IT-kurs
Kurs i programvare og applikasjoner
Akershus
Du har valgt: Frogn
Nullstill
Filter
Ferdig

-

Nettbasert kurs 12 timer 1 275 kr
På forespørsel
Kurset gir deg en opplevelsesrik og praktisk opplæring i PowerPoint 2010, som er det mest fleksible og profesjonelle presentasjonsprogrammet noensinne. En kombinas... [+]
Kurset gir deg en opplevelsesrik og praktisk opplæring i PowerPoint 2010, som er det mest fleksible og profesjonelle presentasjonsprogrammet noensinne. En kombinasjon av  videoer, teori, oppskrifter, oppgaver og tester gjør det enkelt å lære seg de nye «smarte» funksjonene. Kurset inneholder over 40 ulike opplæringsvideoer. Backstage-visning inneholder alle filrelaterte funksjoner. Lesevisningen gjør det enkelt å bla gjennom presentasjonen. En rekke nye maler kan lastes ned fra Office.com. Bruk av tema gir en konsekvent layout på alle Office-dokumenter. Direkte forhåndsvisning ved innliming. Elementer som skal gjentas på alle lysbildene kan settes inn i lysbildemalen. Med bildestiler går det raskt å formatere bilder med et profesjonelt utseende. WordArt kan brukes for å lage spesielle teksteffekter i en presentasjon. Diagram egner seg godt for å gi et visuelt, lettfattelig inntrykk av tallverdier. SmartArt inneholder oppsett for utforming av flotte og profesjonelle organisasjonskart. Tabeller kan brukes for å presentere informasjon på en oversiktlig måte. Nytt integrert utskriftsmiljø med både utskriftsinnstillinger og forhåndsvisning. Dynamiske overganger og animasjoner imponerer under lysbildeframvisning. Innholdsfortegnelse: Bli kjent med PowerPoint Programvinduet Lagring, åpning og lukking Visninger Navigering Alternativer Hjelpesystemet Utforming Utformingsprosessen Nye presentasjoner Nye lysbilder Tema Lysbildesortering Tekst Bruk av tekst i presentasjoner Innskriving og redigering Lysbildemal Skriftformatering Justering Avstand mellom linjer og avsnitt Punktlister og nummererte lister Angremuligheter Bunntekst Stavekontroll Bilder Bruk av bilder Utklipp Bilder fra fil Fotoalbum Arbeid med objekter Formatering av bilder Tegning Figurer Formatering av figurer WordArt Diagram Utforming av diagram Diagramelementer Diagramtyper Formatering av diagram Organisasjonskart Utforming av organisasjonskart Formatering av organisasjonskart Tabeller Utforming av tabeller Merking Innsetting og sletting Radhøyde og kolonnebredde Formatering av tabeller Utskrift Utskriftsformat Forhåndsvisning og utskrift Lysbildeframvisning Animasjoner Overgangseffekter Lysbildeframvisning Krav til forkunnskaper: Grunnleggende bruk av data.Sertifiserende tester: Etter endt kurs er det muligheter for å avlegge sertifiserende test on-line for Datakortet hos et sertifisert testsenter. Finansiering: LO organiserte kan søke stipend. Klikk: LOs Utdanningsfond, Fagforbundet, Handel og Kontor. Er du organisert i en annen fagforening eller har spørmål, kontakt oss for nærmere informasjon om dine muligheter for stipend. Ta kontakt med din fagforening for å få mer informasjon. Vi hjelper gjerne med søknaden. Vi fakturerer bedrifter og deltagere som ønsker å betale selv.  Bedrifter som ønsker å melde på et større antall deltagere kan ta kontakt for å avtale dette. [-]
Les mer
Nettbasert kurs 2 timer 1 310 kr
17 Dec
Ønsker du kontroll på ressursbruken din? Planlegg med ressurser og få en oversikt over hvor mange ressurser du trenger til enhver tid. Du kan også få en veldig god o... [+]
Instruktørbasert opplæring:   Project nivå 2 - Få kontroll på ressursbruken Hvilke typer ressurser har man tilgang på i Project Arbeidsressurser. Hvordan definere og bruke disse. Forskjell mellom generiske og personlige ressurser Materiellkostnader, hvordan benytte seg av dette i Project Hvordan sette opp kostnader Ressursallokering i prosjektet Legge til, fjerne og endre ressurser Forskjellen mellom innsatsdreven og ikke innsatsdreven aktivitet Håndtere overallokeringer - hva skjer og hvordan få ressursplanlegging på plass   3 gode grunner til å delta 1. Få en oversikt over ressursbruk 2. Planlegg for bedre ressursbruk 3. Du får kontroll på utgiftene i prosjektet ditt [-]
