollespill Vi får tilbakemelding om at dette er en veldig nyttig og spennende sesjoner hvor deltagerne øker sin egen selvtillit. Ta kontakt med oss i dag for mer informasjon: -Ta gjerne kontakt med oss. Vi deler gjerne av vår kompetanse og tar med glede en uforpliktende samtale – enten det er på telefon, e-post eller over en god kopp kaffe. The Brante Groupc/o House Of Business Solli Plass (3. etasje)Henrik Ibsens gt. 900255 Oslo+47 2233 6300contact@brantegroup.com Monica Brante (Partner & DL)a+47 93 280 290mb@brantegroup.com [-]
Les mer
Nettstudier 12 måneder 32 kr
Resepsjonsledelse er en fagskoleutdanning for alle som har ambisjoner om å arbeide i produksjonen og ledelse av primært resepsjonen i et hotell, men mangler f... [+]
Resepsjonsledelse er en fagskoleutdanning for alle som har ambisjoner om å arbeide i produksjonen og ledelse av primært resepsjonen i et hotell, men mangler formell bakgrunn. Dette gjelder både de som søker seg mot denne type stillinger så vel som medarbeidere som ønsker å kvalifisere seg for et internt opprykk. Utdanningen fokuserer på arbeidsoppgaver som ledelse, økonomistyring og markedsføring, revenue management og front office management. [-]
Les mer
Nettstudier 2 semester 4 980 kr
På forespørsel
Introduksjon til Excel , makroprogrammering og utviklingsmiljøet i Excel, sentrale objekter, objekthierarkiet i VBA, funksjoner og prosedyrer, hendelser og knapper, enkle... [+]
Studieår: 2013-2014   Gjennomføring: Høst og vår Antall studiepoeng: 5.0 Forutsetninger: Grunnleggende kunnskaper i programmering Innleveringer: 8 av 12 øvinger er obligatorisk. Personlig veileder: ja Vurderingsform: 3-timers individuell skriftlig eksamen. Ansvarlig: Jostein Lund Eksamensdato: 04.12.13         Læremål: Etter å ha gjennomført emnet Kontorautomasjon skal studenten ha følgende læringsutbytte: KUNNSKAPER:Studenten kan:- forklare funksjonen til sentrale objekter i Excel- forklare oppbygningen av objekter i objekthierarkiet til VBA- beskrive forskjellen mellom funksjoner og prosedyrer FERDIGHETER:Studenten kan:- automatisere oppgaver ved å spille inn makroer i Excel- lage og endre på makroer ved hjelp av utviklingsmiljøet i Excel- benytte innebygde og lage egendefinerte funksjoner- starte en oppgave basert på en hendelse eller en knapp i regnearket- lage kode som genererer grafikk og diagrammer- importere og eksportere data til og fra regnearket- bruke pivottabeller for å generere rapporter GENERELL KOMPETANSE:- Studenten får en forståelse av fordelene med automatisering av oppgaver i et regneark. Innhold:Introduksjon til Excel , makroprogrammering og utviklingsmiljøet i Excel, sentrale objekter, objekthierarkiet i VBA, funksjoner og prosedyrer, hendelser og knapper, enkle brukergrensesnitt, grafikk og diagrammer, import og eksport av data, pivotobjekter, praktiske eksempler.Les mer om faget her Påmeldingsfrist: 25.08.13 / 25.01.14         Dette faget går: Høst 2013    Fag Kontorautomasjon 4980,-         Semesteravgift og eksamenskostnader kommer i tillegg.    [-]
Les mer
Nettstudier 10 300 kr
Dette nettstudiet tar for seg hele rekrutteringsprosessen fra A-Å, og er utviklet i et samarbeid mellom Raad Gruppen AS og NKI Nettstudier. [+]
Å ansette rett person, på rett sted til rett tid, er kanskje den vanskeligste oppgaven en leder for en virksomhet har. Kurset ´Rekruttering og utvelgelse i praksis´ omfatter hele ansettelsesprosessen fra A-Å, og inneholder maler og hjelpemidler som du kan bruke med en gang i arbeidet ditt. Dette nettstudiet er utviklet i et samarbeid mellom Raad Gruppen AS og NKI Nettstudier. NKI Nettstudier har studiestart hver dag, hele året. Når vi har registrert din bestilling, mottar du passord til Nettskolen - og du er i gang! Studienhet1: Forberedelse til ansettelsesprosessenFokus på etikk, lover og regler, samt utarbeidelse av detaljert stillingsanalyse og definisjon av kompetansekravene for stillingen Studienhet2: RekrutteringsmetodikkFokus på metoder basert på kompetansekravene for å tak i de riktige kandidatene via annonsering, bruk av sosiale medier, databaser og direkte markedssøk. Studieenhet3: UtvelgelsesprosessenFokus på metoder for å velge ut den riktige kandidatene, med bl.a. strukturert kompetansebasert intervjuteknikk og bruk av arbeidspsykologiske testverktøy. Les mer om kursinnholdet her:http://www.nki.no/hva-tilbyr-vi/rekruttering-og-utvelgelse-i-praksis2#innhold [-]
Les mer
Bedriftsintern
Nedbemanning og omstilling er en tung prosess både for bedriften og de ansatte. Vi bistår alle de involverte partene til å finne viktige og riktige løsninger i en van... [+]
Nedbemanning og omstilling er en svært belastende prosess for både bedriften og de ansatte. Ansatte trenger ofte mye informasjon og tett oppfølging i slike situasjoner. I den samme prosessen så er det viktig at arbeidstaker for en forståelse for hvorfor behovet for omstiling og evt nedbamanning er tilstedet, og hvilke kriterier som benyttes i prosessen. Og ikke minst trenger de bistand til å kunne se hvilke muligheter som ligger forran dem på tross av den prosessen de er inne i.   Hvorfor velge ekstern bistand til denne prosessen: Vi er en uhildet 3 part som kan opptre nøytralt i prosessen Vi tilbyr individuell veiledning med de ansatte ut i fra behovet til den enkelte Individuell kartlegging av kvalifiserte veiledere som har god kjennskap til arbeidsmarkedet Vi ser mulighetene fremfor begrensiningene Individuelle handlingsplaner som raskt gir de ansatte fokus på nye muligheter og holder fokus på det.   Vi kan bistå til rask overgang til annet arbeid: Vi bistår de ansatte med å se hvilke muligheter de har på tross av Individuelle samtaler med arbeidstaker for å kartlegge interesser og ønsker for videre arbeid Kartlegging av nåværende kompetanse i forhold til jobbmuligheter WIE karriereveieldning ved behov for å kartlegge arbeidsønsker/annet type arbeid   Med en slik bistand til de ansatte, vil også bedriften sitte igjen med et godt omdømme. En bedrift som ivaretar sine ansatte på tross av en utfordrende og vanskelig situasjon, beholder sitt gode navn og rykte. [-]
Les mer
Nettkurs 2 timer 1 255 kr
I dette kurset blir de vanligste trinnene fra rekruttering til ansettelse gjennomgått, og du lærer om hvilke grenser loven setter, og om mulige fallgruver. [+]
Ansettelse og rekruttering (E-kurs) Å ansette feil person kommer med en høy pris. Alle virksomheter ønsker å lykkes med rekrutteringsprosessen og få rett person på rett plass. I dette kurset blir de vanligste trinnene fra rekruttering til ansettelse gjennomgått, og du lærer om hvilke grenser loven setter, og om mulige fallgruver. Kurset er relevant for de som jobber med arbeidsrett/personal i privat sektor. Innhold Begrensningene i virksomhetenes adgang til å velge hvem som skal ansettes, herunder om fortrinnsrett, forbud mot diskriminering, og den som står i fare for å bli nedbemannet sin rett til annet passende arbeid Ansvar og involvering i rekrutteringsprosesser Jobbanalyse Vurderingsmetoder, med særlig fokus på typiske fallgruver under intervju Utlysning av stilling, internt og eksternt Arbeidsgivers plikt til å melde ledig stilling til NAV Annonsering av ledig stilling Oversikt og utvelgelse av søkere Stillingsbeskrivelse og kravet til arbeidsavtale Kort om oppbevaring av personopplysninger og introduksjon av nyansatt   Kursnivå: Grunnleggende   Autorisasjon Regnskapsfører: 2 timer rettslære Revisor: 2 timer annet   Kursholder(e) Synne Ekevold [-]
Les mer
Nettkurs 1 time 625 kr
I kurset får du en trinnvis oversikt over de rettigheter og plikter både arbeidsgiver og arbeidstaker har, fra første fraværsdag og gjennom det første året med sykefravær... [+]