Les mer
Nettbasert kurs 2 timer 1 310 kr
Instruktørbasert opplæring: Skal dere ta i bruk Office 365? Dette webinaret retter seg mot brukere som trenger en innføring i Office 365. Vi går gjennom verktøy og f... [+]
Instruktørbasert opplæring:   Office 365 nivå 1 - Bli kjent med Office 365 Introduksjon til Office 365 Hvilke tjenester finnes i Office 365 og når bruker vi dem? Office 365 for bedrifter og Office 365 privat Møt demonstrasjonsmiljøet Fiktiv organisasjon med personer som jobber med forskjellige oppgaver Webmail Moderne webmail med rik funksjonalitet Skyvedlegg Samtaler med kolleger Legg ved lenker til dokumenter så alle redigerer samme dokument Samtaler og nettmøter med Skype for Business Enkelt diskuter og avklar spørsmål Del skjerm med kolleger innenfor og utenfor virksomheten Elektroniske møter med møteinnhold og lyd Del e-post og notater med gruppen med Outlook og OneNote Delta i eller opprett grupper for å dele filer og samle e-post Organiser møtenotater sammen Introduksjon til Delve Oppdag hva kollegene dine jobber med og kom med innspill gjennom nettleser Delta i diskusjonen i Yammer Ta pulsen på virksomhetens dagsaktuelle temaer og del erfaringer med andre Jobb med dokumenter i SharePoint Opprett og rediger dokumenter samtidig med kolleger   3 gode grunner til å delta 1. Få en oversikt over tjenestene som er tilgjengelige i Office 365 og når du bør bruke hvilke 2. Se et levende miljø med tjenester i bruk 3. Praktiske tips og triks for Outlook og OneNote [-]
Les mer
Nettbasert kurs 2 timer 1 510 kr
04 Dec
Er dokumentet ditt blitt så stort og uoversiktlig at det er vanskelig å redigere og vedlikeholde? Få kontrollen tilbake med smart oppbygging av dokumenter! [+]
Instruktørbasert opplæring:   Word nivå 3 - Smart oppbygning av store dokumenter Lage innholdsfortegnelse for hele/ deler av et dokument Bruk av overskriftsstiler Inkludere egne «overskrifter» i innholdsfortegnelsen Kryssreferanser: Henvisninger til ulike steder i dokumentet Lage bildetekstliste (innholdsfortegnelse for tabeller, bilder, figurer osv.) Sette inn fotnote/ sluttnote Litt om topp- /bunntekst   3 gode grunner til å delta 1. Se hvordan du jobber effektivt med stiler 2. Du lærer å benytte innholdsfortegnelse og automatikken i programmet 3. Bruke felt/referanser på en effektiv måte [-]
Les mer
Nettbasert kurs 2 timer 990 kr
På dette 2-timers webinaret vil vi vise deg hvordan jobber effektivt med illustrasjoner og film i PowerPoint. [+]
På dette 2-timers webinaret vil vi vise deg hvordan du på en smart måte jobber med ulike typer illustrasjoner og film i PowerPoint. Vi vil ved hjelp av eksempler vise deg hvordan du setter inn og bearbeider fotografier, SmartArt med organisasjonskart, figurer og film.  Emner på dette kurset: Effektiv behandling av fotografier i PowerPoint, samt bruk av valgruten. Sett inn SmartArt av ulike slag. Vi viser spesielt hvordan du setter inn et organisasjonskart. Innsetting av film og bruk av videoverktøy. Tegne inn egne figurer. Forkunnskap: Du må ha erfaring i bruk av tastatur, mus og Windows. Det er også en fordel om du har jobbet i Word eller Excel. Du må kunne det grunnleggende innen det å lage en enkel PowerPoint presentasjon. Nivå: Du må minimum ha kunnskap om hvordan du lager enkle presentasjoner i PowerPoint. Ta gjerne vårt grunnleggende webinar i PowerPoint først. Målgruppe: Kurset retter seg mot personer som ønsker å lage lysbilder som inneholder større grad av illustrasjoner i motsetning til tradisjonell tekst i punkter.  Målsetning: Etter webinaret skal du effektivt kunne sette inn illustrasjoner og film i dine lysbilder i PowerPoint.   Varighet: Webinar på 2 timer: 3 x 30 minutter pluss 10 minutters pause etter hver økt. Pris: 990 kroner Undervisningsform – hva skjer på webinaret: Du kobler deg opp til vårt webinar via din datamaskin, nettbrett eller mobile enhet. Du må ha tilgang til Internett. Webinaret blir satt opp gjennom verktøyet www.gotomeeting.com – og du vil få tilsendt en lenke til dette spesifikke webinaret i god tid før kurset starter. Her finner du informasjon om hva som skjer når du blir deltaker på vårt webinar. Vi kjører 3 x 30 minutter, med 10 minutters pause mellom hver økt som gir mulighet til å stille spørsmål. Det vil ikke være mulighet for spørsmål og diskusjon mens undervisningsøktene pågår. Det er lagt opp til at du som deltaker følger med på din egen skjerm og lytter til instruktøren som demonstrerer. Du vil se instruktørens skjermbilde og kunne følge undervisningen gjennom praktiske eksempler og instruktørens kommentarer. Påmelding til webinaret: Send en e-post til uis-ikt@uis.no og meld deg på! Ring oss på telefon 51 83 10 73 dersom du har noen spørsmål. Deltakelse og tilkobling til webinaret: På webinar-dagen (eller rett før), vil du motta en e-post med en link til webinaret og instruksjoner om hvordan du melder deg på. E-posten inneholder også kontaktinformasjon til arrangøren av webinaret, i tilfelle du får problemer og trenger hjelp til pålogging. Krav til utstyr: Det enkleste er å koble seg opp til vårt webinar via din datamaskin. Du kan også benytte nettbrett eller mobil enhet. For å høre hva instruktøren sier må du ha høyttaler eller hodesett. Vi anbefaler også at du har tilgang til en mikrofon slik at du kan snakke med instruktøren. Alternativt er det mulig å sende meldinger til instruktør skriftlig via Chat (i pausene).  For mest mulig utbytte anbefaler vi at du sitter i et stille rom uten forstyrrelser fra omgivelsene. Meld deg på ved å sende oss en e-post eller ring 51831073. [-]
Les mer
Nettbasert kurs 2 timer 1 510 kr
04 Dec
Synes du det er uoversiktlig å samarbeide om dokumenter med andre? Vi lærer deg de viktigste funksjonene og metodene for vellykket dokument-samhandling og ferdigstillin..... [+]
Instruktørbasert opplæring:   Word nivå 3 - Samarbeide om et dokument Spor endringer for å se hvem som har gjort hva Bruk av merknader Sammenligne dokumenter Passord beskytte dokumenter Filer i SharePoint, OneDrive for Business og OneDrive Samtidigredigering Versjonering Fjerne skjulte data og personlig informasjon før publisering   3 gode grunner til å delta 1. Ha kontroll på hvem som har gjort hva 2. Lær å sikre dokumentet 3. Du lærer å kontrollere dokumentet før ferdigstilling [-]
Les mer
Kombinert klasserom og nettbasert 2 timer 1 990 kr
I dette online-kurset går vi igjennom hvordan dette gjøres i henhold til Statsbyggs definisjoner. For å digitalisere prosessen bruker vi MagiCAD og NTI tools i Revit. [+]
I de fleste offentlige prosjekter er det krav at objektene i BIM-modellen merkes etter TFM, Statsbyggs Tverrfaglige Merkesystem. I mange andre prosjekter finnes andre tilsvarende krav. I dette online-kurset går vi igjennom hvordan dette gjøres i henhold til Statsbyggs definisjoner. For å digitalisere prosessen helt bruker vi både MagiCAD og NTI tools i Revit. Kurset starter med informasjon om TFM samt hvordan dette bygges opp. Sen går vi over til Revit live og går igjennom hele prosessen steg for steg slik at kursdeltagerne etter kurset kan TFM-merke objekter automatisk i Revit.   På dette 2 timers online-kurset  (klaseromskurs på nett) vil du blant annet lære: TFM-merking av VVS-tekniske installasjoner SLIK GJENNOMFØRES ONLINE-KURS Du vil motta en epost med link til kurset. For å delta må du ha: PC med to skjermer høretelefon og mikrofon internett-tilkobling Revit MEP MagiCAD VVS Dette er IKKE et webinar, men et "klasseromskurs" på nett. [-]
Les mer
Nettbasert kurs 1 time
06 Nov
Instruktørbasert opplæring: Nysgjerrig på Office 365-tjenestene? Her blir du kjent med funksjonalitet og hvordan du kommer i gang! [+]