Oppfølging av sykemeldte arbeidstakere for ikke IA-bedrifter (E-kurs) Sykefraværsarbeid og oppfølging av sykemeldte arbeidstakere er et aktuelt tema i alle virksomheter, både for arbeidstakere og arbeidsgiver. Kurset belyser en rekke problemstillinger. Hvilke rettigheter og plikter har jeg hvis jeg blir syk? Hvilke plikter og rettigheter har arbeidsgiver? Hvordan skal vi jobbe for å forebygge og hindre videre utvikling av sykefravær? Hvordan skal vi få til gode rutiner for sykefraværsoppfølging både på system- og på individ nivå?   I kurset får du en trinnvis oversikt over de rettigheter og plikter både arbeidsgiver og arbeidstaker har, fra første fraværsdag og gjennom det første året med sykefravær. Dette er illustrert gjennom praktiske eksempler og en tidsakse som følger sykefraværsforløpet det første året.   Kurset gir en oversikt over regelverket. I tillegg gis det anbefalinger og informasjon om hvordan rutiner for sykefraværsarbeidet kan utarbeides i virksomheten. Innhold Sykefraværsarbeid på systemnivå Sykefraværsarbeid på individnivå Arbeidsgivers ansvar Arbeidstakers ansvar Tidsaksen- sykefraværsoppfølging det første året   Kursnivå: Grunnleggende   Autorisasjon Regnskapsfører: 1 time rettslære Revisor: 1 time annet   Kursholder(e) Camilla Hoskelsen Aina Kregnes [-]
Les mer
Hele landet 7 timer 3 400 kr
08 May
Dagskurs i forebygging og håndtering av konflikter på arbeidsplassen [+]
Opplever du fastlåste situasjoner og vedvarende gnisninger blant dine medarbeidere? En av fem arbeidstagere har sykmeldt seg som følge av dårlig arbeidsmiljø og ledelse. Konflikter på arbeidsplassen er en kilde til økt sykefravær, turnover, og produktivitetslekkasjer. Mange ledere skygger unna når det gjelder som mest. Selv om det er de ansatte som bærer ansvaret for å håndtere sine egne konflikter, så har lederen et overordnet ansvar for arbeidsmiljøet. Sunne organisasjoner holder kurs 8. mai i hvordan du kan håndtere krevende relasjoner og sviktende kommunikasjon på arbeidsplassen. Du lærer blant annet om dette: Når bør du gripe inn? Når bør man holde seg unna og la de involverte ordne opp selv? Hva handler konflikten egentlig om? Er det noens adferd eller organisatoriske ting som er kilde til konflikten? Når kan det være nyttig å involvere en nøytral tredjepart? Hvem bør man i så fall involvere (ledelse/verneombud/HR/tillitsvalgt/andre)? Hvilke behov har vi på arbeidsplassen, og hvordan møtes vi motstridende behov? Hvilke vanlige fallgruver er det verdt å unngå? Hvordan hindre at konflikten eskalerer, uten å være unnvikende?                        Konflikt mellom to vs konflikt mellom grupper. Ulik dynamikk, ulike løsninger? Hvordan skape gode retningslinjer for håndtering av konflikter på arbeidsplassen? Kurset gir en grundig innføring i hvordan ledere og ledergrupper konstruktivt kan håndtere konflikter på et tidlig tidspunkt, med og mellom medarbeidere. Du får konkrete verktøy for å skape en sunn samhandlingskultur og et godt beredskapssystem for eventuelle konflikter. Kursform: Kurset har én kursdag. Fyldig kurshefte følger med, der det også inngår nyttige tester og refleksjonsoppgaver. Kurset er et samarbeid mellom Sunne organisasjoner og HMS Norge. Når: 8. Mai 2019. Kursavgift: 3.400. For mer info: jorgen@sunneorg.no [-]
Les mer
Bedriftsintern
Opplæring i grunnleggende ferdigheter som lesing, skriving, regning, muntlig, ikt og norsk. Kurset skal bidra til at voksne får nødvendig kompetanse til å mestre krav... [+]
Som en av de største private tilbyderne i Norge, tilbyr Briga AS opplæring av ansatte i en rekke ferdigheter. Kursene skreddersys til bedriftens behov og rutiner. Målet er å gi ansatte grunnleggende ferdigheter i forskjellige fag, og dermed heve kompetansen til de ansatte. Vi tilbyr kompetansehevende kurs innen disse områdene: Kommunikasjon (lesing/skriving) Digitale ferdigheter Norsk for minioritetsspråklige Regning (matematikk)   Ingen kostnader for bedriften i forhold til gjennomføringen av kurs: Ordningen er et ledd i regjeringens kompetansepolitikk og skal bidra til at voksne får nødvendig kompetanse til å mestre krav og omstilling i arbeidslivet   Fordeler for deg som arbeidsgiver Briga AS tar det hele ansvaret for KPA-kursene fra start til slutt