Instruktørbasert opplæring:   Office 365 nivå 100 - Kom i gang med Office 365 for IT (IT-Pro) Oversikt over planer/priser Registrere en konto og konfigurere Office 365 fra scratch Demonstrasjon av tjenester fra brukerperspektiv Portalen Exchange Online SharePoint Online Lync Online Veien videre   3 gode grunner til å delta 1. Lær om tjenester og abonnementer og overføring av data til skyen 2. Registrere og administrere et prøveabonnement 3. Demonstrasjon av tjenestene i Office 365 [-]
Les mer
Nettbasert kurs Hele landet 2 timer 1 310 kr
11 Sep
06 Dec
Jobber du med store datamengder? Vil du få kontroll over dataene dine? Har du problemer med utskrift fra Excel? Her vil du få kjennskap til en rekke gode metoder for å... [+]
Instruktørbasert opplæring:   Excel nivå 2 - Jobb smart med lister og tabeller Prinsipper for å arbeide med lister. Råd og regler Effektiv merking og navigasjon. Sortering etter verdier Sortering etter cellefarge, skriftfarge, celleikon Sortering etter egendefinert liste Delsammendrag Filtrering Filtrering etter ferge Fryse første rad og første kolonne Skjule / vise rader og kolonner Utskriftinnstillinger     3 gode grunner til å delta 1. Få forståelse for hva som er en god liste og hvilke fordeler det innebærer 2. Lær hvordan man strukturerer data og å lager enkle rapporter 3. Se hvordan man tilpasser en liste til utskrift   Om dette ikke er riktig kurs for deg, sjekk ut alle våre Excel kurs.   [-]
Les mer
Nettbasert kurs 30 timer 3 200 kr
AutoCAD Electrical er kurset for deg som skal utforme verktøy for å produsere eller opprettholde el-skjemadokumenter. [+]
Kurset er for alle som har behov for el-skjemakonstruksjon med AutoCAD Electrical. Etter kurset skal du kunne tegne el-skjemaer og lage rekkeklemmetabeller, stykklister, forbindingstabeller og andre rapporter ved hjelp av AutoCAD Electrical. NTI  leverer opplæring for å forenkle og effektivisere din arbeidshverdag Vi har 30 års erfaring innen kurs og kompetanseheving, og utdanner årlig rundt 10.000 personer i Nord Europa innen CAD, BIM, industri, design og konstruksjon. Global eTraining har over 25 års erfaring med opplæring, og har solgt millioner av elæringskurs i over 150 land. I samarbeid med Global eTraining (GeT) tilbyr NTI eLæringkurs av høyeste kvalitet. Et kurstilbud som er tilgjengelig døgnet rundt og inneholder de fleste Autodesk-produkter. Uansett hvilket kurs du velger har du tilgang til dem 24/7 i 1 år (365 dager). Med elæringskurs fra Global eTraining velger du selv ditt tempo i læringen, og om du vil lære gjennom kombinasjon av å se, lese, lytte og teste selv. Det du trenger er en PC, smarttelefon eller nettbrett som har internettilgang. Du kan velge mellom fleksibelt eller guided kurs. Innholdet er det samme i begge kursene.  Guided kurs gjennomføres fra A til Å, du må bestå  tester underveis med minst 70% riktig svar, og ved kursslutt får du Autodesk kursbevis. Med et Fleksibelt kurs velger du selv hvilket kapitel du ønsker å gjennomføre i din egen rekkefølge, tester kan også tas underveis og man får kursbevis fra Global eTraining   Pål har gjennomført e-læringskurs Pål hadde ikke anledning til å reise bort en uke for å delta på kurs, da var det forlokkende å gjennomføre kurset som e-læringskurs. Kurset var absolutt verdt pengene. Det var en viktig bekreftelse på at jeg har basiskunnskapene. Jeg lærte mange nye viktige kommandoer for å gjøre operasjoner mer effektivt, fikk også en pekepinn på hvor jeg kan bygge på med kunnskap. Les mer her [-]
Les mer
Kombinert klasserom og nettbasert 2 timer 2 990 kr
I de fleste prosjekter skal bygget/byggene plasseres geografisk i henhold til et koordinatsystem. [+]