Kvalifiserte kurs instruktører Briga AS sørger for alt av lærermateriell Du forholder deg til EN kontaktperson i Briga AS gjennom hele prosessen Briga AS benytter bedriftens rutiner, prosesser, kvalitetssystemer i opplæringen slik at læringen blir relevant for bedriftens virksomhet. (eksempel kan være bedriftens intern rapporterings rutiner, bruk av intranett e.l.) Tryggere og mer selvstendige arbeidstakere   Fordeler for arbeidstaker Bedre ferdigheter innen skriving, lesing, muntlig kommunikasjon, norsk språk og dataferdigheter Trygghet på egne ferdigheter gir bedre forståelse i forhold til sikkerhetsinstrukser og rutiner Motivasjon til videre kompetanseheving - for eksempel til å ta fagbrev, sertifikater eller andre kurs Økt motivasjon gir mindre sykefravær   Vi har lang erfaring med å gjennomføre denne type kurs. Våre instuktører er høyt utdannet og har erfaring med å gjennomføre kurs i både store og små bedrifter. Vi har gode referanser å vise til. Vi kan tilby kurs over hele landet. [-]
Les mer
Nettkurs 1 time 1 255 kr
I dette kurset skal vi se på reglene for hvordan en arbeidsgiver skal gå frem ved beregning av sykepengegrunnlaget. [+]
Arbeidsgivers beregning av sykepenger (E-kurs) Hvordan fastsettes et sykepengegrunnlag? Hvilken inntekt legges til grunn? Skal for eksempel bonus være med i sykepengegrunnlaget? Hva med overtid? Hvilken lønnsperiode skal man se på ved beregningen? I dette kurset skal vi se på reglene for hvordan en arbeidsgiver skal gå frem ved beregning av sykepengegrunnlaget. Vi skal se på hvilke typer inntekt som er relevant ved beregning av sykepenger, og se på hvor langt tilbake i tid man skal vurdere når man fastsetter sykepengegrunnlaget. Kurset tar også for seg hvordan beregningsgrunnlaget fastsettes for foreldrepenger, svangerskapspenger og pleiepenger. Fra 1. januar kommer det nye regler for hvordan man fastsetter beregningsgrunnlaget for sykepenger, pleiepenger, svangerskapspenger og foreldrepenger. Reglene er ment å forenkle arbeidet med å fastsette beregningsgrunnlaget for ytelsene. Innhold Beregningsperiode Beregning av sykepenger under og etter arbeidsgiverperioden Hvilken inntekt skal med Fastsetting av beregningsgrunnlag for foreldrepenger, svangerskapspenger og pleiepenger   Kursnivå: Grunnleggende   Autorisasjon Regnskapsfører: 1 time rettslære Revisor: 1 time annet   Kursholder(e) Suzanne Brattheim [-]
Les mer
Kurs/Workshop for å utvikle retningslinjer og prosedyrer for å forebygge konflikter, trakassering og mobbing https://www.deanpartner.no/prosedyrekurskurs [+]
Kurs/Workshop for å utvikle retningslinjer og prosedyrer for å forebygge konflikter, trakassering og mobbing https://www.deanpartner.no/prosedyrekurskurs [-]
Les mer
Nettkurs 1 time
Vi går gjennom de viktigste reglene omkring arbeidsgiverperioden [+]
Arbeidsgiverperioden - GRATIS! (E-kurs) Hvordan kan arbeidsgiver sikre at han ikke betaler mer lønn under sykefravær enn han er nødt til? Vi går gjennom de viktigste reglene omkring arbeidsgiverperioden. Praktiske eksempler ved bruk av kalkulator for beregning av arbeidsgiverperioden. Innhold Kort om arbeidsgiverperioden. Hvordan beregne arbeidsgiverperioden? Eksempler på bruk av Sticos kalkulator for beregning av arbeidsgiverperioden   Kursnivå: Grunnleggende Varighet: 30 min.   Kurset er gratis for alle! Kursholder(e) Hilde Thronæs   Aina Kregnes [-]
Les mer
Nettkurs 950 kr
Både arbeidsgiver, arbeidstaker, sykmelder og NAV har roller i oppfølgingsarbeidet. Det er arbeidsgiver som har hovedansvaret for å tilrettelegge og følge opp sykmeldte a... [+]