NTI leverer opplæring for å forenkle og effektivisere din arbeidshverdag Årlig utdanner over 8.000 personer seg i ulike CAD- og BIM-løsninger hos NTI.Vi har mer enn 70 forskjellige kurs innen fagområdene CAD/BIM-, Industri, Prosess, Plant og Infrastruktur- og dokumenthåndtering, og i snitt har våre 100 konsulenter og instruktører mer enn 10 års erfaring med opplæring og konsulenttjenester. Hvordan få riktig oppsett av koordinater i prosjekt? Dette er et tema NTI merker stor pågang rundt til support, og henvendelsene kommer fra disipliner som byggteknikk, VVS og elektro i tillegg til arkitekt. Det er ofte arkitekten som setter opp koordinatene i Revit. Hvis utgangspunktet er feil, påvirkes dette i alle andre disipliner også. Spesielt der det er krav til at utvekslingsformatet er IFC. På dette online-kurset vil du lære: Forskjellen mellom de ulike koordinatsystemene Hva er et lokalt nullpunkt Sette opp reelle koordinater (Survey) «Best Practice» i oppsett av koordinater fra start Samhandling ved utveksling av filer og koordinater Behandle flere koordinatsystemer i samme prosjekt IFC export/import i forhold til delte koordinater Det kan gå noe tid mellom hver gang du setter opp koordinater, og det er lett å glemme prosessen. Etter gjennomført kurs, får du en «step by step» dokumentasjon, som kan benyttes som oppslagsverk senere.  Kurs på dine betingelser!Ditt firma har kanskje investert i ny CAD-programvare, oppgradert til ny versjon, oppdatert til ny programvare eller dere trenger rett og slett oppfriskning. Da er det på tide å investere i kompetanse for dine ansatte! Kontakt vår kurskoordinator Wenche, telefon 21 40 27 89 eller epost. [-]
Les mer
Hele landet Oslo 5 dager 27 500 kr
23 Jul
06 Aug
13 Aug
VMware vSphere: Install, Configure, Manage v6,5 [+]
This five-day course features intensive hands-on training that focuses on installing, configuring, and managing VMware vSphere® 6.5, which includes VMware ESXi™ 6.5 and VMware vCenter Server® 6.5. This course prepares you to administer a vSphere infrastructure for an organization of any size. It is the foundation for most other VMware technologies in the software-defined data center [-]
Les mer
Nettbasert kurs 55 timer 3 200 kr
Inventor brukes av alle som skal lage modeller og tegninger i industrien. Inventor er markedsledende i bransjen. [+]
Kurset er utformet for å gi deg en solid forståelse av Inventor-funksjoner og gi deg kunnskap fra grunnleggende til avanserte og komplekse modelleringskomponenter. NTI  leverer opplæring for å forenkle og effektivisere din arbeidshverdag Vi har 30 års erfaring innen kurs og kompetanseheving, og utdanner årlig rundt 10.000 personer i Nord Europa innen CAD, BIM, industri, design og konstruksjon. Global eTraining har over 25 års erfaring med opplæring, og har solgt millioner av elæringskurs i over 150 land. I samarbeid med Global eTraining (GeT) tilbyr NTI eLæringkurs av høyeste kvalitet. Et kurstilbud som er tilgjengelig døgnet rundt og inneholder de fleste Autodesk-produkter. Uansett hvilket kurs du velger har du tilgang til dem 24/7 i 1 år (365 dager). Med elæringskurs fra Global eTraining velger du selv ditt tempo i læringen, og om du vil lære gjennom kombinasjon av å se, lese, lytte og teste selv. Det du trenger er en PC, smarttelefon eller nettbrett som har internettilgang. Du kan velge mellom fleksibelt eller guided kurs. Innholdet er det samme i begge kursene.  Guided kurs gjennomføres fra A til Å, du må bestå  tester underveis med minst 70% riktig svar, og ved kursslutt får du Autodesk kursbevis. Med et Fleksibelt kurs velger du selv hvilket kapitel du ønsker å gjennomføre i din egen rekkefølge, tester kan også tas underveis og man får kursbevis fra Global eTraining   Pål har gjennomført e-læringskurs Pål hadde ikke anledning til å reise bort en uke for å delta på kurs, da var det forlokkende å gjennomføre kurset som e-læringskurs. Kurset var absolutt verdt pengene. Det var en viktig bekreftelse på at jeg har basiskunnskapene. Jeg lærte mange nye viktige kommandoer for å gjøre operasjoner mer effektivt, fikk også en pekepinn på hvor jeg kan bygge på med kunnskap.Les mer her [-]
Les mer
Nettbasert kurs 2 timer 1 510 kr
Instruktørbasert opplæring: Ønsker du en rask innføring i hva OneNote er og hvordan du kan bruke programmet til å få oversikt over diverse notater? Dette webinaret ... [+]