I nettkurset Oppfølging av sykmeldte lærer du om de lovpålagte pliktene arbeidsgiver og arbeidstaker har i forbindelse med et sykefravær, og vi ser blandt annet på:  Lovregler som gjelder for oppfølging av sykmeldte Rutiner i bedriften vedrørende oppfølging av sykmeldte Pliktene til arbeidsgiver og arbeidstaker i forbindelse med et sykefravær Agenda Rutine for oppfølging av sykmeldte Oppfølgingsplan  Dialogmøte 1 i regi av arbeidsgiver Dialogmøte 2 og 3 i regi av NAV Legen og bedriftshelsetjenestens rolle  Arbeidstakers plikter Praktisk informasjon Når vi har mottatt din bestilling vil du motta en e-post med påloggingsinformasjon til ditt nettkurs. Du har tilgang til dette nettkurset i seks måneder.  I nettkursportalen vil du finne oversikt over alle dine nettkurs, tilhørende dokumentasjon, mulighet for utskrift av kursbevis, samt status for gjennomføring av kurset. Presentasjonen som benyttes kan lastes ned. Nettkurset inneholder en avsluttende test. For å skrive ut kursbevis må du gjennomføre og bestå testen med 80% riktige svar.   [-]
Les mer
Nettkurs 1 dag 4 100 kr
11 Apr
24 Apr
09 May
Personalforum 2019 - årets oppdatering innenfor personalområdet [+]
Personalforum 2019 - årets oppdatering innenfor personalområdet.   Har du personalansvar eller jobber innen HR? Er du tillitsvalgt, leder eller mellomleder? Jobber du med revisjon, regnskap eller lønn? Da er det viktig at du har kjennskap til rammene for arbeidsgivers styringsrett, har en oversikt over arbeidstakers rettigheter og nye regler innenfor personalområdet. På Personalforum møter du våre mest engasjerte og erfarne jurister som brenner for å dele sin kunnskap innenfor fagområdet. På Personalforum Vår 2019 får du blant annet en gjennomgang av: Nye og aktuelle regler i 2019 innenfor fagområdet Erfaring med gdpr Erfaring med behandling av reisetid og arbeidstid etter dom i juni 2018   Ansettelse Oppdater Personalhåndboken  Mer innhold kommer... [-]
Les mer
Nettkurs 1 semester 26 450 kr
Denne utdanningen kvalifiserer deg til å jobbe innen praktisk moderne kontorarbeid, uavhengig av bransje og sektor. Den passer både for deg som ønsker jobb innen konto... [+]
Denne utdanningen kvalifiserer deg til å jobbe innen praktisk moderne kontorarbeid, uavhengig av bransje og sektor. Den passer både for deg som ønsker jobb innen kontorarbeid, og deg som trenger å oppdatere og formalisere din kompetanse innen fagområdet. Studiet dekker behovet for teoretisk grunnutdanning for kontormedarbeidere.   Du oppnår Nivå: Yrkesrettet utdanning Program Kontormedarbeider - 345 - 19 Krav til deg Anbefalte forkunnskaper Det stilles ingen spesielle krav til tidligere utdanning, men noe yrkeserfaring er en fordel. Krav til forkunnskaper/praksis Det stilles ingen spesielle krav til tidligere utdanning, men noe yrkeserfaring er en fordel. Krav til utstyr Du må ha tilgang til PC med internettilkobling og Microsoft Office fra 2007-2013 med Word, Excel og PowerPoint.   Studietid Du kan bruke inntil 12 måneder på å gjennomføre dette studiet. Dersom du ser at du trenger lenger tid på å fullføre kan du søke om forlengelse. Hvis du søker om forlengelse før studietiden har gått ut koster det 350 kroner pr. måned. Hvis du søker om forlengelse etter at den ordinære studietiden har gått ut koster det først 500 kroner i oppstartsgebyr og så 350 kroner pr. måned. Du kan utvide din studietid ved å sende en søknad om forlengelse pr. e-post til studietid@nki.no Studiestart NKI Nettstudier har studiestart hver dag, hele året. Når vi har registrert din bestilling, mottar du passord til Nettskolen - og du er i gang! Eksamen Eksamen Studiet avsluttes med en 4 timers hjemmeeksamen. Etter fullført studium og bestått eksamen mottar du vitnemål og får tittelen Kontormedarbeider NKI. All informasjon om eksamen. Priser og finansiering Pris kontant Pris 26 450,- Pris eksamen 1 eksamen á kr 1 750,- Studiemateriell Studiemateriell fåes kjøpt hos NKI Forlaget. Etter bestilling av nettstudiet får du en link til NKI Forlaget hvor du finner pensumlitteratur og tilbud om å kjøpe de bøkene du trenger. Finansiering Du kan velge mellom betaling hvert semester eller hver måned. Dette velger du ved første gangs innlogging i nettplattformen. Tips til finansiering Du kan få støtte fra arbeidsgiver, NAV, fagforeninger eller søke om stipender. [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.