Instruktørbasert opplæring:   OneNote nivå 1 - Bli kjent med OneNote Lage notater Skriving av notater Bruk av koder for raskt å finne igjen informasjon Disponere notatsidene Tegneverktøy Sette inn bilder, skjermbilder Organisere og søke Sider og undersider Inndelinger og inndelingsgrupper Notatblokker Søk etter notater Rapport på koder Delte notater Lage en delt notatblokk Passord beskytte notater Bruk av OneNote med andre programmer Koblede notater Møtenotater fra Outlook-kalenderen Legge til Outlook-oppgave Skrive ut til OneNote   3 gode grunner til å delta 1. Lær hvordan du kan organisere notatene 2. Du vil se hvor enkelt det er å ta raske notater 3. Lær å notater til kalenderen og oppgavelisten i Outlook [-]
Les mer
Nettbasert kurs 1 time 550 kr
På dette webinaret vil vi vise deg hvordan du jobber med formler og funksjoner i Excel. Webinaret varer i 1,5 timer. [+]
På dette webinaret vil vi ved hjelp av eksempler vise hvordan du lager formler i Excel. Vi vil forklare forskjellen på relative cellereferanser og absolutte cellereferanser. Vi vil også jobbe med formler hvor vi benytter navngvning av celler og celleområder. Vi vil i tillegg se på et par enkle funksjoner.  Emner på dette kurset: Oppbygning av formler i Excel. Lage formler med absolutte cellereferanser. Lage formler med relative cellereferanser. Lage formler basert på cellenavn og områdenavn. En liten gjennomgang av enkle funksjoner. Forkunnskap: Det er en fordel at du har brukt Excel litt, og har forståelse for hvordan du legger inn data i et regneark.  Nivå: Grunnleggende Målgruppe: Kurset retter seg mot personer som bruker Excel som regnearkverktøy, og som ønsker en grunnleggende innføring i å lage formler og benytte enkle funksjoner i Excel.  Målsetning: Etter webinaret skal du kunne skrive dine egne formler i Excel, samt benytte noen enkle funksjoner.  Varighet: Webinar på 1,5 timer: 3 x 25 minutter pluss 5 minutters pause etter hver økt. Pris: 550 kroner Undervisningsform – hva skjer på webinaret: Du kobler deg opp til vårt webinar via din datamaskin, nettbrett eller mobile enhet. Du må ha tilgang til Internett. Webinaret blir satt opp gjennom verktøyet www.gotomeeting.com – og du vil få tilsendt en lenke til dette spesifikke webinaret i god tid før kurset starter. Her finner du informasjon om hva som skjer når du blir deltaker på vårt webinar. Vi kjører 3 x 25 minutter, med 5 minutters pause mellom hver økt som gir mulighet til å stille spørsmål. Det vil ikke være mulighet for spørsmål og diskusjon mens undervisningsøktene pågår. Det er lagt opp til at du som deltaker følger med på din egen skjerm og lytter til instruktøren som demonstrerer. Du vil se instruktørens skjermbilde og kunne følge undervisningen gjennom praktiske eksempler og instruktørens kommentarer. Påmelding til webinaret: Send en e-post til uis-ikt@uis.no og meld deg på! Ring oss på telefon 51 83 10 73 dersom du har noen spørsmål. Deltakelse og tilkobling til webinaret: På webinar-dagen (eller rett før), vil du motta en e-post med en link til webinaret og instruksjoner om hvordan du melder deg på. E-posten inneholder også kontaktinformasjon til arrangøren av webinaret, i tilfelle du får problemer og trenger hjelp til pålogging. Krav til utstyr: Det enkleste er å koble seg opp til vårt webinar via din datamaskin. Du kan også benytte nettbrett eller mobil enhet. For å høre hva instruktøren sier må du ha høyttaler eller hodesett. Vi anbefaler også at du har tilgang til en mikrofon slik at du kan snakke med instruktøren. Alternativt er det mulig å sende meldinger til instruktør skriftlig via Chat (i pausene).  For mest mulig utbytte anbefaler vi at du sitter i et stille rom uten forstyrrelser  Meld deg på ved å sende oss en e-post eller ring 51831073. [-]
Les mer

Lukk Denne siden benytter seg av informasjonskapsler (cookies).
Du kan fortsette å bruke siden som vanlig hvis du godtar dette. Les mer om bruk av informasjonskapsler i vår personvernerklæring.